Mijne ook wel een beetje, maar af en toe ook totaal niet meer. Ias is een bijzonder kindquote:Op zondag 12 februari 2023 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dáár gaat mijn gaydar dus wel op af.
True maar ze stookt de boel al zo op. Ze komt gewoon steeds minder leuk over.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:30 schreef b_engeltje het volgende:
Chiara is ook ver heen dus dat ze wat overdrijft... wie doet dat niet met een slokkie teveel op?
Wij ook toch?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:33 schreef MacDeMarco het volgende:
lindsay tegen chichi en mimi: ''de camera is echt gefocust op de kus van jullie, die moet er echt komen''
welke stream was dat? weet je dat?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:33 schreef MacDeMarco het volgende:
lindsay tegen chichi en mimi: ''de camera is echt gefocust op de kus van jullie, die moet er echt komen''
geen idee, ben er pas een paar minuten.quote:
ja ze zijn samen lekker bezig met de houtblokkequote:Op zondag 12 februari 2023 01:35 schreef ledn81 het volgende:
Mies is begonnen met die houtblokken verstoppen in de bedden, maar zie dat Lesley Lindsey dat is gaan afmaken.
stream 1quote:
Is het gluhwine... ziet er eerder uit als soep erwten soepquote:Op zondag 12 februari 2023 01:36 schreef suzi1 het volgende:
ze willen de gluhwijn bewaren dus gooien het in pannen
quote:
chocomelk wellichtquote:Op zondag 12 februari 2023 01:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is het gluhwine... ziet er eerder uit als soep erwten soep
Ze hebben het ook over lactose vrij
Chocolademelk
Chocolademelkquote:Op zondag 12 februari 2023 01:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is het gluhwine... ziet er eerder uit als soep erwten soep
Ze hebben het ook over lactose vrij
Chocolademelk
jong, groepsdruk, geen grens en de dag erna spijtquote:Op zondag 12 februari 2023 01:37 schreef Hoylei het volgende:
misschien toch ietsje minder drinken... Dit is nie gezond.
Maargoe
Logisch. Die is als enige nuchter daar...quote:Op zondag 12 februari 2023 01:38 schreef suzi1 het volgende:
jol wil niet meer op die plee pissen haha
Graag!quote:Op zondag 12 februari 2023 01:38 schreef b_engeltje het volgende:
En warm de koelkast in... morgen allemaal ziek
haha eensquote:Op zondag 12 februari 2023 01:43 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind dat Rob deze outfit nu gewoon elke dag aan moet doen. Hij komt zo een stuk vrolijker over.
Dit maakt een hele week andijvie en gehakt weer goedquote:Op zondag 12 februari 2023 01:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Regie moet toch soms ook dubbel liggen
quote:Op zondag 12 februari 2023 01:43 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind dat Rob deze outfit nu gewoon elke dag aan moet doen. Hij komt zo een stuk vrolijker over.
Dat zie ik ze niet dronken ook doen... dus dat aangaat niks nieuwsquote:Op zondag 12 februari 2023 01:45 schreef MacDeMarco het volgende:
mimi is al zo ver heen dat hij een elektrische tandenborstel als een reguliere tandenborstel gebruikt
Net tegen ias zei die nog ik hou niet van gluh winequote:Op zondag 12 februari 2023 01:49 schreef Krambo het volgende:
Rob gaat nog ff een Gluhwijntje doen met Bart
gelukkig heb ik de andere streamquote:
Kunnen ze niet doortrekken?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:55 schreef MacDeMarco het volgende:
een van de wcs zit vol kots volgens cheche
Febo geilt op harde omgevingsgeluidenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Thnaks FEBO dat we de geluiden er ook bij krijgen
Nee hoor duimpjes omhoog omving veel...in ieder geval betekende het dat het goed met je gaatquote:Op zondag 12 februari 2023 01:56 schreef MacDeMarco het volgende:
mimi moet duimpjes opsteken van cheyron en lindsey
dat betekende iets anders in de vorige edities..
zal vast weer verstopt zittenquote:
Muffin was wel een mooie actiequote:Op zondag 12 februari 2023 01:58 schreef suzi1 het volgende:
chi roept hey hey hey hey tegen ias. en neemt een flinke hap uit zn koek. of wat hij ook heeft
quote:Op zondag 12 februari 2023 01:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Stream 1: Rob aan 't ruften
Stream 2: MA aan 't kotsen
Niet gewend te drinken...quote:
slapplekker fritsiequote:Op zondag 12 februari 2023 02:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het was weer eens n leuke streamavond, truste Cos
quote:Op zondag 12 februari 2023 02:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Trustuhquote:Op zondag 12 februari 2023 02:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aansteller... Paardenstront vermengd met vijverwater in je bed, dát is smerig!quote:Op zondag 12 februari 2023 02:08 schreef MacDeMarco het volgende:
jason: hoezo houtblokken? dat is echt tering smerig! gadverdamme, moet je eens kijken!
Zo smerig vind ik het nou ook weer nietquote:Op zondag 12 februari 2023 02:08 schreef MacDeMarco het volgende:
jason: hoezo houtblokken? dat is echt tering smerig! gadverdamme, moet je eens kijken!
quote:Op zondag 12 februari 2023 02:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Aansteller... Paardenstront vermengd met vijverwater in je bed, dát is smerig!
Opdringerige mannenquote:Op zondag 12 februari 2023 02:14 schreef ben34567 het volgende:
Ik begin Chiara beter te begrijpen; Ze draagt een bitch shield om zich heen om zich te beschermen tegen iets.
Ze wil haar eigen emoties zo min mogelijk tonenquote:Op zondag 12 februari 2023 02:14 schreef ben34567 het volgende:
Ik begin Chiara beter te begrijpen; Ze draagt een bitch shield om zich heen om zich te beschermen tegen iets.
wat dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 02:14 schreef ben34567 het volgende:
Die heeft er 16 opquote:Op zondag 12 februari 2023 02:16 schreef GayGuy het volgende:
Ias, of las, of hoe hij ook heet, is geen drank gewend🤣
welke stream?quote:Op zondag 12 februari 2023 02:22 schreef GayGuy het volgende:
Ok, iemand die screenshots kan maken nu?🤣
Nou was wel randje hoorquote:Op zondag 12 februari 2023 02:25 schreef MacDeMarco het volgende:
de febo schakelde snel weg van de marteling
Ik denk dat daar even ingegrepen gaat worden, vandaar dat we dat niet te zien krijgen... Stoeipartijtje prima, maar iemand vol in z'n kruis grijpen niet. Ias maakte daarna tot twee keer toe opmerkingen over de grote van Ali's aal(ie).quote:Op zondag 12 februari 2023 02:24 schreef suzi1 het volgende:
kut, ik hoorde ze wel maar zag t niet
kom ik terug, dacht streamwissel
helaas
Jason komt ook hulp van buiten halenquote:Op zondag 12 februari 2023 02:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat daar even ingegrepen gaat worden, vandaar dat we dat niet te zien krijgen...
Ja, de tijden van de gouden kooi, zijn wat dat betreft wel voorbij. Tegenwoordig is iets al heel snel een Metoo. En dat is het probleem van het huidige Big brother, het past eigenlijk niet meer in deze tijdquote:Op zondag 12 februari 2023 02:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat daar even ingegrepen gaat worden, vandaar dat we dat niet te zien krijgen...
Snap niet dat lindsey erin meegaatquote:Op zondag 12 februari 2023 02:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias is echt over het randje als je het mij vraagt
Villa, u word op uw wenken bediendquote:Op zondag 12 februari 2023 02:29 schreef b_engeltje het volgende:
Wil charlot en bart niet zien
Wil slaapkamer streams
ga naar stream 2quote:Op zondag 12 februari 2023 02:29 schreef b_engeltje het volgende:
Wil charlot en bart niet zien
Wil slaapkamer streams
Hij is nog jong, is nog zoekende naar zichzelf. Hij is pas 19 en in ontwikkelingquote:Op zondag 12 februari 2023 02:31 schreef ben34567 het volgende:
Vond die Ias al heel de tijd bizar handtastelijk naar Ali toe (niet enkel als hij zat is). Vreemde kerel toch wel
hij is 22; dan ben je toch al ontwikkeldquote:Op zondag 12 februari 2023 02:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij is nog jong, is nog zoekende naar zichzelf. Hij is pas 19 en in ontwikkeling
Jason is een goeie gast.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jason komt ook hulp van buiten halen
Wel een rewind knop.quote:
hahaquote:Op zondag 12 februari 2023 02:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wel een rewind knop.
Hij heeft dit al vaak verteld.
Werd net op de streams door medebewoners gezegd dat hij 19 is, maar ook op je 22ste kan het zijn dat je nog zoekende bent, zeker als je twijfelt over je geaardheidquote:
Ontwikkeling stopt nooit. Daarnaast lijkt Ias mij een laatbloeierquote:Op zondag 12 februari 2023 02:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
hij is 22; dan ben je toch al ontwikkeld
febo: bart en chacha jullie zijn deze avond de streamlock, ga buiten praten tot 3:00.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bla bla bla... kom op er is meer dan bart en charlot
Ik vind ias een rare...ook als hij nuchter is.... kan er de vinger niet opleggen wat precies... wil bijna zeggen niet honderd maar dat gaat misschien te ver... toch zit er soms een kink in de bovenkamerquote:Op zondag 12 februari 2023 02:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
hij is 22; dan ben je toch al ontwikkeld
Ik was dat ook, omdat ik licht autistisch ben, en met mijn homosexualiteit in de knoop zat, en niemand had met wie ik dat kon ontdekken.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ontwikkeling stopt nooit. Daarnaast lijkt Ias mij een laatbloeier
Het is een bijzondere gozer. Ik vind hem niet raar. Wat @GayGuy zegt: hij lijkt zoekende. Dat kan soms raar overkomen.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind ias een rare...ook als hij nuchter is.... kan er de vinger niet opleggen wat precies... wil bijna zeggen niet honderd maar dat gaat misschien te ver... toch zit er soms een kink in de bovenkamer
En dat vind ik nu juist de leukste mensen. Mensen die buiten de lijntjes kleuren, en het randje opzoeken, ikzelf doe dat ookquote:Op zondag 12 februari 2023 02:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind ias een rare...ook als hij nuchter is.... kan er de vinger niet opleggen wat precies... wil bijna zeggen niet honderd maar dat gaat misschien te ver... toch zit er soms een kink in de bovenkamer
Soms heeft hij hele slimme opmerkingen...soms lult hij poep...quote:Op zondag 12 februari 2023 02:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is een bijzondere gozer. Ik vind hem niet raar. Wat @:Gayguy zegt: hij lijkt zoekende. Dat kan soms raar overkomen.
Dat heb ik ook, maar dat heeft iedereenquote:Op zondag 12 februari 2023 02:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Soms heeft hij hele slimme opmerkingen...soms lult hij poep...
Maar ook in zijn handelingen vooral naar ali denk man wat doe je nu weer raar
Dat lijkt me niet leuk om mee te maken. Zo te lezen is het uiteindelijk wel goedgekomen!quote:Op zondag 12 februari 2023 02:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik was dat ook, omdat ik licht autistisch ben, en met mijn homosexualiteit in de knoop zat, en niemand had met wie ik dat kon ontdekken.
Heb ik opzich geen moeite mee...quote:Op zondag 12 februari 2023 02:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En dat vind ik nu juist de leukste mensen. Mensen die buiten de lijntjes kleuren, en het randje opzoeken, ikzelf doe dat ook
Jup. Inderdaad is het best goedgekomen, tot zekere hoogte. Thnxquote:Op zondag 12 februari 2023 02:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet leuk om mee te maken. Zo te lezen is het uiteindelijk wel goedgekomen!
lekker geschreven kodiak, slaaplekkerquote:Op zondag 12 februari 2023 02:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, Cos ik ga.
SV is geschreven zo goed en kwaad als het gaat met alles wat er gebeurd is.
Tot morgen
Nachtbrakers succes
Feestjes duren steeds een uurtje, dus gaan ze helemaal los. Als je zo jong bent snap ik dat ook wel: pakken wat je pakken kan!quote:Op zondag 12 februari 2023 02:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou FEBO nu denken we hebben er te veel alcohol naar binnen. Gegooid
Hij kan echt grappige opmerkingen maken en hij is sociaal sterk in groep maar soms is hij gewoon te (zowel verbaal als fysiek). Die kan ook precies niet een kwartier stilzitten en even in zijn eigen gedachten blijven. De helft van de kamer wil al slapen en hij blijft maar tot 2 uur doorratelen.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb ik opzich geen moeite mee...
Men vind mij ook complex.. en dan zeg ik altijd das beter dan saai zijn
Maar ias is vervelend soms
Wat ik zeg kan er de vinger niet precies opleggen wat ik vind
Chiara lastig vallen met je weet dat je me wil en met handgebaren aangeven hoe dik je geslacht is of later jou zus vindt mij wel leuk... dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Soms heeft hij hele slimme opmerkingen...soms lult hij poep...
Maar ook in zijn handelingen vooral naar ali denk man wat doe je nu weer raar
Is het niet handiger om gewoon wekelijks kleine beetjes alcohol erin te gooien en soms iets meer?quote:Op zondag 12 februari 2023 02:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Feestjes duren steeds een uurtje, dus gaan ze helemaal los. Als je zo jong bent snap ik dat ook wel: pakken wat je pakken kan!
Echt... al duurt een feessie 3 uurquote:Op zondag 12 februari 2023 02:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Feestjes duren steeds een uurtje, dus gaan ze helemaal los. Als je zo jong bent snap ik dat ook wel: pakken wat je pakken kan!
Tis de combi..slecht eten en drank...quote:Op zondag 12 februari 2023 02:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is het niet handiger om gewoon wekelijks kleine beetjes alcohol erin te gooien en soms iets meer?
Ineens veel drank na weken eigenlijk bijna niets en weinig eten is altijd drama. Juist omdat ze idd gaan pakken wat ze pakken kunnen,
Drama = televisiequote:Op zondag 12 februari 2023 02:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is het niet handiger om gewoon wekelijks kleine beetjes alcohol erin te gooien en soms iets meer?
Ineens veel drank na weken eigenlijk bijna niets en weinig eten is altijd drama. Juist omdat ze idd gaan pakken wat ze pakken kunnen,
quote:Op zondag 12 februari 2023 02:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik ben er klaar mee
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2023 02:51 schreef GayGuy het volgende:
Snurkstreams trek ik niet, dan ga ik liever zelf nu snurken
Haha ja dacht ik ook toen hij begon over nóg liever. Iets zegt me dat hij helemaal niet zo'n familie man (geweest) is..quote:Op zondag 12 februari 2023 02:52 schreef suzi1 het volgende:
3 weken weg van huis. alles komt en is goed. maar een miljoen over hebben voor een brief
dan gaat toch niet goed thuis. als je dat er voor overhebt
of nou ja, eerder gwn gelul
Trustuh!quote:Op zondag 12 februari 2023 02:51 schreef GayGuy het volgende:
Snurkstreams trek ik niet, dan ga ik liever zelf nu snurken
een man weet niet wat hij mistquote:Op zondag 12 februari 2023 02:51 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het wel sneu dat je er in het bb huis achter moet komen dat je gezin zoveel waard is
en dan van, ja dat was al. maar ik ga nu nog liever doen en zeggen hou van jou
kom op zeg
quote:Op zondag 12 februari 2023 02:55 schreef suzi1 het volgende:
ik snap nu nog beter wrm ik niks met de dijk heb
quote:Op zondag 12 februari 2023 02:55 schreef suzi1 het volgende:
ik snap nu nog beter wrm ik niks met de dijk heb
SL in de vorm van een streamwisselquote:Op zondag 12 februari 2023 03:08 schreef ledn81 het volgende:
Mijn stream liep vast met opnemen. Maar klopt het wel dat er een SL kwam toen Lindsy en Ias op Ali zaten op bed?
Ja en toen liep de boel hier vast. Videoland is drama op moment. Was nog Charlotte en Bart aan het opnemen maar die liep net ook vast.quote:Op zondag 12 februari 2023 03:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
SL in de vorm van een streamwissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |