Het is wel mager, maar het zit ook vol calorieënquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:48 schreef exode het volgende:
Vanavond eet ik sushi, ik maak mezelf wijs dat dat mager is
B is vandaag jarig en de jarige beslist. Het was pizza of sushi, toch blij dat hij vanochtend besloot dat het sushi werd.
Volgende week moet ik overigens zelf trainen, dat vind ik wel even spannend. Ga ik wel echt, doe ik het goed. Vrijdag doen we een extra uitlegrondje en schrijft mijn trainer op hoe en wat maar toch.
En dan ook nog eens een midweek weg.....wat standaard eten waar we zin in hebben is. Maar ik ga er toch voor om door te zetten.
Sushi is echt zo'n nasty ding eigenlijk, het is niet zo gezond als het lijkt. MAAR ik laat de loempiatjes liggen dit keerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Het is wel mager, maar het zit ook vol calorieënmaar volgens mij at jij geen vet en suiker dus dan kan het wel
Dat kom je niet bij aan vet, dat is gewoon vocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:24 schreef Avelie het volgende:
Ik ben terug bij af, daarom post ik al een paar dagen niet meer. Mijn menstruatie komt eraan en ik heb tijdens het weekendje weg niet rustig aan gedaan.
Toch bijzonder hoe je zo snel 2-3 kilo af kunt vallen en in dezelfde vaart bij kunt komen. Vandaag weer mijn goede ritme opgepakt.
Ja dat snap ik, maar ik verbaas me erover hoeveel vocht het is. Schommelingen van 3 kilo in een week tijd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat kom je niet bij aan vet, dat is gewoon vocht.
Echt he. 30k stappen in 2 dagen en ik bungel ergens in het middenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Hupje het volgende:
Hardlopen viel niet mee met de mist en mensen die hout stoken![]()
Ook jammer dat ik zelfs met twee keer extra hardlopen niet in de buurt kom van de eerste plek van de bingo![]()
O: brood
L: brood
T: fruit
D: restje ovenschotel en mie met kip en groenten, kwark
Wij stoken hout, maar mist is stookalarm, jammer dat mensen dan toch stoken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Hupje het volgende:
Hardlopen viel niet mee met de mist en mensen die hout stoken![]()
Ook jammer dat ik zelfs met twee keer extra hardlopen niet in de buurt kom van de eerste plek van de bingo![]()
O: brood
B: 5,5 km hardlopen
L: brood
T: fruit
D: restje ovenschotel en mie met kip en groenten, kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |