abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207956448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:53 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
En hoeveel kinderen heb jij rondscharrelen op je zolderkamer?
2.
pi_207956492
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:11 schreef corehype het volgende:
stusch heb je helijk alleen homo is niet oer se aangeboren he
Hoe het komt weet ik niet. Wel weet ik dat als iedereen homo zou zijn, onze soort homo sapiens uitsterft binnen 1 generatie.
pi_207957184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 21:45 schreef matigeuser het volgende:

[..]
2.
Gefeliciteerd, maar als je denkt dat je een haar beter bent dan een ander alleen maar omdat je kinderen hebt heb je het goed mis.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator zaterdag 11 februari 2023 @ 22:29:01 #154
441859 crew  Lenny77
pi_207957377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:18 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, maar als je denkt dat je een haar beter bent dan een ander alleen maar omdat je kinderen hebt heb je het goed mis.
Ik denk dat letterlijk nog nooit iemand dat gedacht heeft :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 11 februari 2023 @ 22:31:50 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207957413
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh, dat zie ik toch echt wel eens voorbijkomen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 11 februari 2023 @ 22:32:29 #156
441859 crew  Lenny77
pi_207957426
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Oh, dat zie ik toch echt wel eens voorbijkomen.
Hoe sneu ben je dan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207957431
quote:

[..]
Dat denk ik helemaal niet en ik heb geen idee hoe je daar bij komt. Ik ben ook maar een idioot met zijn eigen problemen verder.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 22:35:19 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207957488
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe sneu ben je dan?
Ja, de argumenten variëren, ook in sneuheid.

Zelfs in dit topic kun je opmerkingen in die richting vinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_207958755
Diep in mijn hart ben ik het met je eens
Als ik een kind in de bus hoor jengelen is mijn eerste reactie sla het of stop een onderbroek in de mond. Maar dat komt door een fucked up jeugd.

Als ik het goed opgevoede kind van mijn vrienden zie kan ik wel een beetje hormonale weekheid bij mezelf voelen
Sterker nog, als het ondeugend is ben ik zelfs bang dat het geslagen wordt. Gebeurt nooit en toch is het kind keurig opgevoed. Weet dat het 15 minuten televisie mag kijken, schreeuwt niet en eet netjes. Lust het iets niet, prima zonder eten naar bed. Al doen al mijn vrienden dat.

Alleen een kindervriend ben ik niet. Zelf geen kinderwens (zou het mishandelen en verwaarlozen) of wat dan ook. Ieder zo zijn talenten en wensen. Alleen ik vind het overlast van onopgevoede kinderen vervelend en dat alles maar kindvriendelijk moet zijn ook.
pi_207958849
quote:

[..]
Ik kan deze lulpraat ook over homo's zeggen.
pi_207959049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:46 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Daar kies je tenminste niet voor in tegenstelling tot kinderen
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207961365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen ik vind het overlast van onopgevoede kinderen vervelend en dat alles maar kindvriendelijk moet zijn ook.
Dit, precies dit.
pi_207961717
Mwah, dat alles kindvriendelijk moet zijn daar ben ik het niet zo mee eens. Je hebt wel wat gelegenheden waar kinderen niet welkom zijn. Ook zijn er vakanties naar hotels waar je geen kinderen tegen komt.

Ik kan het wel snappen hoor, ik vind het gejengel van andermans kind ook niet tof. Voor de mijne ben ik ondertussen aardig immuun. Ik vind het alleen kut voor de mensen om me heen.

Vorige week liep ik met een dreinend kind van 2 door de super die niet in de kinderwagen wilde, en alvast een appel wilde nuttigen. Ondanks dat mijn kind niet de vrolijkste was, was ik toen wèl bezig met opvoeden (of proberen te doen :P). Hij moest namelijk van mij in de kinderwagen en de appel krijgt hij pas wanneer ik die betaald heb. Dat weet hij, want zo gaat het altijd.

Ik vind het makkelijk om af te geven op ouders van 'onopgevoede' kinderen. Veel ouders die namelijk echt wel hun best, alleen is het soms gewoon lastige materie.

[ Bericht 34% gewijzigd door Sunshine1982 op 12-02-2023 09:22:21 ]
pi_207973760
Meeste dingen gelden denk ik vooral bij jonge kinderen?

Maar goed, op zich herkenbaar. En ze stampen door het huis, net als de drie kinderen van mijn buren. Stelletje olifanten. :(

Ik heb tot nu toe nog geen voordelen van het hebben van kinderen kunnen ontdekken, behalve dat je bakken met geld krijgt van de staat (en dat meteen weer kwijt bent aan zo’n kind).

“Je krijgt er zoveel voor terug” wordt gezegd. Ja verantwoordelijkheid, allerlei kinderziektes/virussen en een hoop kopzorgen. Nee dankje, geef mijn portie maar aan fikkie.
pi_207973779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 21:47 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Hoe het komt weet ik niet. Wel weet ik dat als iedereen homo zou zijn, onze soort homo sapiens uitsterft binnen 1 generatie.
Haha, alsof dat erg is. De grootste plaag is overbevolking.
  maandag 13 februari 2023 @ 04:40:04 #166
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207975437
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 23:14 schreef DoubleDip het volgende:
Meeste dingen gelden denk ik vooral bij jonge kinderen?
En dan wordt het even wat rustiger, en voor je het weet is je (b)engeltje 12 en gaat hij/zij je uitschelden en met deuren slaan en zo. "Ik haat je!" :')

Of je moet zo'n exemplaar krijgen dat boe noch bah zegt en amper pubert (ikzelf vroeger), maar dat is ook weer niet gezond.

quote:
Ik heb tot nu toe nog geen voordelen van het hebben van kinderen kunnen ontdekken, behalve dat je bakken met geld krijgt van de staat (en dat meteen weer kwijt bent aan zo'n kind).

"Je krijgt er zoveel voor terug" wordt gezegd. Ja verantwoordelijkheid, allerlei kinderziektes/virussen en een hoop kopzorgen. Nee dankje, geef mijn portie maar aan fikkie.
Inderdaad veel kopzorgen, maar het hele proces van van alles mee kunnen geven aan de volgende generatie kan wel interessant zijn.

Ik raad wel aan er alleen aan te beginnen als de kans heel, heel groot is dat je het kind de essentiële dingen gewoon kunt geven. Zowel materieel als op andere vlakken.
  maandag 13 februari 2023 @ 07:02:48 #167
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207975611
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 23:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Haha, alsof dat erg is. De grootste plaag is overbevolking.
Deze onzin is allang ontkracht
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207977266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:46 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Vooruit, kom maar op ~O>

Mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn angst dat mijn ego gekrenkt zal worden :s)
  Manager PR/Moderator maandag 13 februari 2023 @ 10:19:10 #169
269689 crew  Viv
pi_207977359
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

Vorige week liep ik met een dreinend kind van 2 door de super die niet in de kinderwagen wilde, en alvast een appel wilde nuttigen. Ondanks dat mijn kind niet de vrolijkste was, was ik toen wèl bezig met opvoeden (of proberen te doen :P). Hij moest namelijk van mij in de kinderwagen en de appel krijgt hij pas wanneer ik die betaald heb. Dat weet hij, want zo gaat het altijd.

Ik vind het makkelijk om af te geven op ouders van 'onopgevoede' kinderen. Veel ouders die namelijk echt wel hun best, alleen is het soms gewoon lastige materie.

Juist de onopgevoede kinderen merk je niet op in de supermarkt, want die worden op hun wenken bediend. ;)
pi_207980371
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Juist de onopgevoede kinderen merk je niet op in de supermarkt, want die worden op hun wenken bediend. ;)
Touché _O_
pi_207984485
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh, ze zijn er genoeg hoor. Dat zijn ouders met trophy kids
  maandag 13 februari 2023 @ 19:41:37 #172
338319 ZarB
Piña colada
pi_207985193
quote:
Mwah, dat alles kindvriendelijk moet zijn daar ben ik het niet zo mee eens. Je hebt wel wat gelegenheden waar kinderen niet welkom zijn. Ook zijn er vakanties naar hotels waar je geen kinderen tegen komt.

Ik kan het wel snappen hoor, ik vind het gejengel van andermans kind ook niet tof. Voor de mijne ben ik ondertussen aardig immuun. Ik vind het alleen kut voor de mensen om me heen.

Bij mijn supermarkt ligt altijd gratis fruit (voor kinderen).

Overigens ben ik in dit geval van pick your battles. Ik heb liever een kind met croissant netjes in het karretje tijdens het boodschappen doen (die ik dan uiteraard wel betaal) dan gezeur in het openbaar. Consequent zijn komt thuis wel weer _O- .
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207985890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus Adolf Hitler heeft een slechte jeugd gehad?
Ja, die werd geslagen door z'n vader en emotioneel verwaarloosd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 13 februari 2023 @ 20:14:30 #174
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207985991
quote:

Natuurlijk is het lastig, kan ik niet ontkennen. Maar je ziet normaal gesproken echt wel het verschil tussen ouders die er actief mee bezig zijn, er proberen er verbetering in te brengen en ouders die zoiets hebben van laissez faire, laissez allez.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_207986223
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Natuurlijk is het lastig, kan ik niet ontkennen. Maar je ziet normaal gesproken echt wel het verschil tussen ouders die er actief mee bezig zijn, er proberen er verbetering in te brengen en ouders die zoiets hebben van laissez faire, laissez allez.
Valt me op aan Duitse badgasten, dat ze hun kinderen "strakker" opvoeden dan Nl-ders. Van Duitse kinderen heb ik minder last en die zijn "rustiger" (?).
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_207986262
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 19:41 schreef ZarB het volgende:

[..]
Bij mijn supermarkt ligt altijd gratis fruit (voor kinderen).

Overigens ben ik in dit geval van pick your battles. Ik heb liever een kind met croissant netjes in het karretje tijdens het boodschappen doen (die ik dan uiteraard wel betaal) dan gezeur in het openbaar. Consequent zijn komt thuis wel weer _O- .
Ik daar pertinent in, er wordt niks in de supermarkt gegeten totdat ik het betaald heb. Ook met dreinend kind. Bovendien beloon je dan dat gedrag in mijn optiek. Zo heeft ieder zijn ding :)

Het is niet zo dat ik dan rustig ga shoppen hoor. Ik grabbel mijn avondeten bij elkaar en ik ben binnen 5 minuten weer buiten :P
pi_208160748
Hoop dat míjn vriendin ze ook nooit wil nemen, voor nu gooit ze het op misschien over 5 jaar maar elke keer als ik irritante kinderen zie gebruik ik dat om haar op andere gedachten te brengen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 27 februari 2023 @ 13:17:24 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208165218
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:25 schreef blomke het volgende:

[..]
Valt me op aan Duitse badgasten, dat ze hun kinderen "strakker" opvoeden dan Nl-ders. Van Duitse kinderen heb ik minder last en die zijn "rustiger" (?).
Franse kinderen, daarentegen :X
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208165249
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Franse kinderen, daarentegen :X
“ARRREETTT ARRREETTT”
pi_208283565
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat nou ‘gebrek aan opvoeding’. Elk kind is wel eens vervelend. Het zou echt gek zijn als dat niet zo was.

En om de opvoedkundige kwaliteiten van de ouders dan te beoordelen aan de hand van wat je wel eens in het voorbijgaan meemaakt, vind ik ook veel te kort door de bocht.

Ik voel juist altijd wel mee met ouders die bijv. met hun tijdelijk slecht handelbare kind moeten dealen in het openbaar. Die voelen soms zichtbaar de beoordelende blikken op zich.
Ik geef de ouders van het misdragende kind vaak een "trek het je niet aan, soms is een kind gewoon vervelend, geen enkel probleem" glimlach zodat ze niet alleen maar die beoordelende blikken krijgen maar ook een vriendelijke. Ze voelen zich vaak al lullig genoeg. Kinderen zijn soms gewoon vervelend en dat is normaal lijkt mij. Volwassenen zijn dat soms ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')