Het is wel mager, maar het zit ook vol calorieënquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:48 schreef exode het volgende:
Vanavond eet ik sushi, ik maak mezelf wijs dat dat mager is
B is vandaag jarig en de jarige beslist. Het was pizza of sushi, toch blij dat hij vanochtend besloot dat het sushi werd.
Volgende week moet ik overigens zelf trainen, dat vind ik wel even spannend. Ga ik wel echt, doe ik het goed. Vrijdag doen we een extra uitlegrondje en schrijft mijn trainer op hoe en wat maar toch.
En dan ook nog eens een midweek weg.....wat standaard eten waar we zin in hebben is. Maar ik ga er toch voor om door te zetten.
Sushi is echt zo'n nasty ding eigenlijk, het is niet zo gezond als het lijkt. MAAR ik laat de loempiatjes liggen dit keerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Het is wel mager, maar het zit ook vol calorieënmaar volgens mij at jij geen vet en suiker dus dan kan het wel
Dat kom je niet bij aan vet, dat is gewoon vocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:24 schreef Avelie het volgende:
Ik ben terug bij af, daarom post ik al een paar dagen niet meer. Mijn menstruatie komt eraan en ik heb tijdens het weekendje weg niet rustig aan gedaan.
Toch bijzonder hoe je zo snel 2-3 kilo af kunt vallen en in dezelfde vaart bij kunt komen. Vandaag weer mijn goede ritme opgepakt.
Ja dat snap ik, maar ik verbaas me erover hoeveel vocht het is. Schommelingen van 3 kilo in een week tijd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat kom je niet bij aan vet, dat is gewoon vocht.
Echt he. 30k stappen in 2 dagen en ik bungel ergens in het middenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Hupje het volgende:
Hardlopen viel niet mee met de mist en mensen die hout stoken![]()
Ook jammer dat ik zelfs met twee keer extra hardlopen niet in de buurt kom van de eerste plek van de bingo![]()
O: brood
L: brood
T: fruit
D: restje ovenschotel en mie met kip en groenten, kwark
Wij stoken hout, maar mist is stookalarm, jammer dat mensen dan toch stoken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Hupje het volgende:
Hardlopen viel niet mee met de mist en mensen die hout stoken![]()
Ook jammer dat ik zelfs met twee keer extra hardlopen niet in de buurt kom van de eerste plek van de bingo![]()
O: brood
B: 5,5 km hardlopen
L: brood
T: fruit
D: restje ovenschotel en mie met kip en groenten, kwark
Yep, 'mijn' zwembad precies hetzelfde. Die is sowieso qua alles beetje blijven hangen in het verledenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:46 schreef Isabeau het volgende:
In het zwembad vandaag. Echt niets te vinden wat ook maar enigszins een beetje gezond is hè. Patat, frikandel, kroket, ijs, chips, snoep. Dat is blijkbaar in 2023 nog steeds het enige aanbod. Is dat in andere zwembaden precies zo?
Wauw, knap hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:24 schreef BE het volgende:
Bedenken dat je vanaf nu echt echt echt niet meer gaat snoepen en dan gaat je Podcasts uitgebreid over chocola en wat er wel niet lekker is en warme lavacakejes en en en :’(
En ik moest nog naar de supermarkt!
Maar…. Ik heb geen chocola gekocht. Ik heb gewoon alleen maar extra fruit meegenomen.
Dat is ook wat ik heb gehad, een kopje koffie. En een schoonzus die maar bleef aandringen ook iets te eten. Maar ik had er echt geen trek in. Ik had normaal geluncht en was gewoon van plan om 's avonds warm te eten. Dus waarom dan ergens rond half 4 aan de patatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:21 schreef SilverEyes het volgende:
Yep, 'mijn' zwembad precies hetzelfde. Die is sowieso qua alles beetje blijven hangen in het verledenEnige wat ik daar nog wel eens wil halen is een kop koffie.
Palingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef SQ het volgende:
Ik kom nooit in zwembaden, althans, ik eet er nooit
Ik liep ook nog tegen de afscheidsborrel van mijn collega aan. In een soort aftandse oude dorpskroeg waar de teer van voor het rookverbod nog tegen de ramen plakte
Schade: 2 karmeliet, 2 hapjes van brood met paling, aardbei, druif en sla
Dat is het ook altijd. Als je eenmaal gewoon normaal gegeten hebt besef je dat het allemaal niet zo slecht is en dat je gewoon even een schop onder je kont nodig hebt. Maarja, soms heb je dan al je ongezonde spul in huis gehaald en jezelf 'beloofd' dat je het mag eten. Maar inderdaad, moe en hongerig en dan gooi je toch iets te makkelijk de handdoek in de ring.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een kleine verpakking, BE? Ik hou van kleine verpakkingenIk ben een bodem-eter, dus alles moet altijd direct op en dan is een kleine verpakking wel zo handig
Envoor Pinuts
Wat goed van je! En je was waarschijnlijk gewoon moe en hongerig en dan wil je innerlijke sabateur nog wel eens toeslaan met dingen die je eigenlijk niet echt gelooft ('ach wat boeit het nog') maar die wel heel aantrekkelijk zijn om naar te luisteren op dat moment. Maar je deed dat niet
Ja, dit zijn 2 droprepen zeg maar en ligt bij de ah bij de kassa bij de marsen, nutsen etc. Ideaal.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een kleine verpakking, BE? Ik hou van kleine verpakkingenIk ben een bodem-eter, dus alles moet altijd direct op en dan is een kleine verpakking wel zo handig
Envoor Pinuts
Wat goed van je! En je was waarschijnlijk gewoon moe en hongerig en dan wil je innerlijke sabateur nog wel eens toeslaan met dingen die je eigenlijk niet echt gelooft ('ach wat boeit het nog') maar die wel heel aantrekkelijk zijn om naar te luisteren op dat moment. Maar je deed dat niet
Good for you!quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer op gewicht te blijven (en gezond te eten) en er gaat nog steeds wat af
De weegschaal is niet alleen een bitch, maar het is ook oneerlijk.
Ja, in een keer een heleboel kwijtquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef SilverEyes het volgende:
Good for you!![]()
Ik ga gewoon voor een grote roetsj. Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |