You are dead inside.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat dat me heel veel doet eigenlijk.
Ik denk dat ze gewoon de verkeerde deur had geopend en er ineens stond.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Belangrijker nog: wat was haar taak?
Dat Italianen überhaupt nog voort weten te planten is me ook echt een raadsel. Zal wel onder een soort van staatsdwang gebeuren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:28 schreef Em31 het volgende:
Ik wil gewoon Madame maarja Italië heeft een hekel aan vrouwen
Italië als geheel? Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:30 schreef Cee het volgende:
Ben er nog niet uit of dit een grap is of niet.
Dit is de dagbesteding van de vierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:30 schreef Cee het volgende:
Toen schrok ze zo dat ze ging huilen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de verkeerde deur had geopend en er ineens stond.
Midlifecrisisquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:30 schreef Cee het volgende:
Denk je naar de wc te gaan, sta je ineens op podium !quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toen schrok ze zo dat ze ging huilen?
Ik wil ook gewoon Madame. Alleen al omdat die laatste plaat van haar zo leuk was en dat is dit nummer ook. Weer eens wat anders dan die traditionele nummers. marco is prima hoor, maar we kennen dat nu wel toch.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:28 schreef Em31 het volgende:
Ik wil gewoon Madame maarja Italië heeft een hekel aan vrouwen
Bij welke club zit je?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik RAI helemaal niet op tv kan ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |