Als ik z'n naam intyp in de zoekbalk op Twitter krijg ik voor elke 'mweh Italianen hypen hem en het nummer is niet slecht maar niet fantastisch' tweet daar tegenover zestig jubeltweets. Of zijn toevallig de mensen die jij volgt zuur, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:04 schreef molloot200 het volgende:
ESF Twitter is ook weer zr over Marco Mengoni, niet normaal. Als ik alleen dat zou lezen en niks zou luisteren, zou ik denken dat hij het slechtste nummer van heel Sanremo in heeft gestuurd. Maar dat is helemaal niet zo. Misschien is het niet zo’n hoogvlieger, maar dat is dit hele jaar aan Sanremo niet. Ik vind het nog steeds wel echt 1 van de beste opties.
Lazza gestemd, vanwege zijn smaakvolle uitstraling.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:43 schreef Momo het volgende:
De gids zegt dat het vanavond tot 2 uur duurt, ben benieuwd. Running order komt ergens rond een uur of 15 vanmiddag.
[poll=5127]
Top 10 zit er gewoon ook wel in toch? Daarvoor moet je iets minder dan 200 punten hebben. Met Spanje, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Sloveni, Kroati, Albani, Griekenland, Malta en San Marino die meestemmen ben je dan al aardig op weg.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
Als ik op Mengoni Eurovision zoek zie ik vooral Italianen die zeggen dat het nummer niet geschikt is, maarja de meerderheid stemt daar niet met het Songfestival in het achterhoofd en ze kunnen moeilijk iemand anders aan gaan wijzen.
En wie weet is met een ingekort nummer en mooie staging de top 10 alsnog wel gewoon vanzelfsprekend straks.
Geen idee, misschien wel, of misschien wordt het weggedrukt door andere ballads. Maar bedoel dat die Italiaanse reacties wat te dramatisch zijn, Ultimo zou sowieso erger zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Top 10 zit er gewoon ook wel in toch? Daarvoor moet je iets minder dan 200 punten hebben. Met Spanje, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Sloveni, Kroati, Albani, Griekenland, Malta en San Marino die meestemmen ben je dan al aardig op weg.
quote:Margo Mengoni: "De emotie van naar het songfestival gaan is vergelijkbaar met die van een eerste liefde"
Daar zou je nu de energierekening van kunnen betalenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een treinkaartje wilde kopen en toen kwam er opeens een paar duizend euro uit die automaat en ik raakte enigszins in paniek want ik wist niet wat ik ermee moest doen. Iemand halen of wat. En toen werd ik wakker en was ik oprecht opgelucht dat ik er niet mee hoefde te dealen.
Maar op gn moment overwoog ik in m'n droom het geld voor mezelf te houden, dus misschien mag ik ondanks alles toch nog naar de hemel
Die is hier lang niet zo hoog als bij jullie!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zou je nu de energierekening van kunnen betalen
Deze net geluisterd, wat een prachtig liedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:52 schreef Em31 het volgende:
Er was ooit een tijd dat hij zijn stem zo gebruikte
Wansmaak daar in Itali.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:46 schreef Em31 het volgende:
Hij won dus echt de cover night @:Cee
[ twitter ]
Heb je bewust Anna Oxa er voor mij bijgezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:43 schreef Momo het volgende:
De gids zegt dat het vanavond tot 2 uur duurt, ben benieuwd. Running order komt ergens rond een uur of 15 vanmiddag.
[poll=5127]
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je bewust Anna Oxa er voor mij bijgezet?
Mijn dank is groot haha.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja![]()
Bij de polls enkel inzending erbij gezet als ik hier op twitter of hier iemand heb gezien dat het een favoriet is van iemand.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:15 schreef Momo het volgende:
De favorieten allemaal ongeveer na elkaar
Vroeg alquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:14 schreef Momo het volgende:
De running order vanavond
1. Elodie
2. Colla Zio
3. Mara Sattei
4. Tananai
5. Colapesce Dimartino
6. Giorgia
7. Mod
8. Ultimo
9. Lazza
10. Marco Mengoni
11. Rosa Chemical
12. Cugini di campagna
13. Madame
14. Ariete
15. Mr. Rain
16. Paola e Chiara
17. Levante
18. LDA
19. Coma_cose
20. Olly
21. Articolo 31
22. Will
23. Leo Gassman
24. gIANMARIA
25. Anna Oxa
26. Shari
27. Gianluca Grignani
28. Sethu
Ja, ik zag geklaag op de twitterz dat het meteen sluiten van de lijnen na de laatste act eigenlijk best nadelig is voor de laatste paar artiesten. Dus in dit geval denk ik wel bewuste keuze om daar geen favoriet neer te zetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vroeg al![]()
Misschien omdat de lijnen meteen sluiten na de laatste artiest?
En vrij vroeg ook, dus die komen allemaal tussen de andere NF's door. Het wordt echt een hele lange avond.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:15 schreef Momo het volgende:
De favorieten allemaal ongeveer na elkaar
3 uurquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Volgens het officile schema is San Remo 02:52 afgelopen vannacht
[ twitter ]
Ik ben benieuwd of het zover komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk zien hoe jij bent na 1 uur 's nachts?
Vind ik nog vroeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Volgens het officile schema is San Remo 02:52 afgelopen vannacht
[ twitter ]
Rustaaaghquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Sta op voor het Italiaans volkslied!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |