quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Goede vraag dit. @Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige meningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar voor een date die niet op tv komt. Mag een hoodie dan wel
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede vraag dit. @:Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige mening
Jan Pieterszoon-Coen en de VOC mattiesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Wat is je favoriete boek over racisme?'
Kuifje in Afrikaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Wat is je favoriete boek over racisme?'
Daar ging je goede voornemen op het op te nemen voor Maritquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je date met Marit van 19 en je gaat karten. Ik zeg doen.
@:onlogisch
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MANquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze komt niet echt belezenn over om eerlijk te zijn.
Nee hoor, Marit is ook casual dus niks negatiefsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar ging je goede voornemen op het op te nemen voor Marit
Haar antwoorden staan me niet aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede vraag dit. @:Pisces29 benieuwd naar jouw vakkundige mening
Als je alleen maar eenzijdigheden leest.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze had ook nul goede argumenten waarom het de schuld was van DE MAN
Lekker man, niks mis meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
die oud militair zat even naar de tietjes te kijken van dat vrouwtje in dat zwarte topje.
Ik vind dat dit daarnet echt niet kanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Marit is ook casual dus niks negatiefs
Ik doe met je meequote:
Nooit in Turkije geweest zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |