omgquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:38 schreef engine het volgende:
Chiara kan niet zichzelf zijn want niemand daar is leuk
Is vervelend!quote:
Echt hequote:
milanquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:41 schreef Ireth het volgende:
De zoon van Sjak heet Meeuw??(Uitzending)
Ah, hij had zijn brief ondertekend met "veel liefs, van Meeuw"quote:
hij scheit op haarquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, hij had zijn brief ondertekend met "veel liefs, van Meeuw"
jij weet dat he!quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:50 schreef suzi1 het volgende:
huh, die plastieken eeltsokjes moet je heel niet masseren. 2 uur aanhouden en eraf. of heeft ze ze allang aan en is t eindmassagei
Wij vinden Chiara ook leukquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
wij vinden haar een leuke meisje.. wij = ali en zijn piemul
Misschien kunnen we een opblaas boot over de schutting gooienquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:52 schreef engine het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er nog een nieuwe bewoner in moet want Chiara heeft nog geen maatje
Ik zat meer te denken aan een knappe dame van 25 eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een opblaas boot over de schutting gooien
dat moest ze van jolienquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:52 schreef Hoylei het volgende:
Waarom heeft ze Danny dan eruit gespeeld?
En dan zeggen dat je niet zo met het spel bezig bent :S
Aan wie zou dat nou liggenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft niemand waar ze echt een maatje aan heeft
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een knappe dame van 25 eigenlijk.
🤣🤣🤣🤐quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach nu is Danny de enige waar ze goed mee overeen kon komen
Te koudquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:56 schreef ben34567 het volgende:
Jolien trok naar Chiara omdat ze Charlotte niet leuk en te dominant vond; nu trekt ze weer naar Charlotte omdat ze Chiara te ? vond.
Neequote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee![]()
Ias ratelt op z'n monotone toon dat ik soms vanzelf uitschakel.
hahahaha aaaawwww arme Aliquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:57 schreef ledn81 het volgende:
Ali heeft nog geen selfie gedaan in Bigbrother
zeker!quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias probeert Chiara even een spiegel voor te houden
Lukt niet echt
Maar chapeau voor het proberen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
gatverdamma ias bijt een stuk nagel en houdt het dan een half uur in zijn mond en speelt ermee.. chiara houdt haar afgekloven nagels nog langer in de mond, vindt een half uur maar kort..
dat heb ik nog erger bij sjaironquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
rob begint met praten. ben er gelijk klaaar mee
jaaa zeker. 100%quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat heb ik nog erger bij sjairon![]()
ze weet dat ze via de mannen verder komt als via de vrouwen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:03 schreef ben34567 het volgende:
Chiara gaat alleen nog met de mannen kunnen bonden want ze is veel te serieus voor de overgebleven meisjes
ja hij zegt het netjes tegen haarquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:03 schreef suzi1 het volgende:
heel duidelijk, je ziet aan gezicht van chi dat ze je niet moet. staat niet open voor je. boven je
en dat bedoelde ias. je gaat dan niks vragen ook nie
Ja die kan ik gewoon niet meer aanhoren. De rest nog wel.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat heb ik nog erger bij sjairon![]()
ja dat ligt gevoelig bij bartjequote:Op donderdag 9 februari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
bart zegt, ali is een geldezel
o ik begrijp nu!
vanwege de sjoklats
Wat niet op dit momentquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat ligt gevoelig bij bartje
Hij kan er ook niets aan doen dat ie als rijkeluis zoon is opgevoed helaasquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
ias doet mee met gokken met vrienden (kaartspel) en verliest zo wel eens 3 a 4 duizend.
zn vrienden hebben meer geld maar hij doet toch mee, hij kan het betalen wel.
en hij doet iets geks met schoenen 2 paar die 900 per stuk kosten? en hij komt thuis op slippers?
ik versta hem niet als hij zo snel praat..
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
ias doet mee met gokken met vrienden (kaartspel) en verliest zo wel eens 3 a 4 duizend.
zn vrienden hebben meer geld maar hij doet toch mee, hij kan het betalen wel.
en hij doet iets geks met schoenen 2 paar die 900 per stuk kosten? en hij komt thuis op slippers?
ik versta hem niet als hij zo snel praat..
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
Begin te denken dat het een secret mission is van Ias om een bepaald aantal woorden uitgesproken te moeten hebben vandaag.
ja laatst ook steeds met shoklaat. hoe meer die vraagt hoe meer coinsquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
Begin te denken dat het een secret mission is van Ias om een bepaald aantal woorden uitgesproken te moeten hebben vandaag.
Zou erg grof van BB zijn moesten ze dit van de jackpot nemenquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat scherm dat MA gesloopt heeft blijft![]()
![]()
Gewoon van zijn daggeld aftrekkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:25 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Zou erg grof van BB zijn moesten ze dit van de jackpot nemen
"MA we moeten helaas even afrekenen:
2000 euro's van de jackpot
Nee van de jackpot. Dan gaan andere bewoners boos zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon van zijn daggeld aftrekken
dat klopt!quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat ie als rijkeluis zoon is opgevoed helaas
Negatiefquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:26 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Lol in de aflevering ging het over die vlokken en nu open ik de stream en begint die discussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Als militairquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:27 schreef suzi1 het volgende:
je krijgt een lap tegen je oren als je tegen bart liegt
Zal nog spannen zeker met Jaq zekerquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart, denk dat wij als ouderen het niet tot de finale redden
met een beetje geluk is rob er met jaq zaterdag uit
De vorige keer spontaan tussen Ali en Jason was leuker... en was vooral maar 1x... nu ben ik hem wel zatquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Er komt nu ook een choreografie bij in de badkamer
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Er komt nu ook een choreografie bij in de badkamer
Nou... ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als gewoon iedereen genomineerd is...quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob kent het grote concurrent verhaal nu wel
allemaal gelul
Wil nu wel eens mensen op de bank die er nog nooit op hebben terzet
Aanvulling: maar wel dat we dan mogen stemmen wie er weg moet... niet wie je er 1 wil houdenquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou... ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als gewoon iedereen genomineerd is...
sugtquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea was iedereen ook wel klaar mee. De hele dag dat geschreeuw en gespring - Rob
Ik zou haar zo terug ruilen voor Sjak of Robquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea was iedereen ook wel klaar mee. De hele dag dat geschreeuw en gespring - Rob
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:57 schreef odie22 het volgende:
het is feest lieve cossers , jackasssssssssssss op het bord![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef ben34567 het volgende:
waarom vindt twitter dat onnozel gezang en gedans altijd "vibe en geweldig" ??🤣
Graag zelfsquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou haar zo terug ruilen voor Sjak of Rob
niet gedacht dat ik dat zou mee beamen. was blij toen ze wegging die lawaaiwortel maar sjak en robquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou haar zo terug ruilen voor Sjak of Rob
Ik snap dat ook niet zo, aanstellerij is hip denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef ben34567 het volgende:
Zijn er veel dezelfde leeftijd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef ben34567 het volgende:
Ik vond het ook wel leuk om naar te kijken eindelijk iets positiefs om naar te kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef ben34567 het volgende:
Facebook zijn veel oudjes, twitter is in leeftijd stuk jonger, en ja op die leeftijd vind je dit leuk, mijn kinderen vinden dit ook leuk, die liggen in een deuk, ik snap dat welquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn er veel dezelfde leeftijd.
de vlokjestamtam noemt ias het zelfquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
zit even de aflevering van vandaag te kijken
moet wel lachen om de vlokken
Nee sjaakie blijft nog wel even opquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
2200 uur en ze gaan gestrekt wat een leven deze bewoners
Volgens MA moesten ze het eraf wassen, zijn productquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:09 schreef rinardo het volgende:
ohhhh jason maakt het nat, dat moet niet, je moet het er droog in vellen aftrekken gaat heel makkelijk
en dan het dan nog goedlullen ook, wat een vervelend naar etterjong is hetquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de vlokjestamtam noemt ias het zelfzodat ze buiten kan klagen erover
ik vind hem wel grappig, gewoon een puberquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan het dan nog goedlullen ook, wat een vervelend naar etterjong is het
Heerlijk, een etter in het huisquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan het dan nog goedlullen ook, wat een vervelend naar etterjong is het
Hij zit op een nudisten campingquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Ireth het volgende:
Rob slaapt altijd bloot en zomers loopt ie helemaal bloot (kunnen we die caravan nog annuleren???)
een puberquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vind hem wel grappig, gewoon een puberaf en toe lekke opstandig met weerwoord
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heerlijk, een etter in het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Caravan is nog onder optiequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Ireth het volgende:
Rob slaapt altijd bloot en zomers loopt ie helemaal bloot (kunnen we die caravan nog annuleren???)
een valentijnsdate scorenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef odie22 het volgende:
wat zit die pizzabakker nu bij chichi te doen![]()
Ik vraag me vooral af welke van de twee een grotere voorgevel heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef odie22 het volgende:
wat zit die pizzabakker nu bij chichi te doen![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie af van plekkie 201.. Mag ik mijn inleg terug?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:23 schreef odie22 het volgende:
lekker in zijn blote zwans op de kemping, buumie erbij, koud blikkie
Kippetje halenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:23 schreef odie22 het volgende:
lekker in zijn blote zwans op de kemping, buumie erbij, koud blikkie
Neequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zie af van plekkie 201.. Mag ik mijn inleg terug?
die kemping is zo groot, er is vast wel een ander plekkiequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
verkeerde cosquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hou op over die Jasmijn. Overdreven kind.
🤣🤣lekker joh, blikken d'r bij🤥quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ga bommetje doenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoezo heb je interesse in mijn aandeel plekkie 201?
ik ben blij dat mijn zoons 21 en 23 zich ook nog als pubers gedragen bij tijd en wijle, kan daar echt van genieten, leven is kort genoegquote:
🤣quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali heeft een leeg vakje gekocht in the wall
Rob wat is dat allemaal daar
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In Frankrijk waar hij ook naar toe gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jolientje
had het ook niet over jouw zoons hoorquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben blij dat mijn zoons 21 en 23 zich ook nog als pubers gedragen bij tijd en wijle, kan daar echt van genieten, leven is kort genoeg
heeft liever airco zekerquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias start onlyfansheeft geen idee.
Straalt alles door zie ik...🙄quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heeft een armbandje met 50 knopen, moet werken tegen negativiteit
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:33 schreef ledn81 het volgende:
Rob is altijd overal bruin geen plekkie wit meer hoor ik op de achtergrond
dat doet mien helemoal niks heur , ben wel altied eerluk eweestquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:36 schreef Stargazing het volgende:
sjakelien de dramaqueen vliegt zaterdag de deur uit op haar bezem. In het begin van de week wilde ik eerst Rob eruit maar sjakelien is gewoon nog vervelender dan die nare vent
Die mensen daar in huis moeten de woorden "eerlijk" en "oprecht" eens opzoeken in het woordenboek want ze weten totaal niet wat die woorden betekenenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat doet mien helemoal niks heur , ben wel altied eerluk eweest
ali is niet dom he, dat zei hij zelf nog in de uitzending vanavondquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:43 schreef ben34567 het volgende:
Is mimi intelligent of dom ? Net zoals Ali is dat iemand die beide zou kunnen zijn
en mimi loopt er als een geile jonge hond achteraanquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara zoekt haar heil maar bij mimi nu jaq exit is?
dan ist goequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ali is niet dom he, dat zei hij zelf nog in de uitzending vanavond
Mooi he, en ze is nog niet eens wegquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara zoekt haar heil maar bij mimi nu jaq exit is?
Hij had Chayron, Danny en Charlot de eerste week al door. Hij is slimmer dan hij soms lijkt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:43 schreef ben34567 het volgende:
Is mimi intelligent of dom ? Net zoals Ali is dat iemand die beide zou kunnen zijn
Wees blij, je hebt dan net 'Ik heb de hele nacht liggen dromen' gemist...quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:47 schreef Ireth het volgende:
Jezus, gooi de streams weer aan en ik hoor als 1e Shayron "biggy brother!!"
Hoor die nu door Robquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wees blij, je hebt dan net 'Ik heb de hele nacht liggen dromen' gemist...
Snake is erbij gaan liggen en vindt het heel gezelligquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jolieeeeeeeeeeeeeeeen kijk uit voor die snake
ik zie nog geenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Snake is erbij gaan liggen en vindt het heel gezellig
hij was als 1e safe in de 1e of 2e week toch , tegen chacha of cheche oidquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:54 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft ooit gezegd dat rob sterk stond om anderen eruit te spelen dus drm nomi
ja maar dat was niet de reden wrm ze hem erop hadden gezet zoals nu bij jasonquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij was als 1e safe in de 1e of 2e week toch , tegen chacha of cheche oid
ik weet het ook niet meer precies, misschien iemand anders hier in de cos die het wel weetquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar dat was niet de reden wrm ze hem erop hadden gezet zoals nu bij jason
Hoe gaat hij ooit een PON krijgen, roulette ?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef odie22 het volgende:
opa zet chacha er op als hij pon heeft![]()
van BB , bij een ? of iets , BB verzint wel ietsquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoe gaat hij ooit een PON krijgen, roulette ?
Uit the wallquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
petanquequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
? is van de themaweek dus die zijn er volgende week niet meer.... BB moet wel heel overduidelijk helpen voor opa om het door te hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
van BB , bij een ? of iets , BB verzint wel iets
was er niet iets met de kijker kiest, en dat hij toen was gekozen en hij helemaal blij was en zei, ik wist niet dat ik zo populair was (volgens mij moesten wij kiezen wie een spel moest doen ofzo) en toen was hij best nog wel aardigquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij was als 1e safe in de 1e of 2e week toch , tegen chacha of cheche oid
Hij heeft al eerder ern puzzelspel gewonnen van chaironquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
? is van de themaweek dus die zijn er volgende week niet meer.... BB moet wel heel overduidelijk helpen voor opa om het door te hebben
oh ja, dat heeft niet veel nut meer, ze kunnen er nog wel een nomimantiewissel in doen, of vrijstelling , maar dat zal nu niet meer gaan voor het weekend omdat je al kan stemmenquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
? is van de themaweek dus die zijn er volgende week niet meer.... BB moet wel heel overduidelijk helpen voor opa om het door te hebben
Das waar maar was geen PON spel, die zijn meestal iets lastiger en niet 1 tegen 1quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder ern puzzelspel gewonnen van chairon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |