Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
Er staat nu nog geen Europese tour maar zo te zien heeft hij dat wel meerdere keren gedaan tussen ESF 2013 en nu.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en touren in Europa zelf kan hij dan ook weer makkelijker mee beginnen, zal altijd helpen met de kaartverkoop dus snap wel dat echt niemand zo’n kans gaat weigeren (en terecht ook).
quote:Tonight Gianluca Grignani will sing his duet (Destinazione Paradiso) with Arisa but originally he was supposed to sing it with Irama.
quote:
Ok. De enthousiasme is er!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja! Ik heb ergens in topic 1 een Tweet van een interview met Marco gedeeld, waarin hij zei dat hij nog wel een keer naar het ESF wil.
Iramaquote:
quote:
Heerlijk, die Italiaanse passie.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Gerucht was gevecht tussen Anna Oxa en Madame achter de schermen
quote:In the same minutes in which the audience of the Sanremo 2023 Festival is dancing to the notes of Beautiful Of Annalisaunleashed and surrounded by dancers on the Suzuki Stage in Piazza Colombo, a background that has all the credentials to become the focus of tomorrow’s gossip has begun to spread insistently on Twitter: two competing artists at the Festival they would heatedly discussed behind the scenes.
Who fought behind the scenes of Sanremo 2023?
More than discussed, according to the rumors coming from Sanremo. In the course of the discussion, glasses of water would have flown. The gossip was relaunched by the Twitter account of Trashy Italian and users went wild in search of info. The gossip expert Deianeira Marzano he provided a few more details: “We were just told that two big names had a fight backstage and glasses of water were thrown at someone.”
Shortly after another clue arrived, again via Twitter: the heated discussion would have seen two artists competing in Sanremo as protagonists whose names begin with the letter A and the letter M.
The names of the two artists involved are circulating on social media: they should be Anna Oxa and Madame, with the former accusing her young colleague of not having been vaccinated, who would have responded in kind. However, Rai immediately denied the news.
She also spoke on the case via Twitter
: “In short, the news of the evening is that two singers allegedly threw drinks at each other behind the scenes and that’s all we talk about. I’m offering a 10 on my report card to anyone who can tell me WHO”.
Very little is known yet, but there are already hundreds of memes:
Rai denies it
The dispute between two big names behind the scenes of Sanremo has awakened an evening that was perhaps a little flat and Twitter users were waiting for nothing else. But Rai immediately denied the incident and everything remains in the dimension of gossip…
Anna Oxa’s official note
Anna Ora promptly denied the rumors with an official note published on Facebook by the official Oxarte profile: “Don’t be distracted by the televoting yet another attempt at defamation by some editorial staff against Mrs. Oxa. The forces of order are present who are also speechless”.
Ik dacht ook al, waar is iedereen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
Opvallend rustig hier! Nou kijk ik zelf voorlopig ook maar half, maar toch
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Photoshoot speciaal voor @:Greys hoor ik, nouja vooral zien
Eerst nog een paar keer refresh gedaan om zeker te weten dat het niet aan de pagina lagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, waar is iedereen?
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Eerst nog een paar keer refresh gedaan om zeker te weten dat het niet aan de pagina lag
Ohquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Nee, dit klinkt niet lekker met die autotune eroverheen
quote:
Het is mij om het even wie er in Estland wint. Maar je mag me gerust taggen als Stefan langskomtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
Trouwens iedereen klaar voor de marathon van morgen die 18:30 begint in Estland en eindigt tegen 03:00 in Itali ?
Absoluut nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
Trouwens iedereen klaar voor de marathon van morgen die 18:30 begint in Estland en eindigt tegen 03:00 in Itali ?
Is dat zijn vriend op de derde foto?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Photoshoot speciaal voor @:Greys hoor ik, nouja vooral zien
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
quote:
Wiki:quote:
Ik denk dat jouw roze pj’s lekkerder zitten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Kijk het publiek eens in galajurken zitten. En ik hier in mijn roze pyjama
Dankquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:22 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Wiki:
Hij won het San Remo Festival tweemaal, in 1973 met Un grande amore e niente pi en in 1976 met Non lo faccio pi.
In 1991 verdedigde hij de Italiaanse kleuren op het Eurovisiesongfestival in Rome met Comme E'Ddoce 'O Mare, een lied in zijn moedertaal, het Napolitaans. Hij eindigde op de zevende plaats.
Jah best wel. Heb ook nog een dekentjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw roze pj’s lekkerder zitten.
quote:
Oehquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jah best wel. Heb ook nog een dekentje
Hij heeft net zoals Mahmood nog nooit gezegd dat hij gay is. Dat is blijkbaar in Itali nog wat minder makkelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat zijn vriend op de derde foto?
Ik meende dat hij op mannen n vrouwen viel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft net zoals Mahmood nog nooit gezegd dat hij gay is. Dat is blijkbaar in Itali nog wat minder makkelijk.
Ik blijf gewoon in Italiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
Even ook in sc gepost:
Even een reminder, morgen kiezen 7 landen hun inzending via NSF en nog een paar semi's.
Ik stel voor om met Estland te beginnen 18:30
Dan vanaf 20:15 Kroati te kijken
En daarna 23:00 door naar San Remo met tussen in wat schakelen tussen verschillende voorrondes.
We kunnen Kroati ook vervangen door Malta, Denemarken, Roemeni of Letland. Maar muzikaal gezien lijkt mij Kroati leuker. Of zien jullie liever een van die andere landen op die plaats?
Close enoughquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:32 schreef GeorgeM het volgende:
Amadeus heet eigenlijk Amedeo![]()
Hij heeft een leuke vrouw die 15 jaar jonger is (lb).
Estland is bijna afgelopen als San Remo begintquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:34 schreef NailQueen het volgende:
Maar misschien dat het begin van Estland meeneem onder het avondeten.
Niet leuk voor de kansen van Marcoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Vorige jaar stond de Gianni Morandi medley op 1. Ik verwacht bijna hetzelfde voor Eros.
Correct. Mensen mogen ook stemmen nu.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef Em31 het volgende:
Dit telt ook mee in de einduitslag toch?
Dan is Eros wel een goede keuze voor een duet jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Correct. Mensen mogen ook stemmen nu.
Vraag mij af hoe zoiets gaat, iedereen wil wel met een grote naam als Erosquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan is Eros wel een goede keuze voor een duet ja
Krijgen ze niet gewoon een gast aangewezen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe zoiets gaat, iedereen wil wel met een grote naam als Eros
Wat is jouw bijnaam?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Close enoughNet zoals Urbanus die eigenlijk Urbain heet
Verschilt, maar ze zijn allemaal langer dan mijn echte naamquote:
quote:
Maar de San Marino artiest van dit jaar komt zo (wishfull thinking)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga ondertussen wat anders kijken. Ik kijk schuin mee op de laptop
Die wil ook nog zien. Maar de duetten vallen me een beetje tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar de San Marino artiest van dit jaar komt zo (wishfull thinking)
Geruchten gaan dat ze te laat waren voor San Marino vorig jaar met hun San Remo nummer. En meerdere keren laten weten dat ze graag zouden gaan naar ESF... zou mij niet verbazen als we ze over 2 weken weer zienquote:
Ciao Ciao was makkelijk naar de finale gegaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ze te laat waren voor San Marino vorig jaar met hun San Remo nummer. En meerdere keren laten weten dat ze graag zouden gaan naar ESF... zou mij niet verbazen als we ze over 2 weken weer zien
Graag. En dan winnenquote:
De vertraging oefent vast voor morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We lopen wel twee optredens achter nog, dus dat zal wat later worden
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de stem van Anna Oxa prachtig vind?
Allora!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:05 schreef Cee het volgende:
‘n Moeras is een anagram van Sanremo. Grappig.
Ik wilde net reageren dat ze best leuk kan zingen maar ik moet me helaas van die post onthouden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:10 schreef H_T het volgende:
Toch leuk dat zo'n presidentsvrouw ook nog een hobby heeft
Qua leeftijd was het logischer geweest als de huidige en vorige president zouden wisselen van vrouwquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:10 schreef H_T het volgende:
Toch leuk dat zo'n presidentsvrouw ook nog een hobby heeft
Maar ach, laatste wordt ie niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:09 schreef Cee het volgende:
Ik ben wel een beetje bang dat Marco die een Engelstalig nummer zingt van een niet-Italiaanse artiest wel ten koste zal gaan van z’n ranking. Puur vanwege de keuze.
Ik ben sowieso sinds gisteren ineens een beetje bang dat hij het niet wordt, maar Ultimo. Op het laatst gaat het alleen nog om de televote van de laatste 5 toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:09 schreef Cee het volgende:
Ik ben wel een beetje bang dat Marco die een Engelstalig nummer zingt van een niet-Italiaanse artiest wel ten koste zal gaan van z’n ranking. Puur vanwege de keuze.
Superfinale is top 3 toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso sinds gisteren ineens een beetje bang dat hij het niet wordt, maar Ultimo. Op het laatst gaat het alleen nog om de televote van de laatste 5 toch?
Nou ja, dan hebben we in elk geval cht 100% zekerheid dat het volgend jaar niet in Itali is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso sinds gisteren ineens een beetje bang dat hij het niet wordt, maar Ultimo. Op het laatst gaat het alleen nog om de televote van de laatste 5 toch?
Ja ik lag wat Alice in Borderland te kijken in bed en ik dacht kom, ik sta nog even op om wat San Remo mee te kijken.quote:
Volgens mij zag ik ergens ook de laatste 5, maar misschien is dat veranderd.quote:
Marco komt eraan.quote:
Ik vind alles aan Marco goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog even naar het liedje van Marco Mengoni gekeken op YouTube omdat het maar niet wil blijven hangen bij me. Ik vind het wel aardig maar niet geweldig (wel een leuke uitstraling). Vinden we het niet eigenlijk vooral goed omdat de rest gewoon minder is?
Ik zou denk ik liever Lazza of Rosa Chemical hebben, maar ik vind Marco een stuk beter als Mr Rain en Ultimo die nu achter hem staan in de odds en ranking.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog even naar het liedje van Marco Mengoni gekeken op YouTube omdat het maar niet wil blijven hangen bij me. Ik vind het wel aardig maar niet geweldig (wel een leuke uitstraling). Vinden we het niet eigenlijk vooral goed omdat de rest gewoon minder is?
Ook wel, en ik kan wel heel erg gaan juichen voor het nummer van Madame, welke ik nog leuker vind, maar die gaat toch niet winnen. Lastig jaar dit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
Het is in mijn geval nu meer met wie je het vergelijkt. Dus als het zoals het nu een beetje lijkt tussen hem en Ultimo gaat dan liever Marco Mengoni.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
Belangrijker nog: wat was haar taak?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:19 schreef Cee het volgende:
Stond die vrouw bovenaan de trap nou te doen? Was ze er te vroeg?
Ja. Vorig jaar volgde ik San Remo voor het eerst en vond ik er meerdere echt leuke liedjes tussen zitten, maar dit jaar valt het allemaal nogal tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook wel, en ik kan wel heel erg gaan juichen voor het nummer van Madame, welke ik nog leuker vind, maar die gaat toch niet winnen. Lastig jaar dit.
Goh, dat idee was nog helemaal niet bij mij opgekomen!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:22 schreef Momo het volgende:
En denk de meeste mensen hier Marco ook wel sympathiek en knap vinden
Ja hoewel het laatste geen rol zou moeten spelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:22 schreef Momo het volgende:
En denk de meeste mensen hier Marco ook wel sympathiek en knap vinden
Ja! Heeft iemand meegekregen waarom?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, toen ze bovenaan de trap stond al
Jullie mannen hebben wat dat betreft meer geluk hij lijkt meer intresse te hebben in mannenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goh, dat idee was nog helemaal niet bij mij opgekomen!
Ik kan niet zeggen dat dat me heel veel doet eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben wat dat betreft meer geluk hij lijkt meer intresse te hebben in mannen
Die interesse is nou niet bepaald geheel wederzijds, dus dat schiet nog niet zo veel opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben wat dat betreft meer geluk hij lijkt meer intresse te hebben in mannen
Maja is ook een hele knappe dame die echt goed kan zingen. Ze had vorig jaar nog een hele sexy versie van Zitti e Buoni gezongen met de artiest die dit jaar gaat voor Sloveniquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel het laatste geen rol zou moeten spelen.
Tevens vind ik dat Maja Keuc het ESF in 2011 met een landslide had moeten winnen.
Dank voor de tip, morgen even kijken!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Maja is ook een hele knappe dame die echt goed kan zingen. Ze had vorig jaar nog een hele sexy versie van Zitti e Buoni gezongen met de artiest die dit jaar gaat voor Sloveni
Vorig jaar zaten er wat meer uptempo nummers tussen zoals Dove si balla, Ciao Ciao, Apri tutte le porte (door Opa Gianni), Farfalle en Insuperabile. Dit jaar is het meer battle of the ballads. Daarin steekt Marco er met kop en schouders bovenuit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
You are dead inside.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat dat me heel veel doet eigenlijk.
Ik denk dat ze gewoon de verkeerde deur had geopend en er ineens stond.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Belangrijker nog: wat was haar taak?
Dat Italianen berhaupt nog voort weten te planten is me ook echt een raadsel. Zal wel onder een soort van staatsdwang gebeuren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:28 schreef Em31 het volgende:
Ik wil gewoon Madame maarja Itali heeft een hekel aan vrouwen
Itali als geheel? Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:30 schreef Cee het volgende:
Ben er nog niet uit of dit een grap is of niet.
Dit is de dagbesteding van de vierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:30 schreef Cee het volgende:
Toen schrok ze zo dat ze ging huilen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de verkeerde deur had geopend en er ineens stond.
Midlifecrisisquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:30 schreef Cee het volgende:
Denk je naar de wc te gaan, sta je ineens op podium !quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toen schrok ze zo dat ze ging huilen?
Ik wil ook gewoon Madame. Alleen al omdat die laatste plaat van haar zo leuk was en dat is dit nummer ook. Weer eens wat anders dan die traditionele nummers. marco is prima hoor, maar we kennen dat nu wel toch.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:28 schreef Em31 het volgende:
Ik wil gewoon Madame maarja Itali heeft een hekel aan vrouwen
Bij welke club zit je?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik RAI helemaal niet op tv kan ontvangen.
quote:
Nou ja, het waren twee fantstische minuten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:38 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind zijn stem vreselijk eigenlijk. Ik heb het geluid afgezet![]()
In de OPquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
Is er eigenlijk een running order die ik hoogstwaarschijnlijk gemist heb?
Nee joh!quote:
Z'n eigen nummer ben ik een minuut later telkens alweer vergetenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik hou van zulke koren maar ik vind z'n eigen nummer lekker rauw.
HUILLACHENquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het waren twee fantstische minuten.
Ja. Daar komen prachtige kinderen vanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Las ik nou goed dat Marco en Mahmood iets met elkaar gehad hebben?
Dat zegt de Italiaanse pers, nooit bevestigd. Google maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Las ik nou goed dat Marco en Mahmood iets met elkaar gehad hebben?
Dat vind ik een nogal persoonlijke vraagquote:
Dat zou wel Blanco's matige humeur kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zegt de Italiaanse pers, nooit bevestigd. Google maar.
quote:
Die begin ik bijna leuker te vinden dan Marcoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vind ik een nogal persoonlijke vraag
Hij is wel een edge lord met al die gezichts tattoosquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die begin ik bijna leuker te vinden dan Marco
Ik had weinig verwachtingen met een titel als "made in italy" maar dit is wel een hitje hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is wel een edge lord met al die gezichts tattoos
Trustenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:45 schreef Momo het volgende:
Maar goed met dit zwembadfeestje ga ik zo slapen en opladen voor 9 uur NSF morgen
Het is geen zwemmen in barcardi lemon nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Wat zijn het toch eigenlijk een belachelijk volk, die Italianen.
Ik dacht net exact het zelfde.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Die was 'm al gepeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat de kapitein van de Costa Concordia verhinderd was?
Misschien hebben ze elkaar in de bezemkast weer gevonden en heeft Blanco ze betrapt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel Blanco's matige humeur kunnen verklaren.
Zal je zien dat de Italianen het vreten en dat Engelse geweldig vonden en hij straks gewoon nummeri uno is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond het optreden helemaal niks.Allemaal te gelikt en berekenend. Te schel (en ik vind z’n stem in zijn eigen nummer juist wel goed passen), te veel geschreeuw aan het eind. Mnah. Ik vergeet gewoon dat ie dit heeft gedaan.
"Ga terug aan boord, lul" vond ik zo grappig om te zien in de ondertitelingquote:
Ik vind dit ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Volk is enkelvoud, zijn is meervoud!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je zoveel ingewikkeld en/of verwarrend de laatste tijd? Gaat het wel goed met je?
Gisteren vond jij het ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je zoveel ingewikkeld en/of verwarrend de laatste tijd? Gaat het wel goed met je?
Het gaat uitmuntendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies wat ik wilquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal je zien dat de Italianen het vreten en dat Engelse geweldig vonden en hij straks gewoon nummeri uno is.
Naar mijn mening is dit de eerste keerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Is waar maar ik had er over nagedacht en concludeerde dat de Italianen smen een volk zijn, dus meervoud.quote:
Nee zeker al de derde tijdens deze San Remo. Nou ga ik me cht zorgen maken!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit de eerste keer
Ik dacht ik stel je even gerustquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies wat ik wil![]()
(Haha je dacht dat ik ineens niet meer biased was geworden, sorry)
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker al de derde tijdens deze San Remo. Nou ga ik me cht zorgen maken!
Maar 'jij en ik' is hier het onderwerp en dat is meervoud --> zoudenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Is waar maar ik had er over nagedacht en concludeerde dat de Italianen smen een volk zijn, dus meervoud.
Net zoals jij en ik een leuk stel zouden zijn.![]()
Ja, net zoals de Italianen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar jij en ik is hier het onderwerp en dat is meervoud --> zouden
Bij San Remo?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
We lopen slechts een kwartier achter op schema!
Heel goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:03 schreef Cee het volgende:
Reclame even gebruikt om naar de bovenburen te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.
Had jij trouwens niet in 013 moeten zijn voor een kernafvalsfeestje?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:03 schreef Cee het volgende:
Reclame even gebruikt om naar de bovenburen te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.
Ik wilde er eigenlijk alleen maar mee zeggen: lekker boeiendquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:01 schreef Strani het volgende:
Ok ik geef toe, ik had 'wat zijn ze' moeten schrijven in plaats van 'wat zijn het'.
Het is nooit een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Em31 het volgende:
Ik die probeert om die posts over grammatica te lezen
[ afbeelding ]
Dat ze een belachelijk volk zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk alleen maar mee zeggen: lekker boeiend
Gezel!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:03 schreef Cee het volgende:
Zit er eentje (studenten-appartement volgens mij) die te pas en te onpas vanuit het niets KEIHARD gaat gillen, lachen en krijsen. Ik denk dat ie aan het gamen is of zo. En daar bonst ie dan een ook keihard bij op de vloer, of zijn bureau en dat dreunt helemaal door hier. Allemaal prima dat hij lol heeft maar dat na middernacht mag hij daar wel eens mee stoppen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Is waar maar ik had er over nagedacht en concludeerde dat de Italianen smen een volk zijn, dus meervoud.
Net zoals jij en ik een leuk stel zouden zijn.![]()
Fixedquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nooit altijd een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.
Ik dacht waar heb je het over. Maar toen begon hij te zingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Het kan dus nog erger met die autotune.
Ik heb het gevoel dat dit niet klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nooit een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.
Deed 'ie net toch al tijdens Let it Be?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit er eentje (studenten-appartement volgens mij) die te pas en te onpas vanuit het niets KEIHARD gaat gillen, lachen en krijsen. Ik denk dat ie aan het gamen is of zo. En daar bonst ie dan een ook keihard bij op de vloer, of zijn bureau en dat dreunt helemaal door hier. Allemaal prima dat hij lol heeft maar dat na middernacht mag hij daar wel eens mee stoppen.
On-topic: zou Marco ook gillen en krijsen?
Dat bedoel ik ook Straanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Deed 'ie net toch al tijdens Let it Be?
Terwijl je probeert te vluchten uit een brandend gebouw is wel een minder geschikt momentquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nooit een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |