abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207947514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 11:10 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het stukje nalatenschap mis ik wel.

Mijn broer krijgt ook geen kinderen want dat is niet ecologisch (hij is vegan)

Dus dat betekent dat onze tak van de familie uitsterft.

Tsja ik ben homo dus ik ga het niet doen sorry hoor. Dan maar geen familie sirdanilot meer misschien is dat maar beter voor iedereen
Je valt in herhaling. Dat je homo bent en geen kinderen wil is iedereen allang duidelijk.
En je slachtoffergedrag (‘misschien is dat beter voor iedereen’) wordt irritant en zelfs wat aanmatigend.

Je wil of kunt de discussie niet voeren met de diepgang en nieuwsgierigheid naar de beleving van de ander die het wel interessant zou maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207948048
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 11:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je valt in herhaling. Dat je homo bent en geen kinderen wil is iedereen allang duidelijk.
En je slachtoffergedrag (‘misschien is dat beter voor iedereen’) wordt irritant en zelfs wat aanmatigend.

Je wil of kunt de discussie niet voeren met de diepgang en nieuwsgierigheid naar de beleving van de ander die het wel interessant zou maken.
Ik heb toch al gevraagd wat je zo leuk aan kinderen vindt ?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207948467
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 18:11 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Oh dus ik mag geen smiley gebruiken, ok dat is goed.
_O-
Aan het typen...
pi_207948950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:24 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
In mijn ervaring zie ik mensen die kinderen krijgen bijna nooit meer.

Je levens lopen totaal uiteen namelijk zodra de een kinderen krijgt en de ander niet.

Nou zijn er inderdaad steeds meer mensen die kindvrij leven, maar ik ben ook nog maar 30. Misschien dat ze over 10 jaar allemaal in de luiers zitten.
Ik ben in de 40 en heb geen kinderen, maar geniet enorm als ik bij vrienden ben die ze wel hebben.

Van mee eten, tot naar bed brengen of eventueel met huiswerk helpen. Maar ook corrigeren als dat nodig is en ik voldoende band heb opgebouwd met het kind.

Niets is mooier als jij als niet papa gekozen wordt om ze naar bed te brengen. Als ze tegen je aan kruipen om lekker tegen je aan te liggen. Als de roepen "Kind: Mama, ik heb gepoept. Moeder: Mama komt er aan, Kid: Nee Rolfieo moet dat doen".

Kinderen zijn juist heel oprecht. Ik zie ze meestal naar beneden vliegen als ik voor de deur sta bij vrienden, of dat de kinderen klachten als ik niet vaak genoeg langs kom.

Maar soms wil je ze ook achter het behang plakken, muur er voor metselen, deur op slot doen en de sleutel weggooien. Maar omdat goed aan te pakken, vraagt natuurlijk wel bepaalde kwaliteiten en uithoudingsvermogen. Niet iedereen is daar even goed is, of kan dit.

Mijn ervaring is, dat het meestal aan je eigenlijk je eigen houding en uitstraling de belangrijkste factor is bij kinderen.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 13:34:39 #130
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207949306
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:06 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Ik ben in de 40 en heb geen kinderen, maar geniet enorm als ik bij vrienden ben die ze wel hebben.

Van mee eten, tot naar bed brengen of eventueel met huiswerk helpen. Maar ook corrigeren als dat nodig is en ik voldoende band heb opgebouwd met het kind.

Niets is mooier als jij als niet papa gekozen wordt om ze naar bed te brengen. Als ze tegen je aan kruipen om lekker tegen je aan te liggen. Als de roepen "Kind: Mama, ik heb gepoept. Moeder: Mama komt er aan, Kid: Nee Rolfieo moet dat doen".

Kinderen zijn juist heel oprecht. Ik zie ze meestal naar beneden vliegen als ik voor de deur sta bij vrienden, of dat de kinderen klachten als ik niet vaak genoeg langs kom.

Maar soms wil je ze ook achter het behang plakken, muur er voor metselen, deur op slot doen en de sleutel weggooien. Maar omdat goed aan te pakken, vraagt natuurlijk wel bepaalde kwaliteiten en uithoudingsvermogen. Niet iedereen is daar even goed is, of kan dit.

Mijn ervaring is, dat het meestal aan je eigenlijk je eigen houding en uitstraling de belangrijkste factor is bij kinderen.
Schattig O+ :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207950191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als de staat je leven zo controleert dat je niet eens je eigen kind mag tuchtigen. Dan valt zo´n kind toch gewoon totaal niet meer op te voeden?

Dat is wat ik daarmee bedoel.
[..]
Er is ook iets mis in jouw hoofd als je een hondenmens bent in plaats van een kattenmens. Zie je nu in dat je dit soort dingen niet kan zeggen? Mis in je hoofd als je dit soort dingen over mensen zegt.
Die vergelijking trekt werkelijk op niks.
pi_207951175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:06 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Jeetje kom je zo vaak langs daar dan? :o

Een vriendin van mij hierzo kreeg een kind. Nou ja ik heb wel Nederlandstalige kinderboeken voor haar gehaald, want ik wist dat zij het kind Nederlands wilde leren maar hier moeite mee had omdat ze vooral Engels sprak hier in Dublin. En ik ben denk ik 2 of 3 x langs geweest. Maar na een paar uur hield ik het wel weer voor gezien.

Ik doe wel eens een beetje spelen met het kind maar zo een kind heeft ook dondersgoed door dat ik ze eigenlijk niet moet dus meestal zijn ze dan weinig geinteresseerd. Je kan veel van kinderen zeggen maar dom zijn ze niet.

Als ze de prullenbak ging aanraken ( :r ) dan pakte ik het kind op en gaf ik het terug aan de moeder maar verder hield ik me dus afzijdig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 11 februari 2023 @ 18:08:44 #133
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_207952470
Kinderen zijn per definitie vervelend, maar als ik ergens wel een hekel aan heb dan zijn het ouders. En dan met name van die narcistische, helemaal door zichzelf en "het gezinnetje" geobsedeerde types. Alles en iedereen moet aan de kant want de familie sneeuwvlok komt eraan. En vaak zijn het ook nog eens van die lelijkerds waarbij je denkt dat procreatie met zulke rotte genen gewoon verboden zou moeten worden.
pi_207952598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 03:33 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb gelukkig geen kinderen en aangezien ik homo ben is de kans dat ik er per ongeluk eentje krijg gelukkig nihil.

Maar ik heb dus echt zo een godsgloeiende hekel aan kinderen he :r

Ten eerste maken ze veel te veel lawaai. Van die hoge piepstemmetjes die door merg en been gaan. ' MAMAAAA !!! IK WIL OP DE IPAD !!!' Daar krijgt toch iedereen spontaan een rolberoerte van? :r

Ik ken zelfs iemand die permanente gehoorbeschadiging heeft gekregen van zo'n duivels kindermormel. Tinnitus. Daar is ook geen medicijn of iets tegen. Zodra je tinnitus hebt, hoor je de rest van je leven duivels gekrijs in je oor en dat krijg je er niet meer uit.; Ik word nog liever met kernbommen gebombardeerd door Poetin zeg :r

Ten tweede lusten ze niks. Je hoort een kind een gebalanceerd dieet aan te bieden met voldoende groenten en fruit. Nou ho maar hoor, want zodra er spruitjes op tafel staan gaan ze alweer krijsen hoor. NEE IK WIL KIPNUGGETS ! Dikke doei. Een trechter in hun bek kunnen ze krijgen en daar gaan de halfuur lang doorgekookte spruiten zonder zout in. Aanstellerij de hele tijd :r Wie kan hier nou mee omgaan?

Ten derde willen ze continu op de iPad tegenwoordig. Nou van mij krijgen ze geen iPad hoor, ze krijgen misschien als ze heel erg braaf zijn een boek. Dat kunnen ze dan natuurlijk niet lezen want op school leren ze niks meer :')

Nummer 4: je mag ze niet eens meer een corrigerende tik geven. En nee, erachteraan rennen en met de broekriem ervan langs geven is niet een corrigerende tik dat is gewoon kindermishandeling dat is natuurlijk altijd fout. Maar als ze met hun fikken aan de gloeiend hete openhaard zitten mag je ze ook al geen draai om de oren meer geven want dan komt de kinderbescherming ze natuurlijk halen. Nou ja ik zou zeggen je mag dat mormel houden :W

Ik snap echt niet wat mensen met kinderen hebben en wat voor plezier ze er in godsnaam nog aan beleven. Misschien dat iemand me het kan uitleggen maar het lijkt me echt letterlijk erger dan eeuwig branden in de hel om een kind op te voeden. Wat vinden jullie van kinderen?
Jeetje man, wat is dit nou weer? En waarom vraag je na een enorme tirade de vraag wat wij van kinderen vinden? Alsof dat je een reet interesseert.
pi_207952619
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:22 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Jeetje man, wat is dit nou weer? En waarom vraag je na een enorme tirade de vraag wat wij van kinderen vinden? Alsof dat je een reet interesseert.
Waarom houd jij van kinderen?
pi_207952832
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:25 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Waarom houd jij van kinderen?
Ik ben geen liefhebber van kinderen, daarom heb ik ze ook niet. Maar dat is niet voor mij een reden om zo'n lelijke OP te schrijven waarvan volgens mij minstens de helft gewoon niet klopt. Kinderen en mensen met kinderen laat ik gewoon, ik ga echt niet lopen schelden zoals jij dat doet. Ik denk dat je een beetje aan jezelf moet werken.
pi_207952892
Ik ben benieuwd wat TS gaat doen als hij zijn droomman tegenkomt die toevallig kinderen heeft.
pi_207952983
Het mooiste aan dit verhaal is in ieder geval dat TS zich niet zal voortplanten en dat deze bloedlijn hier gewoon doodloopt. Al zijn voorvaderen / voormoeders (dat klinkt raar) die zich vanaf het begin van de mensheid tot nu hebben voortgeplant hebben geleid tot deze flauwe zeur-TS en daar houdt het dan nu ook op. Het bleek allemaal verspilde moeite. Honderdduizenden jaren evolutie heeft niet kunnen voorkomen dat deze unieke reeks DNA uit zal sterven in de 21e eeuw.

Want ja 'kinderen zijn irritant' en 'piemels toch leuker dan vagina's' :')
Ja, met dat soort instelling komt onze soort ook niet verder. Dus laat het voortplanten dan maar aan andere bloedlijnen over.
pi_207953014
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:55 schreef matigeuser het volgende:

Ja, met dat soort instelling komt onze soort ook niet verder.
Als je je laat voeden door haat, zoals TS, krijg je dit soort uitwassen.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 19:11:34 #140
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207953214
quote:
Het mooiste aan dit verhaal is in ieder geval dat TS zich niet zal voortplanten en dat deze bloedlijn hier gewoon doodloopt. Al zijn voorvaderen / voormoeders (dat klinkt raar) die zich vanaf het begin van de mensheid tot nu hebben voortgeplant hebben geleid tot deze flauwe zeur-TS en daar houdt het dan nu ook op. Het bleek allemaal verspilde moeite. Honderdduizenden jaren evolutie heeft niet kunnen voorkomen dat deze unieke reeks DNA uit zal sterven in de 21e eeuw.

Ja, met dat soort instelling komt onze soort ook niet verder. Dus laat het voortplanten dan maar aan andere bloedlijnen over.
Darwinistusch heb je helijk alleen homo is niet oer se aangeboren he
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207953352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:11 schreef corehype het volgende:

[..]
Darwinistusch heb je helijk alleen homo is niet oer se aangeboren he
:?
pi_207953851
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik ben geen liefhebber van kinderen, daarom heb ik ze ook niet. Maar dat is niet voor mij een reden om zo'n lelijke OP te schrijven waarvan volgens mij minstens de helft gewoon niet klopt. Kinderen en mensen met kinderen laat ik gewoon, ik ga echt niet lopen schelden zoals jij dat doet. Ik denk dat je een beetje aan jezelf moet werken.
Ok dus jij schrijft dit topic niet. Nou ik wel. En jij vond het interessant genoeg om het te lezen, dus blijkbaar is dat wel effectief.
pi_207953862
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wat TS gaat doen als hij zijn droomman tegenkomt die toevallig kinderen heeft.
Ik heb nog nooit iemand gedated met kinderen, want de meeste homo´s doen niet aan kidneren.

Het kan natuurlijk wel (bijvoorbeeld later uit de kast gekomen) maar de kans is echt minimaal.
pi_207953872
quote:

En hoeveel kinderen heb jij rondscharrelen op je zolderkamer?
pi_207953902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:51 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ok dus jij schrijft dit topic niet. Nou ik wel. En jij vond het interessant genoeg om het te lezen, dus blijkbaar is dat wel effectief.
Het enige effectieve is dat de OP mijn beeld van jou nog meer bevestigt.
pi_207953940
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het enige effectieve is dat de OP mijn beeld van jou nog meer bevestigt.
Ok. Toch heb jij ook een hekel aan kinderen geef je zelf aan, vind je dat niet een beetje hypocriet?
pi_207954032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit iemand gedated met kinderen, want de meeste homo´s doen niet aan kidneren.

Het kan natuurlijk wel (bijvoorbeeld later uit de kast gekomen) maar de kans is echt minimaal.
Maar komt dat dan niet gewoon omdat homo's relatief gezien nog niet zo heel lang uberhaupt de mogelijkheid hebben om een gezin te stichten enzo, en het dus iets is dat zeg maar nog een beetje moet normaliseren?

Ik heb er geen onderzoek naar gedaan ofzo, maar mij lijkt niet dat homoseksualiteit inhoudt dat je dan waarschijnlijk ook geen kinderwens hebt. Die twee houden niet noodzakelijk verband met elkaar. Lijkt me...
pi_207954275
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 16:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Jeetje kom je zo vaak langs daar dan? :o
Hangt er vanaf bij wie.

Zijn voorbeelden van vrouwen die ik gedate hebt, maar niets geworden is. Maar we wel goede vriendschap aan overgehouden hebben.
Heel goede vrienden, waar ik idd wel heel vaak was.
Mijn broer.
Maar heb dit effect ook gehad met kinderen die ik maar 1 keer gezien heb op een verjaardag. Gevallen vreemde kinderen stil krijgen, terwijl ze om mama schreeuwen.
Of bij vrienden en de kinderen van zijn zus. Dat vreemde kinderen vragen of ik met ze samen tijdens het eten TV wil kijken en het jaar er op of die aardige meneer er weer is.

Vaak is het inleven en kinderen voelen snel wat voor een persoon jij bent. Ik zal wel iets uitstralen, ik weet het niet. maar kinderen zijn eigenlijk altijd vrijsnel gek op mij.

quote:
Een vriendin van mij hierzo kreeg een kind. Nou ja ik heb wel Nederlandstalige kinderboeken voor haar gehaald, want ik wist dat zij het kind Nederlands wilde leren maar hier moeite mee had omdat ze vooral Engels sprak hier in Dublin. En ik ben denk ik 2 of 3 x langs geweest. Maar na een paar uur hield ik het wel weer voor gezien.

Ik doe wel eens een beetje spelen met het kind maar zo een kind heeft ook dondersgoed door dat ik ze eigenlijk niet moet dus meestal zijn ze dan weinig geinteresseerd. Je kan veel van kinderen zeggen maar dom zijn ze niet.

Als ze de prullenbak ging aanraken ( :r ) dan pakte ik het kind op en gaf ik het terug aan de moeder maar verder hield ik me dus afzijdig.
Ik ken je verder niet, zal je ook waarschijnlijk nooit verder leren kennen. Maar de indruk ik die krijg, op basis van je posts of reacties, kan ik begrijpen dat kinderen minder met jou hebben.
Of kinderen dom zijn, wil ik niet zeggen. Maar ze voelen wel bepaalde dingen, ik zou het eerder zo beschrijven.

Maakt je verder geen slecht persoon, maar niet iedereen heeft iets met kinderen of zal een goede vader zijn. Niets verkeerd aan, zolang je dan eigenlijk ook maar niet voor kinderen kan of moet gaan zorgen. En zoals jij zelf aangeeft, dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren. En dat is helemaal prima zoals ik het zie.
pi_207954669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Maar komt dat dan niet gewoon omdat homo's relatief gezien nog niet zo heel lang uberhaupt de mogelijkheid hebben om een gezin te stichten enzo, en het dus iets is dat zeg maar nog een beetje moet normaliseren?

Ik heb er geen onderzoek naar gedaan ofzo, maar mij lijkt niet dat homoseksualiteit inhoudt dat je dan waarschijnlijk ook geen kinderwens hebt. Die twee houden niet noodzakelijk verband met elkaar. Lijkt me...
Het kan allemaal hoor tegenwoordig. Maar de meeste homo's willen zelf geen kinderen.

Ik heb wel een keer iemand gedated die kinderen wilde (maar nog niet had). Dat werd niks
  zaterdag 11 februari 2023 @ 20:41:38 #150
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207954779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:22 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
:?
Me dikke vingers...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')