abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2023 @ 19:23:00 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_207953356
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:12 schreef Pinuts het volgende:
Pff.. heb het wel even moeilijk. Vanmiddag high tea gehad en echt veel gegeten. Maar goed, dat is behalve een eiwitreep vandaag ook het enige dat ik heb gehad (en heb nog een muffin die over was), dus mocht ook prima 1500 kcal eten.
Maar ik ben altijd best wel zwart wit, dus nu heb ik zin om nu ook nog ongezond avondeten te eten (terwijl ik nog best vol zit) + chips. Want vandaag was toch al slecht, dus pak ik het morgen wel weer op.
Terwijl ik weet dat als ik straks nog iets kleins eet en verder niks meer dat ik geen honger heb en qua kcal waarschijnlijk echt niet zo'n slechte dag heb, want heb wel 15.000 stappen gezet. Maar dit soort dagen blijven toch het moeilijkste. Als ik hele dag gezond eet heb ik nergens moeite mee, maar als er wel ongezonde dingen zijn vind ik het juist moeilijk om dan daarbuiten wel gewoon 'normaal' te doen.
Heel heel heel herkenbaar :*
(Ik zit as we speak te twijfelen om all in te gaan omdat ik morgen toch zeker weer 2 kilo omhoog ga plussen dus tsja, niks te verliezen :') )

Kun je nog wat afleiding vinden?
disclaimer
pi_207953432
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:23 schreef SQ het volgende:

[..]
Heel heel heel herkenbaar :*
(Ik zit as we speak te twijfelen om all in te gaan omdat ik morgen toch zeker weer 2 kilo omhoog ga plussen dus tsja, niks te verliezen :') )

Kun je nog wat afleiding vinden?
Helaas niet. Tv avondje. Dus ben nu maar een spelletje op mijn pc aan het spelen als afleiding.
pi_207954099
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:12 schreef Pinuts het volgende:
Pff.. heb het wel even moeilijk. Vanmiddag high tea gehad en echt veel gegeten. Maar goed, dat is behalve een eiwitreep vandaag ook het enige dat ik heb gehad (en heb nog een muffin die over was), dus mocht ook prima 1500 kcal eten.
Maar ik ben altijd best wel zwart wit, dus nu heb ik zin om nu ook nog ongezond avondeten te eten (terwijl ik nog best vol zit) + chips. Want vandaag was toch al slecht, dus pak ik het morgen wel weer op.
Terwijl ik weet dat als ik straks nog iets kleins eet en verder niks meer dat ik geen honger heb en qua kcal waarschijnlijk echt niet zo'n slechte dag heb, want heb wel 15.000 stappen gezet. Maar dit soort dagen blijven toch het moeilijkste. Als ik hele dag gezond eet heb ik nergens moeite mee, maar als er wel ongezonde dingen zijn vind ik het juist moeilijk om dan daarbuiten wel gewoon 'normaal' te doen.
Heel herkenbaar :*
Moet mezelf ook al de hele dag toespreken om niet te gaan kanen, want gisteren gezopen, dus toch al kansloos weekend.
Blijft lastig. Anders nog een bak magere kwark voor vulling en je op iets storten waardoor je niet aan eten denkt?
pi_207954211
Herken ik! Vroeg gaan slapen wil mij nog wel eens helpen.
Eeuwige strijd.
Met een meidenkwartet
pi_207954589
Thanks allemaal. Straks stond ik echt even op het punt om naar de frietkraam te gaan, maar inmiddels is die dicht dus dat scheelt :P.
Tot nu toe probeer ik mezelf zoet te houden met een appel en zero frisdrank. Die frisdrank doet ook al altijd veel goed voor mijn vreetzin. En vroeg slapen is sowieso een goede. Ook omdat ik al een paar dagen niet 100% fit ben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:05 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Moet mezelf ook al de hele dag toespreken om niet te gaan kanen, want gisteren gezopen, dus toch al kansloos weekend.
Gek is dat hé. Dat ons brein zo werkt. Terwijl wat heb je nu echt verpest met 1 avond zuipen? Iemand zei toen een keer, als je frietpan in de fik staat, steek je dan ook maar de rest van je huis in de fik want het boeit toch niet meer? En toen dacht ik wel van ja, fair point. Maar toch voelt het dan soms fijner om te zeggen, boeien, nu is het verpest. Maandag begin ik weer 'fanatiek'.
pi_207956799
Ik skipte de chippies en het avondeten voor toastjes en wijn. Morgen weer een dag. ^O^
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_207961448
Gisteren 61.3
Vandaag 62.6

Weer uit eten geweest en dit keer flink opgeschept en thuis nog cupcakes gegeten, omdat een vriendin deze zo lief had gebakken en kwam brengen. Dat kon ik niet weigeren.

Vandaag een nieuwe dag waar ik weer normaal ga doen. Als het zo snel gaat, zijn die 1,3 kilo er waarschijnlijk zo weer af (hoop ik).
  zondag 12 februari 2023 @ 07:46:51 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_207961457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:27 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Helaas niet. Tv avondje. Dus ben nu maar een spelletje op mijn pc aan het spelen als afleiding.
En?

Ik heb uiteindelijk een paar lollies en een handje haribo gepakt. Maar alsnog peanuts vergeleken met wat ik anders zou hebben gepakt :')

Gewichtsverlies van gisteren zat er wel weer aan maar dat had ik sowieso wel verwacht, dat was vals gewichtsverlies. Dus al met al nog best tevreden :P

Plan voor vandaag:

O: paar afbakbroodjes met dingen
L: fruit - wordt een gehaaste stress middag
B: beetje tuinieren hopelijk
D: goulash :9
disclaimer
pi_207961522
Hier ook lekker gesponst. Had het al wel verwacht. Gaat er na de klats wel weer af.

Slaap ook echt al bijna een week slecht (max 5 uur per nacht ofzo). Helpt ook niet mee :')
  zondag 12 februari 2023 @ 08:30:25 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_207961562
Nee, ik had vannacht de peuter tussen ons in (lees: ik deelde mijn helft van het bed met een peuter en mijn man had de andere helft) dus mijn lijf protesteert ook. Tevens dag 2 van cyclus dus ik voel me een soort aangespeeld zeedier vandaag.
disclaimer
pi_207961670
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 07:46 schreef SQ het volgende:

[..]
En?
Ben trots op mezelf want heb het niet gedaan *O* . Wilde friet halen + chips eten (a 1500 kcal ofzo). Uiteindelijk tegen mezelf gezegd dat ik gewoon die muffin die over was zou opeten. Daar at ik 2 happen van en dacht meh hier zit geen smaak aan. Dus die weggegooid en uiteindelijk 2 stukjes chocolade en een appel gehad, en verder zero ice tea gedronken. Dit zijn de overwinningen die me weer goede motivatie geven *O* . Vandaag juist weer extra zin in ‘goed’ te eten.

Plan voor vandaag:
O: proteïne pudding, banaan
S: 75 min boksen
L: 2 boterham met 2 eieren, ham en kaas
T: ananas
D: pad Thai
5: appel

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 12-02-2023 09:28:23 ]
  zondag 12 februari 2023 @ 09:24:21 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_207961771
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:03 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ben trots op mezelf wan heb het niet gedaan *O* . Wilde friet halen + chips eten (a 1500 kcal ofzo). Uiteindelijk tegen mezelf gezegd dat ik gewoon die muffin die over was zou opeten. Daar at ik 2 happen van en dacht met hier zit geen smaak aan. Dus die weggegooid en uiteindelijk 2 stukjes chocolade en een appel gehad, en verder zero ice tea gedronken. Dit zijn de overwinningen die me weer goede motivatie geven *O* . Vandaag juist weer extra zin in ‘goed’ te eten.

Plan voor vandaag:
O: proteïne pudding, banaan
S: 75 min boksen
L: 2 boterham met 2 eieren, ham en kaas
T: ananas
D: pad Thai
5: appel
Goed bezig, ik ben trots! *O*
disclaimer
  zondag 12 februari 2023 @ 11:05:57 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207962845
Hier lijkt elk minimaal misstapje ( :’) !!!! ) me heel stevig aangerekend te worden terwijl dat wat ik goed doe geen zoden aan de dijk zet. -O-

Of ik hou mezelf gewoon keihard voor de gek. O-)

Iig net 10km gelopen in 1u34! *) *O*
pi_207964111
Even iets heel anders, dus in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207964126
Wat zijn weekenden toch moeilijk. Ik heb de hele dag door zin om te eten. Toch besloten dat vandaag een balansdag is om te compenseren voor de schade van gisteren.

Vanochtend een wandeling gemaakt met een vriendin van 7 km. Heerlijk bijgepraat en de tijd vloog voorbij. Daarna alleen koffie gedronken zonder iets erbij (zij nam taart, dus was best even lastig).

Eten:

O: tosti kaas/tomaat met mayo/curry
L: skyr met fruit en granola
D: Indiase curry met raita en een klein beetje rijst
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 16:31:06 #41
382129 crew  Donna
pi_207967092
Vanochtend vederlicht door de horrorgriep. Voel me weer een stuk beter, dus dit zal wel de all time low zijn van de komende tijd. :7

Totaal sinds de start -2,4
Had gehoopt dat het wat sneller zou gaan, maar misschien blijft het er nu ook eens echt af, haha.
  zondag 12 februari 2023 @ 16:39:24 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_207967208
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:31 schreef Donna het volgende:
Vanochtend vederlicht door de horrorgriep. Voel me weer een stuk beter, dus dit zal wel de all time low zijn van de komende tijd. :7

Totaal sinds de start -2,4
Had gehoopt dat het wat sneller zou gaan, maar misschien blijft het er nu ook eens echt af, haha.
Ligt er aan wanneer de start was natuurlijk :P
Fijn dat je je weer wat beter voelt!
disclaimer
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 16:40:28 #43
382129 crew  Donna
pi_207967225
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:39 schreef SQ het volgende:

[..]
Ligt er aan wanneer de start was natuurlijk :P
Fijn dat je je weer wat beter voelt!
Haha. Ben in januari weer begonnen, zoals half NL, met de goede voornemens en zulks. Dus 5/6 weken geleden.
  zondag 12 februari 2023 @ 16:40:49 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_207967235
Ik denk dat ik mijn goulash voor morgen bewaar want ik heb een training van 8:30 tot 18:00 dus geen tijd om te koken. Flans ik zo wel een pastaatje in elkaar.
disclaimer
pi_207967926
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:40 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat ik mijn goulash voor morgen bewaar want ik heb een training van 8:30 tot 18:00 dus geen tijd om te koken. Flans ik zo wel een pastaatje in elkaar.
De hele dag training :o
Dan kan een pastaatje makkelijk :7

Ik ben best tevreden hoe het de afgelopen 2 dagen ging. Gisteren feestje en vandaag lunch en koffie met vriendin. Overal wel wat extra gehad, maar niets buitensporig. Ik had ook espresso met ijs en dat was dubbel en dwars de kcal waard zeg _O_ (leek me het slankste dessert :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207967952
Ik gok een werkgerelateerde training, geen sporttraining ;)
pi_207967973
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 17:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, niet springen en hupsen dus. Lange dag morgen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 februari 2023 @ 17:42:49 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_207968206
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 17:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Lol nee inderdaad _O-
disclaimer
pi_207968218
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:40 schreef SQ het volgende:
Ja ideaal. Ik doe dat op maandag ook altijd. Want dan ga ik vanuit het werk direct door naar de sportschool (van 18 tot 19 uur). Dus dan heb ik daarna een opwarmmaaltijd uit de vriezer zodat ik niet om 19:30 moet gaan staan koken.
pi_207975897
Nog geen klats, wel is de zuipschade er weer af *O*
Nog 300 gram en dan een BMI onder de 40 :@ eerste mijlpaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')