abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2023 @ 13:15:01 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_208086860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 12:48 schreef exode het volgende:
Vanavond eet ik sushi, ik maak mezelf wijs dat dat mager is ;)

B is vandaag jarig en de jarige beslist. Het was pizza of sushi, toch blij dat hij vanochtend besloot dat het sushi werd.

Volgende week moet ik overigens zelf trainen, dat vind ik wel even spannend. Ga ik wel echt, doe ik het goed. Vrijdag doen we een extra uitlegrondje en schrijft mijn trainer op hoe en wat maar toch.
En dan ook nog eens een midweek weg.....wat standaard eten waar we zin in hebben is. Maar ik ga er toch voor om door te zetten.
Het is wel mager, maar het zit ook vol calorieën :P maar volgens mij at jij geen vet en suiker dus dan kan het wel :Y)
disclaimer
pi_208087029
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:15 schreef SQ het volgende:

[..]
Het is wel mager, maar het zit ook vol calorieën :P maar volgens mij at jij geen vet en suiker dus dan kan het wel :Y)
Sushi is echt zo'n nasty ding eigenlijk, het is niet zo gezond als het lijkt. MAAR ik laat de loempiatjes liggen dit keer >:) En het is vast beter dan pizza. Dus Go B, good choice.
pi_208094983
Ik ben terug bij af, daarom post ik al een paar dagen niet meer. Mijn menstruatie komt eraan en ik heb tijdens het weekendje weg niet rustig aan gedaan.

Toch bijzonder hoe je zo snel 2-3 kilo af kunt vallen en in dezelfde vaart bij kunt komen. Vandaag weer mijn goede ritme opgepakt.
pi_208095965
Maandag 64.8
Vanochtend 63.2

[ Bericht 24% gewijzigd door Avelie op 23-02-2023 09:01:34 ]
  Moderator/colorchick woensdag 22 februari 2023 @ 06:52:17 #155
382129 crew  Donna
pi_208095982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:24 schreef Avelie het volgende:
Ik ben terug bij af, daarom post ik al een paar dagen niet meer. Mijn menstruatie komt eraan en ik heb tijdens het weekendje weg niet rustig aan gedaan.

Toch bijzonder hoe je zo snel 2-3 kilo af kunt vallen en in dezelfde vaart bij kunt komen. Vandaag weer mijn goede ritme opgepakt.
Dat kom je niet bij aan vet, dat is gewoon vocht.
pi_208096095
Ja hai. Zal zo eens wegen. Klats is geloof ik ook weer onderweg want uh, ja fuck me.

Vandaag:
S: benchen
O: kwark, whey, blauwe bessen
L: 2 boterhammen. 1 rosbief+oude kaas salade, 1 smeerkaas. Denk ik.
D: zalm, spinazie, aardappels, tahini.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208096105
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 06:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat kom je niet bij aan vet, dat is gewoon vocht.
Ja dat snap ik, maar ik verbaas me erover hoeveel vocht het is. Schommelingen van 3 kilo in een week tijd.
pi_208096377
1,5 liter vocht uitgepist in de afgelopen 24 uur. Good.
pi_208096625
Een kilo vocht vastgehouden in 1 dag *)
  Moderator/colorchick woensdag 22 februari 2023 @ 08:47:34 #160
382129 crew  Donna
pi_208096677
Nog steeds licht na de terrorgriep. _O_

Maar nu komt m'n verjaardagsweekend eraan, dus zal na de tijd ook wel wat vocht vasthouden én de klats staat ook voor de deur.
pi_208097157
Hardlopen viel niet mee met de mist en mensen die hout stoken :N
Ook jammer dat ik zelfs met twee keer extra hardlopen niet in de buurt kom van de eerste plek van de bingo :')

O: brood
B: 5,5 km hardlopen
L: brood
T: fruit
D: restje ovenschotel en mie met kip en groenten, kwark

[ Bericht 2% gewijzigd door Hupje op 22-02-2023 09:49:43 ]
  woensdag 22 februari 2023 @ 09:44:03 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_208097235
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Hupje het volgende:
Ook jammer dat ik zelfs met twee keer extra hardlopen niet in de buurt kom van de eerste plek van de bingo :')

Echt he. 30k stappen in 2 dagen en ik bungel ergens in het midden ;( _O-
disclaimer
pi_208097416
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Hupje het volgende:

B: 5,5 km hardlopen
Wij stoken hout, maar mist is stookalarm, jammer dat mensen dan toch stoken.

Vannacht ongesteld geworden, dat is wel een goede dieetdag, want die eerste dag heb ik altijd zoveel buikpijn dat eten met moeite gaat.
pi_208103194
Ik dacht goed voorbereid te zijn op het feit dat ik vandaag laat thuis was. Dacht dat ik een diepvriesmaaltijd uit had gezet. Wilde ik die net pakken, bleek dat ik dit helemaal niet had gedaan :') Dus nu ga ik naar de snackbar. Maar goed, aan de andere kant, het is inmiddels een maand geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest dus geen schande.
pi_208103400
Vanochtend was ik opeens een kilo zwaarder. Ik weet met m'n stomme kop wel dat dat vocht is. En toch betrap ik me erop dat ik vandaag 'foute' keuzes maak, want 'het maakt toch niet uit'. #stomhoofd
pi_208108315
Huggh. Ik word verkouden of ziek en ik heb daar geen tijd voor want zaterdag is de 2e open workout.
Wel ongeveer net zo dik als gisteren. Which is good.

Lijst:
O: 2 ibu, vitamine C, neusspray, koffie, 3 druiven. :')
S: veel strechwerk, 20 minuten rustig bewegen want alles doet zeer. :')
T: Shake met kwark, whey, supplementen
L: afbakbroodje. 1 smeerkaas, 1 leverworst. Want in in CARBS
D: karbonade, pastinaakaardappelpuree, boontjes
T: ik heb geen idee.
pi_208108466
Weer een paar dagen stabiel op de weegschaal. Maar vanavond uit eten. Ach ja.

D: uit eten
pi_208108669
Maandag 64.8
Gisteren 63.2
Vanochtend 62.2
pi_208110338
Zonet weer heerlijk gezwommen. Het afvallen gaat dit keer niet snel,maar ik zie de trendlijn in Libra gestaag naar beneden gaan. Ik heb goede hoop dat ik dit patroon kan houden.
pi_208123797
Ik vond dit een interessant youtube filmpje over dieetboeken (en dus over dieten): De man verzamelt dieetboeken en bestudeert ze. Een populair dieetboek wordt meestal populair door het verhaal en er worden veel boeken geschreven door een co-auteur en dat zijn dan al bestseller schrijvers. En iets (vet/suiker) of iemand (dr. Keys) zwart maken/de vijand maken helpt ook nog eens geweldig. Emotie doet het ook altijd goed. Nou ja, hij stipt alle punten voor een succesvol dieetboek aan.

Keys = gerenommeerd wetenschapper, https://en.wikipedia.org/wiki/Ancel_Keys
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208124100
Pfoeh, het is wel even lastiger. Voel me lichamelijk moe, sporten ging moeizaam vanochtend.

Komende 1,5 week wordt echt een uitdaging. Morgen vieren we B zijn verjaardag, volgende week midweekje weg met minstens 2x uit eten en aansluitend 2,5 dag Londen met lunch en diner meetings.
Even kijken hoe ik dat ga aanpakken. Wel goede handvatten gekregen van mijn coach vanochtend.
pi_208171440
Hele weekend opgefokt. Had een mentaal zware week dus besloot ik maar weer eens dat ik alles mocht eten. En alles is dan bij mij ook echt alles. Haat het altijd zo dat ik dan niet gewoon of chocolade of chips ofzo kan eten maar dat het en pizza en muffins en chocolade en chips etc moet zijn.
Maar goed. Dat is gebeurd. Nu de draad weer oppakken
pi_208171625
@Pinuts :*

Ik was goed bezig, vond ik. Gezond eten, niet overdrijven, enz. Haal ik kind na een dag werken met de fiets op van de BSO, word ik helemaal licht in m'n hoofd. Toen moest er dus acuut iets te eten in. Dat werden twee biscuitjes en een handje pinda's voor/tijdens het eten koken. Hielp wel. Waar het nou aan lag, geen idee. Hopelijk was het eenmalig.

O: boterham met hagelslag
T: peer
L: brood met kaas/appelstroop, boerenmetworst, smeerkaas
T: biscuitjes, pinda's en winterpeen
D: pasta met zalm, snijbonen, champignons en roomkaas, kwark
  dinsdag 28 februari 2023 @ 12:19:41 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_208176679
Ik heb dat ook wel eens hupje, gewoon gehoor aan geven, lichaam doet dat niet voor niks :)

Er stonden hier gisteren ineens grote dozen vol individueel verpakte chocolate chip cookies bij de koffiemachines. Ik ging er met gestrekt been in.

Die dingen wegen dus 80 gram :') ruim 400 kcal voor zo'n koek :')!

Gelukkig is het vandaag druk op kantoor, zie veel mensen er mee lopen maar ik pas nu.
disclaimer
pi_208176734
Op vakantie en dat is lastig. Niet omdat ik in de verleiding kom maar omdat er zo weinig mogelijk is. Gelukkig heb ik fruit etc mee.

Gisteren vroeg in de ochtend zelf gesport dus zonder trainer. Ging goed, sterket nog ik heb spierpijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')