Heel heel heel herkenbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:12 schreef Pinuts het volgende:
Pff.. heb het wel even moeilijk. Vanmiddag high tea gehad en echt veel gegeten. Maar goed, dat is behalve een eiwitreep vandaag ook het enige dat ik heb gehad (en heb nog een muffin die over was), dus mocht ook prima 1500 kcal eten.
Maar ik ben altijd best wel zwart wit, dus nu heb ik zin om nu ook nog ongezond avondeten te eten (terwijl ik nog best vol zit) + chips. Want vandaag was toch al slecht, dus pak ik het morgen wel weer op.
Terwijl ik weet dat als ik straks nog iets kleins eet en verder niks meer dat ik geen honger heb en qua kcal waarschijnlijk echt niet zo'n slechte dag heb, want heb wel 15.000 stappen gezet. Maar dit soort dagen blijven toch het moeilijkste. Als ik hele dag gezond eet heb ik nergens moeite mee, maar als er wel ongezonde dingen zijn vind ik het juist moeilijk om dan daarbuiten wel gewoon 'normaal' te doen.
Helaas niet. Tv avondje. Dus ben nu maar een spelletje op mijn pc aan het spelen als afleiding.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Heel heel heel herkenbaar
(Ik zit as we speak te twijfelen om all in te gaan omdat ik morgen toch zeker weer 2 kilo omhoog ga plussen dus tsja, niks te verliezen)
Kun je nog wat afleiding vinden?
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:12 schreef Pinuts het volgende:
Pff.. heb het wel even moeilijk. Vanmiddag high tea gehad en echt veel gegeten. Maar goed, dat is behalve een eiwitreep vandaag ook het enige dat ik heb gehad (en heb nog een muffin die over was), dus mocht ook prima 1500 kcal eten.
Maar ik ben altijd best wel zwart wit, dus nu heb ik zin om nu ook nog ongezond avondeten te eten (terwijl ik nog best vol zit) + chips. Want vandaag was toch al slecht, dus pak ik het morgen wel weer op.
Terwijl ik weet dat als ik straks nog iets kleins eet en verder niks meer dat ik geen honger heb en qua kcal waarschijnlijk echt niet zo'n slechte dag heb, want heb wel 15.000 stappen gezet. Maar dit soort dagen blijven toch het moeilijkste. Als ik hele dag gezond eet heb ik nergens moeite mee, maar als er wel ongezonde dingen zijn vind ik het juist moeilijk om dan daarbuiten wel gewoon 'normaal' te doen.
Gek is dat hé. Dat ons brein zo werkt. Terwijl wat heb je nu echt verpest met 1 avond zuipen? Iemand zei toen een keer, als je frietpan in de fik staat, steek je dan ook maar de rest van je huis in de fik want het boeit toch niet meer? En toen dacht ik wel van ja, fair point. Maar toch voelt het dan soms fijner om te zeggen, boeien, nu is het verpest. Maandag begin ik weer 'fanatiek'.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:05 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Moet mezelf ook al de hele dag toespreken om niet te gaan kanen, want gisteren gezopen, dus toch al kansloos weekend.
En?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:27 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Helaas niet. Tv avondje. Dus ben nu maar een spelletje op mijn pc aan het spelen als afleiding.
Ben trots op mezelf want heb het niet gedaanquote:
Goed bezig, ik ben trots!quote:Op zondag 12 februari 2023 09:03 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ben trots op mezelf wan heb het niet gedaan. Wilde friet halen + chips eten (a 1500 kcal ofzo). Uiteindelijk tegen mezelf gezegd dat ik gewoon die muffin die over was zou opeten. Daar at ik 2 happen van en dacht met hier zit geen smaak aan. Dus die weggegooid en uiteindelijk 2 stukjes chocolade en een appel gehad, en verder zero ice tea gedronken. Dit zijn de overwinningen die me weer goede motivatie geven
. Vandaag juist weer extra zin in ‘goed’ te eten.
Plan voor vandaag:
O: proteïne pudding, banaan
S: 75 min boksen
L: 2 boterham met 2 eieren, ham en kaas
T: ananas
D: pad Thai
5: appel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er aan wanneer de start was natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 16:31 schreef Donna het volgende:
Vanochtend vederlicht door de horrorgriep. Voel me weer een stuk beter, dus dit zal wel de all time low zijn van de komende tijd.![]()
Totaal sinds de start -2,4
Had gehoopt dat het wat sneller zou gaan, maar misschien blijft het er nu ook eens echt af, haha.
Haha. Ben in januari weer begonnen, zoals half NL, met de goede voornemens en zulks. Dus 5/6 weken geleden.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer de start was natuurlijk
Fijn dat je je weer wat beter voelt!
De hele dag trainingquote:Op zondag 12 februari 2023 16:40 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat ik mijn goulash voor morgen bewaar want ik heb een training van 8:30 tot 18:00 dus geen tijd om te koken. Flans ik zo wel een pastaatje in elkaar.
Oh, niet springen en hupsen dus. Lange dag morgen dus.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik gok een werkgerelateerde training, geen sporttraining
Lol nee inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2023 17:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik gok een werkgerelateerde training, geen sporttraining
Ja ideaal. Ik doe dat op maandag ook altijd. Want dan ga ik vanuit het werk direct door naar de sportschool (van 18 tot 19 uur). Dus dan heb ik daarna een opwarmmaaltijd uit de vriezer zodat ik niet om 19:30 moet gaan staan koken.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:40 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat ik mijn goulash voor morgen bewaar want ik heb een training van 8:30 tot 18:00 dus geen tijd om te koken. Flans ik zo wel een pastaatje in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |