Die was 'm al gepeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat de kapitein van de Costa Concordia verhinderd was?
Misschien hebben ze elkaar in de bezemkast weer gevonden en heeft Blanco ze betrapt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel Blanco's matige humeur kunnen verklaren.
Zal je zien dat de Italianen het vreten en dat Engelse geweldig vonden en hij straks gewoon nummeri uno is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond het optreden helemaal niks.Allemaal te gelikt en berekenend. Te schel (en ik vind z’n stem in zijn eigen nummer juist wel goed passen), te veel geschreeuw aan het eind. Mnah. Ik vergeet gewoon dat ie dit heeft gedaan.
"Ga terug aan boord, lul" vond ik zo grappig om te zien in de ondertitelingquote:
Ik vind dit ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Wat zijn het toch eigenlijk een belachelijk volk, die Italianen.
Volk is enkelvoud, zijn is meervoud!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je zoveel ingewikkeld en/of verwarrend de laatste tijd? Gaat het wel goed met je?
Gisteren vond jij het ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je zoveel ingewikkeld en/of verwarrend de laatste tijd? Gaat het wel goed met je?
Het gaat uitmuntendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies wat ik wilquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal je zien dat de Italianen het vreten en dat Engelse geweldig vonden en hij straks gewoon nummeri uno is.
Naar mijn mening is dit de eerste keerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Is waar maar ik had er over nagedacht en concludeerde dat de Italianen smen een volk zijn, dus meervoud.quote:
Nee zeker al de derde tijdens deze San Remo. Nou ga ik me cht zorgen maken!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit de eerste keer
Ik dacht ik stel je even gerustquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies wat ik wil![]()
(Haha je dacht dat ik ineens niet meer biased was geworden, sorry)
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker al de derde tijdens deze San Remo. Nou ga ik me cht zorgen maken!
Maar 'jij en ik' is hier het onderwerp en dat is meervoud --> zoudenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Is waar maar ik had er over nagedacht en concludeerde dat de Italianen smen een volk zijn, dus meervoud.
Net zoals jij en ik een leuk stel zouden zijn.![]()
Ja, net zoals de Italianen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar jij en ik is hier het onderwerp en dat is meervoud --> zouden
Bij San Remo?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
We lopen slechts een kwartier achter op schema!
Heel goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:03 schreef Cee het volgende:
Reclame even gebruikt om naar de bovenburen te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.
Had jij trouwens niet in 013 moeten zijn voor een kernafvalsfeestje?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:03 schreef Cee het volgende:
Reclame even gebruikt om naar de bovenburen te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.
Ik wilde er eigenlijk alleen maar mee zeggen: lekker boeiendquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:01 schreef Strani het volgende:
Ok ik geef toe, ik had 'wat zijn ze' moeten schrijven in plaats van 'wat zijn het'.
Het is nooit een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Em31 het volgende:
Ik die probeert om die posts over grammatica te lezen
[ afbeelding ]
Dat ze een belachelijk volk zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk alleen maar mee zeggen: lekker boeiend
Gezel!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:03 schreef Cee het volgende:
Zit er eentje (studenten-appartement volgens mij) die te pas en te onpas vanuit het niets KEIHARD gaat gillen, lachen en krijsen. Ik denk dat ie aan het gamen is of zo. En daar bonst ie dan een ook keihard bij op de vloer, of zijn bureau en dat dreunt helemaal door hier. Allemaal prima dat hij lol heeft maar dat na middernacht mag hij daar wel eens mee stoppen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Is waar maar ik had er over nagedacht en concludeerde dat de Italianen smen een volk zijn, dus meervoud.
Net zoals jij en ik een leuk stel zouden zijn.![]()
Fixedquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nooit altijd een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.
Ik dacht waar heb je het over. Maar toen begon hij te zingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Het kan dus nog erger met die autotune.
Ik heb het gevoel dat dit niet klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nooit een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.
Deed 'ie net toch al tijdens Let it Be?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit er eentje (studenten-appartement volgens mij) die te pas en te onpas vanuit het niets KEIHARD gaat gillen, lachen en krijsen. Ik denk dat ie aan het gamen is of zo. En daar bonst ie dan een ook keihard bij op de vloer, of zijn bureau en dat dreunt helemaal door hier. Allemaal prima dat hij lol heeft maar dat na middernacht mag hij daar wel eens mee stoppen.
On-topic: zou Marco ook gillen en krijsen?
Dat bedoel ik ook Straanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Deed 'ie net toch al tijdens Let it Be?
Terwijl je probeert te vluchten uit een brandend gebouw is wel een minder geschikt momentquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nooit een verkeerd moment voor een discussie over grammatica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |