Was ze altijd maar zoquote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef engine het volgende:
Chiara vertelt over haar werk. Interessant
omdat het een spel is ?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe chiara nu over haar werk in het azc verteld is mooi en warm over. Maar wat we te zien krijgen in het huis daar staat helemaal haaks op dat verhaal. Vreemd
Ja, zo anders!quote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe chiara nu over haar werk in het azc verteld is mooi en warm over. Maar wat we te zien krijgen in het huis daar staat helemaal haaks op dat verhaal. Vreemd
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
@:engine wil graag les van juf Chiara
Dat geloof ik niet vannacht zei ze in het normale leven is het zwart is het zwart en is het wit is het wit. Daat stap ik niet van af. Nou dan heb je een moeilijk leven. Ik snap ook niet waarom ze steeds prive dingen op de streams gooit.quote:
Precies...maar ze kan ook wel eens flink gekwetst zijn in der leven door vrienden/vriendjes vandaar dat ze op der hoede isquote:
Ik hoop het voor d'r!quote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara wil volgens liever niet dat mensen hier te dicht bij haar komen.
Onder dat harde schild gaat denk ik een heel lief en zacht persoon schuil
Ias doet wel meer van dat soort streken ...vlokken dramaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
Ias heeft een munt van Ali gejat toen hij dronken was en een muffin gekocht
Daar kan best meer onder zitten dan je op het eerste zicht denkt.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet vannacht zei ze in het normale leven is het zwart is het zwart en is het wit is het wit. Daat stap ik niet van af. Nou dan heb je een moeilijk leven. Ik snap ook niet waarom ze steeds prive dingen op de streams gooit.
Dat zullen we niet weten. Ik zeg altijd ik oordeel over ze als ze in het spel zitten Na het spel is het gedaan. Ze hebben dan weer hun eigen levenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara wil volgens mij liever niet dat mensen hier te dicht bij haar komen.
Onder dat harde schild gaat denk ik een heel lief en zacht persoon schuil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |