dat kan maar ze leek gister verbaasd in eerste instantie toen ias haar terug gaf hoe hij het contact met haar vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ias was wel een keer op haar afgestapt in de badkamer en dat was om haar te versieren of een date te vragen ofzo en ik denk dat dit gedrag Chiara irriteert. Danny was ook op haar afgestapt in de tuin en daar had ze een lang normaal gesprek mee waarin ze meer over zichzelf vertelde; omdat Danny sociale feeling heeft.
Ah ja klopt. Kan alleen niet veel info vinden over hoe dat toen ging.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vera en Leroy vorig jaar. Jaar ervoor niet
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een diep gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt. En daarom is het spijtig dat Danny weg is want sociaal was hij de sterkste.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat kan maar ze leek gister verbaasd in eerste instantie toen ias haar terug gaf hoe hij het contact met haar vindt.
eerst zei ze: ja dan kun je ook naar mij komen voor een gesprekje, ias zei dat heb ik gedaan maar ook dan weet ik niks over jou.
chiara zei: maar ik weet wel dingen over jou (dat ze hem wel heeft leren kennen) ja zei ias toen dit bedoel ik dus, in contact met jou kom ik niks te weten over jou.., dat ze niks vertelt over zichzelf..
En dat ias dat wel heeft/ weet van andere bewoners.
Seizoen daarvoor misschien geen dubbele exit omdat Matt toen onverwachts pleite was halverwege de week met geld.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja klopt. Kan alleen niet veel info vinden over hoe dat toen ging.
Het eerste echte contact tussen Ias en Chiara was Ias de tegen haar zei je wilt mij maar je weet het alleen nog niet. Later ging hij nog even door om aan te geven hoe dik zijn lul is. En weer wat later zei hij jou tweelingzus zou mij wel leuk vinden. Nou dan is dat echt het type waar je je ziel bij bloot legt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat kan maar ze leek gister verbaasd in eerste instantie toen ias haar terug gaf hoe hij het contact met haar vindt.
eerst zei ze: ja dan kun je ook naar mij komen voor een gesprekje, ias zei dat heb ik gedaan maar ook dan weet ik niks over jou.
chiara zei: maar ik weet wel dingen over jou (dat ze hem wel heeft leren kennen) ja zei ias toen dit bedoel ik dus, in contact met jou kom ik niks te weten over jou.., dat ze niks vertelt over zichzelf..
En dat ias dat wel heeft/ weet van andere bewoners.
Óf Chiara doet eens normaal en ziet dat hij op zijn manier moeite doet en komt hem tegemoet in een onhandig gesprek. Dat doet ze ook niet, ze kijkt op hem neer, zoals ze op meer mensen wel doet. Als je met kinderen werkt, moet je toch óók op hun manier met ze communiceren, dus ze kan het best 😄quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt.
klopt maar je ziet wat ze de dag na het gesprek met danny deed.. hem koelbloedig nomineren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een diep gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt. En daarom is het spijtig dat Danny weg is want sociaal was hij de sterkste.
Als ik met niet vergis was het Bridget die aan het begin van de liveshow direct zei bewoners er gaan er 2 vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja klopt. Kan alleen niet veel info vinden over hoe dat toen ging.
ging er meer om dat chiara gister verbaasd was ook om het ias te horen zeggen..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Het eerste echte contact tussen Ias en Chiara was Ias de tegen haar zei je wilt mij maar je weet het alleen nog niet. Later ging hij nog even door om aan te geven hoe dik zijn lul is. En weer wat later zei hij jou tweelingzus zou mij wel leuk vinden. Nou dan is dat echt het type waar je je ziel bij bloot legt.
Chiara mag meer moeite doen idd maar wanneer het eerste contact is :"Je wilt mij maar alleen weet je dat nog niet" dan denk ik dat het moeilijk wordt; vooral omdat ik me kan voorstellen dat Chiara dat veel hoort van mannen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Óf Chiara doet eens normaal en ziet dat hij op zijn manier moeite doet en komt hem tegemoet in een onhandig gesprek. Dat doet ze ook niet, ze kijkt op hem neer, zoals ze op meer mensen wel doet. Als je met kinderen werkt, moet je toch óók op hun manier met ze communiceren, dus ze kan het best 😄
dit dusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Óf Chiara doet eens normaal en ziet dat hij op zijn manier moeite doet en komt hem tegemoet in een onhandig gesprek. Dat doet ze ook niet, ze kijkt op hem neer, zoals ze op meer mensen wel doet. Als je met kinderen werkt, moet je toch óók op hun manier met ze communiceren, dus ze kan het best 😄
Dat ze een tijd lang met een psycholoog heeft gewerkt aan zichzelfquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar je ziet wat ze de dag na het gesprek met danny deed.. hem koelbloedig nomineren.
tot nu toe laat ze ook niet veel los over haar prive leven of haarzelf.. alleen dat ze heel snel geïrriteerd en haar zus haar dan altijd kan kalmeren
Danny deed gewoon zijn dingetje uit zijn coaching boekjes. Sociaal sterk komt uit jezelf niet uit een boekje.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar misschien moet Ias dan ook met iets anders beginnen dan een cringy versierpoging om een diep gesprek te openen. Zelfde met Ali. Chiara heeft een groot schild om zich heen maar die is echt niet ondoorbreekbaar als je wat sociale feeling hebt. En daarom is het spijtig dat Danny weg is want sociaal was hij de sterkste.
oh ja dat ook nog idd. maar verder.. wie ze is wat ze leuk vindt etc geen idee. Mag ze bij sjairon in de leer gaan die doet het in overdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ze een tijd lang met een psycholoog heeft gewerkt aan zichzelf
Moeilijk vind mensen te vertrouwen
Festivals vind ze leuk meer weten we nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja dat ook nog idd. maar verder.. wie ze is wat ze leuk vindt etc geen idee. Mag ze bij sjairon in de leer gaan die doet het in overdaad
Nou, misschien nog maar even daarmee doorgaan dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ze een tijd lang met een psycholoog heeft gewerkt aan zichzelf
Moeilijk vind mensen te vertrouwen
oh ja en dat ze van een vakantie doorging naar een festival en haar koffer niet had uitgepakt van het festival..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Festivals vind ze leuk meer weten we niet
Dat had de psycholoog ook gezegd, jij gaat jezelf er zo hard tegenkomenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:12 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nou, misschien nog maar even daarmee doorgaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |