SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
Na Alfa Romeo en Red Bull Racing is vandaag ook de nieuwe Haas de baan opgegaan.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
De auto’s in de OP kloppen niet 🧐 is nog van 2022Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Er had meer aangepast moeten worden zeker?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
De auto’s in de OP kloppen niet 🧐 is nog van 2022![]()
Er moet gewoon een keer een 2023-OP gemaakt worden. Maar om dat te verplichten aan iemand die per toeval het topic sluit lijkt me wat ver gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er had meer aangepast moeten worden zeker?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Klopt. Althans, dat mag. Weet alleen even niet wie die kalender maaktequote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er had meer aangepast moeten worden zeker?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Tja die toeval overviel inderdaad. Anders had ik het gelaten voor 1 die zoiets graag doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er moet gewoon een keer een 2023-OP gemaakt worden. Maar om dat te verplichten aan iemand die per toeval het topic sluit lijkt me wat ver gaan.
De 2022 uit de titel is wel matig !![]()
Misschien wil @3Rror wel een nieuwe OP maken?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
@3rr0r bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien wil @:3rror wel een nieuwe OP maken?![]()
@shiz deed deze meen ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien wil @:3rror wel een nieuwe OP maken?![]()
Sure thing. 👌
(vorige keer gewacht tot ik fotos van alle drivers in nieuwe teamoutfit had)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De RB19 heeft iig een andere voorvleugel zo blijkt uit het beschikbare beeldmateriaalAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Was even teleurgesteld.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:23 schreef shiz het volgende:
Sure thing. 👌
(vorige keer gewacht tot ik fotos van alle drivers in nieuwe teamoutfit had)
Bovengenoemde post is een goede reden.👍🏼![]()
Groot gelijk ! En dat heb ik met terugwerkende kracht dus ook met dat rappe openen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:23 schreef shiz het volgende:
Sure thing. 👌
(vorige keer gewacht tot ik fotos van alle drivers in nieuwe teamoutfit had)![]()
De nieuwe AlphaTauriNo Dyson Barrier is going to stop me!
Hm. Jammer dat rood. Maar ja, wie betaalt (Orlen) bepaalt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
BREAKING NYCK DE VRIES NAAR RED BULL!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Op zondag 12 februari 2023 14:03 schreef raptorix het volgende:
BREAKING NYCK DE VRIES NAAR RED BULL!!!!!Dit gaat over Nick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BREAKING NYCK DE VRIES NAAR RED BULL!!!!!Ze staan ook beide als Red Bull rijders ingeschreven toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Niet bij de FIA. Daar staan ze als AlphaTauri coureurs ingeschreven. Maar ze zullen beide wel een RB contract hebben, ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze staan ook beide als Red Bull rijders ingeschreven toch?
No Dyson Barrier is going to stop me!
BREAKING NYCK DE VRIES NAAR RED BULL!!!!!Ahww kijk die bromance.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De ogen van Nyck zeggen mij iets anders: ik ga jou helemaal inmaken, broquote:
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"![]()
Ik vind de AlphaTauri wel vet.
Qua vorm en kleurstellingN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Wel mooi dat de Italianen totaal zijn gefocust op de auto en het merk.quote:
Helemaal anders F1- beleving dan in Engeland en Nederland of de rest van de wereld.Wie dit leest is gek![]()
Niet bepaald voor het eerst dat Aston Martin een winnende auto kopieert om daar vervolgens kansloos mee achteraan te rijden.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:34 schreef beantherio het volgende:
En de volgende RB18-kopie:
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Kansloos is een groot woord maar ik denk dat 1 podium voor Alonso al knap zou zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet bepaald voor het eerst dat Aston Martin een winnende auto kopieert om daar vervolgens kansloos mee achteraan te rijden.![]()
Ik verwacht wel wat van ze, niet dat ze meedoen om de prijzen maar wel dat ze het McLaren en Alpine moeilijk gaan maken voor die 4e plek.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet bepaald voor het eerst dat Aston Martin een winnende auto kopieert om daar vervolgens kansloos mee achteraan te rijden.
Mclaren dat zelf overigens al zegt dat de auto nog niet is wat ze willen maar dat pas in Baku verwachten.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:34 schreef beantherio het volgende:
En de volgende RB18-kopie:
[ twitter ]
[ twitter ]
Aero analyse van KYLE.ENGINEERS is vrij positief en stelt dat AM concepten van meerdere partijen hebben gecombineerd en hun eigen twist aan hebben gegeven in wat hij een "really neat solution" noemt. Ik ben benieuwd. Het meeste van wat hij zegt moet ik hem natuurlijk maar op zijn blauwe ogen geloven want van Aero heb ik 0.0 verstand. Maar het klinkt alsof AM wel met een eigen "twist" komt, dus wie weet...![]()
Volgens mij won Perez (erkend prutser) in dat ding.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet bepaald voor het eerst dat Aston Martin een winnende auto kopieert om daar vervolgens kansloos mee achteraan te rijden.Feyenoord!!! * Barça![]()
Prutser?! Die won vorig jaar anders wel de echt moeilijke wedstrijden !quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij won Perez (erkend prutser) in dat ding.![]()
Vond hem vorig jaar mooier. Verder maar weinig verandering dit jaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:08 schreef nils7 het volgende:
Ik vind de AlphaTauri wel vet.
Qua vorm en kleurstelling![]()
Stukken mooier ! Ik vind dat zilver met dat groene niet zo wat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Goffel, weer zwart
Alsof Ferrari plots geel is, het klopt niet.
Ik neem aan dat ze het doen om gewicht te besparen?![]()
Plaats dan ook de plaatjes
Wel afgestapt van het zero-sidepodconcept, zo te zien.No Dyson Barrier is going to stop me!
Vreemd om zwart-zwart-zilver-zwart te gaan. Auto is wel een beetje aangepast aan de zijkant zo te zien, maar niet radicaal andersGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Het is ongeschilderd carbon. Auto heeft nog behoorlijk overgewicht blijkbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vreemd om zwart-zwart-zilver-zwart te gaan. Auto is wel een beetje aangepast aan de zijkant zo te zien, maar niet radicaal anders
McLaren overigens ook.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Ik vraag me altijd af hoeveel je nou echt aan de buitenkant kan zien als het gaat om performance. Alles wat er echt toe doet zit aan de binnen- en onderkant toch?![]()
ik vind het toch wel vrij anders maar het is ook nog maar het showmodel dus even afwachten hoe het er op de baan uitziet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vreemd om zwart-zwart-zilver-zwart te gaan. Auto is wel een beetje aangepast aan de zijkant zo te zien, maar niet radicaal anders
Wel mooi op zich alleen Mercedes hoort zilver te zijn, dit is meer des Saubers.![]()
![]()
Wat dat betreft zouden er veel meer auto’s helemaal zwart moeten zijn toch? Ik vind dit een beetje armoedigquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:23 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het is ongeschilderd carbon. Auto heeft nog behoorlijk overgewicht blijkbaar.
McLaren overigens ook.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Sauber motorsport begon als officieel mercedes team in Le Mans en was zilver.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch wel vrij anders maar het is ook nog maar het showmodel dus even afwachten hoe het er op de baan uitziet.
Wel mooi op zich alleen Mercedes hoort zilver te zijn, dit is meer des Saubers.
[ afbeelding ]A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Gegeven dat het budget ieder jaar kleiner wordt, is het voor het merendeel van de teams ook een luxe die ze zich niet kunnen veroorloven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden er veel meer auto’s helemaal zwart moeten zijn toch? Ik vind dit een beetje armoedig
Zolang je niet wint kan je het geld beter ergens anders voor gebruiken.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
En de originele Mercedes kleur was natuurlijk wit voor wie zich die fantastische race met jubileum livery kan herinneren op Hockenheim in 2019.
Dus wat betreft is het een Mercedes traditie om de auto niet schilderen
quote:In 1958, Alfred Neubauer described the origin of the Silver Arrows as being accidental. In 1934 the international governing body of motor sport prescribed a maximum weight limit of 750 kilograms (1,650 lb) for Grand Prix racing cars, excluding tyres and fuel. Neubauer said that when in spring 1934, the Mercedes-Benz team placed its new Mercedes-Benz W25 on the scrutineering scales prior to the Eifelrennen at the Nürburgring, it allegedly recorded 751 kg (1,656 lb). Racing manager Alfred Neubauer and his driver Manfred von Brauchitsch, who both later published their memoirs, claimed that they had the idea of removing all the white lead-based paint from the bodywork.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Wat is de luxe precies?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:32 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Gegeven dat het budget ieder jaar kleiner wordt, is het voor het merendeel van de teams ook een luxe die ze zich niet kunnen veroorloven.
Zolang je niet wint kan je het geld beter ergens anders voor gebruiken.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
‘EVENTUALLY’ A FRONTRUNNER? MERCEDES ‘STARTING BEHIND’ WITH W14quote:Mercedes Formula 1 boss Toto Wolff hopes the new W14 will “eventually” be able to fight at the front of the grid as the team acknowledges it is “starting behind” in 2023.
https://the-race.com/form(...)-behind-f1-2023-car/![]()
Elk jaar, elke race, elk weekend hetzelfde liedjequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
‘EVENTUALLY’ A FRONTRUNNER? MERCEDES ‘STARTING BEHIND’ WITH W14
[..]
[ afbeelding ]
https://the-race.com/form(...)-behind-f1-2023-car/![]()
Alleen het sandbaggen is sinds 22 geen sandbaggen meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elk jaar, elke race, elk weekend hetzelfde liedje![]()
Hopelijk geldt dit voor 2023 ook. Even afwachten want een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn strekenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen het sandbaggen is sinds 22 geen sandbaggen meer.![]()
Ik denk dat het dit keer geen sandbaggen is, teveel vertrouwen in de engineers, wat natuurlijk niet zo heel vreemd is als je 8 jaar de beste auto hebt gehad maar ze zaten vorig jaar dermate fout dat je dat met een evolutie niet op kan lossen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hopelijk geldt dit voor 2023 ook. Even afwachten want een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken
De auto zal echt wel beter zijn dan de vorige maar Red Bull en Ferrari staan ook niet stil.![]()
Mercedes eindigde redelijk goed en ze hebben toch aangegeven dat een grote fout in de simulator ervoor gezorgd had dat ze 2022 verkeerd waren begonnen, dat zou toch wel (makkelijk) op te lossen zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit keer geen sandbaggen is, teveel vertrouwen in de engineers, wat natuurlijk niet zo heel vreemd is als je 8 jaar de beste auto hebt gehad maar ze zaten vorig jaar dermate fout dat je dat met een evolutie niet op kan lossen.
De auto zal echt wel beter zijn dan de vorige maar Red Bull en Ferrari staan ook niet stil.![]()
Die fout was niet in de simulator maar verkeerde berekeningen op basis van de windtunnel resultaten dacht ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mercedes eindigde redelijk goed en ze hebben toch aangegeven dat een grote fout in de simulator ervoor gezorgd had dat ze 2022 verkeerd waren begonnen, dat zou toch wel (makkelijk) op te lossen zijn?
Ze hebben met meer geluk dan wijsheid een GP gewonnen, in AD was het weer back to reality met ruim een halve seconde achterstand.
We gaan het zien, toen ik meen in Hongarije George tijdens een interview/persconferentie hoorde zeggen dat zij wel eerlijk waren, maw Red Bull en Ferrari spelen vals dacht ik al dat heeft hij niet van zichzelf maar van de technische mensen die naar verkeerde excuses zoeken waarom ze te langzaam zijn en dat is geen goed teken.![]()
En toen de FIA kwam met nieuwe regels in Spa werd het gat alleen maar groter
Kunnen we hier eindelijk eens objectief praten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor alle fans:
Er is nu een speciaal VER-forum
Zie de forum-index
Moderator DIG
Of in plaats van de gebruikelijke grote mond proberen McLaren en Mercedes het dit jaar anders: "wij gaan niet winnen" maar straks in Bahrein rijden ze iedereen zoek. Kortom, ik geloof niks van die PR-praatjes, al helemaal van Mercedes niet.![]()
McLaren gaat echt niemand zoek rijden, daar is de achterstand te groot voor en voor Mercedes eigenlijk ook, het enige voordeel van die regelwijziging is dat iedereen wat teruggeworpen is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef DjVero het volgende:
Of in plaats van de gebruikelijke grote mond proberen McLaren en Mercedes het dit jaar anders: "wij gaan niet winnen" maar straks in Bahrein rijden ze iedereen zoek. Kortom, ik geloof niks van die PR-praatjes, al helemaal van Mercedes niet.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kunnen we hier eindelijk eens objectief praten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ze waren allebei in de quali in Abu Dhabi 0.7 seconde langzamer dan Max en George finishte 36 seconden achter Max en dat noem jij 'redelijk goed'.quote:![]()
Als het andersom was geweest hadden the usual suspects geroepen 'Red Bull werd helemaal tot snot gereden door Mercedes'."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Er is meer dan een race.... Brazilië of Mexico bijvoorbeeld of Russell die na een dramatische seizoensstart toch bij twee races verwachtte dat mercedes de snelste zou zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ze waren allebei in de quali in Abu Dhabi 0.7 seconde langzamer dan Max en George finishte 36 seconden achter Max en dat noem jij 'redelijk goed'.![]()
Ik heb alleen geen enkele behoefte hier met jou verder over te praten als jij zo infantiel doet![]()
Dat waren beide hoogtebanen, daar deed Mercedes het goed omdat er dan minder drag is door de ijle lucht, al kwam de winst in Brazilië mede door een off weekend van Red Bull, die hebben dat wel vaker als er ook een sprintrace is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is meer dan een race.... Brazilië of Mexico bijvoorbeeld of Russell die na een dramatische seizoensstart toch bij twee races verwachtte dat mercedes de snelste zou zijn.
Ik heb alleen geen enkele behoefte hier met jou verder over te praten als jij zo infantiel doet![]()
Ooooh, teentjes!quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is meer dan een race.... Brazilië of Mexico bijvoorbeeld of Russell die na een dramatische seizoensstart toch bij twee races verwachtte dat mercedes de snelste zou zijn.
Jij zegt letterlijk....en dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mercedes eindigde redelijk goed
Als je had gezegd 'Ze eindigden minder slecht dan waar ze begonnen' had je een punt gehad."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Vooraf was Russell wel te spreken over Zandvoort, Austin en Singapore. Er was naar mijn idee in het jaar zichtbaar progressie, ik zal het wel verkeerd onthouden hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren beide hoogtebanen, daar deed Mercedes het goed omdat er dan minder drag is door de ijle lucht, al kwam de winst in Brazilië mede door een off weekend van Red Bull, die hebben dat wel vaker als er ook een sprintrace is.![]()
Kan het wat minder aanvallend? Je kan ook op een respectvolle manier je argumenten kenbaar maken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ooooh, teentjes!![]()
Jij zegt letterlijk
[..]
....en dat is gewoon niet waar.
Als je had gezegd 'Ze eindigden minder slecht dan waar ze begonnen' had je een punt gehad.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij noemt mij infantiel en dan ben ik aanvallend?quote:
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ze zullen best wel vooruitgang hebben geboekt maar anderen ook uiteraard, als je dan kijkt naar de eerste race, daar zaten ze 7 tienden achter in Q3 en de laatste race idem ditto, uiteraard zullen er wat circuits zijn geweest die wat beter voor de auto waren, vooral die hoogtebanen, maar om echt dichtbij of zelfs er voor te komen moeten ze dus grotere stappen zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vooraf was Russell wel te spreken over Zandvoort, Austin en Singapore. Er was naar mijn idee in het jaar zichtbaar progressie, ik zal het wel verkeerd onthouden hebben![]()
Was dat nodig?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor alle fans:
Er is nu een speciaal VER-forum
Zie de forum-indexN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat geen verf om gewicht te besparen is er wel 1 in de categorie rondere wielen,![]()
Red Bull beweerde een paar jaar terug dat een switch van gloss naar matte livery hen 600 gram gewicht scheelde, dus je vraagt je af of het echt helpt of tussen de oren zit"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Elke gram helpt volgens TotoNo Dyson Barrier is going to stop me!
Gelukkig zit Toto niet zelf in een wagen, want zijn ego zou de wagen danig vertragen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Het zal wel wat schelen maar het gaat vooral om het gewichtstarget, daar wil je op of nog liever onder zitten, als je eronder zit kan je een beetje schuiven met ballast om de auto mooier in balans te krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:17 schreef Sabata het volgende:
Red Bull beweerde een paar jaar terug dat een switch van gloss naar matte livery hen 600 gram gewicht scheelde, dus je vraagt je af of het echt helpt of tussen de oren zit![]()
Precies en dan is 600 gram, of meer bij geen verf, nog best wel wat om mee te werken. Zeker met de huidige marges kan dat zomaar een paar honderdste zijn en dat heeft al regelmatig het verschil kunnen maken tussen posities tijdens de kwalificatie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel wat schelen maar het gaat vooral om het gewichtstarget, daar wil je op of nog liever onder zitten, als je eronder zit kan je een beetje schuiven met ballast om de auto mooier in balans te krijgen.![]()
Ik gun het hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:18 schreef DeeBee het volgende:
De winnaar is gekend. Feliciteer hier Lulu met titel nummer 8.
Moderator DIG
Wat nou als het tussen de oren zit en daardoor écht helpt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:17 schreef Sabata het volgende:
Red Bull beweerde een paar jaar terug dat een switch van gloss naar matte livery hen 600 gram gewicht scheelde, dus je vraagt je af of het echt helpt of tussen de oren zit![]()
Ik vind dat matte niet echt mooi, maar ja ik vind de hele livery van Red Bull eigenlijk maar matig. Mercedes vind ik wel een mooie nieuwe livery en die auto ziet er ook een stuk mooier uit dan die hobbel-stomp-stofzuiger-ufo van vorig jaar.
Ferrari blijft weer de mooiste.![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
In zijn neus?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik maar denken dat die steuntjes voor de vloer afgeschaft waren voor 2023quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
‘EVENTUALLY’ A FRONTRUNNER? MERCEDES ‘STARTING BEHIND’ WITH W14
[..]
[ afbeelding ]
https://the-race.com/form(...)-behind-f1-2023-car/
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Alles voor die extra gram minder, maar wat is de wagen lelijk in het zwart. Zilver is echt veel mooier.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:19 schreef ZaZoe het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes logo is off-centreSOONY![]()
Al dat gelul over een paar gram meer of minder
Als de auto fundamenteel niet goed is maakt het allemaal geen reet uit.![]()
We gaan het allemaal zien tijdens de eerste race. Ergens verwacht ik wel dat Mercedes zal gaan verrassen, en Ferrari ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al dat gelul over een paar gram meer of minder
Als de auto fundamenteel niet goed is maakt het allemaal geen reet uit."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Nee, de auto staat niet recht, en de fotograaf was dronken,lijkt ook op een digitale renderquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:19 schreef ZaZoe het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes logo is off-centreFeyenoord!!! * Barça![]()
Beide achteraan bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We gaan het allemaal zien tijdens de eerste race. Ergens verwacht ik wel dat Mercedes zal gaan verrassen, en Ferrari ook.![]()
Bij Ferrari ook de vraag of ze de ontwikkelingsrace kunnen bijhouden, dat was vorig jaar toch wel een probleem.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We gaan het allemaal zien tijdens de eerste race. Ergens verwacht ik wel dat Mercedes zal gaan verrassen, en Ferrari ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: