ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:45 schreef mario390 het volgende:
dat vind ik dat kute bij spelen achter sl
niemand snapt wat lopt
zat de stream op te starten.. ben gestopt met terug luisteren .. en toen opeens shittt ik was sluiterquote:
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv meldenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Chiara wel zo netjes om niet op livestream te gaan zeggen hoeveel ze haar poetsvrouw betaald.
zal ze wel uitbuitenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Chiara wel zo netjes om niet op livestream te gaan zeggen hoeveel ze haar poetsvrouw betaald.
precies dit dus!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv melden
Nou nou wat een ramp zeg.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een moeder van haar schooltje, zwart werken dus, ff op tv melden
Nouja, technisch gezien is het de eerste keer. Dit is immers het derde Big brotherhuis😉quote:Op zondag 12 februari 2023 16:24 schreef viseenoptie het volgende:
Toch wel bizar eigenlijk dat er nu al 2x een Bart in het huis zit die militair was/is. Volgens goed gebruik wint hij ook nog
hoop ook dat bart wintquote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen bart : WIJ MOETEN WINNEN
en nu: en ik krijg het nog te weten maar ik weet het nog niet ..
geen probleem met een BB met alleen maar mannen, hoor😉quote:Op zondag 12 februari 2023 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar dat kann niet het zijn bijna
alle meiden thuis
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:52 schreef Schakeltopia het volgende:
van rob hoeven we het niet te verwachten
Naar kind lopen stoken over anderen die dat in week 1 hadden gezegd an daar al weken zelf mee bezig.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen bart : WIJ MOETEN WINNEN
en nu: en ik krijg het nog te weten maar ik weet het nog niet .. iets met de erfenis van jaq, geen idee waar ze nu weer op hint
Nee, maar heel slim vind ik het ook niet? Verraders slapen nog steeds niet tenslotte. Al heeft ze 40 personen zwart in dienst, zal mij aan mijn anus oxideren. Je moet er alleen niet over praten...quote:
zal tijd worden!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:54 schreef engine het volgende:
Chayron heeft misschien wel Charlotte genomineerd zegt ze. Ze krijgen hem door.
Ze heeft geen naam genoemd he. We weten nu dat ze een poetsvrouw heeft. Meer niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, maar heel slim vind ik het ook niet? Verraders slapen nog steeds niet tenslotte. Al heeft ze 40 personen zwart in dienst, zal mij aan mijn anus oxideren. Je moet er alleen niet over praten...
Maar ik gok ergens dat het een moeder van haar klasje is. Stel, 25 kinderen. 15 daarvan hebben een fulltime baan, 5 parttime dus je kan zo afstrepen. Er hoeft dáár maar 1 rancuneus type bij te zitten. Wij weten niets nee, maar anderen misschien wel...quote:Op zondag 12 februari 2023 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft geen naam genoemd he. We weten nu dat ze een poetsvrouw heeft. Meer niet.
ja dat verhaal klopt wel. voor de rest bewoners die hebben verteld wie wat waar gelegd heeft.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:54 schreef rinardo het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
ja , dat was me te ingewikkeld, zien ze wel op tvquote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat verhaal klopt wel. voor de rest bewoners die hebben verteld wie wat waar gelegd heeft.
maar zien we wel terug op tv
Kan je ook eens posten wat je op de streams ziet/hoortquote:
wat ik van het spel begreep: dat er halve nominaties waren en halve vrijstellingen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik nu begrijp kon je het pakken of niet dus chiara had wel nominatie maar niet gepakt zal wel dicht gestaan hebben
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Alie heeft serieus van de 30 coins van Chayron/Danny nog 6 over![]()
lolquote:Op zondag 12 februari 2023 17:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Alie heeft serieus van de 30 coins van Chayron/Danny nog 6 over![]()
Hoor net dat hij nog schuld heeft en daardoor geloof 5- komt te staan als ik het goed hebquote:
Ja en wat ik snap dat charlotte het niet dorst te pakken dat Bart knikte dat het goed was .quote:Op zondag 12 februari 2023 17:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat ik van het spel begreep: dat er halve nominaties waren en halve vrijstellingen.
ze mochten dingen die bij iemand neer gelegd worden veranderen.. Ik weet niet hoeveel ze mochten veranderen.
Als er een hele vrijstelling lag.. (2 halven) mochten ze 1 halve wegpakken.. en die weer bij een ander neerleggen.
uiteindelijk , had alleen charlotte 2 halve vrijstellingen. (= echte vrijstelling)
geen idee of het zo ook met coins is gegaan.
koekoekquote:Op zondag 12 februari 2023 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoor net dat hij nog schuld heeft en daardoor geloof 5- komt te staan als ik het goed heb
Nee johquote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nouja, technisch gezien is het de eerste keer. Dit is immers het derde Big brotherhuis😉
Dat geloof ik dus nietquote:Op zondag 12 februari 2023 16:57 schreef ben34567 het volgende:
Twitter zegt dat Mich Chiara heeft genomineerd
Off topic: Die Bart kwam hier vroeger ook nog wel eens posten, Dieenebartquote:Op zondag 12 februari 2023 17:11 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ja ik heb het over de eerste BB van 1999 waar Bart won (die was ook militair)
Liep net door het beeldquote:Op zondag 12 februari 2023 17:12 schreef engine het volgende:
Waar is Jolien? Is zij nummer twee gaan doen ofzo?
Er was het huis bij de studio's van Dick Maas, er was het huis bij Endemol in Aalsmeer, en nu het huis bij Endemol Amsterdamquote:
stream 2 buitenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:12 schreef engine het volgende:
Waar is Jolien? Is zij nummer twee gaan doen ofzo?
Oh echt? Bart was wel echt een leuke kandidaat. Wat doet hij tegenwoordig?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Off topic: Die Bart kwam hier vroeger ook nog wel eens posten, Dieenebart
Ja gevonden inmiddelsquote:
Geen idee, ik hoop dat ie zich hier weer eens vertoontquote:Op zondag 12 februari 2023 17:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh echt? Bart was wel echt een leuke kandidaat. Wat doet hij tegenwoordig?
Zo'n 10jaar geleden kwam ik hem toevallig tegen in zijn bar in Arnhemquote:Op zondag 12 februari 2023 17:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh echt? Bart was wel echt een leuke kandidaat. Wat doet hij tegenwoordig?
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig snappen zij het wel. ik ben de draad alweer kwijt
Ik wacht nog steeds wel op de uitzendingquote:Op zondag 12 februari 2023 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
Nou het is very complcayedquote:Op zondag 12 februari 2023 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
Nee het zat in kisten en iedereen kon afwijzen of nemenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef ben34567 het volgende:
Chiara genomineerd maar mocht de nominatie gewoon afwijzen ? Is dit een last-minute sturing van febo omdat ze haar nog niet weg willen ?
eerlijk is zij niet achterbaksquote:Op zondag 12 februari 2023 17:19 schreef Lillfex het volgende:
Ja ja Chiara zegt alles in je gezicht. Achterbaks wijf Jij doet alles bij een achter de rug sinds day 1
Ze wisten niet wat in de kist zat. Had ook vrijstelling of coins kunnen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef ben34567 het volgende:
Chiara genomineerd maar mocht de nominatie gewoon afwijzen ? Is dit een last-minute sturing van febo omdat ze haar nog niet weg willen ?
Ze voelde de bui al hangenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wisten niet wat in de kist zat. Had ook vrijstelling of coins kunnen zijn.
Vermoed als ik verhaal van Charlotte en Lindsey nu buiten hoor dat ze aan het einde zelf mochten kiezen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
als sjairon als alle 5vrijstelling en coins heeft gegeven
chiara is naar binnen gegaan
als ze iets mocht veranderen kan ze niet nominatie gelegd hebben
mimi heeft halve nominatie bij charlotte gelegd, ze gaat het hem nog navragen omdat hij gezegd heeft van niet tegen charlotte. ze kan niet tegen liegen.
hoor van jolien dat ze maar 1 dingen mochten veranderen bij elkaar
op stream 1 ook al..quote:Op zondag 12 februari 2023 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjarlotte vs mimi
oprechtheid battle
stream 2
Voor zover ik nu begrijp had ieder na afloop een gesloten kistje die je mocht pakken of afwijzen. Je wist dus niet wat er in zat. Bart moet geseind hebben naar chiara dat ze hem niet moest nemen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef ben34567 het volgende:
Chiara genomineerd maar mocht de nominatie gewoon afwijzen ? Is dit een last-minute sturing van febo omdat ze haar nog niet weg willen ? Blijkbaar hebben ze de nominatie in een doos gezet en mocht ze het zelf afwijzen of accepteren. Maar ze wist dat het nooit een vrijstelling kon zijn omdat ze een groot doelwit is in het huis dus dat was vrij simpel van keuze.
nou dat is ook fraai. weer gecheatquote:Op zondag 12 februari 2023 17:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik nu begrijp had ieder na afloop een gesloten kistje die je mocht pakken of afwijzen. Je wist dus niet wat er in zat. Bart moet geseind hebben naar chiara dat ze hem niet moest nemen.
Dat bedoel ik Die blauwe kamer is net zoals de oranje kamer Ik vind het steeds meer kamer tegen kamer worden en dan Jolien ertussen inquote:Op zondag 12 februari 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou dat is ook fraai. weer gecheat
Het is niet meer te volgens, we kunnen alleen de tv afleveringen volgen om het te snappen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
sjairon had 5 nominaties aan de blauwe kamer gegeven.
charlotte had 5 coins van sjairon
he? jolien zegt nu weer dat zij de nominatie van chiara aan ias heeft gegeven.. net zei ze toch wat anders?
jolien zegt dat ze chiara niet boven charlotte zal kiezen.
snap er niks meer van
ja bij Ali en Ias moeten die coins zo snel mogelijk opquote:Op zondag 12 februari 2023 17:28 schreef Hunter het volgende:
Ias ook weer iets uit the wall, er blijft geen geld meer over zo
Is al van de eerste week zo bezig.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Die blauwe kamer is net zoals de oranje kamer Ik vind het steeds meer kamer tegen kamer worden en dan Jolien ertussen in
ja en bart die dus chiara heeft ingeseind om het niet te pakken en charlotte heeft geseind om het wel te pakken.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:31 schreef Ireth het volgende:
Shayron heeft dus de eerste opstelling mogen maken. Ieder na hem mocht 1 ding wijzigen, maar niet bij zichzelf. Aan het einde kistjes dicht en de gok nemen of je je kistje wou hebben...
Even laten zien wie de macht over de pion heeftquote:Op zondag 12 februari 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Nu moet Chiara komenmaar niet zelf halen hoor.
maar hoe wist Bart dan wat er in de doosjes zat,quote:Op zondag 12 februari 2023 17:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en bart die dus chiara heeft ingeseind om het niet te pakken en charlotte heeft geseind om het wel te pakken.
@rinardo dit nog als aanvulling van @Ireth op sv.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en bart die dus chiara heeft ingeseind om het niet te pakken en charlotte heeft geseind om het wel te pakken.
De qeeun wilt info hebben.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Op de achtergrond zien we Chiara vertrekken. Ze doet nog even schoenen aan.
ik weet niet hoeveelste in de lijst hij was, volgens mij vrij onderaan... boven jason en ias.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar hoe wist Bart dan wat er in de doosjes zat,
quote:
Ach we zullen het ze maar niet kwalijk nemenquote:
Beetje looksausquote:Op zondag 12 februari 2023 17:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vind het lekker met een pita, tzaiziki, bladsla
Beter om je vijand dichtbij te houden.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
oh jason, skip die sjairon bullshit maatje
ja als je het zo bekijkt heb je wel gelijkquote:Op zondag 12 februari 2023 17:37 schreef marky het volgende:
[..]
Beter om je vijand dichtbij te houden.
Halve dag SLquote:Op zondag 12 februari 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
flauw dat we het gesprek buiten niet mogen zien.
Half genomineerd.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:38 schreef ben34567 het volgende:
Leuk om te zien dat velen op twitter Chiara leuker beginnen te vinden dan Charlottemaar heeft die idioot Michelangelo echt Chiara genomineerd ?
Ze staat al half in de finale ook. Nog effe Jolien wippen en ze is zeker.quote:
Was met halve nominaties die je moest doorschuiven of halve vrijstellingen. Er lagen er bij iemand 2 halve en die heeft ma doorgegeven naar chiara.quote:
Dat zijn nogal aannames doe maar niet, die familie is niet op de streamsquote:
ow jaa nu zeg je zoietsquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:42 schreef bpi het volgende:
[..]
FEBO moet toestemming vragen aan de qeeun haar ouders eerst.
En over wie gaat dit dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow jaa nu zeg je zoiets
ik weet niet meer wie het deze week op de slaapkamer zei in rood maar het ging wel over een van de bewoners en de productie?
ik lag al in bed te luisteren naar stream, geen zin om te gaan typen op de gsm (normaal op macbook) maar kreeg het idee (wat hier al eerder geschreven is) dat er dus iemand daar zit die op een aparte manier in het huis is gekomen of iemand kent die daar werkt?
beetje vaag wat ik schrijf, maar iemand die weet wat ik bedoel.
ja dat werd dus niet uitgesproken maar wat ik begreep iemand uit blauw.. ze waren er heel vaag over!quote:
Doe maar wel, want het is een feit.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:39 schreef freaky40 het volgende:
TT: doorgestoken kaart. -knip-
Doe maar niet
ja dat heeft hij al vaker gezegdquote:Op zondag 12 februari 2023 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zie goedzak jason wil wel hele nacht zitten
Vast niet uitzending afwachten weten we het denk dat Charlotte en Lindsey dat ervan makenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:38 schreef ben34567 het volgende:
Leuk om te zien dat velen op twitter Chiara leuker beginnen te vinden dan Charlottemaar heeft die idioot Michelangelo echt Chiara genomineerd ?
Sl kunnen wij krijgen,quote:
Zoiets zei chiera ook vanmiddag wel lacherig maar tochquote:Op zondag 12 februari 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow jaa nu zeg je zoiets
ik weet niet meer wie het deze week op de slaapkamer zei in rood maar het ging wel over een van de bewoners en de productie?
ik lag al in bed te luisteren naar stream, geen zin om te gaan typen op de gsm (normaal op macbook) maar kreeg het idee (wat hier al eerder geschreven is) dat er dus iemand daar zit die op een aparte manier in het huis is gekomen of iemand kent die daar werkt?
beetje vaag wat ik schrijf, maar iemand die weet wat ik bedoel. was een dag of 2 geleden in de rode kamer
Voor het 24/7-LIVE-gevoelquote:Op zondag 12 februari 2023 17:45 schreef GayGuy het volgende:
En aflevering 90600 van Big Streamlock brothher begint nu
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik lag al opgebaard
kan nu de ogen sluiten
Het ergste is nog, dat we na de SL toch wel weten waar het over gaat,en je er in de uitzending maar gedeeltelijk iets van terug zietquote:Op zondag 12 februari 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Hier wordt je toch echt niet goed van al die SL
Welke Twitter groep kijk jij dan? Nog niets van vernomenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:38 schreef ben34567 het volgende:
Zodat al die sukkeltjes als wij toch maar weer voor de kijkcijfers gaan zorgen,quote:Op zondag 12 februari 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Dat was Bartquote:Op zondag 12 februari 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow jaa nu zeg je zoiets
beetje vaag wat ik schrijf, maar iemand die weet wat ik bedoel. was een dag of 2 geleden in de rode kamer
Maar het blijft gissen en gokken want je hoort soms ook verschillende verhalen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het ergste is nog, dat we na de SL toch wel weten waar het over gaat,en je er in de uitzending maar gedeeltelijk iets van terug ziet
Dat is wel de essentie hiervan Het is een tv programma waarbij wij naar de wachttijden van de spelers mogen kijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zodat al die sukkeltjes als wij toch maar weer voor de kijkcijfers gaan zorgen, [ afbeelding ]
Precies ditquote:Op zondag 12 februari 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Klopt dat is zo, waar ik me echt helemaal aan stoor is dat je dan in de uitzending niet altijd iedereen zijn keuze oid ziet. Het is denk ik algemeen bekend dat de productie manipuleert, maar zo ligt het er wel erg dik bovenopquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het blijft gissen en gokken want je hoort soms ook verschillende verhalen.
Vind het wel jammer het maakt het er niet leuker op om te kijken op deze manier
Ja, wij als streamers weten hoe de boel in elkaar gezet wordtquote:Op zondag 12 februari 2023 17:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt dat is zo, waar ik me echt helemaal aan stoor is dat je dan in de uitzending niet altijd iedereen zijn keuze oid ziet. Het is denk ik algemeen bekend dat de productie manipuleert, maar zo ligt het er wel erg dik bovenop
Wil je nog 1 x lezen ?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:rinardo dit nog als aanvulling van @:ireth op sv.
Doe ffkes normaalquote:
Laat maar vallen die handelquote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Fikkert2 het volgende:
Ow, moeten gat dichthouden, wat eruit valt gaat uit de pot????
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Fikkert2 het volgende:
Ow, moeten gat dichthouden, wat eruit valt gaat uit de pot????
Dat weet ik, maar dan hoef je nog niet zo te scheldenquote:
Andersom probeerde ik het ook voor te stellen, maar dat wordt geen succesquote:Op zondag 12 februari 2023 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar met de hand de ballen tegenhouden
maar zo woest me platztquote:Op zondag 12 februari 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan hoef je nog niet zo te schelden![]()
Ze lezen je toch niet
Het lost niets op om dan zo te gaan schelden.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zo woest me platzt
de hoedschnur
Zitten ook zwarte bij.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke balletje is blijkbaar ¤25,- waard
Date?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou, chiara zoekt al een nieuw slachtoffer voor de date, rob is de volgende
Een paar sjouwers met een brancard vind ik een beter ideequote:Op zondag 12 februari 2023 18:04 schreef Kinga het volgende:
Kan BB niet even een fysiotherapeut laten komen voor Rob? Dit slaat echt nergens meer op..
Het is geen Charlotte hè die om alles zit te zeiken.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:05 schreef ben34567 het volgende:
Waarom is Chiara niet boos dat Mich haar genomineerd heeft ? Het hele huis weet het al
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoorde iemand net jolien die heeft dus zitten liegen tegen Charlotte ze begon in dat gesprek al idd dan heb ik me vergist
En nu hoorde ik als ik het goed heb ik heb me er uit moeten praten
Jajaja Das ook weer niet waarquote:Op zondag 12 februari 2023 18:06 schreef bpi het volgende:
[..]
Het is geen Charlotte hè die om alles zit te zeiken.
Ook waar maar ik probeer de tactiek van Mich te begrijpen. Zet die nominatiepin van Bart dan bij Ali of Charlotte ofzoquote:Op zondag 12 februari 2023 18:06 schreef bpi het volgende:
[..]
Het is geen Charlotte hè die om alles zit te zeiken.
Nu gaat ze hem over de schutting gooienquote:Op zondag 12 februari 2023 18:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze zou een date hebben met MA, valentijnsdag of love week was het plan
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:08 schreef bpi het volgende:
[..]
Nu gaat ze hem over de schutting gooien
Valt mij tegen van jolien…..quote:Op zondag 12 februari 2023 18:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoorde iemand net jolien die heeft dus zitten liegen tegen Charlotte ze begon in dat gesprek al idd dan heb ik me vergist
Alles of niets week, te kort! doei!quote:Op zondag 12 februari 2023 18:08 schreef bpi het volgende:
[..]
Nu gaat ze hem over de schutting gooien
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Alles of niets week, te kort! doei!
Als die POn eens wint ga je wat zienquote:Op zondag 12 februari 2023 18:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jolien waait met alle winden mee das nu eenmaal zo
Ja ze zou zich per ongeluk vergist hebben en het allemaal niet meer scherp herinnerenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
ik geloof niet dat zij nominiert isquote:Op zondag 12 februari 2023 18:05 schreef ben34567 het volgende:
Waarom is Chiara niet boos dat Mich haar genomineerd heeft ? Het hele huis weet het al
Daar is die te tam voorquote:Op zondag 12 februari 2023 18:14 schreef engine het volgende:
Chiara "ik vind eigenlijk dat chayron hier 24 uur mag staan.......5000 euro"
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:14 schreef Ireth het volgende:
Als iemand nou Bart ff aflost, dan kan McGyver ff tevoorschijn komen en een volautomatische gatdichthouder maken van een vork, een natte handdoek en een zak doperwten
Zou die zijn eigen snappen?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
mimi ; jij had een nominatie zij een vrijstelling (1) ik weet dat lindsy niks bij u gaat doen, na lindsy komt charlotte en zou dan de nominatie bij u voltooien
daarna komt bart
volg het niet meer..
Ja preciesquote:Op zondag 12 februari 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze zou zich per ongeluk vergist hebben en het allemaal niet meer scherp herinneren
Ze weten zelf niet hoelang.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
wat weten we tot nu toe?
Het ene spel is nog maar net ten einde , en het volgende bied zich aan.
Jackpot challenge
Ieder balletje is 25 euro waard , en iedereen moet 2 x 30 minuten
het is een een 24/7 opdracht ? of in ieder geval een lange opdracht.
weten we al meer ?
Hier gaat BB wel wat aan doenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
bart zegt nu tegen jason dat hij zijn hand er gewoon kan uithalen en dat er dan niks gebeurd.
chiara zegt nu zijn we misschien 1 euro kwijt?
bart heeft gevoeld maar er komt niks naar beneden van balletjes..
jason vindt het geloof ik niet slim dat dat gezegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |