quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Goede vraag dit. @Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige meningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar voor een date die niet op tv komt. Mag een hoodie dan wel
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede vraag dit. @:Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige mening
Jan Pieterszoon-Coen en de VOC mattiesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Wat is je favoriete boek over racisme?'
Kuifje in Afrikaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Wat is je favoriete boek over racisme?'
Daar ging je goede voornemen op het op te nemen voor Maritquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.
@:onlogisch
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MANquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze komt niet echt belezenn over om eerlijk te zijn.
Nee hoor, Marit is ook casual dus niks negatiefsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar ging je goede voornemen op het op te nemen voor Marit
Haar antwoorden staan me niet aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede vraag dit. @:Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige mening
Als je alleen maar eenzijdigheden leest.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MAN
Lekker man, niks mis meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
die oud militair zat even naar de tietjes te kijken van dat vrouwtje in dat zwarte topje.
Ik vind dat dit daarnet echt niet kanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Marit is ook casual dus niks negatiefs
Ik doe met je meequote:
Nooit in Turkije geweest zeker?quote:
Je klinkt verdrietig.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet, maar dit soort mensen maken alles kapot
Mannen hebben meer te zeggen. Klopt wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MAN
Ooit eens een keer, toen niet gezien maar wie weet hoe dat zich daarna heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit in Turkije geweest zeker?
NL shit zit alleen in Spanje
Een klein aantal mannen. De meeste mannen worden keihard genaaid door het grootkapitaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mannen hebben meer te zeggen. Klopt wel natuurlijk.
Nee, geen spoortje NL te vinden, daarom blijven Corrie en Jaap ook jaar in jaar uit bij de Costa.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit eens een keer, toen niet gezien maar wie weet hoe dat zich daarna heeft ontwikkeld.
Daar is al een grote verandering in geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mannen hebben meer te zeggen. Klopt wel natuurlijk.
Moeilijke avond dit. Hoe gaan we dit kantelen.quote:
Die gaan geheid prima naar de all inclusives in Turkije.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, geen spoortje NL te vinden, daarom blijven Corrie en Jaap ook jaar in jaar uit bij de Costa.
Dit ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een klein aantal mannen. De meeste mannen worden keihard genaaid door het grootkapitaal
De echte echte tokkie schuwt alles wat niet bekend en Europees is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaan geheid prima naar de all inclusives in Turkije.
Pics van Marit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.
@:onlogisch
Preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Slecht onderwerp voor een date vind ik
https://www.nationaleberoepengids.nl/salaris/korfbaltrainerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Professioneel korfballer, wat zou dat schuiven?
Niet fijn op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeilijke avond dit. Hoe gaan we dit kantelen.
Marit komt zo weer in beeldquote:
Het concept van dit programma laat dit niet toe.quote:
Erg knap iddquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Hemelsbreed 30 kilometer van elkaar wonen en geen idee hebben waar beide plaatsen liggen…
zij is wierd met haar male patriarch. gaat nooit goed komen.quote:
Ook om die reden jaquote:
Is toch alleen maar in die wereld?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit op kickboxen, alleen tegen vrouwen.
Stukje mannen haatquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:03 schreef alpeko het volgende:
Als hij aanbiedt om te betalen dan is het klaar denk ik. Zij moet betalen
@Sked ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Kickboksen is leuk
Ik zoek nog iemand om mee te sparren
Welk koppel?quote:
Nee, een vrouwquote:
Ik denk dat je dan idd eerst even moet oefenen.quote:
Allebei trouwens, maar ik had het over die colfanboyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die coltrui?
Of die lila hoodie?
OH NOU Kom maar op danquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan idd eerst even moet oefenen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Centenbak het volgende:
Is dit een leuke aflevering? Want daar ben ik wel aan toe!!
Nee. Alleen homo’squote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Centenbak het volgende:
Fascinerend…….quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Centenbak het volgende:
Haar laten betalen, haar eerst laten kiezen en dan afwijzen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:03 schreef alpeko het volgende:
Als hij aanbiedt om te betalen dan is het klaar denk ik. Zij moet betalen
Feminist x3quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Centenbak het volgende:
Male Patriarchquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Centenbak het volgende:
koekoekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
Nou dan heb ik nieuws voor hem. Alle vrouwen zijn hoeren
Meeste mannen ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
Anders discrimineer jequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ze wil zo heel erg graag gay, bi non binair whatever zijn.
Nou nou nou. Verdienen ze wel hun eigen geld, lekker feministischquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
Echt nietquote:
Koppels of afleveringen?quote:
Wie nietquote:
Max 1 flauwekul vraag per avond lieverdquote:
Ik ben serieusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Max 1 flauwekul vraag per avond lieverd
Afleveringen, het lijkt maanden te duren, deze reeks…quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Koppels of afleveringen?
Koppels zijn allemaal in beeld geweest.
Afleveringen geen idee, zal wel twee maandjes duren of zo.
Die speelt bij haar in het team, das neuken in de kleedkamerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze heeft wel veel over de ex-man vind ik.
Nee, niet die die oudere die met Jack is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die speelt bij haar in het team, das neuken in de kleedkamer
We zijn een maandje bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afleveringen, het lijkt maanden te duren, deze reeks…
Rustgevendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Jaren niet op vakantie geweest
@:dkup vindt dit een ontspannende mededeling
Lukt wel. Ik heb dit nog vaak genoeg naast me. Snurkend en wel. Met open mond.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
nee lieverd, je past niet meer in een vliegtuigstoel.
Als het maar vlees, vet en veul is!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Nog even een frikandelletje doen bij de Febo op het Mosplein…
zo een vieze kleffe uit de muur.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Nog even een frikandelletje doen bij de Febo op het Mosplein…
Snap het wel. Heb zelf ook liever iemand die me af en toe uit m'n comfort zone trekt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt geen anwb man
Ze is zelf wel een burgerlijk miepje
De ironie
Ik had laatst een kwijlende snurkende man op mijn schouder liggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lukt wel. Ik heb dit nog vaak genoeg naast me. Snurkend en wel. Met open mond.
Oh dat is idd een goedequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap het wel. Heb zelf ook liever iemand die me af en toe uit m'n comfort zone trekt.
ONS?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had laatst een kwijlende snurkende man op mijn schouder liggen
Zullen we samen gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef DKUp het volgende:
Ik wil wel meedoen als figurant, zeker niet als deelnemer….
En dan op het aanmeldformulier "Ben jij single en op zoek naar echte liefde?"quote:NIEUW SEIZOEN FIRST DATES: GEEF JE NÚ OP!
Ben je single: klik hier!"
Kun je samenvatten, ik ben geen abonnee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:00 schreef RipCity het volgende:
First Dates- barman Victor Abeln: 'Alcohol is mijn vriend en mijn vijand’
https://www.ad.nl/gezond/(...)ijn-vijand~ad09f508/
Volgens mij is het wel een ontzettende goedzak.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:59 schreef DKUp het volgende:
Hij had toch ook last van een depressie?
(Ex-)vriendin heeft/had ook allerlei problemen.
Geloof ik wel, ik weet wel dat hij veel struggles heeft en gehad. Op deze manier lekker bekend zijn en leuk met mensen doen. Helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een ontzettende goedzak.
Haai haaiquote:
Mooie TT voor zometeenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
Je hebt hele mooie ogen
Kets
Ik ben niet oerlelijk
Ken helemaal niks
Buiten is altijd beterquote:Op maandag 13 februari 2023 19:29 schreef Gibson88 het volgende:
Sorry trouwens dat ik vaak rond Donderdag al afhaak, komt door vrienden bier en stad
Die twee zijn enorm pickyquote:Op maandag 13 februari 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
Bejaarden willen al bij elkaar intrekken
Te lange intro
Ja, ik zag een slet van TEMPTATION Island. Een echte special met “BN’ers”…..quote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen nog iets speciaals voor Valentijnsdag? Misschien alleen geslaagde dates dan, voor de verandering
Ik kwam er laatst achter dat Wesley Hoedt VWO heeft gedaan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Oh we beginnen met de tamme herders vandaag
1 soms 2quote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom iedere aflevering 2 homo stellen?
Wie zegt dat dat representatief is?
Niemand zegt dat ze representatief zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom iedere aflevering 2 homo stellen?
Wie zegt dat dat representatief is?
Gezien in een docuquote:Op maandag 13 februari 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat Wesley Hoedt VWO heeft gedaan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
@:Nine.
Wat te denken van die button?quote:
Waarom zoveel dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze representatief zijn.
Kan je het erop?quote:
Hahaha ja ditquote:Op maandag 13 februari 2023 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die zeggen 'da iss nie'
![]()
Gelukkig, ik deel niet graag.quote:
Ze kan wel voor 31 door..quote:Op maandag 13 februari 2023 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Knappe dame, jammer dat ze geen 31 isanders had ik haar wel gewild.
Nooooohquote:
Is gewoon een normale voor zover ik weet. Als je gay sauna zoekt moet je naar Nieuwezijds in Amsterdam.quote:
Daar hebben ze een deal meequote:Op maandag 13 februari 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
Veel Nijmegen vandaag
Wel allemaal import
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |