is toch helemaal prima zoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry maar TT kan ik nooit echt verzinnen erg moeilijk
Prima titel, alleen is het 'opent'quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry maar TT kan ik nooit echt verzinnen erg moeilijk
details, detailsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Prima titel, alleen is het 'opent'
Ja daar ben ik altijd zo slecht inquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Prima titel, alleen is het 'opent'
Hij trapt erin idd, niet handig van ali, dit kan hem nominaties opleveren, iig wantrouwen van de groepquote:
Moves hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:23 schreef Schakeltopia het volgende:
je bent een gesloten boek, ik heb alleen de inleiding van jou gelezen maar ik wil het hele boek lezen![]()
- ali
Ik ben heel benieuwd, nu gaat ze naast chay zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef suzi1 het volgende:
zij denkt, mooi die heb ik in de broekzak en denkt dat ik zielig ben
Nee denk ik niet, gisterenavond in de slaapkamer heeft hij in iedergeval aan die groep verteld dat hij chiara een mooie meid vind maar dat zijn belangstelling eerder komt vanuit een soort medelijden/levenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij trapt erin idd, niet handig van ali, dit kan hem nominaties opleveren, iig wantrouwen van de groep
Toevallig gebeurde er vorige week wel wat op vrijdagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:27 schreef Jockari het volgende:
Die vrijdagen worden triester en triester.
Ali heeft wel meer dingen verteld die niet zijn uitgekomen de laatste dagenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, gisterenavond in de slaapkamer heeft hij in iedergeval aan die groep verteld dat hij chiara een mooie meid vind maar dat zijn belangstelling eerder komt vanuit een soort medelijden/leven
Hij vind haar zielig/allen dat ze zich zo afsluit
En hij wilde haar in eerste instantie nomineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |