Had die zich maar moeten aanmelden bij zijn plaatselijke bejaardenclub of De Zonnebloemquote:Op maandag 13 februari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor de ouwe mopperkont.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet hier echt zo om lachen echt, dit zou heel nederland niet zien als hij verstandig was!!!!!, je gaat nu krijgen dat iedereen videotjes en gifjes het net over stuurt, en hij heeft er zelf voor gekozen he, hij kiest hier voor, met zn tekst'' of ik nou hier ben of thuis ik zit toch op de bank''quote:Op maandag 13 februari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor de ouwe mopperkont.![]()
[ afbeelding ]
Krukje op krukje ? En er dan af kukelen ? Kan MiMi naast Opa in de zetel gaan liggen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr staat een voetenkrukje
krukje op krukje idee?
dank voor het openen , tis prima zoquote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef Monique___ het volgende:
@:StruisZVeugelT jij was de topic sluiter als je een andere tt wilt dan geef het door aan dotteke, denk dat je niet in de gaten had dat je sluiter was? (net als ik vaak)
Geeft wel leuke streambeeldenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krukje op krukje ? En er dan af kukelen ? Kan MiMi naast Opa in de zetel gaan liggen.
net hier in huis laten zienquote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik moet hier echt zo om lachen echt, dit zou heel nederland niet zien als hij verstandig was!!!!!, je gaat nu krijgen dat iedereen videotjes en gifjes het net over stuurt, en hij heeft er zelf voor gekozen he, hij kiest hier voor, met zn tekst'' of ik nou hier ben of thuis ik zit toch op de bank''
Hij kwam toch binnen op krukken, hoezoe zo niet voorgesteldquote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob had het zich niet zo voorgesteld toen hij in het huis kwam
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geeft wel leuke streambeelden
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kwam toch binnen op krukken, hoezoe zo niet voorgesteld
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef ledn81 het volgende:
vocht in zijn knie komt uit zien klieren.
Straks gaat ie nog zeggen dat Jason loopt te klieren en zie je.. is het weer Jason zijn schuld
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef ledn81 het volgende:
Straks gaat ie nog zeggen dat Jason loopt te klieren en zie je.. is het weer Jason zijn schuld
Is het ook, Jason stond op met een odol en rob met een odok dus Jason zijn schuld.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef ledn81 het volgende:
En wat moeten we schreeuwen? Het is niet Jason maar Ali?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Wie schreeuwt het over de schutting?
nee nu is het fijn, rob en bartquote:Op maandag 13 februari 2023 09:14 schreef happyme28 het volgende:
Fijn zo’n slapende Ias gevolgd door slapende Ali
rusten doe je maar op de klempigquote:Op maandag 13 februari 2023 09:16 schreef Monique___ het volgende:
nou van rob zelf komt niet veel he.. bart nu weer: zullen we de dokter terug vragen
rob zelf weer: die kan alleen maar medicijnen voorschrijven en veel rust kan niks anders doen
Of zal die de tijd aangeven die Rob nog restquote:Op maandag 13 februari 2023 09:16 schreef Ireth het volgende:
Ow God, die zandloper! Dit wordt een weekopdracht!
jason zei gister al dat ze hem ook kunnen versnellenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:16 schreef Ireth het volgende:
Ow God, die zandloper! Dit wordt een weekopdracht!
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of zal die de tijd aangeven die Rob nog rest
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lopen zal diequote:Op maandag 13 februari 2023 09:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan iemand ff ontb maken voor sleepzak
en koffie dr bij
urinaal kan aan de bank worden gehangen
Bart is dat gezeik van hem ook zatquote:Op maandag 13 februari 2023 09:18 schreef ledn81 het volgende:
Bart relativeert het wat. Het is maar 2u van je slaap minder. Dat is de wereld nog niet
Is ook zo zegt Rob
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en koffie dr bij
Verdommequote:Op maandag 13 februari 2023 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
vorige week lag hij te klagen dat hij het van woensdag tot zaterdag niet fijn vond, niks te doen... en nu is het ook weer niet goedquote:Op maandag 13 februari 2023 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
We zijn pas 12 uur bezig en nu al gezaag aldus Bart
Gewoon een eenpersoons kamertje in het AMC, lekker rustig, jong verpleegstertje, zal ik u even komen wassen??quote:Op maandag 13 februari 2023 09:17 schreef Jockari het volgende:
Rob nu wat klagen over constant de kamerdeur open en dicht vannacht. Ja Rob, wie gaat anders de opdracht doen.
De anderen zijn aan het zagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vorige week lag hij te klagen dat hij het van woensdag tot zaterdag niet fijn vond, niks te doen... en nu is het ook weer niet goed
ja dat trekt hem wel over de streep als ze het zo brengenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een eenpersoons kamertje in het AMC, lekker rustig, jong verpleegstertje, zal ik u even komen wassen??
Die ouwe vroeg net al tijdens het betreden van de leefruimte of iemand ff 'n glaasje water konquote:Op maandag 13 februari 2023 09:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en koffie dr bij
nou, jonge verpleegstertjes gun ik hem niet echt. En die jonge verpleegstertjes gun ik geen Rob.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een eenpersoons kamertje in het AMC, lekker rustig, jong verpleegstertje, zal ik u even komen wassen??
Thuiszorg is onderweg met een klisma.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en koffie dr bij
Afwasmiddel is op.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:21 schreef bpi het volgende:
Afwas ook,voor een hele week wat er staat. Benieuwd wie er aan gaat beginnen.
Daar wordt hij wel happy vanquote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van rob?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:22 schreef bpi het volgende:
Ze moeten de ballen losmaken van de FEBO.
Nog niemand, ze hebben geen afwasmiddel, krijgen ze vandaag. Stagiaire is nu ff naar de Appie, neemt ook gelijk nieuwe doperwten mee.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:21 schreef bpi het volgende:
Afwas ook,voor een hele week wat er staat. Benieuwd wie er aan gaat beginnen.
Ah nog bezig dusquote:Op maandag 13 februari 2023 09:22 schreef ledn81 het volgende:
ze moeten de balletjes even loswrikken, ze mogen niet meer geklemd zijn. Heeft Mies van BB gehoord. Hij mag geen groter krukje geloof ik
Gewoon op 'n krui/steekwagen en voor de hoofdingang van de SEH te vondeling leggenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij Kan Jolien haar hakken aandoen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:22 schreef ledn81 het volgende:
ze moeten de balletjes even loswrikken, ze mogen niet meer geklemd zijn. Heeft Mies van BB gehoord. Hij mag geen groter krukje geloof ik
catheter in brengenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Thuiszorg is onderweg met een klisma.
Ah, nu snap ik hem. Rob doet mee op zijn eigen unieke wijze! Die houdt doperwten omhoog!quote:Op maandag 13 februari 2023 09:22 schreef engine het volgende:
Moeten ze die balletjes nog steeds omhoog houden?
Slapend komt hij het best tot zijn rechtquote:Op maandag 13 februari 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij zit te knikkebollen op de bank![]()
Je zal wel moe zijn.
Is ie voor de kijkers ook nog wel enigszins te behappen...quote:Op maandag 13 februari 2023 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Slapend komt hij het best tot zijn recht
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon op 'n krui/steekwagen en voor de hoofdingang van de SEH te vondeling leggen
Die dag gaat toch niet voorbij als je helemaal niets doet.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Slapend komt hij het best tot zijn recht
gewnend aan zitten hequote:Op maandag 13 februari 2023 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die dag gaat toch niet voorbij als je helemaal niets doet.
Hij ruikt zelf ook niet zo fris ..denk ik hoor.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
zit te w8 op het moment
ze stinken naar vis
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon op 'n krui/steekwagen en voor de hoofdingang van de SEH te vondeling leggen
Gisteren is ook voorbij gegaanquote:Op maandag 13 februari 2023 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die dag gaat toch niet voorbij als je helemaal niets doet.
Volgens mij ook een ski-bril van het feestje, wat die mee naar huis wilde smokkelen. Moest ingeleverd wordenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:31 schreef suzi1 het volgende:
ze vinden vanalles in het kastje bij mich. oa bierflesje. tis een smerige boel
Mooi laat ze maar staan tot Pinksterenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:33 schreef suzi1 het volgende:
t spel werkt niet. ballen blijven hangen. zo geraakt de pot nooit leger en duurt t spel veel langer
zou anders al klaar zijn geweest en een fijne nachtrust hebben kunnen opleveren
Laat ze maar lekker staan, doen ze ook een keer watquote:Op maandag 13 februari 2023 09:33 schreef suzi1 het volgende:
t spel werkt niet. ballen blijven hangen. zo geraakt de pot nooit leger en duurt t spel veel langer
zou anders al klaar zijn geweest en een fijne nachtrust hebben kunnen opleveren
hoorde jason zeggen dat hij het ging inleveren, wil geen gedoe met bb.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:32 schreef Jockari het volgende:
Mich is BB-materiaal in zijn kast aan het hamsteren. Jason heeft de spullen gevonden. O.a. een leeg bierflesje.
[ afbeelding ]
Snap niet helemaal waarom dat gedoe op zou moeten leveren? Wat maakt dat soort spullen zoals een leeg bierflesje nou uit?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoorde jason zeggen dat hij het ging inleveren, wil geen gedoe met bb.
maar mimi is idd alles wat hij kan pakken als aandenken aan het hamsteren. was danny al bijna over aan het janken want die had het ook wel willen doen en hebben (een of ander kaartje)
Nee. Nog niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:39 schreef ben34567 het volgende:
Werden de ballen ondertussen gedeblokkeerd ? Ik vond het komisch dat ze daar heel de nacht moesten staan en doen aslof die ballen konden vallen
blijkbaar mogen ze niet alles houden en moeten ze dingen inleveren (zoals de skibril, flesjes, blikken)quote:Op maandag 13 februari 2023 09:39 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Snap niet helemaal waarom dat gedoe op zou moeten leveren? Wat maakt dat soort spullen zoals een leeg bierflesje nou uit?
De bril is waarschijnlijk gewoon gehuurd. Volgens mij ging het ook daarover, dat MA en Linds iets hadden wat ingeleverd moest worden. Toen kwamen ze ook dat bierflesje tegen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:39 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Snap niet helemaal waarom dat gedoe op zou moeten leveren? Wat maakt dat soort spullen zoals een leeg bierflesje nou uit?
ja hij houdt echt een onemanshowquote:Op maandag 13 februari 2023 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf kijken naar de MA houd de ballen tegen show
nou datquote:Op maandag 13 februari 2023 09:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gdm ,snap echt niet wat die rob daar nog doet als het al over gaat die knie dan 1 actief spel en hij is weer terug bij af
Stuur die man naar huis
quote:
mag toch hopen dat Febo heeft besloten hem uit te sluiten van deelnamequote:
rob wil er in ieder geval niet uit.. die heeft al vaker gezegd: of ik nu hier lig of thuis lig dan lig ik net zo lief hier.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
mag toch hopen dat Febo heeft besloten hem uit te sluiten van deelname
tis wel klaar nu imo
Ja snap ook niet dat de groep er niks van zegtquote:Op maandag 13 februari 2023 09:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou dat
hij blokeerd alles
tis te idioot voor woorden dit
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart die zit erbij en denkt laat maar lullen
die kan zich heel goed afsluitenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart die zit erbij en denkt laat maar lullen
met het verschil dat hij thuis (in de buitenwereld) een scan van zijn knie kan krijgen met adequate behandelingquote:Op maandag 13 februari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
rob wil er in ieder geval niet uit.. die heeft al vaker gezegd: of ik nu hier lig of thuis lig dan lig ik net zo lief hier.
nou dat hebben rob en sjairon wel eens gedaan.. maar dat werd hun niet in dank afgenomen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja snap ook niet dat de groep er niks van zegt
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
rob wil er in ieder geval niet uit.. die heeft al vaker gezegd: of ik nu hier lig of thuis lig dan lig ik net zo lief hier.
nou daar gaat het mis hequote:Op maandag 13 februari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zit in gedachten al zijn marteltechnieken op mimi los te latenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
die kan zich heel goed afsluiten
ja dan had hij vast en zeker het hoogste woord! daar zie ik hem ook wel voor aan jaquote:Op maandag 13 februari 2023 09:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
nou daar gaat het mis he
liggen ...
BB is geen liggend naar de prijzen pot
hij moet gewoon weg klaar
zou zn bakkes vol met gemekker hebben als het een ander was
egoist
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zit in gedachten al zijn marteltechnieken op mimi los te laten
Ik ging net kijken naar de stream en dacht hetzelfde. Hou gewoon op MAquote:Op maandag 13 februari 2023 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou MA hou maar op, hoor ik toch liever Jeroen Kijk in de Veghte als voice over
kann de jong niet de mond houden?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:43 schreef ben34567 het volgende:
Mich is een rare jongen. 20 jarige kid die denkt dat hij mentaal al 40 is
bewegen rust..quote:Op maandag 13 februari 2023 09:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
met het verschil dat hij thuis (in de buitenwereld) een scan van zijn knie kan krijgen met adequate behandeling
Tja wij hebben hem er zelf ingehouden. Nu moeten we op de blaren zitten.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ma is camerageil..quote:Op maandag 13 februari 2023 09:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ging net kijken naar de stream en dacht hetzelfde. Hou gewoon op MA
ik wilde hem weg hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Tja wij hebben hem er zelf ingehouden. Nu moeten we op de blaren zitten.
Ja precies zou het Jason of ali zijn geweest had ie er niet over opgehoudenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
nou daar gaat het mis he
liggen ...
BB is geen liggend naar de prijzen pot
hij moet gewoon weg klaar
zou zn bakkes vol met gemekker hebben als het een ander was
egoist
Ach liever Rob dan Jacqquote:Op maandag 13 februari 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Tja wij hebben hem er zelf ingehouden. Nu moeten we op de blaren zitten.
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:55 schreef ben34567 het volgende:
heeft iemand dat boek van mich gekocht
Als dit niet aangeeft dat hij klaar is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
kijken hoe hij nu op de bank duikt
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja precies zou het Jason of ali zijn geweest had ie er niet over opgehouden
hij lag vorige week ook als een opgebaarde op zijn bed.. en nog bleef hij daar..quote:Op maandag 13 februari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als dit niet aangeeft dat hij klaar is, dan weet ik het ook niet meer.
Hij heeft een fatsoenlijke behandeling nodig, geen pijnstillers.
MRI Scan en meer
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
kijken hoe hij nu op de bank duikt
ff naar de Praxis/Gamma voor 'n nieuwe kniequote:Op maandag 13 februari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als dit niet aangeeft dat hij klaar is, dan weet ik het ook niet meer.
Hij heeft een fatsoenlijke behandeling nodig, geen pijnstillers.
MRI Scan en meer
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:59 schreef Ireth het volgende:
Het moment dat je Rob met zijn doperwten heerlijk rustgevend vind..
Wordt tijd dat ik boodschappen ga halen denk ik...
Laten we het hopen voor zowel hem, als de restquote:Op maandag 13 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Rob kijkt niet blij. Denk dat ie in de DBK toch wel gehoord heeft dat het zo niet veel langer kan en dat ze even gaan overleggenMag ik ook hopen voor hem, want dit kan echt niet meer eigenlijk
Nou slaat dan ook nergens op deze opdrachtquote:Op maandag 13 februari 2023 10:00 schreef Monique___ het volgende:
ma op mute, odok ligt voor kapot op de bank, rondje twitter:
iemand dit gezien:
[ twitter ]
Goed argumentquote:Op maandag 13 februari 2023 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chiara flikker toch op, kutwijf![]()
![]()
![]()
in de stoel gezeten, het kunnen ook niet 2 dat ding houdenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:00 schreef Monique___ het volgende:
iemand dit gezien:
[ twitter ]
Die zenders weten dat helaas niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:06 schreef Monique___ het volgende:
leuk.. lig je nog lekker te slapen moet je toch je batterijen wisselen
quote:Op maandag 13 februari 2023 10:00 schreef Monique___ het volgende:
iemand dit gezien:
[ twitter ]
nee maar ze kunnen wel 1 bewoner vragen om het bij de slapende mensen te doenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die zenders weten dat helaas niet.
Foto en gips en toen 5 dagen quarantaine ivm covid.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:01 schreef ben34567 het volgende:
Tobias werd toch ook naar het ziekenhuis gestuurd voor een week of 2 en daarna terug . Misschien komt Rob ook gewoon terug naar het huis![]()
Die kreeg een ongelukje daar, Rob kwam er al met zere knieeen in.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:01 schreef ben34567 het volgende:
Tobias werd toch ook naar het ziekenhuis gestuurd voor een week of 2 en daarna terug . Misschien komt Rob ook gewoon terug naar het huis![]()
winnares niet maar febo beseft wel dat er geen drama meer is wanneer ze weg is dus ik zie haar nog lang blijvenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chiara is gewoon de gedoodverfde winnares van BB
toen hij erin kwam ging het goed met hemquote:Op maandag 13 februari 2023 10:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kreeg een ongelukje daar, Rob kwam er al met zere knieeen in.
Chiara, is de eigenares van dit forum, duhquote:
oja, die mag je niet afmakenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Chiara, is de eigenares van dit forum, duh
Dit gaat wel echt te verquote:Op maandag 13 februari 2023 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bart de nepmilitair![]()
![]()
Charlotte met haar zogenaamde overleden vader![]()
quote:Op maandag 13 februari 2023 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als er vocht zit rob moet je er geen bevroren erwten op leggen, voor je het weet
heb je 'n bevroren knie en moet je de ruiten krabben
LOL, zeker een Charlotte fanquote:
hoe komt ze dit ooit te boven hequote:Op maandag 13 februari 2023 10:20 schreef suzi1 het volgende:
sharon is 2x niet uit bed gekomen om af te lossen
bleef langer liggen na de wek
chi heeft 10 minuten langer gestaan
10!
Bart leeft helemaal op al madam buiten komt. Hij kan lachen en zingen.....ben benieuwd wanneer het de andere gaat opvallen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:22 schreef suzi1 het volgende:
bart kan beter zn bek houden. zoals hij al weken deed
Hoezo nou weer vieze homo?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
natuurlijk omdat romance tussen Chiara en vieze homotje Michelangelo niet werkt
ja dat zou wel een leuke twist hebben gegeven.. als ze idd wel eruit konden vallen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:27 schreef ben34567 het volgende:
Ging dat ballenspel niet spannender zijn (als we ervan uitgaan dat die ballen er ook kunnen uitvallen) indien er naast geld ook een vrijstellingsbal en nominatiebal inzat ? Of ging Chayron dan gelijk alle ballen laten vallen om de vrijstelling eruit te nemen ?
100%quote:Op maandag 13 februari 2023 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien eerst eens tot 10 of 100 leren tellen voordat je, van alles de wereld in slingert
quote:1. Michelangelo
2. Charlotte
3. Jason
4. Ali
5. Bart
6. Chayron
7. Jolien
8. Rob
9. Ias
10. Lindsey
11. Chiara
dat was om middernachtquote:Op maandag 13 februari 2023 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Weet niet of dit al gepost werd omdat het 2u snachts was. Jason en Chiara die samen bij kaarslicht eten en elkaar complimenten geven zal in de aflevering geframed worden als nieuwe romance
[ afbeelding ]
Leuk🤭quote:Op maandag 13 februari 2023 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook een leuke twist
Als ze de 5k hebben 1 voor 1 de genomineerden naar DBK roepen en voor 5k aanbieden zich vrij te kopen
dat is onzin om dat het niks isquote:Op maandag 13 februari 2023 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Weet niet of dit al gepost werd omdat het 2u snachts was. Jason en Chiara die samen bij kaarslicht eten en elkaar complimenten geven zal in de aflevering geframed worden als nieuwe romance
[ afbeelding ]
ias gaat haar niet lukken, die doorziet haar.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:36 schreef ben34567 het volgende:
Chiara heeft Bart; Mich; Ali; Rob en nu ook Jason in haar web. Alleen Ias en Chayron ontbreken
Hier werd heel hard gewerkt van beide kanten om elkaar te snappen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:24 schreef ben34567 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk niet dat ze in die termen denkt. Ze weet wel dat ze mensen om zich heen nodig heeft die ze vertrouwen kan want dat lijkt haar grootste probleem.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:36 schreef ben34567 het volgende:
Chiara heeft Bart; Mich; Ali; Rob en nu ook Jason in haar web. Bart heeft duidelijk ook boontje voor haar. Alleen Ias en Chayron ontbreken
Ias loopt zijn piemel achterna. Zodra zij hem bepaalde aandacht geeft loopt hij als een schoothondje achter haar aan.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ias gaat haar niet lukken, die doorziet haar.
natuurlijk, hoe meer mensen je om je heen hebt, hoe groter je kansen dat je safe bent als een van die de PON heeftquote:Op maandag 13 februari 2023 10:42 schreef marky het volgende:
[..]
Denk niet dat ze in die termen denkt. Ze weet wel dat ze mensen om zich heen nodig heeft die ze vertrouwen kan want dat lijkt haar grootste probleem.
Jason heeft een fijne invloed op haar. Ze probeerde gisteravond te bitchen over Charlotte en hij kapte haar heel netjes af en ze schoot meteen uit haar negatieve vibe.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is niet goed voor Jason zijn populariteit
Indien Rob vrijwillig weggaat overleeft Chiara tegen niemand een nominatieronde. Dus ik ben wel benieuwd hoe creatief febo zal zijn om te vermijden dat ze genomineerd wordt.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
natuurlijk, hoe meer mensen je om je heen hebt, hoe groter je kansen dat je safe bent als een van die de PON heeft
BB is net een soort schaken, al je pionnen op de juiste plek zetten
Chiara is de Koningin, en zo te zien lijkt het dat Jason haar ''designated'' Koning is, ze weet nu inmiddels hoe populair hij is
Chiara>Chayronquote:Op maandag 13 februari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Indien Rob vrijwillig weggaat overleeft Chiara tegen niemand een nominatieronde. Dus ik ben wel benieuwd hoe creatief febo zal zijn om te vermijden dat ze genomineerd wordt.
Hangt ervanaf hè. Als lesley eerst moet gaan zullen ze wel zoals verleden jaar bij Kristof iets gaan verzinnen ofwel houden ze haar er wel in bij elke stemronde al ze op het bord komt.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Indien Rob vrijwillig weggaat overleeft Chiara tegen niemand een nominatieronde. Dus ik ben wel benieuwd hoe creatief febo zal zijn om ter vermijden dat ze genomineerd wordt.
Zou toch nog wel eens mee kunnen vallen. Ik zie ook niemand juichen voor Chayron of Jolien bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Indien Rob vrijwillig weggaat overleeft Chiara tegen niemand een nominatieronde. Dus ik ben wel benieuwd hoe creatief febo zal zijn om te vermijden dat ze genomineerd wordt.
Tis wel een king die geen moeite heeft om zij koningin schaakmat te zetten.(geen idee of het kan want ik heb nul verstand van schaken maar het staat wel mooi)quote:Op maandag 13 februari 2023 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
natuurlijk, hoe meer mensen je om je heen hebt, hoe groter je kansen dat je safe bent als een van die de PON heeft
BB is net een soort schaken, al je pionnen op de juiste plek zetten
Chiara is de Koningin, en zo te zien lijkt het dat Jason haar ''designated'' Koning is, ze weet nu inmiddels hoe populair hij is
ja maar de kijker zal Chiara wegstemmen ook tegen Chayron; en daarna klagen dat het te saai isquote:
Tegen Jolien red ze het niet maar tegen Chayron ben ik niet zeker vanquote:Op maandag 13 februari 2023 10:47 schreef engine het volgende:
[..]
Zou toch nog wel eens mee kunnen vallen. Ik zie ook niemand juichen voor Chayron of Jolien bijvoorbeeld.
Polls op Facebook voorspellen niet veel goeds voor Chayron.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ja maar de kijker zal Chiara wegstemmen ook tegen Chayron
zij heet lindsey niet lesleyquote:Op maandag 13 februari 2023 10:46 schreef bpi het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hè. Als lesley eerst moet gaan zullen ze wel zoals verleden jaar bij Kristof iets gaan verzinnen ofwel houden ze haar er wel in bij elke stemronde al ze op het bord komt.
Zover komt Rob toch niet meerquote:Op maandag 13 februari 2023 10:49 schreef Ireth het volgende:
En straks allemaal natte handdoeken in de wasmand
Qua geluid misschien wel, maar tis best wel verbale diarree wat er vaak uitkomt...quote:Op maandag 13 februari 2023 10:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
ikzelf vind het niet erg als Mich te veel praat, ik vind zijn zachte stem wel leuk, niet waar iedereen fan van is misschien, maar ja ikke wel
Ik vraag het mij af. Ligt er heel erg sterk aan wie er nog meer bijzit. Ik kan mij zomaar voorstellen dat als een Lindsy erbij zit dat wat mensen die normaal op Jason en MA zitten haar nog wel wat stemmen gunnen alleen al om Chayron eruit te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ja maar de kijker zal Chiara wegstemmen ook tegen Chayron
quote:Op maandag 13 februari 2023 10:54 schreef Ireth het volgende:
Freeze!!
Ze hebben een spel voor Rob bedacht
Groot deel van de vrouwen haat Chiara en zullen haar ook nooit een stem gunnen. alleen daarom al wordt het moeilijk voor haar om te winnenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af. Ligt er heel erg sterk aan wie er nog meer bijzit. Ik kan mij zomaar voorstellen dat als een Lindsy erbij zit dat wat mensen die normaal op Jason en MA zitten haar nog wel wat stemmen gunnen alleen al om Chayron eruit te krijgen.
Ik zie haar niet winnen, maar met een beetje meer positiviteit kan ze nog best ver komen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Groot deel van de vrouwen haat Chiara en zullen haar ook nooit een stem gunnen. alleen daarom al wordt het moeilijk voor haar om te winnen
Ik denk dat het kan meevallen. Ze moet zorgen dat ze met Chayron op de bank komt dat is haar kans.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Groot deel van de vrouwen haat Chiara en zullen haar ook nooit een stem gunnen. alleen daarom al wordt het moeilijk voor haar om te winnen
Hopelijk bij de laatste 4. Nu lesley er nog snel uit krijgen en ze staat dan in de finale.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:56 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik zie haar niet winnen, maar met een beetje meer positiviteit kan ze nog best ver komen.
2 weken geleden zou ik nooit op haar gestemd hebben, maar nu is ze op mijn lijstje al een stuk naar boven opgeschoven. Als Rob er ook nog uitgaat wordt het nog beter denk ik.
Lindsey tot in de finale trek ik echt niet. Vooral met Charlotte erbij. Charlotte alleen is nog te pruimen maar samen is het alsof je naar een slechte spotify playlist luistertquote:Op maandag 13 februari 2023 10:59 schreef bpi het volgende:
[..]
Hopelijk bij de laatste 4. Nu lesley er nog snel uit krijgen en ze staat dan in de finale.
Ik stoor me niet echt aan Lindsey eerlijk gezegd. Die valt mij gewoon weinig op.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Lindsey tot in de finale trek ik echt niet.
Moeit haar bij alles en iedereen. Is echt een snitch. Veel roddelen ook over de blauwe kamer. Staat altijd op de eerste rij en moet alles gezien hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:01 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik stoor me niet echt aan Lindsey eerlijk gezegd. Die valt mij gewoon weinig op.
Ja bij mij ook, maar dan voornamelijk omdat anderen gezakt zijn...quote:Op maandag 13 februari 2023 10:56 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik zie haar niet winnen, maar met een beetje meer positiviteit kan ze nog best ver komen.
2 weken geleden zou ik nooit op haar gestemd hebben, maar nu is ze op mijn lijstje al een stuk naar boven opgeschoven. Als Rob er ook nog uitgaat wordt het nog beter denk ik.
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:01 schreef Ireth het volgende:
Rob zal net bezig zijn met zijn vrije val op de bank als er Freeze geroepen wordt... hangt ie daar
Ali is ook gezakt bij mij hoor.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar dan voornamelijk omdat anderen gezakt zijn...
ja dat van die 5xquote:Op maandag 13 februari 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
"Je hebt gezegd dat ik iets heb gezegd en dat heb ik nagevraagd maar dat heb ik niet gezegd..."
![]()
wij hebben voor iedereen andere namen , misschien was je dat nog niet opgevallen, omdat je hier niet zo vaak bentquote:
Gisteravond ook. Toen is ze in bed gaan liggen. Toen was ze aan het roddelen daar in de kamer.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:06 schreef marky het volgende:
Lindsey zegt dat ze migraine heeft maar volgens mij heeft ze gewoon nog last van Gluhwein.
ja alcohol kan een migraine aanval uitlokkenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:06 schreef marky het volgende:
Lindsey zegt dat ze migraine heeft maar volgens mij heeft ze gewoon nog last van Gluhwein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |