abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207929860
pi_207929881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De arts was ook een vrouw :7 Maar ja, vage rare klachten bij vrouwen worden minder serieus genomen.
Geslacht van de zorgverlener zegt volgens mij weinig daarover.

Doet me denken aan wat ik vanmorgen las.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207929883
Goede TT :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207929888
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:28 schreef Vanyel het volgende:

Geslacht van de zorgverlener zegt volgens mij weinig daarover.

Doet me denken aan wat ik vanmorgen las.
Wat las je vanmorgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207929891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:13 schreef Isabeau het volgende: [..] Het werd door bepaalde artsen regelmatig gebruikt als ze dachten dat de klachten psycho-somatisch waren. Zelf een keer meegemaakt dat de klachten van een vrouw werden afgedaan als psycho-somatisch en ik totaal niet begreep waar dat op gebaseerd was. Maar ja, wist ik veel als jong co meelopend met zo'n arts. Die zou het toch wel weten? Ik zag haar later weer in het ziekenhuis. De psycho-somatiek werd veroorzaakt door metastasen die op haar ruggenmerg drukten. Nooit. Te. Snel. Conclusies. Trekken.
Gelukkig wordt inmiddels steeds meer onderkend dat veel onderzoek, diagnostiek en medicatie vooral door en voor mannen is gemaakt. Maar er zijn nog werelden te winnen.

Edit: zelfs de foks sloot me net uit :'(

En ik las de TT als doodgeschoten kindjes :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207929898
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207929947
quote:
Mansplaining in het kwadraat :o ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 februari 2023 @ 22:36:05 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207929992
Jan Beuving ^O^
Mooi. Voor zowel de taal als het verhaal.

En fijn dat moeders me thuis wilde brengen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207930033
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gelukkig wordt inmiddels steeds meer onderkend dat veel onderzoek, diagnostiek en medicatie vooral door en voor mannen is gemaakt. Maar er zijn nog werelden te winnen.

Edit: zelfs de foks sloot me net uit :'(

En ik las de TT als doodgeschoten kindjes :?
Pief Paf Poef })
pi_207930048
quote:
Ja, ik zie dat mansplaining (en alle afgeleide problemen) ook regelmatig als grappig, terwijl het levensgevaarlijk kan zijn. Goed stuk.
pi_207930059
@Blues wat ik me nou afvraag, bij mij op werk wordt van alles de hele tijd "doorgeschoten" van het ene systeem naar het andere, is dat een normale spreekwijze of hebben ze dat hier uitgevonden? Ik vond het erg raar toen ik het eerst hoorde :D
pi_207930065
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:40 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues wat ik me nou afvraag, bij mij op werk wordt van alles de hele tijd "doorgeschoten" van het ene systeem naar het andere, is dat een normale spreekwijze of hebben ze dat hier uitgevonden? Ik vond het erg raar toen ik het eerst hoorde :D
Ik ken het niet.
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:44:45 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207930132
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:40 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues wat ik me nou afvraag, bij mij op werk wordt van alles de hele tijd "doorgeschoten" van het ene systeem naar het andere, is dat een normale spreekwijze of hebben ze dat hier uitgevonden? Ik vond het erg raar toen ik het eerst hoorde :D
Ik ken het wel, maar het is niet echt heel gangbaar taalgebruik op dit vlak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:45:29 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207930149
quote:
Mensen :') :') :')

Wat dit betreft heb ik (mits goed ingevoerd) wel de hoop op AI toepassingen
pi_207930158
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ken het wel, maar het is niet echt heel gangbaar taalgebruik op dit vlak
Jamaar @Tele6 beunt bij in een saloon.
pi_207930316
Ik ken t niet Tele.
Wel stukken tekst, uitslagen e.d. die in brieven of andere programma's kunnen worden 'getrokken'.
Er wordt veel getrokken in mijn ziekenhuus *O*
pi_207930323
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:45 schreef Molo het volgende:
Mensen :') :') :')

Wat dit betreft heb ik (mits goed ingevoerd) wel de hoop op AI toepassingen
Ja, AI kijkt dan alleen naar de feiten en neemt niet allemaal vooroordelen mee in de beslissingen. Maar goed, mensen hebben weer het voordeel van ervaring en de serieus handige 'niet pluis' gevoelens. Symptomen zijn sowieso wat lastige dingen voor AI, want er zijn gewoon mensen die heel atypische symptomen hebben voor een aandoening. Maar daar komen artsen ook vaak moeilijk uit of pas na jaren :X Ik denk dat AI alleen succesvol kan zijn in de geneeskunde als het samenwerkt met artsen en niet onafhankelijk van.
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:00:45 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207930369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, AI kijkt dan alleen naar de feiten en neemt niet allemaal vooroordelen mee in de beslissingen. Maar goed, mensen hebben weer het voordeel van ervaring en de serieus handige 'niet pluis' gevoelens. Symptomen zijn sowieso wat lastige dingen voor AI, want er zijn gewoon mensen die heel atypische symptomen hebben voor een aandoening. Maar daar komen artsen ook vaak moeilijk uit of pas na jaren :X Ik denk dat AI alleen succesvol kan zijn in de geneeskunde als het samenwerkt met artsen en niet onafhankelijk van.
Helemaal mee eens. Is ook de enige manier waarop het kan gaan werken :Y
Komen toffe dingen aan, laatst paar presentaties gezien van vooruitstrevende toepassingen die nu in de maak zijn. Dat gaat écht veranderingen brengen en dat mag ook zeker wel eens.
Menselijke skills lekker bij de mens laten, en technologie goed benutten _O_
pi_207930382
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:56 schreef Blues het volgende:
Ik ken t niet Tele.
Wel stukken tekst, uitslagen e.d. die in brieven of andere programma's kunnen worden 'getrokken'.
Er wordt veel getrokken in mijn ziekenhuus *O*
Dat zeggen wij dan weer niet _O-
pi_207930415
quote:

[..]
Ik kan niet wachten tot er bij ons een percentage-dingetjes-AI ingevoerd kan worden. Het hoeft niet eens een hele slimme te zijn. Nu hebben we artsen die naar samples kijken en zeggen "dit percentage" en we WETEN gewoon dat er artsen zijn die er altijd 20% boven of 20% onder zitten of die er altijd een potje van maken bij bepaalde types samples. Dat is geen heel groot probleem (dat percentage wordt in latere tests nog wel bevestigd) maar we maken al scans van de samples dus kan in 's hemelsnaam niet een computer dat percentage bepalen.

Maar dat kan echt nog niet, want voor je zo'n techniek invoert moet die naar Tokio en terug gevalideerd worden en daar is geen mankracht/geld/zin/tijd voor. Ik snap dat je zeker wilt zijn dat het werkt, maar wat we nu hebben werkt ķķk niet.
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:07:21 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207930448
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik kan niet wachten tot er bij ons een percentage-dingetjes-AI ingevoerd kan worden. Het hoeft niet eens een hele slimme te zijn. Nu hebben we artsen die naar samples kijken en zeggen "dit percentage" en we WETEN gewoon dat er artsen zijn die er altijd 20% boven of 20% onder zitten of die er altijd een potje van maken bij bepaalde types samples. Dat is geen heel groot probleem (dat percentage wordt in latere tests nog wel bevestigd) maar we maken al scans van de samples dus kan in 's hemelsnaam niet een computer dat percentage bepalen.

Maar dat kan echt nog niet, want voor je zo'n techniek invoert moet die naar Tokio en terug gevalideerd worden en daar is geen mankracht/geld/zin/tijd voor. Ik snap dat je zeker wilt zijn dat het werkt, maar wat we nu hebben werkt ķķk niet.
Op dit moment accepteren we zulke fouten wel van mensen, maar niet van technologie

Mooie discussies wel O+
Ethiek, accountability, eigenaarschap etc. Stiekem toffe onderwerpen wel :T

En idd, het kan veel beter ja, hoeft absoluut niet ingewikkeld te zijn qua technologie, alleen de inzet ervan in zorg/onderzoek maakt het meteen al heel complex
Echter niet onmogelijk yo >:O
pi_207930452
Wat zijn wij, de uitvoerenden van de werkvloer, toch altijd veel praktischer en probleemoplossend ingesteld en tegelijkertijd wordt er zo slecht geluisterd naar ons :'(
pi_207930488
Bijvoorbeeld de meewerkend teamleider.
Wij zeiden al 3 jr geleden, is niet werkbaar met motivatie, voorbeelden, redenen.
Gaan we toch doen zeiden ze!

En nu... afgelopen week, deze functie wordt opgeheven.
Niet werkbaar.

+ nog tig voorbeelden :')
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:13:11 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207930509
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:07 schreef Blues het volgende:
Wat zijn wij, de uitvoerenden van de werkvloer, toch altijd veel praktischer en probleemoplossend ingesteld en tegelijkertijd wordt er zo slecht geluisterd naar ons :'(
Jullie lossen toch uiteindelijk altijd alles op? ;)

Nee grapje, het is treurig. Zou wel helpend zijn als 'de werkvloer' zich beter en steviger zou verenigen. En stoppen met altijd opruimen van de rotzooi
pi_207930512
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee grapje, het is treurig. Zou wel helpend zijn als 'de werkvloer' zich beter en steviger zou verenigen. En stoppen met altijd opruimen van de rotzooi
Heh. Mijn collega's kibbelen en snauwen liever. ;(
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:16:11 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207930534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Heh. Mijn collega's kibbelen en snauwen liever. ;(
Ik trok dat na jaren (en inmiddels weten dat het beter kan) echt niet meer

Voor geen goud dat ik ooit nog in de zorg ga werken op die manier iig. Helemaal klaar mee :P
pi_207930537
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Eensch *O*
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:24:42 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207930596
Wel zin in glühwein nu
pi_207931163
Mijn nieuwe buurmeisje is er O+

Ik werd wakker uit een nachtmerrie (had het iets te warm blijkbaar, dat is daar meestal de oorzaak van). Dat ik op een school was (als leerling) maar om de en of andere reden wilde 80% van de leerlingen mij in elkaar rammen en ik was op de vlucht door de school heen om me te verstoppen want naar buiten was blijkbaar geen optie. Vlak voor ze me gevonden hadden werd ik wakker gelukkig. Probeer normaal nooit telefoon te pakken als ik midden in nacht wakker word, maar bij nachtmerrie moet ik altijd even goed wakker worden anders droom ik gewoon verder.

En toen zag ik het bericht over mn buurmeisje dus O+ ze was wat te vroeg maar het gaat goed en waarschijnlijk komen ze zaterdag al thuis. Had ik al O+ gezegd O+
  vrijdag 10 februari 2023 @ 06:57:17 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207931297
Tof vlindertje! En wat fijn dat je goede buren houden ook een berichtje sturen.. hopelijk kan je snel baby snuffelen O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 10 februari 2023 @ 07:03:02 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207931304
Oh en mansplaining ..
Tsja.. tegenwoordig bereid ik mn presentaties zo goed voor dat ik voor alle vragen die ze kunnen hebben een slide met antwoorden heb.. want die vragen blijken verkapte "heb je hier wel aan gedacht" opmerkingen te zijn waarin ze denken te moeten vertellen hoe ik mn werk moet doen..
SURE.. ik heb er een slide voor..

En over de werkvloer die alles recht trekt.. wij doen uiteindelijk het uitvoerende werk.. en proberen van -shit in- nog een bosje rozen te maken.. maar dat gaat natuurlijk ook voor geen meter.. dus al een tijdje geleden besloten dat ik niet meer ga compenseren voor de rest van de organisatie, maar gewoon aan het mngt laat zien wie er aan het prutsen is..
Niet meer mijn probleem _O_ ^O^
pi_207931402
@yinu deze heeft geen bad, maar ik denk dat ik degene die jij bedoelde ook heb gevonden haha. Die ik bedoel is deze

@Lucky_Strike ah ja kan me goed voorstellen dat je dan eigenlijk het hele huis zou willen herindelen. Ik vind de suggestie van nieuwe huis ernaast zetten niet eens zo'n heel slechte haha!

@Barreltje klinkt als een hele gezonde instelling :)

En inderdaad lief dat de buren me al zo vroeg appen :). Ze zijn een belangrijk onderdeel van mijn supportsystem, maar dat is andersom ook wel zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist ook precies wanneer ze terugplaatsing hadden en mochten testen enzo, en een paar uur na de test stonden ze al voor mn deur om het goede nieuws te vertellen O+. Dit zijn dus twee van de buren die ik ook echt als vrienden beschouw :)
pi_207931547
quote:

[..]
Ja, AI kijkt dan alleen naar de feiten en neemt niet allemaal vooroordelen mee in de beslissingen.
Euh nou nee hoor. Bij AI zijn de vooroordelen wel veel moeilijker te achterhalen, maar AI heeft ze evengoed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207931748
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Euh nou nee hoor. Bij AI zijn de vooroordelen wel veel moeilijker te achterhalen, maar AI heeft ze evengoed.
En eigenlijk is dat nog een veel groter probleem, want de vooroordelen bij AI zijn vaak systemisch, en doordat we technologie eigenlijk altijd zien als neutraal gaan we ervanuit dat technologie ook daadwerkelijk neutraal kan oordelen over zaken.
pi_207932103
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:yinu deze heeft geen bad, maar ik denk dat ik degene die jij bedoelde ook heb gevonden haha. Die ik bedoel is deze

Oh ja, ik dacht deze. Er zijn echt wel wat leuke dingen te koop in Knoaleailand.

quote:
En inderdaad lief dat de buren me al zo vroeg appen :). Ze zijn een belangrijk onderdeel van mijn supportsystem, maar dat is andersom ook wel zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist ook precies wanneer ze terugplaatsing hadden en mochten testen enzo, en een paar uur na de test stonden ze al voor mn deur om het goede nieuws te vertellen O+. Dit zijn dus twee van de buren die ik ook echt als vrienden beschouw :)
En wat fijn, zulke buren O+

Wat AI betreft: het zou mooi zijn als dat een soort ultieme objectieve neutrale beslissingenmasjien zou worden maar ik vrees dat de mansplaining en andere vooroordelen daar al zo diep ingebakken dat het nog moeilijker omver te werpen is dan het patriarchaat :7

Het is maar net welke input je erin stopt.

(de autocorrect wil van mansplaining telkens ‘kanselarij’ maken en dat vind ik gek genoeg wel passend bij dit voorbeeld)

[ Bericht 1% gewijzigd door yinu op 10-02-2023 15:28:50 ]
pi_207932175
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:yinu deze heeft geen bad, maar ik denk dat ik degene die jij bedoelde ook heb gevonden haha. Die ik bedoel is deze
Is dat het huis dat je zou willen als het op een andere plek stond? :D Vind dit juist echt helemaal niets. Ik knap er altijd op af als dingen overduidelijk supernieuw zijn, maar totaal niet mijn smaak.
pi_207932191
Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:24:19 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_207932264
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Mogguh!

De spierpijn valt mee hier, maar de trappen kosten nog steeds moeite.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207932277
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:24 schreef Troel het volgende:

[..]
Mogguh!

De spierpijn valt mee hier, maar de trappen kosten nog steeds moeite.
Good. Ik voel de workout van gister ook wel. In combinatie met vrij veel pils bij de wedstrijd en 5 uur slaap. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:31:00 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_207932322
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Good. Ik voel de workout van gister ook wel. In combinatie met vrij veel pils bij de wedstrijd en 5 uur slaap. :')
Ja, maar ze zeggen altijd dat alcohol verdoofd toch :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:53:58 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207932597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
En eigenlijk is dat nog een veel groter probleem, want de vooroordelen bij AI zijn vaak systemisch, en doordat we technologie eigenlijk altijd zien als neutraal gaan we ervanuit dat technologie ook daadwerkelijk neutraal kan oordelen over zaken.
Je moet daarom ook je algoritmes kunnen laten zien en hoe ze getraind zijn. De data waarop training plaatsvindt moet ook schoon zijn.
Dan heeft het een betere kans dan wanneer mensen interpreteren (op grote sets data), maar je moet er wel continu scherp op zijn wat de kaders zijn waar binnen je AI kunt en wilt gebruiken.

Neutraal is geen enkele technologie, geen enkele standaard, geen enkel iets.
Mensen ook niet, maar dat kennen we en een uiting van een mens is niet zo schaalbaar als die van een AI ofzo, waardoor de impact beperkt blijft.
Tenzij Willem Engel en consorten uiteraard maar dat was m.i. meer een door de (social) media gefaciliteerd ding helaas
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:54:53 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207932618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:10 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh ja, ik dacht [url="Huis in Utrecht gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42929041-auriollaan-3/"]deze[/url]. Er zijn echt wel wat leuke dingen te koop in Knoaleailand.
[..]
En wat fijn, zulke buren O+

Wat AI betreft: het zou mooi zijn als dat een soort ultieme objectieve neutrale beslissingenmasjien zou worden maar ik vrees dat de mansplaining en andere vooroordelen daar al zo diep ingebakken dat het nog moeilijker omver te werpen is dan het patriarchaat :7

Het is maar net welke input je erin stopt.

(de autocorrect wil van mansplaining telkens ‘kanselarij’ maken en dat vind ik gek genoeg wel passend bij dit voorbeeld)
Kanselarij doet me altijd denken aan casselerrib :9
  vrijdag 10 februari 2023 @ 10:03:18 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_207932755
OK, dit is wel heel fijn.

Appje van de trainer van gisteren hoe het met de spierpijn gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 februari 2023 @ 10:04:31 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207932774
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef Troel het volgende:
OK, dit is wel heel fijn.

Appje van de trainer van gisteren hoe het met de spierpijn gaat.
Geen Hahaha gifje er achteraan van m? :D
  vrijdag 10 februari 2023 @ 10:09:54 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_207932847
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 10:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Geen Hahaha gifje er achteraan van m? :D
Hahha, niet eens ;) Nee, 't is eignelijk een heel geschikte kerel wel. Of nouja, het is meer nog een jongen, zo oud is hij niet. Maar hij gaf goede uitleg en hij stelde goede vragen.

het enige wa tik echt minder vond was dat hij aangaf dat hij nauwelijks groenten at. Daar ging mijn hoop dat het goed zou komen met mijn jongens ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 februari 2023 @ 10:12:18 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207932891
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Hahha, niet eens ;) Nee, 't is eignelijk een heel geschikte kerel wel. Of nouja, het is meer nog een jongen, zo oud is hij niet. Maar hij gaf goede uitleg en hij stelde goede vragen.

het enige wa tik echt minder vond was dat hij aangaf dat hij nauwelijks groenten at. Daar ging mijn hoop dat het goed zou komen met mijn jongens ;)
Mooi als je ene klik hebt!

Die laatste conclusie snap ik even niet. Iedereen moet het voor zich weten trouwens natuurlijk, maar ik vind het een heerlijk idee dat door groenten en vezels mijn darmen zalig schoon geveegd worden en dat dat op lange termijn gewoon je fit houdt O+
Groenten O+
pi_207932899
Goedemorgen :W dagje thuiswerken en morgen 'n dag vrij, wel weer aan toe.

Clusterhoofdpijn van E. is nog steeds volop aanwezig en 'n drama, gister weer extreem heftige aanvallen -O- hoorde 'm door alles heen kermen van de pijn terwijl ik boven aan het werk was en hij beneden was ;( moedeloos -O-
pi_207932903
Der verhuisdatum blijft gewoon lekker op de oorspronkelijke 1 mei staan. *O*
  vrijdag 10 februari 2023 @ 10:14:37 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207932934
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 10:12 schreef Myraela het volgende:
Der verhuisdatum blijft gewoon lekker op de oorspronkelijke 1 mei staan. *O*
Goed zo!
Hoe hebben de kopers het opgelost?
pi_207932950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 10:14 schreef Barreltje het volgende:
Goed zo!
Hoe hebben de kopers het opgelost?
Geen idee, de makelaar moet ze nog bellen. Maar verlengen zou ze sowieso maar iets van 450 euro (echt fantastisch) kosten, dus dat is het gedoe aan onze kant ook niet waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')