dat kan maar ze leek gister verbaasd in eerste instantie toen ias haar terug gaf hoe hij het contact met haar vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ias was wel een keer op haar afgestapt in de badkamer en dat was om haar te versieren of een date te vragen ofzo en ik denk dat dit gedrag Chiara irriteert. Danny was ook op haar afgestapt in de tuin en daar had ze een lang normaal gesprek mee waarin ze meer over zichzelf vertelde; omdat Danny sociale feeling heeft.
Ah ja klopt. Kan alleen niet veel info vinden over hoe dat toen ging.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vera en Leroy vorig jaar. Jaar ervoor niet
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een diep gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt. En daarom is het spijtig dat Danny weg is want sociaal was hij de sterkste.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat kan maar ze leek gister verbaasd in eerste instantie toen ias haar terug gaf hoe hij het contact met haar vindt.
eerst zei ze: ja dan kun je ook naar mij komen voor een gesprekje, ias zei dat heb ik gedaan maar ook dan weet ik niks over jou.
chiara zei: maar ik weet wel dingen over jou (dat ze hem wel heeft leren kennen) ja zei ias toen dit bedoel ik dus, in contact met jou kom ik niks te weten over jou.., dat ze niks vertelt over zichzelf..
En dat ias dat wel heeft/ weet van andere bewoners.
Seizoen daarvoor misschien geen dubbele exit omdat Matt toen onverwachts pleite was halverwege de week met geld.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja klopt. Kan alleen niet veel info vinden over hoe dat toen ging.
Het eerste echte contact tussen Ias en Chiara was Ias de tegen haar zei je wilt mij maar je weet het alleen nog niet. Later ging hij nog even door om aan te geven hoe dik zijn lul is. En weer wat later zei hij jou tweelingzus zou mij wel leuk vinden. Nou dan is dat echt het type waar je je ziel bij bloot legt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat kan maar ze leek gister verbaasd in eerste instantie toen ias haar terug gaf hoe hij het contact met haar vindt.
eerst zei ze: ja dan kun je ook naar mij komen voor een gesprekje, ias zei dat heb ik gedaan maar ook dan weet ik niks over jou.
chiara zei: maar ik weet wel dingen over jou (dat ze hem wel heeft leren kennen) ja zei ias toen dit bedoel ik dus, in contact met jou kom ik niks te weten over jou.., dat ze niks vertelt over zichzelf..
En dat ias dat wel heeft/ weet van andere bewoners.
Óf Chiara doet eens normaal en ziet dat hij op zijn manier moeite doet en komt hem tegemoet in een onhandig gesprek. Dat doet ze ook niet, ze kijkt op hem neer, zoals ze op meer mensen wel doet. Als je met kinderen werkt, moet je toch óók op hun manier met ze communiceren, dus ze kan het best 😄quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt.
klopt maar je ziet wat ze de dag na het gesprek met danny deed.. hem koelbloedig nomineren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een diep gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt. En daarom is het spijtig dat Danny weg is want sociaal was hij de sterkste.
Als ik met niet vergis was het Bridget die aan het begin van de liveshow direct zei bewoners er gaan er 2 vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja klopt. Kan alleen niet veel info vinden over hoe dat toen ging.
ging er meer om dat chiara gister verbaasd was ook om het ias te horen zeggen..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Het eerste echte contact tussen Ias en Chiara was Ias de tegen haar zei je wilt mij maar je weet het alleen nog niet. Later ging hij nog even door om aan te geven hoe dik zijn lul is. En weer wat later zei hij jou tweelingzus zou mij wel leuk vinden. Nou dan is dat echt het type waar je je ziel bij bloot legt.
Chiara mag meer moeite doen idd maar wanneer het eerste contact is :"Je wilt mij maar alleen weet je dat nog niet" dan denk ik dat het moeilijk wordt; vooral omdat ik me kan voorstellen dat Chiara dat veel hoort van mannen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Óf Chiara doet eens normaal en ziet dat hij op zijn manier moeite doet en komt hem tegemoet in een onhandig gesprek. Dat doet ze ook niet, ze kijkt op hem neer, zoals ze op meer mensen wel doet. Als je met kinderen werkt, moet je toch óók op hun manier met ze communiceren, dus ze kan het best 😄
dit dusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Óf Chiara doet eens normaal en ziet dat hij op zijn manier moeite doet en komt hem tegemoet in een onhandig gesprek. Dat doet ze ook niet, ze kijkt op hem neer, zoals ze op meer mensen wel doet. Als je met kinderen werkt, moet je toch óók op hun manier met ze communiceren, dus ze kan het best 😄
Dat ze een tijd lang met een psycholoog heeft gewerkt aan zichzelfquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar je ziet wat ze de dag na het gesprek met danny deed.. hem koelbloedig nomineren.
tot nu toe laat ze ook niet veel los over haar prive leven of haarzelf.. alleen dat ze heel snel geïrriteerd en haar zus haar dan altijd kan kalmeren
Danny deed gewoon zijn dingetje uit zijn coaching boekjes. Sociaal sterk komt uit jezelf niet uit een boekje.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een diep gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt. En daarom is het spijtig dat Danny weg is want sociaal was hij de sterkste.
oh ja dat ook nog idd. maar verder.. wie ze is wat ze leuk vindt etc geen idee. Mag ze bij sjairon in de leer gaan die doet het in overdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ze een tijd lang met een psycholoog heeft gewerkt aan zichzelf
Moeilijk vind mensen te vertrouwen
Festivals vind ze leuk meer weten we nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja dat ook nog idd. maar verder.. wie ze is wat ze leuk vindt etc geen idee. Mag ze bij sjairon in de leer gaan die doet het in overdaad
Nou, misschien nog maar even daarmee doorgaan dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ze een tijd lang met een psycholoog heeft gewerkt aan zichzelf
Moeilijk vind mensen te vertrouwen
oh ja en dat ze van een vakantie doorging naar een festival en haar koffer niet had uitgepakt van het festival..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Festivals vind ze leuk meer weten we niet
Dat had de psycholoog ook gezegd, jij gaat jezelf er zo hard tegenkomenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:12 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nou, misschien nog maar even daarmee doorgaan dan?
Ah nou, kijk aan. Maar ze is ook nog jong dat is ook wel zo natuurlijk. Mensen die pesten, zijn zélf ook gekwetst, zo werkt het nu eenmaal, dat maakt haar geen slecht mens. Alleen op dit moment niet de makkelijkste om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat had de psycholoog ook gezegd, jij gaat jezelf er zo hard tegenkomen
Denk dat voor haar het oppervlakkig blijven of op de vlakte blijven van belang is om te overleven daar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ging er meer om dat chiara gister verbaasd was ook om het ias te horen zeggen..
omdat ze zelf wel vond dat ze met hem gepraat had.. maar niks inhoudelijks dus.
en ja ik snap dat je niet je ziel bloot legt bij zo iemand, maar ben dan ook niet verbaasd als de ander je dat terug zegt.
ja datquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte haar vader had Glazenwassen als hoofdberoep, Ias doet het als bijberoep
Ias doet alleen begane grond.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zie Ias eigenlijk helemaal niet als glazenwasser, zie hem nou echt niet met ladders sjouwen die hele lange! Dat kan die echt niet.
Hij doet het wel, maar doet het liefst ramen op de begane grond.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zie Ias eigenlijk helemaal niet als glazenwasser, zie hem nou echt niet met ladders sjouwen die hele lange! Dat kan die echt niet.
Ik dacht dat hij een team glazenwassers beheerde want ik zie hem dat idd zelf niet doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Haha is dat zo? Hahaquote:
hij heeft ook al gezegd dat hij dat niet hoeft te doen.. dat hij alleen bij bungalows ging zoiets vertelde hij een keerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een team glazenwassers beheerde want ik zie hem dat idd zelf niet doen
Wat een slappe glazenwasser dan, een beetje glazenwasser moet zeker die ladders kunnen tillenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij doet het wel, maar doet het liefst ramen op de begane grond.
Vraagt extra voor ramen op het 1ste verdiep
gaat niet altijd opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Mensen die pesten, zijn zélf ook gekwetst, zo werkt het nu eenmaal, dat maakt haar geen slecht mens.
Betaal ¤50 voor en achter boven en beneden buitenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of 90![]()
![]()
hier kun je voor 18 euro je hele hut laten doen
Had papa ook moeten vragen haha en Vinquote:
Ja ik dacht alquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of 90![]()
![]()
Dan heb je al geld als ze kan kiezen wat je wilt doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
ias doet geen tweede verdieping of zo.. wil zn papa ook niet.. ook geen dakgoten , hij heeft zo;n uitschuifding
Als Danny de sociaal sterkte was geweest, had hij er nu nog ingezetenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En daarom is het spijtig dat Danny weg is want sociaal was hij de sterkste.
Die zijn er zeker óókquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gaat niet altijd op
net als dat mensen het vb van 1 van hun ouders het gedrag over zal nemen. werd vroeger mishandeld of gekleineerd en doet dat nu ook. weet niet beter
is ook veelal nonsens.
genoeg mensen die dan denken, zo wil ik niet zelf zijn en zo zal ik zelf niet zijn
Pa toch ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat was dus echt een ouderwetse glazenwasser die papa van char
Gelijk heeft hij niet te hard werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
alleen winkels omdat hij de mensen kent, brengt goed op maar liever bungalows
te veel gedoe met parkeren , neemt het niet aan , ook niet vanaf 2de verdieping
Dat is ze echt, heeft mee een school voor anderstaligen opgerichtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en als Chiara lerares is dan vreet ik nu mijn sokken op lmao
eerder een b-actrice die ergens ooit figurantenrolletje in GTST heeft gespeeld of zo
Nou... hij versloeg Chayron ook steeds met armpje drukken (en Chayron had Danny weer verslagen, dus indirect heeft Ias ook van Danny gewonnen)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ook nog een kansje voor sympathiestemmen, omdat ze vluchtelingenwerk heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is ze echt heeft mee een school voor anderstaligen opgericht
https://fb.watch/iBNP6N8Oh6/
Precies...ik zou namelijk niet gaan praten bij zon iemand als dannyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:10 schreef marky het volgende:
[..]
Danny deed gewoon zijn dingetje uit zijn coaching boekjes. Sociaal sterk komt uit jezelf niet uit een boekje.
Er is toch echt een filmpje geplaatst door een "speciale school"quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
eerder een b-actrice die ergens ooit figurantenrolletje in GTST heeft gespeeld of zo
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:37 schreef suzi1 het volgende:
kijk, aflossing. wilde net even gaan slapen
was ze dat wel? en was dat echt op een speciale school, of op de set van een of andere seriequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er is toch echt een filmpje geplaatst door een "speciale school"
Waarin ze bezig is met een kind in de gebarentaal
het beroep wat je doet, heeft niets met de kansen te maken op de bank van BB, op de bank van BB is het belangrijk wat de kijker van je vind, niet welk beroep je hebt, en Chiara is een bitch een heks en dat zien de kijkers, dus hoeveel vluchtelingen ze ook heeft geholpen, haar kans op de bank is nulquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus ook nog een kansje voor sympathiestemmen, omdat ze vluchtelingenwerk heeft gedaan
kansloos als iemand tegen haar op de nominatiebank komt
Glazenwassers gaan niet meer op ladders. Allemaal telescoop stangen met slang eraan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij doet het wel, maar doet het liefst ramen op de begane grond.
Vraagt extra voor ramen op het 1ste verdiep
Er is toch echt een filmpje geplaatst door een "speciale school"quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
Is het anderstalige gelijk vluchtelingenwerk...ik zag een filmpje dat ze bezig is met gebarentaal... wat ook een andere taal is natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is ze echt, heeft mee een school voor anderstaligen opgericht
Nee was echt haar en filmje werd ook op instagram gezet door andere juf met als ondertitel juf chiara bezig in de gebarentaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
was ze dat wel? en was dat echt op een speciale school, of op de set van een of andere serie
Ja maar sommige ladders zijn echt zwaar om te tillen, maar ja glazenwassers tegenwoordig lappen met zo'n uitschuifding en niet meer met laddersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou... hij versloeg Chayron ook steeds met armpje drukken (en Chayron had Danny weer verslagen, dus indirect heeft Ias ook van Danny gewonnen)
Ik denk dat ie best wat kracht in dat lijffie heeft zitten..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
was ze dat wel? en was dat echt op een speciale school, of op de set van een of andere serie
Ik vind het maar nijs heb liever een glazenwasser op een ladder die ook ff een doekje langs je kozijnen haaldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar sommige ladders zijn echt zwaar om te tillen, maar ja glazenwassers tegenwoordig lappen met zo'n uitschuifding en niet meer met ladders
Jij woont dan ook niet in Schilde of Brasschaat hèquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of 90![]()
![]()
Vluchtelingetje die ook doof/slechthorend was. Was filmpje van die vluchtelingenschool.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er is toch echt een filmpje geplaatst door een "speciale school"
Waarin ze bezig is met een kind in de gebarentaal
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus de finalisten gaan zijn
Belgie: Bart for sure, en een van Mimi of Charlotte
NL: Jason for sure, en een van Chiara of Chayron, neig nu ineens naar Chiara
https://www.facebook.com/watch/?v=527815011189745quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee was echt haar en filmje werd ook op instagram gezet door andere juf met als ondertitel juf chiara bezig in de gebarentaal
Met ontbloot bovenlijfquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind het maar nijs heb liever een glazenwasser op een ladder die ook ff een doekje langs je kozijnen haald
Sowieso niet echt professionele foto’squote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef suzi1 het volgende:
die staat daar ook alleen maar een beetje model te spelen op die foto van die schoolsite
hand in haar etc
Kan dus ook gebarentaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is ze echt, heeft mee een school voor anderstaligen opgericht
Kopje koffie, glazenwasser?quote:
Dat lijkt me dan weer bizar dat het gebasseerd is op vluchtelingen... want daarmee zal ze ook meerdere talen moeten beheersen net al charlotte.. maar daar hoor of zie ik niks over..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vluchtelingetje die ook doof/slechthorend was. Was filmpje van die vluchtelingenschool.
donequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wellicht de foto’s van de anderen even blurren? anders is het weer niet AVG proof.
Chiara stijgt nu bij mij ook ineensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus de finalisten gaan zijn
Belgie: Bart for sure, en een van Mimi of Charlotte
NL: Jason for sure, en een van Chiara of Chayron, neig nu ineens naar Chiara
In gebarentaal hoeft dat niet nee..maar denk zo dat deze school niet bestaat uit alleen dove vluchtelingenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:47 schreef suzi1 het volgende:
ik kan ook gebarentaal met roemenen die geen woord nl of engels spreken
nou exact, ik verbaasde mij ook een beetje over die foto. maarja zal wel hip zijn en zulksquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef suzi1 het volgende:
die staat daar ook alleen maar een beetje model te spelen op die foto van die schoolsite
hand in haar etc
Kan je van Ali ook zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
LMAO
hoe is zij ooit leerkracht geworden???? hoe, wat, huh? ik kan het me niet voorstellen
Mjah, dat je iets niet doet, betekent niet automatisch dat je het ook niet kan...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer bizar dat het gebasseerd is op vluchtelingen... want daarmee zal ze ook meerdere talen moeten beheersen net al charlotte.. maar daar hoor of zie ik niks over..
Van de week of vorige week..vroeg men aan xharlotte zinnetjes die ze in het frans moest zeggen... daarmee bemoeide/deed chiara niet aan mee
Kun je gewoon een opleiding voor volgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
LMAO
hoe is zij ooit leerkracht geworden???? hoe, wat, huh? ik kan het me niet voorstellen
Hij studeert nog, net begonnen en loopt nu al achter, door zijn deelname aan BB, dus eerst maar eens dat papiertje halenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali geloof ik wel, geweldige leraar lijkt hij mij![]()
Nee maar voor iemand die zoals hier omschreven word al gehaaid lijkt me die bij een groeps dingetje wel meedoen..alleen al om te observerenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, dat je iets niet doet, betekent niet automatisch dat je het ook niet kan...
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:50 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je gewoon een opleiding voor volgen.
op haar facebook staat dat ze de hogeschool gedaan heeft , daar leer je niet alleen engels, en misschien is niet iedereen zo ingesteld dat ze buitenlands praten in dit spel, charlotte is erg overdreven daarinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer bizar dat het gebasseerd is op vluchtelingen... want daarmee zal ze ook meerdere talen moeten beheersen net al charlotte.. maar daar hoor of zie ik niks over..
Van de week of vorige week..vroeg men aan xharlotte zinnetjes die ze in het frans moest zeggen... daarmee bemoeide/deed chiara niet aan mee
Ik heb gister dat No Biggie zitten kijken met hem. Hij vindt zichzelf wel heel geweldig. Ik snap nu ook waarom hij zo gekrenkt is door zijn ex. Die heeft zijn ego zo de 70 meter diepe Vinkeveense plassen in gedumpt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies...ik zou namelijk niet gaan praten bij zon iemand als danny
Teveel maniertjes
mag ik sjairon toevoegen aan het lijstje?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
het wordt momenteel spannender in mijn ranking wie er in mijn bottom 3 staan, vele kandidaten daarvoor
Lindsey, Chiara, Jolien, Charlotte, ias
keuzes keuzes, toch altijd lastig
nee hoor, hij mag van mij ook nog wel eventjes langer blijven, ik begrijp zijn keuze voor die vrijstelling ergens als je in zo'n slangenkuil zit, net na Danny zo werd verraden door die meidenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mag ik sjairon toevoegen aan het lijstje?
Ik heb iedere dag exact hetzelfde gesprek met een Poolse collega want andere zinnen kent hij nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:47 schreef suzi1 het volgende:
ik kan ook gebarentaal met roemenen die geen woord nl of engels spreken
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor, hij mag van mij ook nog wel eventjes langer blijven, ik begrijp zijn keuze voor die vrijstelling ergens als je in zo'n slangenkuil zit, net na Danny zo werd verraden door die meiden
hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag exact hetzelfde gesprek met een Poolse collega want andere zinnen kent hij nietdan lachen we een keer en morgen weer.
Het siert haar dat ze daar niet uitgebreid over praat. Het zou haar als persoon veel sterker neer kunnen zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
op haar facebook staat dat ze de hogeschool gedaan heeft , daar leer je niet alleen engels, en misschien is niet iedereen zo ingesteld dat ze buitenlands praten in dit spel, charlotte is erg overdreven daarin
[ link | afbeelding ]
Maar bericht van thuis na de avond ervoor geen 1000 euro te willen geven voor warm douchen niet.... en dat gast hem noninaties opleveren volgende weekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor, hij mag van mij ook nog wel eventjes langer blijven, ik begrijp zijn keuze voor die vrijstelling ergens als je in zo'n slangenkuil zit, net na Danny zo werd verraden door die meiden
Mij dus ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali geloof ik wel, geweldige leraar lijkt hij mij![]()
lekker bewegenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:57 schreef Ireth het volgende:
En weer allemaal als een debiel naar buiten rennen![]()
die zou sowieso het volgende doelwit zijn, van rattenkop chiaraquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar bericht van thuis na de avond ervoor geen 1000 euro te willen geven voor warm douchen niet.... en dat gast hem noninaties opleveren volgende week
Dat dusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, dat je iets niet doet, betekent niet automatisch dat je het ook niet kan...
Die staat bij mij niet eens meer in mijn onderste drie. Hij is bij mij al uit de lijst gevallen. Die zit er alleen nog als oeverloze ouwehoer het beeld te vullen. Winnen gaat hij het nooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Zou het van mij ook zijn..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die zou sowieso het volgende doelwit zijn, van rattenkop chiara
Het moet iig iets zijn wat hij niet verwacht!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:00 schreef Schakeltopia het volgende:
onverwacht voordeel gekozen door ias. wat zit er in het blikje
Ze praat nooit over de goede dingen die ze doet , ik heb heel uitgebreid haar socials bekeken en ze doet echt heel veel goede dingen en reizen naar vluchtelingen kampen in hele vere landenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:56 schreef marky het volgende:
[..]
Het siert haar dat ze daar niet uitgebreid over praat. Het zou haar als persoon veel sterker neer kunnen zetten.
En dat dus stast dus haaks op het berld wat ze geeft en van jullie hier krijgt...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze praat nooit over de goede dingen die ze doet , ik heb heel uitgebreid haar socials bekeken en ze doet echt heel veel goede dingen en reizen naar vluchtelingen kampen in hele vere landen
Leerkracht is altijd nog een HBO opleiding. Daarnaast zal ze ook nog een extra opleiding hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte heeft dan veel interessanter werk dan dit leerkracht huppeltutje
Mooi en sjaakelien, meen je niet met een lach op haar gezicht, volgens mij lacht sjaakelien alleen als haar iets niet aanstaat of irriteertquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
Volgende week vrijstelling en 7 coins zegt ie tegen Sjak en Rob
Niu daar verkijk je je op tegenwoordig... vroeger was het een veredelde oppas..maar tegenwoordig moet je daar echt ook wel de nodige papiertjes voor hebben..zeker op het niveau en de hoek waarin charlotte dat doetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Leerkracht is altijd nog een HBO opleiding. Daarnaast zal ze ook nog een extra opleiding hebben.
Nanny is een veredelde huishoudelijke hulp. Wel een verschilletje.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan het niet geloven hoe veel Chiara fans hier zijn
Heeft ze het ooit wel verteld? Anders is ze sneaky en vertelt ze gewoon niets persoonlijks dan ben je wel nep aan het doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:56 schreef marky het volgende:
[..]
Het siert haar dat ze daar niet uitgebreid over praat. Het zou haar als persoon veel sterker neer kunnen zetten.
Dus eigenlijk zowat te vergelijken als een straatprostituee en een escorte-girl.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niu daar verkijk je je op tegenwoordig... vroeger was het een veredelde oppas..maar tegenwoordig moet je daar echt ook wel de nodige papiertjes voor hebben..zeker op het niveau en de hoek waarin charlotte dat doet
Ali en Ias zeiden toch gister ook, jij weet alles van ons, je vraagt ons alles, en wij weten niets van jouquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Heeft ze het ooit wel verteld? Anders is ze sneaky en vertelt ze gewoon niets persoonlijks dan ben je wel nep aan het doen
Wat een onzin vergelijkingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zowat te vergelijken als een straatprostituee en een escorte-girl.
guiltyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
"Ignore" onzin reageer ik niet opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zowat te vergelijken als een straatprostituee en een escorte-girl.
Doe je het stiekem tochquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
"Ignore" onzin reageer ik niet op
* Ireth veegt koffie van het scherm...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja dus dat is toch vreemd wie doet dat helemaal niets blootgeven enige wat ze weten is dat ze een zus heeft meer niet volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ali en Ias zeiden toch gister ook, jij weet alles van ons, je vraagt ons alles, en wij weten niets van jou
Ze heeft er ooit wel eens iets over gezegd in "het luie blikkie" tegen Jolien, sjak en Rob.. 5 woorden ofzo.. vertelde ze dat die mensen echt niks hadden en dat ze ook 2 pannen uit haar keukenkastje had gedoneerdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Heeft ze het ooit wel verteld? Anders is ze sneaky en vertelt ze gewoon niets persoonlijks dan ben je wel nep aan het doen
Gebeurd je vaak hequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth veegt koffie van het scherm...
Chiara verteld in der verhalen veel over streamers gedrag...ons hier dus... ik zou met die info en ik zou het huis ingaan ook zoveel mogenlijk afschermen...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dus dat is toch vreemd wie doet dat helemaal niets blootgeven enige wat ze weten is dat ze een zus heeft meer niet volgens mij
Volgens mij geven ze zelfs de borstvoeding aan de kinderen daar in hollywood anders gaan die dure gevulde en gelifte, gespraytande boobies van de celebs er aan...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
Een nanny ..mag alleen huushoudelijk werk doen met betrekking tot de kinderen
Kamers van de kinderen, was van de kinderen , eten van de kinderen en behoeft niets te doen voor de ouders en of de andere bewoners van het huis
Of het nu voor de kids is of het hele gezin, het blijft een huishoudelijke hulp en oppas.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niu daar verkijk je je op tegenwoordig... vroeger was het een veredelde oppas..maar tegenwoordig moet je daar echt ook wel de nodige papiertjes voor hebben..zeker op het niveau en de hoek waarin charlotte dat doet
Bovendien mag een nanny alleen huishoudelijk werk doen wat betrekking heeft op de kinderen..
Kamers van de kinderen, was van de kinderen, maar ook koken voor de kinderen... niet de rest van het huishouding
🤣🤣quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze zelfs de borstvoeding aan de kinderen daar in hollywood anders gaan die dure gevulde en gelifte, gespraytande boobies van de celebs er aan...
Wat een opmerking..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze zelfs de borstvoeding aan de kinderen daar in hollywood anders gaan die dure gevulde en gelifte, gespraytande boobies van de celebs er aan...
daar hoef je geen hbo opleiding voor te doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Of het nu voor de kids is of het hele gezin, het blijft een huishoudelijke hulp en oppas.
Dat steenkolen Engels op die locker zei genoeg.
Als je helemaal niets over jezelf wil vertellen kan je beter niet meedoen met BB, geef je dan op voor lingo ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Chiara verteld in der verhalen veel over streamers gedrag...ons hier dus... ik zou met die info en ik zou het huis ingaan ook zoveel mogenlijk afschermen...
Zo raar is dat niet
Geen fan maar ik smeer haar niet aan dat Danny eruit is. Ze zaten daar met drie. Zij wilde Chayron maar dat wilde Jolien niet. Ze stond wel achter het besluit. Nu smeren ze het haar aan. Dat ze roddelt... klopt siert haar niet maar dat doen ze allemaal in meer of mindere maten. Ze wordt nu onterecht hard aangepakt. Als Jaq eruit is wil ik zien hoe ze zich aanpast.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nope..ik heb namelijk gewerkt als huishoudelijk hulp die naast mij een nanny hadden voor de kinderen...het is echt heel wat anders.. betaald ook veel beterquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Of het nu voor de kids is of het hele gezin, het blijft een huishoudelijke hulp en oppas.
Dat haar engels niet goed is, hoeft niet veel te zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je niet op die manier wil winnen. Kijk eens hoe goed ik ben...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een opmerking..
1 hoe wil je borstvoeding hebben/geven zonder zwanger te zijn
Geweest...
En .daar bestaat gelukkig flesvoeding voor
Precies.. beheersen ook de kennis om thuisopleidingen te geven en dergelijkequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat haar engels niet goed is, hoeft niet veel te zeggen natuurlijk.
Maar een nanny is echt wel veel meer dan een huishoudelijke hulp. Hoogstwaarschijnlijk hoeft de nanny helemaal niets huishoudelijks uit te voeren, daar is dan ander personeel voor.
En een oppas is iemand die in de huiskamer zit als de kinderen slapen. De nanny is de vervanging van bijv. een peuterspeelzaal en begeleidt de kinderen.
* Ireth zoekt telefoonnummer van Stichting Slachtofferhulp...quote:
Misschien is ze wel een franstalige nanny ..die dus werkt in amerika voor franstalige gezinnenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat haar engels niet goed is, hoeft niet veel te zeggen natuurlijk.
Maar een nanny is echt wel veel meer dan een huishoudelijke hulp. Hoogstwaarschijnlijk hoeft de nanny helemaal niets huishoudelijks uit te voeren, daar is dan ander personeel voor.
En een oppas is iemand die in de huiskamer zit als de kinderen slapen. De nanny is de vervanging van bijv. een peuterspeelzaal en begeleidt de kinderen.
Dat bedoel ik. Leerkracht wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
daar hoef je geen hbo opleiding voor te doen
had je deze niet gezien dan , die ik in scanman tietuh gezet heb lolquote:
Ela Genk is wel een wereldstadquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
MA denkt ook dat hij een wereldster in Genk is
Hahaha. Niet gezien. Is wel een betere cap van uquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
had je deze niet gezien dan , die ik in scanman tietuh gezet heb lol
rinardo in BB / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Ik snap dat ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nou mensen vertellen altijd wel iets over hun zelf is toch normaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Chiara verteld in der verhalen veel over streamers gedrag...ons hier dus... ik zou met die info en ik zou het huis ingaan ook zoveel mogenlijk afschermen...
Zo raar is dat niet
Vind het wel leuk klinken dit, tekst is best grappig.quote:
mja dan zou ik er zeker even van genieten. ik heb hem gemutequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind het wel leuk klinken dit, tekst is best grappig.
Leuker als charlotte der nummer
Ik ook maar dat doe ik altijd als ze ergens beginnen te zingenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja dan zou ik er zeker even van genieten. ik heb hem gemute
Ze is aantrekkelijk en ze heeft een interessanter karakter dan een Charlotte bijvoorbeeld vind ik. Charlotte wil girly; luid; famous en al die cliché dingen zijn. Chiara is moeilijker te doorgronden.quote:
Deze blijft irritant hangen, die van Lot vergeet ik direct weer...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind het wel leuk klinken dit, tekst is best grappig.
Leuker als charlotte der nummer
Precies, en dan ook het huis ingaan met 'ik kan heel goed doen alsof ik iemand aardig vind', een eigenschap om trots op te zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is zo lang ze zichzelf niet meer openstelt, niet te doorgronden.
netjes opgelostquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:31 schreef Jockari het volgende:
Hahaha. Bart wou het N-woord gebruiken, maar zei dan vlug "nen bruinere van vel".
Gelukkig hebben we nog bijna twee maanden om haar beter te leren kennenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is zo lang ze zichzelf niet meer openstelt, niet te doorgronden.
wat we tot nu toe van Rob weten, en dan heb ik niet eens de hele lijstquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou mensen vertellen altijd wel iets over hun zelf is toch normaal
ja Chiara is echt de perfecte vrouw om in fifty shades te spelen ofzo, alleen uiterlijk is ze voor veel mannen een droomquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is aantrekkelijk en ze heeft een interessanter karakter dan een Charlotte bijvoorbeeld vind ik. Charlotte wil girly; luid; famous en al die cliché dingen zijn. Chiara is moeilijker te doorgronden.
Het is de vrouwelijke versie van de mysterieuze stille aantrekkelijke bad boy die vaak in romans wordt gebruikt.
🤣🤣quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja Chiara is echt de perfecte vrouw om in fifty shades te spelen ofzo, alleen uiterlijk is ze voor veel mannen een droom
Ja en ik blijf het grappig vinden dat vrouwen het raar vinden dat iemand zoals Chiara aantrekkelijk is voor het mannelijk geslacht; en niet zo'n luide 'popular' girls als Chelsea of Charlotte.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja Chiara is echt de perfecte vrouw om in fifty shades te spelen ofzo, alleen uiterlijk is ze voor veel mannen een droom
Mijn vrouw vind Chiara ook de knapste aantrekkelijkste vrouwquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en ik blijf het grappig vinden dat vrouwen het raar vinden dat iemand zoals Chiara aantrekkelijk is voor het mannelijk geslacht; en niet zo'n luide popular girls als Chelsea of Charlotte.
Het venijn zit hem in de staart, let's go Rob!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:38 schreef Fikkert2 het volgende:
Ooooow, rob gaat vroeg in de kleren vandaag.. hij doet zijn best
Ze heeft haar looks mee maar het zijn echt niet alleen haar looks dat alle mannen daar in het huis zot maakt. Ze willen dat ze zich meer openstelt maar het is juist haar arrogant en mysterieus gedrag dat haar nog aantrekkelijker maakt; zonder dat ze het beseffen. En Charlotte en Jolien kunnen daar niet mee overweg.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind Chiara ook de knapste aantrekkelijkste vrouw
het was zijn collega die dat met de belasting had meegemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat we tot nu toe van Rob weten, en dan heb ik niet eens de hele lijst
''hij zou 4500 belasting terugkrijgen en kreeg 45.000 nooit terugbetaald''
''hij gaat vaak naar Camping Euronat nudistencamping , en vrienden van hem ook,''
''Rob slaapt altijd bloot en zomers loopt ie helemaal bloot''
''rob scheert zich al 25 jaar rond zn ballen''
''zn dochter krijgt geregeld een klisma ivm poeperij''
'' zn broer is 60 rookt en drinkt enorm ''
''zn camping plek is 201 de naam van de camping is al 20 x genoemd ''
oh ja hahaha leuke aanvullingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het was zijn collega die dat met de belasting had meegemaakt
" Rob zag dat zuiplap met een pak geld , 2 meier liet vallen en deed snel zijn hand erop.. had die zuiplap niet in de gaten"
" rob heeft 2x 50 euro in een pinautomaat gevonden" en gehouden natuurlijk.. het is wel rob he.
" rob vindt turkse mensen.. vul zelf maar in" heeft daar ook een mening over
Wat weet jij van charlotte,lindsey, jolien dan ik niksquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou mensen vertellen altijd wel iets over hun zelf is toch normaal
Is het ook 2 mannen en 2 vrouwen langs beide nationaliteiten ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:46 schreef rinardo het volgende:
Omdat er inderdaad altijd 2 nl en bel in de finale moeten zitten, denk ik dat deze tweet klopt
[ twitter ]
Verbaasd jou dat ?? Mij niet hij heeft niet het lichaam van iemand die vaak sport.. vroeger mosschien...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:50 schreef Kayro het volgende:
Chayron ook ineens minder sportief.. sinds Danny het huis uit is..
lindsey en haar vrouw willen graag een kindje, de vrouw van Lindsey wordt de draagmoeder, de broer van Lindsey wordt de vader. Lindsey heeft verteld over haar muziekverleden , en bekende nl die ontmoet heeft bij optredens.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat weet jij van charlotte,lindsey, jolien dan ik niks
Puur kijkend naar uiterlijk is Chiara zeker mooi! Zou nog mooier zijn als ze wat vaker zou lachen en dat haar ogen dan ook mee lachen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind Chiara ook de knapste aantrekkelijkste vrouw
Lichaam zegt niet altijd iets over de hoeveelheid sport, daar komt meer bij kijken. Te veel cardio bijvoorbeeld, daar kan je zelfs dikker van wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Verbaasd jou dat ?? Mij niet hij heeft niet het lichaam van iemand die vaak sport.. vroeger mosschien...
Maar charlotte verteld ook niksquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
lindsey en haar vrouw willen graag een kindje, de vrouw van Lindsey wordt de draagmoeder, de broer van Lindsey wordt de vader. Lindsey heeft verteld over haar muziekverleden , en bekende nl die ontmoet heeft bij optredens.
Jolien heeft al zoveel verteld daar is de chat te klein voor, vooral over Bert haar verloofde, ze heeft al 8 jaar een nagelstudio , en al 14 jaar kent ze de man van haar dromen, die haar op handen draagt, alles voor haar doet enz enz
Pohh lekker tukkie doenquote:
haar innerlijk is 1 grote afknapperquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Puur kijkend naar uiterlijk is Chiara zeker mooi! Zou nog mooier zijn als ze wat vaker zou lachen en dat haar ogen dan ook mee lachen.
Maar haar innerlijk doet wat mij betreft zeker afbreuk aan haar uiterlijk.
Haar papa is overleden, ze heeft een lapdance gehad van Justin Bieber, haar neus is verbouwd...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar charlotte verteld ook niks
Chiara mist geen socialiteit maar spontaniteit
Nogmaals ik denk dat ze haar innerlijk heeft uitgezet. Stukje zelfbescherming. Of het verstandig is betwijfel ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
haar innerlijk is 1 grote afknapper
Maar charlotte verteld ook niksquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
lindsey en haar vrouw willen graag een kindje, de vrouw van Lindsey wordt de draagmoeder, de broer van Lindsey wordt de vader. Lindsey heeft verteld over haar muziekverleden , en bekende nl die ontmoet heeft bij optredens.
Jolien heeft al zoveel verteld daar is de chat te klein voor, vooral over Bert haar verloofde, ze heeft al 8 jaar een nagelstudio , en al 14 jaar kent ze de man van haar dromen, die haar op handen draagt, alles voor haar doet enz enz
Nee maar dan had hij nu ook gesport zonder dannyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lichaam zegt niet altijd iets over de hoeveelheid sport, daar komt meer bij kijken. Te veel cardio bijvoorbeeld, daar kan je zelfs dikker van worden
haar papa was glazenwasser, ze heeft over haar fam gepraat , heel veel over haar werk, haar eetgewoontes in het buitenland, veel intresante verhalen, (vind ik)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haar papa is overleden, ze heeft een lapdance gehad van Justin Bieber, haar neus is verbouwd...
Das al meer dan we weten van chiara.
Sterker nog, ik denk dat ik meer weet over de zus van chiara
In dat geval..is die zus nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haar papa is overleden, ze heeft een lapdance gehad van Justin Bieber, haar neus is verbouwd...
Das al meer dan we weten van chiara.
Sterker nog, ik denk dat ik meer weet over de zus van chiara
de zus van Chaira heeft een hoge functie, werkt heel veel, lijkt niet op Chiara alleen het gebid is gelijk. ze zijn naar verschillende scholen geweest, alleen de kleuterschool samen, ze trokken te veel naar elkaar waardoor mama ze uitelkaar naar school heeft gedaan, ze vallen op totaal verschillende jongens. Chiara is paar seconden ouder dan haar zusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
In dat geval..is die zus nog vrijgezel?
Klopt, hij heeft iemand nodig die hem motiveert, dat hebben veel mensen nodig. Danny bemoeide zich wel overal mee maar hij probeerde mensen wel aan te moedigen om mee te doen met sporten. Sinds danny weg is is er niemand meer in het huis die dat heeft overgenomen, dus meer chaos en minder sporten.. dat maakt het wel leuker om naar te kijken.quote:Nee maar dan had hij nu ook gesport zonder danny
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
de zus van Chaira heeft een hoge functie, werkt heel veel, lijkt niet op Chiara alleen het gebid is gelijk. ze zijn naar verschillende scholen geweest, alleen de kleuterschool samen, ze trokken te veel naar elkaar waardoor mama ze uitelkaar naar school heeft gedaan, ze vallen op totaal verschillende jongens. Chiara is paar seconden ouder dan haar zus
En ze praat met veel afko'squote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
de zus van Chaira heeft een hoge functie, werkt heel veel, lijkt niet op Chiara alleen het gebid is gelijk. ze zijn naar verschillende scholen geweest, alleen de kleuterschool samen, ze trokken te veel naar elkaar waardoor mama ze uitelkaar naar school heeft gedaan, ze vallen op totaal verschillende jongens. Chiara is paar seconden ouder dan haar zus
Zo dan...ook een mooie meid.quote:
ja is haarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
weet niet of zei het is of een andere met dezelfde naam
Hahaha dat is meer zijn omgeving maar ja toch meer als chiaraquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat we tot nu toe van Rob weten, en dan heb ik niet eens de hele lijst
''hij zou 4500 belasting terugkrijgen en kreeg 45.000 nooit terugbetaald''
''hij gaat vaak naar Camping Euronat nudistencamping , en vrienden van hem ook,''
''Rob slaapt altijd bloot en zomers loopt ie helemaal bloot''
''rob scheert zich al 25 jaar rond zn ballen''
''zn dochter krijgt geregeld een klisma ivm poeperij''
'' zn broer is 60 rookt en drinkt enorm ''
''zn camping plek is 201 de naam van de camping is al 20 x genoemd ''
Je hebt wel de beste foto genomen, ik heb net bij chiara gekeken en toen had ze hele andere look/uitstraling naast chiaraquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:41 schreef rinardo het volgende:
we moeten helaas nog door met Rob
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:41 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:41 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, daar kan Jacqueline niet van winnen. Ali heeft Jacqueline eigenlijk opgeofferd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:41 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Begrijp niet dat men liever kijkt naar een manke mopperpot die nergens aan mee kan doen. Maar goed, kan zo nog weken blijven zitten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, daar kan Jacqueline niet van winnen. Ali heeft Jacqueline eigenlijk opgeofferd.
Ik moet ook nog stemmen maar Jaq mag weg van mijn hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mijn twee stemmen op JacJac gaan niet helpen geloof ik.
Ik denk dat dat komt doordat als iemand heel veel negativiteit over zich heen krijgt, hij of zij dan verandert in een soort van "underdog," waardoor hij of zij weer meer sympattie-stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Begrijp niet dat men liever kijkt naar een manke mopperpot die nergens aan mee kan doen. Maar goed, kan zo nog weken blijven zitten.
Natural beauty versus plastic fantastic.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is aantrekkelijk en ze heeft een interessanter karakter dan een Charlotte bijvoorbeeld vind ik. Charlotte wil girly; luid; famous en al die cliché dingen zijn. Chiara is moeilijker te doorgronden.
Het is de vrouwelijke versie van de mysterieuze stille aantrekkelijke bad boy die vaak in romans wordt gebruikt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:54 schreef PunkieePie het volgende:
Wat zijn ze toch aan het kloten met dat haren wassen zeg 😂
En dan ook nog eens nat borstelen..
Als ze straks de conditioner op d'r hoofdhuid gaat aanbrengen ga ik stoppen met kijken.. 🙈
Ja wie weet inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat als iemand heel veel negativiteit over zich heen krijgt, hij of zij dan verandert in een soort van "underdog," waardoor hij of zij weer meer sympattie-stemmen krijgt.
Sjaakelien is precies hetzelfde en die zit meestal naast rob.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Begrijp niet dat men liever kijkt naar een manke mopperpot die nergens aan mee kan doen. Maar goed, kan zo nog weken blijven zitten.
Maar JacJac kan in ieder geval nog aan opdrachten meedoen. Ook gaat ze voor meer irritatie zorgen in het huis gok ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Sjaakelien is precies hetzelfde en die zit meestal naast rob.
Ondertussen is chiara buiten aan de wandel en aan het proberen zich weer bij ali naar binnen te lullen, wat natuurlijk gaat werken, alibido is een beetje blind
letterlijk de reden dat hij haar niet genomineerd heeft en zijn bloedbelofte aan Jason heeft gebrokenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ali beetje in love heb ik het gevoel
Dat zou best kunnen, maakt mij niet zoveel uit wie van die 2 er weg moet zaterdagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maar JacJac kan in ieder geval nog aan opdrachten meedoen. Ook gaat ze voor meer irritatie zorgen in het huis gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |