Lukt wel. Ik heb dit nog vaak genoeg naast me. Snurkend en wel. Met open mond.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
nee lieverd, je past niet meer in een vliegtuigstoel.
Als het maar vlees, vet en veul is!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Nog even een frikandelletje doen bij de Febo op het Mosplein…
zo een vieze kleffe uit de muur.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Nog even een frikandelletje doen bij de Febo op het Mosplein…
Snap het wel. Heb zelf ook liever iemand die me af en toe uit m'n comfort zone trekt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt geen anwb man
Ze is zelf wel een burgerlijk miepje
De ironie
Ik had laatst een kwijlende snurkende man op mijn schouder liggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lukt wel. Ik heb dit nog vaak genoeg naast me. Snurkend en wel. Met open mond.
Oh dat is idd een goedequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap het wel. Heb zelf ook liever iemand die me af en toe uit m'n comfort zone trekt.
ONS?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had laatst een kwijlende snurkende man op mijn schouder liggen
Zullen we samen gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef DKUp het volgende:
Ik wil wel meedoen als figurant, zeker niet als deelnemer….
En dan op het aanmeldformulier "Ben jij single en op zoek naar echte liefde?"quote:NIEUW SEIZOEN FIRST DATES: GEEF JE NÚ OP!
Ben je single: klik hier!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |