Het eerste dat ze zeggen als ze die hond zien: “It is probably boobytrapped for us.”quote:
Ah, Transnistri mengt zich ook.quote:
Dat lijkt mij sterk. Die dingen worden voornamelijk afgeschoten door schepen. Transnistrie is geen zee.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vanuit Moldavi over NAVO grondgebied. Ratten.
Er zijn al vaker van uit dat gebied aanvallen geweest op Oekrane. Dus kan zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. Die dingen worden voornamelijk afgeschoten door schepen. Transnistrie is geen zee.
Zal wel weer geen artikel 5 zijn.quote:
Dan zal die raket wel de route zee-Oekrane-Moldavi-Oekrane hebben afgelegd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. Die dingen worden voornamelijk afgeschoten door schepen. Transnistrie is geen zee.
Wat een stelletje NSB'ers zijn het ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassend weer. Als zelfs Wibra van Haga al voorstemd...
Als het klopt dat deze raketten door het Roemeense luchtruim vlogen is het op zijn minst wel opmerkelijk dat ze niet onderschept zijn. Of zou dat ook escalatie zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan zal die raket wel de route zee-Oekrane-Moldavi-Oekrane hebben afgelegd.
Ook niet voor het eerstquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet vanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als het klopt dat deze raketten door het Roemeense luchtruim vlogen is het op zijn minst wel opmerkelijk dat ze niet onderschept zijn. Of zou dat ook escalatie zijn?
Ik vraag mij wel eens af he zouden andere landen ook een Baudet en FvD hebben? Meeste landen hebben wel een PVV waar vooral alles de schuld is van buitenlanders en moslims. En een Wilders houdt zich ook nog semi neutraal wat betreft Rusland-Oekraine, (geen maatregelen want ons gas mag niet te duur worden). Maar hebben andere landen ook echt een Baudet die zo duidelijk pro Rusland is?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassend weer. Als zelfs Wibra van Haga al voorstemd...
Heeft Roemeni een air defensie systeem aan staan op alle plekken langs de grens met Oekrane of Moldavi?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als het klopt dat deze raketten door het Roemeense luchtruim vlogen is het op zijn minst wel opmerkelijk dat ze niet onderschept zijn. Of zou dat ook escalatie zijn?
Het kan ook niet waar zijn. Andere optie is dat er geen luchtverdediging in die sector actief was.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht dat er ondertussen ook veel NAVO activiteit is. Dat je dan niet eens een raket kan onderscheppen is best een blamage dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft Roemeni een air defensie systeem aan staan op alle plekken langs de grens met Oekrane of Moldavi?
Een patriot batterij. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze deze niet zagen - als het waar is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft Roemeni een air defensie systeem aan staan op alle plekken langs de grens met Oekrane of Moldavi?
Deze route lijkt het meest logisch.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |