abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207959049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:46 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik kan deze lulpraat ook over homo's zeggen.
Daar kies je tenminste niet voor in tegenstelling tot kinderen
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207961365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen ik vind het overlast van onopgevoede kinderen vervelend en dat alles maar kindvriendelijk moet zijn ook.
Dit, precies dit.
pi_207961717
Mwah, dat alles kindvriendelijk moet zijn daar ben ik het niet zo mee eens. Je hebt wel wat gelegenheden waar kinderen niet welkom zijn. Ook zijn er vakanties naar hotels waar je geen kinderen tegen komt.

Ik kan het wel snappen hoor, ik vind het gejengel van andermans kind ook niet tof. Voor de mijne ben ik ondertussen aardig immuun. Ik vind het alleen kut voor de mensen om me heen.

Vorige week liep ik met een dreinend kind van 2 door de super die niet in de kinderwagen wilde, en alvast een appel wilde nuttigen. Ondanks dat mijn kind niet de vrolijkste was, was ik toen wèl bezig met opvoeden (of proberen te doen :P). Hij moest namelijk van mij in de kinderwagen en de appel krijgt hij pas wanneer ik die betaald heb. Dat weet hij, want zo gaat het altijd.

Ik vind het makkelijk om af te geven op ouders van 'onopgevoede' kinderen. Veel ouders die namelijk echt wel hun best, alleen is het soms gewoon lastige materie.

[ Bericht 34% gewijzigd door Sunshine1982 op 12-02-2023 09:22:21 ]
pi_207973760
Meeste dingen gelden denk ik vooral bij jonge kinderen?

Maar goed, op zich herkenbaar. En ze stampen door het huis, net als de drie kinderen van mijn buren. Stelletje olifanten. :(

Ik heb tot nu toe nog geen voordelen van het hebben van kinderen kunnen ontdekken, behalve dat je bakken met geld krijgt van de staat (en dat meteen weer kwijt bent aan zo’n kind).

“Je krijgt er zoveel voor terug” wordt gezegd. Ja verantwoordelijkheid, allerlei kinderziektes/virussen en een hoop kopzorgen. Nee dankje, geef mijn portie maar aan fikkie.
pi_207973779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 21:47 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Hoe het komt weet ik niet. Wel weet ik dat als iedereen homo zou zijn, onze soort homo sapiens uitsterft binnen 1 generatie.
Haha, alsof dat erg is. De grootste plaag is overbevolking.
  maandag 13 februari 2023 @ 04:40:04 #166
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207975437
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 23:14 schreef DoubleDip het volgende:
Meeste dingen gelden denk ik vooral bij jonge kinderen?
En dan wordt het even wat rustiger, en voor je het weet is je (b)engeltje 12 en gaat hij/zij je uitschelden en met deuren slaan en zo. "Ik haat je!" :')

Of je moet zo'n exemplaar krijgen dat boe noch bah zegt en amper pubert (ikzelf vroeger), maar dat is ook weer niet gezond.

quote:
Ik heb tot nu toe nog geen voordelen van het hebben van kinderen kunnen ontdekken, behalve dat je bakken met geld krijgt van de staat (en dat meteen weer kwijt bent aan zo'n kind).

"Je krijgt er zoveel voor terug" wordt gezegd. Ja verantwoordelijkheid, allerlei kinderziektes/virussen en een hoop kopzorgen. Nee dankje, geef mijn portie maar aan fikkie.
Inderdaad veel kopzorgen, maar het hele proces van van alles mee kunnen geven aan de volgende generatie kan wel interessant zijn.

Ik raad wel aan er alleen aan te beginnen als de kans heel, heel groot is dat je het kind de essentiële dingen gewoon kunt geven. Zowel materieel als op andere vlakken.
  maandag 13 februari 2023 @ 07:02:48 #167
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207975611
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 23:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Haha, alsof dat erg is. De grootste plaag is overbevolking.
Deze onzin is allang ontkracht
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207977266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:46 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik kan deze lulpraat ook over homo's zeggen.
Vooruit, kom maar op ~O>

Mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn angst dat mijn ego gekrenkt zal worden :s)
  Manager PR/Moderator maandag 13 februari 2023 @ 10:19:10 #169
269689 crew  Viv
pi_207977359
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

Vorige week liep ik met een dreinend kind van 2 door de super die niet in de kinderwagen wilde, en alvast een appel wilde nuttigen. Ondanks dat mijn kind niet de vrolijkste was, was ik toen wèl bezig met opvoeden (of proberen te doen :P). Hij moest namelijk van mij in de kinderwagen en de appel krijgt hij pas wanneer ik die betaald heb. Dat weet hij, want zo gaat het altijd.

Ik vind het makkelijk om af te geven op ouders van 'onopgevoede' kinderen. Veel ouders die namelijk echt wel hun best, alleen is het soms gewoon lastige materie.

Juist de onopgevoede kinderen merk je niet op in de supermarkt, want die worden op hun wenken bediend. ;)
pi_207980371
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Juist de onopgevoede kinderen merk je niet op in de supermarkt, want die worden op hun wenken bediend. ;)
Touché _O_
pi_207984485
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat letterlijk nog nooit iemand dat gedacht heeft :')
Oh, ze zijn er genoeg hoor. Dat zijn ouders met trophy kids
  maandag 13 februari 2023 @ 19:41:37 #172
338319 ZarB
Piña colada
pi_207985193
quote:
Mwah, dat alles kindvriendelijk moet zijn daar ben ik het niet zo mee eens. Je hebt wel wat gelegenheden waar kinderen niet welkom zijn. Ook zijn er vakanties naar hotels waar je geen kinderen tegen komt.

Ik kan het wel snappen hoor, ik vind het gejengel van andermans kind ook niet tof. Voor de mijne ben ik ondertussen aardig immuun. Ik vind het alleen kut voor de mensen om me heen.

Bij mijn supermarkt ligt altijd gratis fruit (voor kinderen).

Overigens ben ik in dit geval van pick your battles. Ik heb liever een kind met croissant netjes in het karretje tijdens het boodschappen doen (die ik dan uiteraard wel betaal) dan gezeur in het openbaar. Consequent zijn komt thuis wel weer _O- .
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207985890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus Adolf Hitler heeft een slechte jeugd gehad?
Ja, die werd geslagen door z'n vader en emotioneel verwaarloosd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 13 februari 2023 @ 20:14:30 #174
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207985991
quote:

Natuurlijk is het lastig, kan ik niet ontkennen. Maar je ziet normaal gesproken echt wel het verschil tussen ouders die er actief mee bezig zijn, er proberen er verbetering in te brengen en ouders die zoiets hebben van laissez faire, laissez allez.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_207986223
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Natuurlijk is het lastig, kan ik niet ontkennen. Maar je ziet normaal gesproken echt wel het verschil tussen ouders die er actief mee bezig zijn, er proberen er verbetering in te brengen en ouders die zoiets hebben van laissez faire, laissez allez.
Valt me op aan Duitse badgasten, dat ze hun kinderen "strakker" opvoeden dan Nl-ders. Van Duitse kinderen heb ik minder last en die zijn "rustiger" (?).
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_207986262
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 19:41 schreef ZarB het volgende:

[..]
Bij mijn supermarkt ligt altijd gratis fruit (voor kinderen).

Overigens ben ik in dit geval van pick your battles. Ik heb liever een kind met croissant netjes in het karretje tijdens het boodschappen doen (die ik dan uiteraard wel betaal) dan gezeur in het openbaar. Consequent zijn komt thuis wel weer _O- .
Ik daar pertinent in, er wordt niks in de supermarkt gegeten totdat ik het betaald heb. Ook met dreinend kind. Bovendien beloon je dan dat gedrag in mijn optiek. Zo heeft ieder zijn ding :)

Het is niet zo dat ik dan rustig ga shoppen hoor. Ik grabbel mijn avondeten bij elkaar en ik ben binnen 5 minuten weer buiten :P
pi_208160748
Hoop dat míjn vriendin ze ook nooit wil nemen, voor nu gooit ze het op misschien over 5 jaar maar elke keer als ik irritante kinderen zie gebruik ik dat om haar op andere gedachten te brengen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 27 februari 2023 @ 13:17:24 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208165218
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:25 schreef blomke het volgende:

[..]
Valt me op aan Duitse badgasten, dat ze hun kinderen "strakker" opvoeden dan Nl-ders. Van Duitse kinderen heb ik minder last en die zijn "rustiger" (?).
Franse kinderen, daarentegen :X
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208165249
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Franse kinderen, daarentegen :X
“ARRREETTT ARRREETTT”
pi_208283565
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat nou ‘gebrek aan opvoeding’. Elk kind is wel eens vervelend. Het zou echt gek zijn als dat niet zo was.

En om de opvoedkundige kwaliteiten van de ouders dan te beoordelen aan de hand van wat je wel eens in het voorbijgaan meemaakt, vind ik ook veel te kort door de bocht.

Ik voel juist altijd wel mee met ouders die bijv. met hun tijdelijk slecht handelbare kind moeten dealen in het openbaar. Die voelen soms zichtbaar de beoordelende blikken op zich.
Ik geef de ouders van het misdragende kind vaak een "trek het je niet aan, soms is een kind gewoon vervelend, geen enkel probleem" glimlach zodat ze niet alleen maar die beoordelende blikken krijgen maar ook een vriendelijke. Ze voelen zich vaak al lullig genoeg. Kinderen zijn soms gewoon vervelend en dat is normaal lijkt mij. Volwassenen zijn dat soms ook.
pi_208283832
Ik snap af en toe de irritaties, van de andere kant denk ik:
Wij zijn allemaal kinderen geweest. En destijds ook in meer of mindere mate irritant.

Dus wat voor recht hebben we dan om te klagen op andere kinderen?
Eerst denken, dan typen
pi_208284332
Oh sommige kinderen inderdaad... die wil je echt plattrappen gewoon als hun vader of moeder even niet kijkt. Of een heel gemeen knietje waardoor ze recht op hun bek op de harde vloer klappen en een bloedlip krijgen.

Maar er zijn ook wel hele leuke en lieve kinderen. Dat dan ook wel weer.

Ik heb zo'n heel irritant buurjochie ook. Daar komt ook deels mijn kinderhaat vandaan. Overigens, ik lijd ook wel aan iets bredere mensenhaat. Parttime misantroop hier.
Eens kijken
pi_208286158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 01:37 schreef Maharski het volgende:
Oh sommige kinderen inderdaad... die wil je echt plattrappen gewoon als hun vader of moeder even niet kijkt. Of een heel gemeen knietje waardoor ze recht op hun bek op de harde vloer klappen en een bloedlip krijgen.

Maar er zijn ook wel hele leuke en lieve kinderen. Dat dan ook wel weer.

Ik heb zo'n heel irritant buurjochie ook. Daar komt ook deels mijn kinderhaat vandaan. Overigens, ik lijd ook wel aan iets bredere mensenhaat. Parttime misantroop hier.
Ik heb ook een strontjong als buurkind. Flikkert alles over het hek onze tuin in. Normaal gooi ik alles (slippers, voetballen enzo) wel weer terug, maar toen ik vorige week mandarijnschil over het hek zag komen was ik er klaar mee. Volgens buurvrouw had ie het tegen haar gezegd dat ie dat gedaan had. Euh ja, dan zorg je er toch voor dat je kind bij mij aanbelt om zijn zooi op te ruimen?
pi_208286224
Je had dit topic beter kunnen openen in OUD, altijd lache.

Overigens eens met de OP.
Vroeger wilde ik ook kinderen, maar nu hoeft het niet meer perse voor mij :P.
pi_208286254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:34 schreef Redbullkid het volgende:
Je had dit topic beter kunnen openen in OUD, altijd lache.

Overigens eens met de OP.
Vroeger wilde ik ook kinderen, maar nu hoeft het niet meer perse voor mij :P.
Nu neem je gewoon een redbull
pi_208286407
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 01:37 schreef Maharski het volgende:
Sow debiel :')
pi_208286457
TS blijft maar volharden in zijn eigen aanname dat zelf geen kinderen willen gelijk staat aan kinderen haten. Mijn vriendin en ik willen beiden geen kinderen. Toch werkt zij met plezier in het basisonderwijs, want kinderen iets leren vindt zij hartstikke leuk.

Onderwijzen is niet mijn ding, maar ook ik haat kinderen niet. Er zit een hele wereld tussen niet de zorg voor kinderen willen dragen vanuit een ouder/verzorgerrol en kinderen haten. En ook het wel/niet schattig vinden van een babyfoto staat niet gelijk aan zelf kinderen willen óf kinderen haten.
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:58:06 #188
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_208286486
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 01:11 schreef Aiciu het volgende:
Hoop dat míjn vriendin ze ook nooit wil nemen, voor nu gooit ze het op misschien over 5 jaar maar elke keer als ik irritante kinderen zie gebruik ik dat om haar op andere gedachten te brengen.
Zeer domme strategie.
Dat levert een ja maar op.

Enkel wat het voor jullie persoonlijk zal kosten zal helpen bij kiezen voor geen kinderen.
Irritante kinderen van anderen zullen dat niet doen.

Je vriendin heeft een kinderwens, anders zou ze niet zeggen over zoveel jaar. Zelfs het ergste kutkind van een ander zal dat niet veranderen.
Wil je echt geen kind? Kijk dan of zij het ook niet wil door te praten over wat het kost en betekend voor jullie leven, voor haar leven. Maar hou op met wijzen op irrigedrag van andere kinderen. Dat maakt namelijk geen donder uit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:09:49 #189
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_208286598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:54 schreef Stepperoller het volgende:
TS blijft maar volharden in zijn eigen aanname dat zelf geen kinderen willen gelijk staat aan kinderen haten. Mijn vriendin en ik willen beiden geen kinderen. Toch werkt zij met plezier in het basisonderwijs, want kinderen iets leren vindt zij hartstikke leuk.

Onderwijzen is niet mijn ding, maar ook ik haat kinderen niet. Er zit een hele wereld tussen niet de zorg voor kinderen willen dragen vanuit een ouder/verzorgerrol en kinderen haten. En ook het wel/niet schattig vinden van een babyfoto staat niet gelijk aan zelf kinderen willen óf kinderen haten.
Hier geheel mee eens.

Er zit een wereld van verschil tussen zelf niet willen en haten. Om te haten is er wat extra’s nodig en dat zegt meer over jou dan over die ander.

Ik ben dol op mijn neefjes en nichtjes, heb met groot plezier mijn zoon groot gebracht. Het idee dat ik later oma word maakt me blij. Les geven aan kinderen en tieners vind ik ontzettend leuk.
Toch moet ik er niet aan denken zelf nog een kind te krijgen. Wil ik dat echt heel erg niet.

En ik ken meerdere mensen die heel prima zijn met kinderen, maar ze zelf echt niet willen.

Haat ligt bij jou, niet bij een ander.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:15:35 #190
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_208286670
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat letterlijk nog nooit iemand dat gedacht heeft :')
Oef er zijn genoeg ouders die helaas wel zo denken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_208289837
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Oef er zijn genoeg ouders die helaas wel zo denken.
Nog nooit tegengekomen. In tegenstelling tot van die bewust kindloze stelletjes die je op een arrogant toontje denken te moeten vertellen dat je leven helemaal voorbij is als je kinderen hebt. Want dan kun je niet meer op vakantie en naar de kroeg ofzo.
  woensdag 8 maart 2023 @ 15:47:06 #192
64831 2NutZ
pi_208289928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:31 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nog nooit tegengekomen. In tegenstelling tot van die bewust kindloze stelletjes die je op een arrogant toontje denken te moeten vertellen dat je leven helemaal voorbij is als je kinderen hebt. Want dan kun je niet meer op vakantie en naar de kroeg ofzo.
Haha vader gespot die denkt beter te zijn dan iedereen zonder kinderen omdat die zelf kinderen heeft.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_208290088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Haha vader gespot die denkt beter te zijn dan iedereen zonder kinderen omdat die zelf kinderen heeft.
Als je zó snel tot die conclusie komt, ligt het mss toch echt aan jouw perceptie van dingen dat je zo vaak ouders tegenkomt waarvan je denkt dat ze zich beter voelen dan jij.
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:09:29 #194
64831 2NutZ
pi_208290173
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:01 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Als je zó snel tot die conclusie komt, ligt het mss toch echt aan jouw perceptie van dingen dat je zo vaak ouders tegenkomt waarvan je denkt dat ze zich beter voelen dan jij.
Huh? Stel dat ik vaak genoeg zulke ouders hoor die zo doen… wat heeft dat dan met perceptie te maken?
Aanvaard gewoon dat er ook zulke mensen zijn. Waarom voel je je zo persoonlijk aangevallen?
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 16:52:18 #195
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_208290710
Whoa. Acht pagina's met ws sterk uiteenlopende meningen niet doorgelezen...maarrrr tja ik ben het voor 80% eens met TS.

Dat stuk over de corrigerende tik kan ik ook niet zoveel mee.
Anderzijds moet ik ook bekennen dat als een kind op zn muil gaat en dan een potje gaat janken ik daar altijd wel de humor van kan inzien :D

Maar als ik in mijn vriendengroepje kijk: Twee stellen hebben kinderen gekregen, drie stellen (waaronder ik) niet.
Het eerste stel met kinderen is inmiddels op een dramatische vechtscheiding uitgelopen. De zorg voor de kinderen heeft moeder 'overspannen' gemaakt, die kon t allemaal niet meer aan en ging dat op vader afreageren, die zodoende diep ongelukkig werd.

Tweede stel is wel nog samen, maar heeft NOOIT ergens zin, tijd of energie voor en zijn in de 10 jaar dat ze kinderen hebben voor mijn gevoel 40 jaar ouder geworden :')
Met de vader had ik back in the day lange game avonden met veel drank en lol. Ik game nog steeds graag op mijn PS5 maar hij is lang en breed afgehaakt. Gamen na je 35e .... belachelijk! Wie doet dat nou??!

Nou, ik. Zonder tyfuskind wat me lastig valt. Bevalt me fucking goed. Joehh! :W
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 16:54:41 #196
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208290730
Ik snap dat niet. Ik ben 41, heb een 4,5 jaar oude dochter, een vrouw, en ik kan gamen wanneer ik wil (ook PS5) (wanneer ik niet moet werken uiteraard).
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 17:04:37 #197
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_208290840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:54 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap dat niet. Ik ben 41, heb een 4,5 jaar oude dochter, een vrouw, en ik kan gamen wanneer ik wil (ook PS5) (wanneer ik niet moet werken uiteraard).
Ja er zijn vast ook gevallen die het wel relaxt hebben. Maar in de meeste gevallen -in mijn ervaring at least- worden mensen met kinderen heel, heel erg snel volwassen en fucking saaaaai.

En ja, snap ook wel als je er eenmaal aan begonnen bent je ook je verantwoordelijkheid moet pakken, sure. Maar ik voelde de noodzaak niet zo om er aan te beginnen.
pi_208290858
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:54 schreef CoolGuy het volgende:
Ook overdag? Ik vind het een beetje kut om overdag de televisie aan te hebben als de kinderen thuis zijn. Komt in mijn games dan ook wel geweld tevoorschijn, of enge beelden.
-nee-
  woensdag 8 maart 2023 @ 17:20:01 #199
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_208290981
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja er zijn vast ook gevallen die het wel relaxt hebben. Maar in de meeste gevallen -in mijn ervaring at least- worden mensen met kinderen heel, heel erg snel volwassen en fucking saaaaai.

En ja, snap ook wel als je er eenmaal aan begonnen bent je ook je verantwoordelijkheid moet pakken, sure. Maar ik voelde de noodzaak niet zo om er aan te beginnen.
Ik vond het ouderschap juist een heerlijke smoes om lekker speels te kunnen zijn zonder rare blikken.
Wat een leuke betrokken moeder ben je ipv joh wat doe je infantiel ;)

Lekker een krokodil maken in het zand, op de schommel, spelletjes doen, gamen, knutselen. Kan allemaal zonder rare blikken en opmerkingen dat je volwassen moet worden.
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 18:51:42 #200
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208291919
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:06 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ook overdag? Ik vind het een beetje kut om overdag de televisie aan te hebben als de kinderen thuis zijn. Komt in mijn games dan ook wel geweld tevoorschijn, of enge beelden.
Overdag moet ik werken dus dan game ik niet. In het weekend wel, maar mijn dochter is daar 0,0 in geïnteresseerd, al game ik in het weekend alsnog niet veel.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')