quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Goede vraag dit. @Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige meningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar voor een date die niet op tv komt. Mag een hoodie dan wel
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede vraag dit. @:Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige mening
Jan Pieterszoon-Coen en de VOC mattiesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Wat is je favoriete boek over racisme?'
Kuifje in Afrikaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Wat is je favoriete boek over racisme?'
Daar ging je goede voornemen op het op te nemen voor Maritquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.
@:onlogisch
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MANquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze komt niet echt belezenn over om eerlijk te zijn.
Nee hoor, Marit is ook casual dus niks negatiefsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar ging je goede voornemen op het op te nemen voor Marit
Haar antwoorden staan me niet aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede vraag dit. @:Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige mening
Als je alleen maar eenzijdigheden leest.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MAN
Lekker man, niks mis meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
die oud militair zat even naar de tietjes te kijken van dat vrouwtje in dat zwarte topje.
Ik vind dat dit daarnet echt niet kanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Marit is ook casual dus niks negatiefs
Ik doe met je meequote:
Nooit in Turkije geweest zeker?quote:
Je klinkt verdrietig.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet, maar dit soort mensen maken alles kapot
Mannen hebben meer te zeggen. Klopt wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MAN
Ooit eens een keer, toen niet gezien maar wie weet hoe dat zich daarna heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit in Turkije geweest zeker?
NL shit zit alleen in Spanje
Een klein aantal mannen. De meeste mannen worden keihard genaaid door het grootkapitaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mannen hebben meer te zeggen. Klopt wel natuurlijk.
Nee, geen spoortje NL te vinden, daarom blijven Corrie en Jaap ook jaar in jaar uit bij de Costa.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit eens een keer, toen niet gezien maar wie weet hoe dat zich daarna heeft ontwikkeld.
Daar is al een grote verandering in geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mannen hebben meer te zeggen. Klopt wel natuurlijk.
Moeilijke avond dit. Hoe gaan we dit kantelen.quote:
Die gaan geheid prima naar de all inclusives in Turkije.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, geen spoortje NL te vinden, daarom blijven Corrie en Jaap ook jaar in jaar uit bij de Costa.
Dit ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een klein aantal mannen. De meeste mannen worden keihard genaaid door het grootkapitaal
De echte echte tokkie schuwt alles wat niet bekend en Europees is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaan geheid prima naar de all inclusives in Turkije.
Pics van Marit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.
@:onlogisch
Preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Slecht onderwerp voor een date vind ik
https://www.nationaleberoepengids.nl/salaris/korfbaltrainerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Professioneel korfballer, wat zou dat schuiven?
Niet fijn op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeilijke avond dit. Hoe gaan we dit kantelen.
Marit komt zo weer in beeldquote:
Het concept van dit programma laat dit niet toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |