Ligt eraan wanneer je zuipt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
De aanvulklap komt later ja. Maandag-wegingen.
True, true. In normale werkweken beperk ik het bewust tot het weekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je zuipt.
* Lonaa mompelt iets over afgelopen donderdag
Er was voetbalwedstrijd donderdag, dus mja.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, true. In normale werkweken beperk ik het bewust tot het weekend.
Al merk ik ook dat ik het drukker heb en ouder word, na een paar biertjes (en niet eens van die zware) was het toch echt bedtijd.![]()
Op zich ook wel lekker, want mooi op tijd wakker voor m'n plakplaatjes-oriëntatie afspraak.
Ik trek m'n werkdagen daarna te slecht, verantwoordelijkheidsgevoel is een bitch.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er was voetbalwedstrijd donderdag, dus mja.
Lijstje vandaag:
O: klein afbakbroodje ham-kaas
L: ga ik zo verzinnen als ik met de hond loop
D: shoarma want moet ff snel iets eten voor concertding
T: bier
Top man.
Wel 35 km fietsen vandaag.
Ik doe het ook alleen maar als ik de volgende dag geen echte verplichtingen heb.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik trek m'n werkdagen daarna te slecht, verantwoordelijkheidsgevoel is een bitch.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen maar als ik de volgende dag geen echte verplichtingen heb.Want ik kan vrij goed drinken, maar de last de volgende dag wordt steeds significanter
Gisteren gezopen. Hopelijk is maandag de ergste schade weer voorbijquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
De aanvulklap komt later ja. Maandag-wegingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |