ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:45 schreef mario390 het volgende:
dat vind ik dat kute bij spelen achter sl
niemand snapt wat lopt
zat de stream op te starten.. ben gestopt met terug luisteren .. en toen opeens shittt ik was sluiterquote:
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv meldenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Chiara wel zo netjes om niet op livestream te gaan zeggen hoeveel ze haar poetsvrouw betaald.
zal ze wel uitbuitenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Chiara wel zo netjes om niet op livestream te gaan zeggen hoeveel ze haar poetsvrouw betaald.
precies dit dus!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv melden
Nou nou wat een ramp zeg.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv melden
Nouja, technisch gezien is het de eerste keer. Dit is immers het derde Big brotherhuis😉quote:Op zondag 12 februari 2023 16:24 schreef viseenoptie het volgende:
Toch wel bizar eigenlijk dat er nu al 2x een Bart in het huis zit die militair was/is. Volgens goed gebruik wint hij ook nog
hoop ook dat bart wintquote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen bart : WIJ MOETEN WINNEN
en nu: en ik krijg het nog te weten maar ik weet het nog niet ..
geen probleem met een BB met alleen maar mannen, hoor😉quote:Op zondag 12 februari 2023 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar dat kann niet het zijn bijna
alle meiden thuis
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:52 schreef Schakeltopia het volgende:
van rob hoeven we het niet te verwachten
Naar kind lopen stoken over anderen die dat in week 1 hadden gezegd an daar al weken zelf mee bezig.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen bart : WIJ MOETEN WINNEN
en nu: en ik krijg het nog te weten maar ik weet het nog niet .. iets met de erfenis van jaq, geen idee waar ze nu weer op hint
Nee, maar heel slim vind ik het ook niet? Verraders slapen nog steeds niet tenslotte. Al heeft ze 40 personen zwart in dienst, zal mij aan mijn anus oxideren. Je moet er alleen niet over praten...quote:
zal tijd worden!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:54 schreef engine het volgende:
Chayron heeft misschien wel Charlotte genomineerd zegt ze. Ze krijgen hem door.
Ze heeft geen naam genoemd he. We weten nu dat ze een poetsvrouw heeft. Meer niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, maar heel slim vind ik het ook niet? Verraders slapen nog steeds niet tenslotte. Al heeft ze 40 personen zwart in dienst, zal mij aan mijn anus oxideren. Je moet er alleen niet over praten...
Maar ik gok ergens dat het een moeder van haar klasje is. Stel, 25 kinderen. 15 daarvan hebben een fulltime baan, 5 parttime dus je kan zo afstrepen. Er hoeft dáár maar 1 rancuneus type bij te zitten. Wij weten niets nee, maar anderen misschien wel...quote:Op zondag 12 februari 2023 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft geen naam genoemd he. We weten nu dat ze een poetsvrouw heeft. Meer niet.
ja dat verhaal klopt wel. voor de rest bewoners die hebben verteld wie wat waar gelegd heeft.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:54 schreef rinardo het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
ja , dat was me te ingewikkeld, zien ze wel op tvquote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat verhaal klopt wel. voor de rest bewoners die hebben verteld wie wat waar gelegd heeft.
maar zien we wel terug op tv
Kan je ook eens posten wat je op de streams ziet/hoortquote:
wat ik van het spel begreep: dat er halve nominaties waren en halve vrijstellingen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik nu begrijp kon je het pakken of niet dus chiara had wel nominatie maar niet gepakt zal wel dicht gestaan hebben
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Alie heeft serieus van de 30 coins van Chayron/Danny nog 6 over![]()
lolquote:Op zondag 12 februari 2023 17:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Alie heeft serieus van de 30 coins van Chayron/Danny nog 6 over![]()
Hoor net dat hij nog schuld heeft en daardoor geloof 5- komt te staan als ik het goed hebquote:
Ja en wat ik snap dat charlotte het niet dorst te pakken dat Bart knikte dat het goed was .quote:Op zondag 12 februari 2023 17:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat ik van het spel begreep: dat er halve nominaties waren en halve vrijstellingen.
ze mochten dingen die bij iemand neer gelegd worden veranderen.. Ik weet niet hoeveel ze mochten veranderen.
Als er een hele vrijstelling lag.. (2 halven) mochten ze 1 halve wegpakken.. en die weer bij een ander neerleggen.
uiteindelijk , had alleen charlotte 2 halve vrijstellingen. (= echte vrijstelling)
geen idee of het zo ook met coins is gegaan.
koekoekquote:Op zondag 12 februari 2023 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoor net dat hij nog schuld heeft en daardoor geloof 5- komt te staan als ik het goed heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |