Ik denk dat die dalen bij hun wel meevallen door de goede organisatie maar de piek ligt niet zo hoog.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verdedigend is het best aardig, maar je krijgt toch gemiddeld gewoon een goal tegen per wedstrijd, net als vorig seizoen. Zoals eigenlijk statistisch Feyenoord überhaupt hetzelfde presteert als vorig seizoen. Het lijkt allemaal heel leuk omdat je bovenaan staat, maar het is gewoon nog steeds net zo matig.
Individueel zijn het vooral wisselvallige spelers. Hoge pieken en diepe dalen.
Zoals gezegd, we hadden voor de winterstop met die selectie minimaal 12 punten meer moeten halen dan we gedaan hebben. Dan hadden we ruim eerste gestaan. Voor Ajax geldt overigens hetzelfde, die hebben hun sterkere selectie ook niet weten uit te buiten.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer, maar voor de winterstop had PSV echt wel meer kwaliteit.
Feyenoord heeft dit seizoen al best wat onnodig punten laten liggen en dat is met name omdat het voorin kwaliteit mist. Jouw laatste zin geldt ook met name voor die linie. Het middenveld en achterin is Feyenoord zeker niet matig en behoorlijk constant al vond ik de achterste linie gisteren dan wel tegenvallen. Bovendien ook by far het lastigste programma gehad natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verdedigend is het best aardig, maar je krijgt toch gemiddeld gewoon een goal tegen per wedstrijd, net als vorig seizoen. Zoals eigenlijk statistisch Feyenoord überhaupt hetzelfde presteert als vorig seizoen. Het lijkt allemaal heel leuk omdat je bovenaan staat, maar het is gewoon nog steeds net zo matig.
Individueel zijn het vooral wisselvallige spelers. Hoge pieken en diepe dalen.
12 is wel heel veel maar een punt of 8 toch wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals gezegd, we hadden voor de winterstop met die selectie minimaal 12 punten meer moeten halen dan we gedaan hebben. Dan hadden we ruim eerste gestaan. Voor Ajax geldt overigens hetzelfde, die hebben hun sterkere selectie ook niet weten uit te buiten.
Had PSV voor de winter wel naar verwachting gepresteerd, dan hadden we 10 punten los gestaan. Ik weet vrij zeker dat Gakpo dan niet verkocht was. Omdat Gakpo dan dolgraag kampioen wilde worden en de RVC de gok op rechtstreekse CL kwalificatie wel had durven nemen.
Ik heb wel het idee dat jullie het materiaal wat overschatten. Want zelfs nu kon er niet gewonnen worden van een ontzettend matig Ajax en PSV. Geen schande verder, maar als het zo goed was mag je dat in de Kuip wel verwachten.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit seizoen al best wat onnodig punten laten liggen en dat is met name omdat het voorin kwaliteit mist. Jouw laatste zin geldt ook met name voor die linie. Het middenveld en achterin is Feyenoord zeker niet matig en behoorlijk constant al vond ik de achterste linie gisteren dan wel tegenvallen. Bovendien ook by far het lastigste programma gehad natuurlijk.
Dat we van PSV niet wonnen was vrij bijzonder te noemen ja gezien de kansen die daar gemist zijn en hoe effectief PSV was.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat jullie het materiaal wat overschatten. Want zelfs nu kon er niet gewonnen worden van een ontzettend matig Ajax en PSV. Geen schande verder, maar als het zo goed was mag je dat in de Kuip wel verwachten.
Ja daar ben ik het ook niet mee eens. Feyenoord en PSV ontdoen elkaar nu niet veel meer. Feyenoord iets degelijker en vooral een veel betere trainer. Dus die PSV fans overschatten hun selectie nu ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat we van PSV niet wonnen was vrij bijzonder te noemen ja gezien de kansen die daar gemist zijn en hoe effectief PSV was.
En jij draait het nu om. Er wordt hier gesteld dat de selectie van PSV veel beter zou zijn dan die van Feyenoord terwijl daar weinig aanleiding voor is om dat nu te denken dus wie doet er nou aan overschatting?
Dylano wordt aardig aangepaktquote:PSV-supporter die keeper Sevilla aanviel, blijft vastzitten
De 20-jarige man uit Roermond die donderdagavond tijdens PSV - Sevilla de doelman van de Spaanse club aanviel, blijft vastzitten. De rechter-commissaris van de rechtbank in Den Bosch heeft zijn voorarrest vandaag met veertien dagen verlengd.
Dylano K. wordt verdacht van mishandeling en het overtreden van het gebiedsverbod, dat eerder door de gemeente was opgelegd. In 2021 en 2022 kreeg hij al twee keer een taakstraf voor overtredingen rond voetbalwedstrijden. Na zijn arrestatie bleek dat de man te veel had gedronken. Hij had een alcoholpromillage van ruim 1,6.
De zaak wordt op woensdag 8 maart via snelrecht afgehandeld. Het OM zegt dat daarbij nadrukkelijk rekening wordt gehouden met de ernst en impact van het feit en het strafrechtelijk verleden van de verdachte.
Nope, een schokeffect eventjes.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het iets wezenlijks uitmaken als ze hem ontslaan dan?
#WaterminInquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat wordt geen PSV meer kijken dus. Ik trek dat echt niet met de grabbelaar in de goal.
Emmengodenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in de FC Emmen trein.
Jawel. Ten opzichte van Drommels ben je al snel een geweldenaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
Zo'n geweldenaar was die Benitez toch ook niet.
(oké, Drommels is wel echt een bak slechter)
Volgens mij is Benitez gewoon de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Ten opzichte van Drommels ben je al snel een geweldenaar.
niet eens de beste geblesseerde keeperquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij is Benitez gewoon de beste keeper in de Eredivisie.
Dan gaat ‘ie wel heel vaak als een mongooltje naar de hoek. De beste keeper van Nederland heeft die 2-2 van Feyenoord altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
1. Unnerstalquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |