ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:45 schreef mario390 het volgende:
dat vind ik dat kute bij spelen achter sl
niemand snapt wat lopt
zat de stream op te starten.. ben gestopt met terug luisteren .. en toen opeens shittt ik was sluiterquote:
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv meldenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Chiara wel zo netjes om niet op livestream te gaan zeggen hoeveel ze haar poetsvrouw betaald.
zal ze wel uitbuitenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Chiara wel zo netjes om niet op livestream te gaan zeggen hoeveel ze haar poetsvrouw betaald.
precies dit dus!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv melden
Nou nou wat een ramp zeg.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv melden
Nouja, technisch gezien is het de eerste keer. Dit is immers het derde Big brotherhuis😉quote:Op zondag 12 februari 2023 16:24 schreef viseenoptie het volgende:
Toch wel bizar eigenlijk dat er nu al 2x een Bart in het huis zit die militair was/is. Volgens goed gebruik wint hij ook nog
hoop ook dat bart wintquote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen bart : WIJ MOETEN WINNEN
en nu: en ik krijg het nog te weten maar ik weet het nog niet ..
geen probleem met een BB met alleen maar mannen, hoor😉quote:Op zondag 12 februari 2023 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar dat kann niet het zijn bijna
alle meiden thuis
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:52 schreef Schakeltopia het volgende:
van rob hoeven we het niet te verwachten
Naar kind lopen stoken over anderen die dat in week 1 hadden gezegd an daar al weken zelf mee bezig.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen bart : WIJ MOETEN WINNEN
en nu: en ik krijg het nog te weten maar ik weet het nog niet .. iets met de erfenis van jaq, geen idee waar ze nu weer op hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |