is toch helemaal prima zoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry maar TT kan ik nooit echt verzinnen erg moeilijk
Prima titel, alleen is het 'opent'quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry maar TT kan ik nooit echt verzinnen erg moeilijk
details, detailsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Prima titel, alleen is het 'opent'
Ja daar ben ik altijd zo slecht inquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Prima titel, alleen is het 'opent'
Hij trapt erin idd, niet handig van ali, dit kan hem nominaties opleveren, iig wantrouwen van de groepquote:
Moves hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:23 schreef Schakeltopia het volgende:
je bent een gesloten boek, ik heb alleen de inleiding van jou gelezen maar ik wil het hele boek lezen![]()
- ali
Ik ben heel benieuwd, nu gaat ze naast chay zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef suzi1 het volgende:
zij denkt, mooi die heb ik in de broekzak en denkt dat ik zielig ben
Nee denk ik niet, gisterenavond in de slaapkamer heeft hij in iedergeval aan die groep verteld dat hij chiara een mooie meid vind maar dat zijn belangstelling eerder komt vanuit een soort medelijden/levenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij trapt erin idd, niet handig van ali, dit kan hem nominaties opleveren, iig wantrouwen van de groep
Toevallig gebeurde er vorige week wel wat op vrijdagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:27 schreef Jockari het volgende:
Die vrijdagen worden triester en triester.
Ali heeft wel meer dingen verteld die niet zijn uitgekomen de laatste dagenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, gisterenavond in de slaapkamer heeft hij in iedergeval aan die groep verteld dat hij chiara een mooie meid vind maar dat zijn belangstelling eerder komt vanuit een soort medelijden/leven
Hij vind haar zielig/allen dat ze zich zo afsluit
En hij wilde haar in eerste instantie nomineren
Zoals? Refresh my memoriequote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ali heeft wel meer dingen verteld die niet zijn uitgekomen de laatste dagen
Wat was dat, even gemistquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze is er nu dus klaar mee want hij gaf een punt aan wat ze niet leuk vond
Bijvoorbeeld dat hij woest was op de dames die danny erop hebben gezet, die zou hij gaan nomineren als hij de kans zou krijgen, dat leek hij te gaan doen, vervolgens staat geen van de 3 dames eropquote:
Nee dat komt denk weer om de rob genomineerd wending... het gedrag van jaq van deze weekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat hij woest was op de dames die danny erop hebben gezet, die zou hij gaan nomineren als hij de kans zou krijgen, dat leek hij te gaan doen, vervolgens staat geen van de 3 dames erop
Psst wel bij der gedrag..nu al afstand nemen zodat het afscheid minder aankomt... chiara is ern ster in emoties uitschakelen...blijktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:38 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara vond het zo erg als sjaakelien weg moet, ik merk er niets van, ze heeft weinig met haar gepraat vergeleken de dagen voordat sjaakelien genomineerd is
Ali heeft meerdere keren gezegd dat hij wraak zou nemen op de mensen die verantwoordelijk waren voor het vertrek van dannyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat komt denk weer om de rob genomineerd wending... het gedrag van jaq van deze week
En volgens mij was het chairon die specifiek de dames noemde
En zei ali letterlijk nu gaan jullie de echt ali zien
Ik kan u niet beloven dat ik u nooit nomineer, maar u hebt mijn belofte ik zweer u dat ik u nooit nomineer (gister een leugen in 1 zin aan jason)quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie slippertennis nu veel liever dan tafeltennis.
sorry maar ik ontwijk sjaironquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:48 schreef Kayro het volgende:
Iemand check chayron ff..
Z'n vrouw wil weten of de erfenis al verdeeld kan worden
ja wel geinig inderdaad. houd ze bezig hequote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mooi hoe die gasten gebruik van de wall met dit soort dingen.
even aan m'n geldboom schuddenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:49 schreef -river- het volgende:
Valt mij wel tegen dat Jason deze week geen vliegtuigje krijgt
Deze week is het Rob die zaterdag om 11 uur een kernkop op zijn hoofd krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:49 schreef -river- het volgende:
Valt mij wel tegen dat Jason deze week geen vliegtuigje krijgt
komt niets vanafquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even aan m'n geldboom schudden
Dat als ze wat zegt tegen iemand (charlotte in dit geval)het niet iemand moet kwetsen dit ging over gisteren aan tafel iets over de rijstquote:
Och gerrum.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:52 schreef Schakeltopia het volgende:
jason probeerde te kotsen, maar lukte niet
De diagnosequote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:52 schreef Schakeltopia het volgende:
jason probeerde te kotsen, maar lukte niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
De diagnoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was even niet lekker, maar gaat ietsje beter nu
Ja en Jaq heeft commentaar maar ja is niet in beeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:01 schreef Fikkert2 het volgende:
Ren je rot
Charlotte ? (door ali gegeven eigenlijk)
FEBO bezig met vrijmibo ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Klote streams beide hetzelfde geen 1 op die heks om te volgen
Chayron geïrriteerd.. zo hoort het niet!! wat vinden we daarvan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:01 schreef Fikkert2 het volgende:
Ren je rot
Charlotte ? (door ali gegeven eigenlijk)
Het antwoord is simpel, zolang het geen 5000 uit de pot kostquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
Chayron geïrriteerd.. zo hoort t niet wt vonden we daarvan? Dat is niet de bedoeling.
Mag en kan alles.. dit heet iemand iets gunnen😉quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het antwoord is simpel, zolang het geen 5000 uit de pot kost
DBK🤗quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte is blij met kaartje uit het blik
Dilemma: 2 naar huis..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte is blij met kaartje uit het blik
ze had gekozen voor onbekend en bemind
Wortelkleurige plamuur van ene C. ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:08 schreef Ireth het volgende:
"Een fan heeft iets voor je achtergelaten in de dbk"
🤣quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wortelkleurige plamuur van ene C. ?
lolquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Laar me raden, het is crèmekleurig, en het plakt😉😅
Pleisters??quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ias ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Charmeoffensief, maar veel te laat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:06 schreef Ireth het volgende:
Hoor ik Sjak nu tegen Jason zeggen dat ie mag pakken waar die zin in heeft?? Gaat ze dood??
hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:12 schreef Ireth het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze net een stagiaire uit de kantine geplukt doe nu fanmail zit te knutselen met allemaal hartjes en Engelse kreten...
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:12 schreef Ireth het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze net een stagiaire uit de kantine geplukt doe nu fanmail zit te knutselen met allemaal hartjes en Engelse kreten...
Die gozer eet alleen maar pindakaas?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:11 schreef Jockari het volgende:
Beer van een vent. Net liggen kotsen, maar direct er terug tegen aan.
[ afbeelding ]
Zaad van Danny?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
veel meer beleg is er niet hequote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die gozer eet alleen maar pindakaas?
Meer is er niet, behalve pindakaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
🤣🤣quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:12 schreef Ireth het volgende:
O, dat wist ik niet. Dacht dat Jason niets anders lustte.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
veel meer beleg is er niet he
Ze eten al weken eenzijdig voedsel, kan nooit gezond zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Dacht dat Jason niets anders lustte.
tekst onbekend en bemindquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik verwacht horloge van papa.
Is er een poll op twitter geweest voor het gunnen van persoonlijke items voor chacha?
nee die hebben ze net geklopt volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie er meer nog oude slagroom pakken..
Oh jammerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die hebben ze net geklopt volgens mij
Volgens mij was het niet kotsen maar een nummer twee die meer iets weg had van een nummer één.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:11 schreef Jockari het volgende:
Beer van een vent. Net liggen kotsen, maar direct er terug tegen aan.
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
2 munten voor een mergpijp
zou niet kope
Hij had wel geprobeerd te kotsen maar er kwam niets..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:25 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet kotsen maar een nummer twee die meer iets weg had van een nummer één.
Pannekoeken met pindakaas, geen wonder dat last van zijn darmen heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
ja het doet dat mergpijpje toch een beetje verwateren hequote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:33 schreef Jockari het volgende:
Het zal Rob allemaal Shamara-worst wezen
[ afbeelding ]
(Met een koud blikkie erbij)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:33 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet voor hem, anders was het heel bijzonderquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:36 schreef Schakeltopia het volgende:
rob het weer downplayen he
wat een sneuneus is het ook
ja nou precies dat, was net m'n post aan het editen met die toevoegingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het is niet voor hem, anders was het heel bijzonder
Doperwten!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:35 schreef Kayro het volgende:
Hè chayron weer buikpijn...
Aandacht aandacht. Aandacht (kud)
Gaat allemaal weer niet zoals hij wilt..
#teamcharlotte staat er bij, charlot is lief afgekort.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:39 schreef bpi het volgende:
Grote fan en dan haar naam nog mis schrijven
Wat moet je hiermeequote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:40 schreef Ireth het volgende:
Sjak: wat moet je hiermee...
Chiara nog nooit gezien dat ze opriepen kaarten te sturen... staat elk jaar op insta
omnomnomquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:41 schreef Fikkert2 het volgende:
Jason denkt alle aandacht naar charlotte dan doe ik nog wat kwark
hahahahahaha, hondenharen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:40 schreef Ireth het volgende:
Sjak: wat moet je hiermee...
Chiara nog nooit gezien dat ze opriepen kaarten te sturen... staat elk jaar op insta
Klinkt eigenlijk als een gesprek tussen 2 geliefde... jolien en der vriend?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Hoorde iemand dat op stream 1?, 'hoi lieviiieee, ow je bent net wakker??/bent mijn bakker??(ofzoiets).
Het leek net een telefoongesprek, volgens mij was het chiara.
Volgens mij was dat Jolien/chiara tegen Jason, die had net een ruim uur op bed gelegen met vreselijk broekhoest en buikloop...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een gesprek tussen 2 geliefde... jolien en der vriend?
Verdienen ze niet!quote:
Laten ze er naar een za-avborrel van maken met zijn 2en...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
jaq en rob hopen weer op een vrijmibo
Kon ook dat ze tegen sjaakelien aan het slijmen was, het was niet in beeld. Het was niet jolien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een gesprek tussen 2 geliefde... jolien en der vriend?
Het liefst een koud blikkiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob vindt dat de vrijmibo erin moet blijven, opa wil drank
Kan ook, het klonk gewoon alsof iemand aan een telefoongesprek begon. Wat jij zegt lijkt aannemelijkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Jolien/chiara tegen Jason, die had net een ruim uur op bed gelegen met vreselijk broekhoest en buikloop...
Opa en oma Knorrepot!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:33 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Vind der in het filmpje er leuker uitzien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:50 schreef rinardo het volgende:
Deze morgenvroeg, wat zal lindsey opkijken
[ twitter ]
Zie ik daar make-up?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:50 schreef rinardo het volgende:
Deze morgenvroeg, wat zal lindsey opkijken
[ twitter ]
ja excuus op excuusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:10 schreef ledn81 het volgende:
Jason tegen Chayron: jij ging toch na de lunch hardlopen?
Chayron : ik heb buikpijn 🙃
Ja die is ook chagrijniger dan normaal, ik krijg het idee dat berichten van thuis het alleen maar moeilijker maakt voor hemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:15 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon klagen dat alles weg is uit de wall wat hij wil.
genot
dan ben ik voor meer berichten van thuis!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja die is ook chagrijniger dan normaal, ik krijg het idee dat berichten van thuis het alleen maar moeilijker maakt voor hem
Zolang het geld uit de pot kostquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan ben ik voor meer berichten van thuis!
De eerste opgeverquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja die is ook chagrijniger dan normaal, ik krijg het idee dat berichten van thuis het alleen maar moeilijker maakt voor hem
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:31 schreef Jockari het volgende:
Jason begint aan het tussendoortje
[ afbeelding ]
Benieuwd wat er in huize herman wordt gezegd als de 3 koters er zo bij liggen. 🙄quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ben ik in beeld? Zie is hoe leuk ik ben.
Tuurlijk joh, in elk strafkamp win je zomaar 10k met een spelletje, dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon vind het soms te strikt, alsof we in een strafkamp zitten.
gast
die gast gedraagt zich als z'n zoontje van 7quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, in elk strafkamp win je zomaar 10k met een spelletje, dat weet toch iedereen
Het lot is zwaar he🤪quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
gast
Da 's normaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:23 schreef Schakeltopia het volgende:
dat glansje op die wang, is dat nou expres?
[ afbeelding ]
ik vind dat beetje vreemd![]()
hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:40 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Da 's normaal.
Van hetzelfde materiaal gemaakt als dit:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel deels gelijk, ze liggen vaak om 22:00 op bed en dat heb ik nog nooit gezien. Voorgaande jaren waren er altijd wel mensen die tot laat opbleven. Nu gaan ze al zeuren bij wat geluid en staan ze bij de andere slaapkamerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
gast
beetje kletsen is wat anders als tv willen maken door elkaar te laten schrikken en zulks. dat slaat gewoon nergens opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel deels gelijk, ze liggen vaak om 22:00 op bed en dat heb ik nog nooit gezien. Voorgaande jaren waren er altijd wel mensen die tot laat opbleven. Nu gaan ze al zeuren bij wat geluid en staan ze bij de andere slaapkamer
Is elke vrijdag, doen ze expres omdat ze weten dat ik dan vrij ben en tijd heb om te kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:42 schreef GayGuy het volgende:
Is het altijd zo saai, op vrijdag? Of alleen wanneer IK kijk?😅
Haha, nooit meer vrij nemen als ik vrij ben, danquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is elke vrijdag, doen ze expres omdat ze weten dat ik dan vrij ben en tijd heb om te kijken
Voorgaande jaren was het ook vaak 'party' laat op een slaapkamer, en het is BB. Niet zo piepen en anders regel je oordoppenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje kletsen is wat anders als tv willen maken door elkaar te laten schrikken en zulks. dat slaat gewoon nergens op
vorige week vrijdag was het wel redelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ja vrijdag is echt een ruk dag kwa streamen
Zaterdag is ook al z'n feestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ja vrijdag is echt een ruk dag kwa streamen
toen hadden ze verjaardag he van ias als ik mij niet vergisquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
vorige week vrijdag was het wel redelijk
Ik alleen zijn vrouw.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:56 schreef ledn81 het volgende:
Chayron met zijn sneue gezemel dat er gevraagd word om iets rustiger te doen in de avond als de rest al ligt.
"Je bent hier maar een keer en het is de tijd van je leven"
Ja een beetje dom lullen in de slaapkamer is echt de tijd van je leven.
en dat grappige in het donker naast iemands bed kruipen is de lol ook wel van af inmiddels
Sorry ik kan niets meer serieus nemen van die gast
Chayron loopt mee !!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Buran loopt weer wat hard zo te zien
Goedemiddag trouwens
Daar zou heel de Cos heel blij van wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:59 schreef renevanlaaren het volgende:
ik mag toch hopen dat rob en jacquline eruit moeten
ALTIJD !quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:42 schreef GayGuy het volgende:
Het is puur tv maken. Bij alles wat ze aan lol maken zeggen ze achteraf dit komt vast op tv want dit vinden ze leuk. Wat is er dan nog spontaan aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:56 schreef ledn81 het volgende:
Chayron met zijn sneue gezemel dat er gevraagd word om iets rustiger te doen in de avond als de rest al ligt.
"Je bent hier maar een keer en het is de tijd van je leven"
Ja een beetje dom lullen in de slaapkamer is echt de tijd van je leven.
en dat grappige in het donker naast iemands bed kruipen is de lol ook wel van af inmiddels
Sorry ik kan niets meer serieus nemen van die gast
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopelijk houd hij dan even zijn klep
Welkom op lazy Fridayquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:42 schreef GayGuy het volgende:
dat is dan wederzijds vermoed ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:04 schreef renevanlaaren het volgende:
als rob zo iemand tegen komt in de buitenwereld kijkt hij hem niet meer aan hij kan de klere krijgen
Je zit goed in de richtingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:06 schreef renevanlaaren het volgende:
ik kijk niet heel veel, mijn idee is dat rob denkt een favoriet te zijn .dat idee had ik de eerste week ook. nu kots iedereen hem uit., maar dat ziet hij niet. dit is mijn idee , ik weet niet of het klopt
Ik denk wel dat het klopt. Mensen zijn het gemopper en gezanik wel zat. Van hem en Jacq, maar ook Bart gaat er wel beetje in mee en werkt ook niet in zijn voordeel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:06 schreef renevanlaaren het volgende:
ik kijk niet heel veel, mijn idee is dat rob denkt een favoriet te zijn .dat idee had ik de eerste week ook. nu kots iedereen hem uit., maar dat ziet hij niet. dit is mijn idee , ik weet niet of het klopt
Hij wint hem toch niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
opmaken die pot roept rob
FEBO speel hier op in asteblief
alles te regelen voor die pot.
lets gooo
Feestjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
opmaken die pot roept rob
FEBO speel hier op in asteblief
alles te regelen voor die pot.
lets gooo
ja klopt weer geen reet van wat rob lultquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:10 schreef Kayro het volgende:
Rob trekt de Ali kaart weer..
Jason zegt gewoon kop of munt!!!
jaa juistquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Feestje
Warm water
Beter eten
Snacks
Ga zo maar door
Zou precies het zelfde doen, als je weet dat je niet wintquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:12 schreef Hoylei het volgende:
"ik win hem toch niet".
oftewel geld afpakken van de winnaar...
Hij had ook gelijk met dat warme water, vond ik tenminste.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft nummer gelijk ¤5000 voor een vrijstelling dan is ¤1000 voor een feestje niks
Achteraf wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij had ook gelijk met dat warme water, vond ik tenminste.
Ligt er een briefje daar in de studio "Heel druk in de kroeg, er is een kamer voor je geboekt in de H, groeten uit de kroeg"quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq is benieuwd wie er komt voor haar
Die hond zal toch wel komen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq is benieuwd wie er komt voor haar.
Ik zeg niemand, haar man zal wel een berichtje gestuurd hebben, neem een taxi. Doei
Ze weet haar eigen prijzen niet eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
Onbeperkt spareribs vreten voor 20 euro met patat en sla er bij enzo bij Sjak morgenavond....
Dat dansen vorig jaar dan tegen slapen gaan savonds laat twerkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was het ook vaak 'party' laat op een slaapkamer, en het is BB. Niet zo piepen en anders regel je oordoppen
Kan ook zijn dat ik dat boerse gebrabbel verkeerd heb verstaan hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze weet haar eigen prijzen niet eens![]()
¤24,95 volgens de website
Je had het goed, ik hoorde ook ¤20,00quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik dat boerse gebrabbel verkeerd heb verstaan hoor
Ja dat is echt deze groep die dat doetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:02 schreef marky het volgende:
[..]
Het is puur tv maken. Bij alles wat ze aan lol maken zeggen ze achteraf dit komt vast op tv want dit vinden ze leuk. Wat is er dan nog spontaan aan.
Daarom zou ik eerder de gehakt hebben gekozen... kon je nog gebraden gehakt in de oven maken enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Dacht dat Jason niets anders lustte.
Is idd niet duur ,kroeg waar ik kom ook die prijsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
¤2,75 voor een biertje vooroorlogse prijzen
Highlighter das makeup dat is in en expresquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:23 schreef Schakeltopia het volgende:
dat glansje op die wang, is dat nou expres?
[ afbeelding ]
ik vind dat beetje vreemd![]()
okequote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Highlighter das makeup dat is in en expres
En wat je daar ziet is rouge en contourenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En wat je daar ziet is rouge en contouren
ik hoop dat hij verliest. exitje sjairon poah kan niet wachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron wil de PON Challenge winnen
Als Ali wint dan heeft hij er niks aan
Wil Chiara natuurlijk kwijt
Ja het woord moet viel erbij zelfs hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Ali wint dan heeft hij er niks aan
Wil Chiara natuurlijk kwijt
En zo sleurt hij Ali mee naar de onderste regione van de populariteitslijst.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En wat je daar ziet is rouge en contouren
Ik hoop op Bart of Chiara PON pakt gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoop dat hij verliest. exitje sjairon poah kan niet wachten
Maar wie zet Chayron erop? Alleen Chiara, Rob en Bart.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoop dat hij verliest. exitje sjairon poah kan niet wachten
Ja het een beetje to much ...maar misschien moet dat wel voor de tv uitzending...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Ik zie vooral een oranje wortel
Welke belg?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen zorgen Chayron je hoeft maar 1x op de bank en je mag direct naar huis.
Maar denk dat volgende week wel een Belg gaat.
Heeft ie zelf ook al toegegeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:53 schreef marky het volgende:
Wordt wel een beetje moe van dat opscheppen van Ali over de challenge. Hij heeft puur geluk gehad.
Ja hoorde het ook wou het net schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:58 schreef marky het volgende:
Chayron zit gewoon Ali om te lullen dat hij Chayron laat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |