Die was 'm al gepeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat de kapitein van de Costa Concordia verhinderd was?
Misschien hebben ze elkaar in de bezemkast weer gevonden en heeft Blanco ze betrapt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel Blanco's matige humeur kunnen verklaren.
Zal je zien dat de Italianen het vreten en dat Engelse geweldig vonden en hij straks gewoon nummeri uno is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond het optreden helemaal niks.Allemaal te gelikt en berekenend. Te schel (en ik vind z’n stem in zijn eigen nummer juist wel goed passen), te veel geschreeuw aan het eind. Mnah. Ik vergeet gewoon dat ie dit heeft gedaan.
"Ga terug aan boord, lul" vond ik zo grappig om te zien in de ondertitelingquote:
Ik vind dit ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Wat zijn het toch eigenlijk een belachelijk volk, die Italianen.
Volk is enkelvoud, zijn is meervoud!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je zoveel ingewikkeld en/of verwarrend de laatste tijd? Gaat het wel goed met je?
Gisteren vond jij het ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je zoveel ingewikkeld en/of verwarrend de laatste tijd? Gaat het wel goed met je?
Het gaat uitmuntendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies wat ik wilquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal je zien dat de Italianen het vreten en dat Engelse geweldig vonden en hij straks gewoon nummeri uno is.
Naar mijn mening is dit de eerste keerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Is waar maar ik had er over nagedacht en concludeerde dat de Italianen sámen een volk zijn, dus meervoud.quote:
Nee zeker al de derde tijdens deze San Remo. Nou ga ik me écht zorgen maken!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit de eerste keer
Ik dacht ik stel je even gerustquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies wat ik wil![]()
(Haha je dacht dat ik ineens niet meer biased was geworden, sorry)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |