Lukt wel. Ik heb dit nog vaak genoeg naast me. Snurkend en wel. Met open mond.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
nee lieverd, je past niet meer in een vliegtuigstoel.
Als het maar vlees, vet en veul is!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Nog even een frikandelletje doen bij de Febo op het Mosplein…
zo een vieze kleffe uit de muur.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Nog even een frikandelletje doen bij de Febo op het Mosplein…
Snap het wel. Heb zelf ook liever iemand die me af en toe uit m'n comfort zone trekt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt geen anwb man
Ze is zelf wel een burgerlijk miepje
De ironie
Ik had laatst een kwijlende snurkende man op mijn schouder liggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lukt wel. Ik heb dit nog vaak genoeg naast me. Snurkend en wel. Met open mond.
Oh dat is idd een goedequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap het wel. Heb zelf ook liever iemand die me af en toe uit m'n comfort zone trekt.
ONS?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had laatst een kwijlende snurkende man op mijn schouder liggen
Zullen we samen gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef DKUp het volgende:
Ik wil wel meedoen als figurant, zeker niet als deelnemer….
En dan op het aanmeldformulier "Ben jij single en op zoek naar echte liefde?"quote:NIEUW SEIZOEN FIRST DATES: GEEF JE NÚ OP!
Ben je single: klik hier!"
Kun je samenvatten, ik ben geen abonnee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:00 schreef RipCity het volgende:
First Dates- barman Victor Abeln: 'Alcohol is mijn vriend en mijn vijand’
https://www.ad.nl/gezond/(...)ijn-vijand~ad09f508/
Volgens mij is het wel een ontzettende goedzak.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:59 schreef DKUp het volgende:
Hij had toch ook last van een depressie?
(Ex-)vriendin heeft/had ook allerlei problemen.
Geloof ik wel, ik weet wel dat hij veel struggles heeft en gehad. Op deze manier lekker bekend zijn en leuk met mensen doen. Helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een ontzettende goedzak.
Haai haaiquote:
Mooie TT voor zometeenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
Je hebt hele mooie ogen
Kets
Ik ben niet oerlelijk
Ken helemaal niks
Buiten is altijd beterquote:Op maandag 13 februari 2023 19:29 schreef Gibson88 het volgende:
Sorry trouwens dat ik vaak rond Donderdag al afhaak, komt door vrienden bier en stad
Die twee zijn enorm pickyquote:Op maandag 13 februari 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
Bejaarden willen al bij elkaar intrekken
Te lange intro
Ja, ik zag een slet van TEMPTATION Island. Een echte special met “BN’ers”…..quote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen nog iets speciaals voor Valentijnsdag? Misschien alleen geslaagde dates dan, voor de verandering
Ik kwam er laatst achter dat Wesley Hoedt VWO heeft gedaan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Oh we beginnen met de tamme herders vandaag
1 soms 2quote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom iedere aflevering 2 homo stellen?
Wie zegt dat dat representatief is?
Niemand zegt dat ze representatief zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom iedere aflevering 2 homo stellen?
Wie zegt dat dat representatief is?
Gezien in een docuquote:Op maandag 13 februari 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat Wesley Hoedt VWO heeft gedaan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
@:Nine.
Wat te denken van die button?quote:
Waarom zoveel dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze representatief zijn.
Kan je het erop?quote:
Hahaha ja ditquote:Op maandag 13 februari 2023 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die zeggen 'da iss nie'
![]()
Gelukkig, ik deel niet graag.quote:
Ze kan wel voor 31 door..quote:Op maandag 13 februari 2023 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Knappe dame, jammer dat ze geen 31 isanders had ik haar wel gewild.
Nooooohquote:
Is gewoon een normale voor zover ik weet. Als je gay sauna zoekt moet je naar Nieuwezijds in Amsterdam.quote:
Daar hebben ze een deal meequote:Op maandag 13 februari 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
Veel Nijmegen vandaag
Wel allemaal import
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |