Ik weet het wel zeker! Tijd om te gaan slapen! Welterusten cossers en die hards die wel wakker gaan blijven!quote:Op maandag 13 februari 2023 01:21 schreef suzi1 het volgende:
dit gezang ga ik denk ook niet hendelen
Goedemorgen @Evenhardopdenken, heb nog niet geslapen. Slaappil werkt niequote:Op maandag 13 februari 2023 04:01 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Jij bent vroeg wakker fritsie, goedemorgen trouwens
Das vanaf toen ie binnen kwam toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 04:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rob heeft auw-knie meestal tijdens opdrachten, rond het weekend is het weer over.
Ja klopt iets met zijn meniscus? Vorige week was het zijn nek (stijve)quote:Op maandag 13 februari 2023 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das vanaf toen ie binnen kwam toch?
Tis altijd wat met Rob... doeiquote:Op maandag 13 februari 2023 04:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja klopt iets met zijn meniscus? Vorige week was het zijn nek (stijve)
Afkicken van de drank zou kunnen, proost Robquote:Op maandag 13 februari 2023 04:16 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Volgens mij stoot zijn lichaam gewoon alcohol af.
Knie was gisterenmorgen ook flink dikquote:Op maandag 13 februari 2023 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das vanaf toen ie binnen kwam toch?
Nou inderdaad, of windkracht 6.. ze hebben geluk!quote:Op maandag 13 februari 2023 05:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wel eens willen zien hoe ze dit hadden gedaan als het met bakken de lucht uit kwam
Ja en geen vorstquote:Op maandag 13 februari 2023 06:04 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nou inderdaad, of windkracht 6.. ze hebben geluk!
Nee.. ik vraag me ook af of de opdracht slaagt als dat belangrijk is want kijk op een pagina eerder even: fotos van MA zijn handen🤭quote:Op maandag 13 februari 2023 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie Ali zijn hand niet helemaal vast tegen de onderkant aan. En er komt niets uitvallen?
Kan zo tussen zijn hand en de onderkant van de bak doorkijken.
Ja ik zag en las het net.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:05 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nee.. ik vraag me ook af of de opdracht slaagt als dat belangrijk is want kijk op een pagina eerder even: fotos van MA zijn handen🤭
Nee ook niet, als het gemeld is heb ik het ook gemist.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag en las het net.
Ik weet niet precies wat ze kunnen winnen of verliezen met deze opdracht eigenlijk. Weet jij dat?
Heb het ook niet terug gelezen. Ze zouden er wel niets over mogen zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nee ook niet, als het gemeld is heb ik het ook gemist.
Volgens mij is dat allemaal achter een sl gezegd. Niet echt duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag en las het net.
Ik weet niet precies wat ze kunnen winnen of verliezen met deze opdracht eigenlijk. Weet jij dat?
Hoi engine, ah achter een sl natuurlijk. Maar ze zeggen er dit keer ook echt niks over, meestal wel hequote:Op maandag 13 februari 2023 06:18 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal achter een sl gezegd. Niet echt duidelijk geloof ik.
Goedemorgen
Hahaha ik ook niet. Ik let automatisch ook niet erg op als hij iets zegtquote:Op maandag 13 februari 2023 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik versta bijna niets van wat Ias zegt
Ik heb e helft van het gesprek tussen Ali en Ias niet verstaan, dus ik type maar nietsquote:Op maandag 13 februari 2023 06:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niet. Ik let automatisch ook niet erg op als hij iets zegt
Ik doe niet eens de moeitequote:Op maandag 13 februari 2023 06:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Haha als ik de Engelse gesprekken van Lindsey en Charlotte ga vertalen wordt duidelijk dat het echt he le maal nergens over gaat. Het zijn net rapteksten😊
Haha nou dat red ik niet hoor moet zo ook weer werken, dus ben in slaap gevallen.. heb het wel geprobeerd 😊quote:Op maandag 13 februari 2023 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe niet eens de moeite![]()
Ik dacht dat het hier wel druk zou zijn nu er een nachtopdracht was. Die we ook nog eens mogen zien
Ja dat zeg ik bij MIch A ook vanacht Er komt gewoon niets uit. Dus waar maken ze zich druk om.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie Ali zijn hand niet helemaal vast tegen de onderkant aan. En er komt niets uitvallen?
Kan zo tussen zijn hand en de onderkant van de bak doorkijken.
Gelijk heb je hoor ,ik blijf sowieso niet voor een RLS op.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:43 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha nou dat red ik niet hoor moet zo ook weer werken, dus ben in slaap gevallen.. heb het wel geprobeerd 😊
Ja he een rare opdracht dusquote:Op maandag 13 februari 2023 06:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik bij MIch A ook vanacht Er komt gewoon niets uit. Dus waar maken ze zich druk om.
Nou die hebben al aardig geroddeld in hun uurtje dat ze moesten aantreden dus misschien houden ze vandaag een beetje hun mond dicht.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Op tv stond het op zonder geluid, ik ben superbowl aan het kijken
01u12 charlotte en lindsey nemen over van Ali en ias;
01u42 lindsey die heeft het wel moeilijk want moet verschillende malen van hand wisselen;
02u15 jolien en Chiara nemen over van lindsey en charlotte;
02u44 Chiara neemt over en doet een mini (hand even een 20 cm onder de bak houden) niks valt.
03u18 Jolien naar binnen om iemand te roepen want er is geen support.
03u20 Jason wie anders neemt over van Chiara de ballen zijn nog altijd geblokkeerd. (de minuten ervoor misschien toch eens beluisteren om te zien wat er gezegd werd tussen de dames dat er geen aflossing kwam.
Dat was gister de hele dag al op en krijgen ze vanmorgen. Dat Lindsey daar nu pas achter komt zegt genoeg. Die voert ook geen moer meer uit op af en toe eens een beetje koken na.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Gezeur over de afwas, er is veel afwas, hoe kan dat, er is geen afwasmiddel
O mijn God, er is nog nooit zoveel afwas geweest
Er is geen afwasmiddel
Big Brother zei, staat genoteerd, zegt Charlotte
En nu komt ze er weer onderuit omdat er geen afwasmiddel isquote:Op maandag 13 februari 2023 07:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was gister de hele dag al op en krijgen ze vanmorgen. Dat Lindsey daar nu pas achter komt zegt genoeg. Die voert ook geen moer meer uit op af en toe eens een beetje koken na.
quote:
Ja echt. Ben blij als deze twee zo afgelost wordenquote:
Komt hoofdzakelijk dat sommige nogal last van een kater hadden gister.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:20 schreef Hunter het volgende:
Het huis is een mess, een studentenhuis, omdat Jacqueline weg is. Nadat ze geslapen hebben gaan ze grote schoonmaak houden
Ik vind haar vreselijk vanmorgen dat overdreven engelse gelulquote:
O ik hoor net zeggen dat het ook wel eens 3 dagen kan duren?quote:Op maandag 13 februari 2023 07:21 schreef Hunter het volgende:
Lindsey verspreekt zich: het is een 24 uurs opdracht
ZNu waren ze de hele nacht wakker en was je er nietquote:
Lindsey zei 24 uur, zei oh shit en verbeterde het naar " nacht opdracht"quote:Op maandag 13 februari 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik hoor net zeggen dat het ook wel eens 3 dagen kan duren?
Je weet het niet, de tijd zal het leren.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:27 schreef Hunter het volgende:
[..]
Lindsey zei 24 uur, zei oh shit en verbeterde het naar " nacht opdracht"
Chiara zei inderdaad net 3 dagen, maar misschien moeten ze doen alsof ze het niet weten?
Afgehaakt bij Charlotte en Lindsey hun eerste nachtdienst. Daarvoor waren Ali en Ias aan het zingen tijdens hun dienst.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZNu waren ze de hele nacht wakker en was je er niet
Ze weten het niet. De zandloper loopt maar gaat heel langzaam. Duurt waarschijnlijk wel langer dan 24u denken zequote:Op maandag 13 februari 2023 07:27 schreef Hunter het volgende:
[..]
Lindsey zei 24 uur, zei oh shit en verbeterde het naar " nacht opdracht"
Chiara zei inderdaad net 3 dagen, maar misschien moeten ze doen alsof ze het niet weten?
Iemand de beelden hiervan?quote:Op maandag 13 februari 2023 07:35 schreef Hunter het volgende:
Chiara heeft gedroomd dat ze met Micha naar huis ging
zallen ze hem rizinus-oil gevenquote:Op maandag 13 februari 2023 07:32 schreef Hunter het volgende:
Hier na Jason en Chayron
Kijken of Chay nog steeds buikpijn heeft
De balletjes zitten klemquote:Op maandag 13 februari 2023 07:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nog geen balletjes naar beneden gedonderd zie ik.
Lindsey niet volgens mij. De rest zou kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:53 schreef Hunter het volgende:
Chiara voorspelt Micha, Charlotte an Lindsey in de finale
En hup de camera schakelt wegquote:Op maandag 13 februari 2023 07:55 schreef Hunter het volgende:
Chiara zit Jolien were te pushen om van kamer te veranderen
Jolien vindt haar kamer te negatief
quote:Op maandag 13 februari 2023 07:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dus het hele daar staan is eigenlijk voor Jan Doedel?
Ik zit in de trein, kan nu niet checken.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:59 schreef Hunter het volgende:
Ik heb ververst maar er staan toch echt twee streams op de slaapkamers nu
Zelfde camera
ik denk dat bigbrother dat kan ontgrendelenquote:Op maandag 13 februari 2023 07:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Gm Rinardo!quote:Op maandag 13 februari 2023 08:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat bigbrother dat kan ontgrendelen
quote:Op maandag 13 februari 2023 04:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Weer ff van hand wisselen.
[ afbeelding ]
het is echt zo helaas.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, kan nu niet checken.
Daar worden dingen gezegd die we niet mogen horen.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:09 schreef -river- het volgende:
Goedemorgen, stream 2 zoomt om en om in op slapende bewoners van kamer blauw. Waarom geen stream van buiten?
Wie zijn nu aan de beurt dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Daar worden dingen gezegd die we niet mogen horen.
ik denk omdat chiara commentaar had op de febo.. heeft het idee dat charlotte en michela gefavored worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:09 schreef -river- het volgende:
Goedemorgen, stream 2 zoomt om en om in op slapende bewoners van kamer blauw. Waarom geen stream van buiten?
ik heb ook al ergens gehoord, dat Bart iemand kent van de FEBOquote:Op maandag 13 februari 2023 08:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik denk omdat chiara commentaar had op de febo.. heeft het idee dat charlotte en michela gefavored worden.
zal zich wel verder negatief uitlaten en dat mogen wij natuurlijk niet horen als er kritiek is. (is al vaker geweest dat er dan van beeld gewisseld wordt).
Ja, volledige rust in de tuin.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
net ff beeld op de tuin..set
nu weer beeld slapende hamsters
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Yes nog 9 minuten en dan Chayron genot
Die vindt vast dat hij net als Rob uitgezonderd moet worden, want hij heeft buikpijnquote:Op maandag 13 februari 2023 08:20 schreef Monique___ het volgende:
jason is opgestaan , de sjamaan ligt nog in bed
ja het stond hier een paar weken terug al en deze week hadden ze het hier ook over in de rode kamer..quote:Op maandag 13 februari 2023 08:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb ook al ergens gehoord, dat Bart iemand kent van de FEBO
het beweegt in bedquote:Op maandag 13 februari 2023 08:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die vindt vast dat hij net als Rob uitgezonderd moet worden, want hij heeft buikpijn
dat was alleen vorige week dacht ik?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen wake up muziek ?
of is dat later ?
Hahaha omg het is nog een knul van 20, niet naar kijken. Even nieuwe koffie maken en scherm schoonmaken.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:20 schreef Monique___ het volgende:
jason met een odol op de gang zich aankleden
goed punt..quote:Op maandag 13 februari 2023 08:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die vindt vast dat hij net als Rob uitgezonderd moet worden, want hij heeft buikpijn
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was alleen vorige week dacht ik?
ja uh ik zit hier naar 16 inch scherm te kijken.. kan er ook niks aan doen dat ik dat zie hequote:Op maandag 13 februari 2023 08:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha omg het is nog een knul van 20, niet naar kijken. Even nieuwe koffie maken en scherm schoonmaken.
nee ik zie hem zich aankledenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Chayron deed schijnbeweging maar gaat toch weer liggen. Jason in de badkamer
ja daar zeg je zo wat.. linds heeft migraine sjairon buikpijn en rob mag als enige blijven liggen met zijn mankepoot.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
goed punt..
wrom de 1 wel en ander niet
das een beste odol.. op je nuchtere maagquote:Op maandag 13 februari 2023 08:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja uh ik zit hier naar 16 inch scherm te kijken.. kan er ook niks aan doen dat ik dat zie he![]()
voor de genen die nu geen stream hebben wil ik ze toch laten ervaren wat wij zien he
Super lief van je, ik ben van nature ook een kruiskijker dat gaat automatisch.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja uh ik zit hier naar 16 inch scherm te kijken.. kan er ook niks aan doen dat ik dat zie he![]()
voor de genen die nu geen stream hebben wil ik ze toch laten ervaren wat wij zien he
nou datquote:Op maandag 13 februari 2023 08:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar zeg je zo wat.. linds heeft migraine sjairon buikpijn en rob mag als enige blijven liggen met zijn mankepoot.
Nieuwe week, muziek week was vorige weekquote:Op maandag 13 februari 2023 08:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen wake up muziek ?
of is dat later ?
Was wel gezellig wakker worden voor de bewoners.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nieuwe week, muziek week was vorige week
ik zit te lachen.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Super lief van je, ik ben van nature ook een kruiskijker dat gaat automatisch.
chay eruit , rob eruit en dan leuke nieuwe bewoners erin (ik blijf het hopen)quote:Op maandag 13 februari 2023 08:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chay gaat ff de bal dinges doen
nu geen buikpijn.. maar verrot ervan
aw chay ..doe ff de dokter zo febo
knul had er misschien de rest van zn leven drots op geweestquote:Op maandag 13 februari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zit te lachen.
op de gsm was het me niet opgevallen op de tv zeker ook wel (67 inch)
heb er geen cap van gemaakt , vind ik dan te ver gaan bij zo'n jonge knul
quote:Op maandag 13 februari 2023 07:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar daar moet toch van de kijker ook comentaar op komen , dat die man liggend naar de finale gaat, al slapend, zonder iets te hoeven doen, dit is toch niet eerlijk?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar zeg je zo wat.. linds heeft migraine sjairon buikpijn en rob mag als enige blijven liggen met zijn mankepoot.
ja ik vind daar ook wel wat van , dat hij met zoveel mankementen daar ligt.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar daar moet toch van de kijker ook comentaar op komen , dat die man liggend naar de finale gaat, al slapend, zonder iets te hoeven doen, dit is toch niet eerlijk?
Dat moet jij toch weten?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is jo selfde slaapkamer met chiara?
Rob nu uit bed, die heeft geen odol wel een dikke knie.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zit te lachen.
op de gsm was het me niet opgevallen op de tv zeker ook wel (67 inch)
heb er geen cap van gemaakt , vind ik dan te ver gaan bij zo'n jonge knul
Dag Rob lekker naar huis. Dit is toch niet normaalquote:Op maandag 13 februari 2023 08:35 schreef bpi het volgende:
Rob krijst heel de kamer bij elkaar na het proberen uit bed te raken.
odokquote:Op maandag 13 februari 2023 08:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Rob nu uit bed, die heeft geen odol wel een dikke knie.
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:35 schreef bpi het volgende:
Rob krijst heel de kamer bij elkaar na het proberen uit bed te raken.
ik heb slquote:Op maandag 13 februari 2023 08:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo..die knie van Rob ziet er echt niet goed uit
whoehahahahaaha zit hier keihard te lachenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook nu. Vreselijk irritant trouwens, dat constante ouwe meuk herhalen.quote:
Waarschijnlijk krijgt hij kamer 201, met een blikkie e.d.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:37 schreef bpi het volgende:
Trauma helikopter is onderweg naar het huis
overbelast.. hossen,dansen zuipenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:37 schreef viseenoptie het volgende:
SL voor overleg met Rob ivm dokter neem ik aan, dit is niet normaal
Was gisteren ook al. Dit moet misschien maar even nagekeken worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:36 schreef Jockari het volgende:
Die knie ziet er wel erg gezwollen uit. Toedeloe Rob. Naar ziekenhuis.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:36 schreef Jockari het volgende:
Die knie ziet er wel erg gezwollen uit. Toedeloe Rob. Naar ziekenhuis.
[ afbeelding ]
geertje gaat snel de koelkast aanvullen zometeen die ziet de bui al hangen.. die ouwe zeikerd komt weer naar huis..quote:Op maandag 13 februari 2023 08:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij kamer 201, met een blikkie e.d.
Een ODOK?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Kunnen we alvast kaartjes beginnen te schrijven nu we het adres wetenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij kamer 201, met een blikkie e.d.
Eerder geen nominatie deze week waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar dan niet zoals bij jill na 5 dagen terug.. dan wel weg hoop ik.. en wissel met nieuwe leuke bewoner
zal die ouwe denk ik niet willen.. die wil perse daar blijven.. met al zijn pijntjes
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
overbelast.. hossen,dansen zuipen
doorvoor week tramadol
ik zeg afspuiten ,stapmolen in
klats
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
het is helemaal fout zegt rob zelf..
heb hem ook nog niet zo gezien als nu..
Hij doet het zelf, thuis heeft ie er nooit last van zegt ie, maar hij probeert hier af en toe mee te doen met die jongen gasten met springen en hossen op een feestje. Vorige keer ging het ook mis omdat ze een groepshug deden en even stonden te springen. Dat heeft ie tijdens dat feestje ook weer gedaan. Eigenwijze ouwe baas, maar denk dat de productie hem nu maar zelf in bescherming moet nemen en lekker naar huis met de mopperkont. Misschien moet het met de vrachtwagen op een liggend bed. Die kan Chayron als chauffeur dan mooi rijden. Deur op slot en gaan wij lekker door..quote:Op maandag 13 februari 2023 08:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
overbelast.. hossen,dansen zuipen
doorvoor week tramadol
ik zeg afspuiten ,stapmolen in
klats
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Eerder geen nominatie deze week waarschijnlijk.
Moeten we nu ook niet ff wat "Sterkte!! We denken aan je!!"-kaartjes naar Geertje sturen??quote:Op maandag 13 februari 2023 08:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geertje gaat snel de koelkast aanvullen zometeen die ziet de bui al hangen.. die ouwe zeikerd komt weer naar huis..
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nog slechter als gisteren ja? Wordt toch helemaal niks meer met die man.
ik hoop het mee.. zou de sjamaan een bezwering hebben gedaan bij het bed van rob vannacht?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef Ireth het volgende:
Robje mag naar huis ole ole!!!![]()
Een mens mag hopen
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij doet het zelf, thuis heeft ie er nooit last van zegt ie, maar hij probeert hier af en toe mee te doen met die jongen gasten met springen en hossen op een feestje. Vorige keer ging het ook mis omdat ze een groepshug deden en even stonden te springen. Dat heeft ie tijdens dat feestje ook weer gedaan. Eigenwijze ouwe baas, maar denk dat de productie hem nu maar zelf in bescherming moet nemen en lekker naar huis met de mopperkont. Misschien moet het met de vrachtwagen op een liggend bed. Die kan Chayron als chauffeur dan mooi rijden. Deur op slot en gaan wij lekker door..
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Vocht er uit halen in het ziekenhuis in rolstoel zetten en weer het huis in rollen.
rouwkaart dat we met haar meelevenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moeten we nu ook niet ff wat "Sterkte!! We denken aan je!!"-kaartjes naar Geertje sturen??
Gewoon ergens een koelcel inrijden...quote:Op maandag 13 februari 2023 08:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zouden er nog erwten zijn in de vriezert
coolpack
ook dat nog
wat een pittig begin van de week
Zolang er hartslag is houden ze hem in het huis.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Vocht er uit halen in het ziekenhuis in rolstoel zetten en weer het huis in rollen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij doet het zelf, thuis heeft ie er nooit last van zegt ie, maar hij probeert hier af en toe mee te doen met die jongen gasten met springen en hossen op een feestje. Vorige keer ging het ook mis omdat ze een groepshug deden en even stonden te springen. Dat heeft ie tijdens dat feestje ook weer gedaan. Eigenwijze ouwe baas, maar denk dat de productie hem nu maar zelf in bescherming moet nemen en lekker naar huis met de mopperkont. Misschien moet het met de vrachtwagen op een liggend bed. Die kan Chayron als chauffeur dan mooi rijden. Deur op slot en gaan wij lekker door..
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon ergens een koelcel inrijden...
oh okequote:Op maandag 13 februari 2023 08:50 schreef Monique___ het volgende:
neee ik hoor rob zeggen terwijl hij strompelt : het gaat nu wel weer
Dat doet hij ook wel zonder die ODOKquote:Op maandag 13 februari 2023 08:51 schreef viseenoptie het volgende:
Toch sneu voor Rob. ik zou er ook de hele dag met een pruimgezicht bij lopen
ff zn kaasflip wassenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:51 schreef Ireth het volgende:
Hoop gekreun en binnensmonds gevloek maar hij zit weer in zijn hoekie
denk niet dat jij of ieder ander er met zoveel pijn in zou blijven.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:51 schreef viseenoptie het volgende:
Toch sneu voor Rob. ik zou er ook de hele dag met een pruimgezicht bij lopen
Dannyquote:Op maandag 13 februari 2023 08:54 schreef lonneberga het volgende:
Opzouten met die ouwe lul,vervang hem door een leuke vent,die mis ik daar
Hou nu eens een keer op. Hoevaak moet ik nu nog waarschuwen. Mijn geduld raakt opquote:Op maandag 13 februari 2023 08:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft pijn hoor
zijn julie echt zo erg
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:55 schreef happyme28 het volgende:
Dat op de bank gaan zitten ging lekker soepel bij Rob 😵💫 Dit kan toch niet
Jerrel of Theo !quote:Op maandag 13 februari 2023 08:54 schreef lonneberga het volgende:
Opzouten met die ouwe lul,vervang hem door een leuke vent,die mis ik daar
Hij was iig de leukste als je de rest van het aanbod bekijktquote:
ja als je het zo bekijkt wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was iig de leukste als je de rest van het aanbod bekijkt
Het is natuurlijk vervelend voor hem maar hij beter af als hij naar huis gaat. Dit is toch geen houden zo het is geen verpleeghuis daar.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft pijn hoor
zijn julie echt zo erg
Lekker charmant ook, kijk zo tegen zijn amandelen aanquote:Op maandag 13 februari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor de ouwe mopperkont.![]()
[ afbeelding ]
kan zo naar funny's home video'squote:Op maandag 13 februari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker charmant ook, kijk zo tegen zijn amandelen aan
Febo wil ook ff rustgevende streams tijdens het koffie drinken en de overdracht van de nacht naar de dag ploegquote:Op maandag 13 februari 2023 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom kijken we naar een Bart die zich aankleed
boffertquote:Op maandag 13 februari 2023 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker charmant ook, kijk zo tegen zijn amandelen aan
Mwah.... krukje is niet te kort hoor MAquote:Op maandag 13 februari 2023 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma krukje buiten te kort, wil een ander krukje want anders heeft hij het er moeilijk mee
Onze kleine Calimeroquote:Op maandag 13 februari 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
mimi vraagt in de camera of hij een groter krukje mag gebruiken omdat hij kleiner is dan de rest.. en met het blauwe krukje net zo groot is als de rest
quote:Op maandag 13 februari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
dr staat een voetenkrukjequote:Op maandag 13 februari 2023 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma krukje buiten te kort, wil een ander krukje want anders heeft hij het er moeilijk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |