vond hem wel leuk, alleen dat zeiken niet, laat dan ook zien dat ze liters water drinken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:25 schreef Questular het volgende:
Veruit de meest matige Grand Tour special vind ik persoonlijk. Geforceerde stukjes tussendoor en voor de rest aardig saai. Jammer.
Nu Bablylon 5 nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:29 schreef Ted_Poel het volgende:
mooi dat Battlestar galactica nu op Prime te zien. De serie is nog net zo goed als toentertijd. Alleen jammer dat de eerste mini-serie ontbreekt.
Babylon 5 referentie en dus een like. Nergens te streamen in Nederland. Deze serie was gemaakt voor streaming!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:38 schreef avotar het volgende:
[..]
Nu Bablylon 5 nog.
Al las ik verhalen over een reboot.
Gelukkig zijn er de DVD's nog.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Babylon 5 referentie en dus een like. Nergens te streamen in Nederland. Deze serie was gemaakt voor streaming!
Ja dat he...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Babylon 5 referentie en dus een like. Nergens te streamen in Nederland. Deze serie was gemaakt voor streaming!
zin inquote:
Ik kijk daar wel naar, Star Gate Atlantis stond namelijk eerst bij de 'koopopties' maar is nu gratis en wie weet geldt dat wel voor meer series die eerst betaald zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
dus niet de huur/koop-shit of dingen waar je een extra abo voor nodig hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
Nog een 'oudje' gespot op Amazon, Miami Vice
Klopt, toen SG-1 te zien was baalde ik dat ik Atlantis niet kon zien. Nu is het andersom. Universe is nu ook te zien,.quote:[..]
Ik kijk daar wel naar, Star Gate Atlantis stond namelijk eerst bij de 'koopopties' maar is nu gratis en wie weet geldt dat wel voor meer series die eerst betaald zijn.
MIAMI VICEquote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk daar wel naar, Star Gate Atlantis stond namelijk eerst bij de 'koopopties' maar is nu gratis en wie weet geldt dat wel voor meer series die eerst betaald zijn.
Columbo en The A-Team zijn er ook opgezetquote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk, al heb ik de A-team wel heel vaak gezien op tv. Colombo nooit eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:45 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Columbo en The A-Team zijn er ook opgezet
A-Team is een paar jaar geleden 4x achter elkaar herhaald op RTL7? Keek ik altijd onder het eten.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk, al heb ik de A-team wel heel vaak gezien op tv. Colombo nooit eigenlijk.
quote:Na New Kids on the Block (2007–2010) en Random Shit (2019– ) komt maker Flip van der Kuil binnenkort met een gloednieuwe serie: Rwina!. De eerste beelden zijn zojuist onthuld door Prime Video, die de serie mag uitbrengen.
De nieuwe serie volgt vrienden Sinan, Danny en Leroy. Ze spenderen hun dagen vooral op straat, eten döner en versieren meiden, totdat Sinan verliefd wordt op Hannah, de vriendin van hun aartsvijand Tabaka.
Series/content die nu onder het standaard abo vallen, staan dan ook gewoon onder die Prime tegel.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk !!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste 4 gezien, volgende week komt de rest geloof ik. Het is een herhalingsoefening, na het eerste seizoen met schapen, tweede met koeien, nu met varkens, vond het verre van boeiend dit keer.Bohhh, ik snap je post, maar heb je het droog gehouden in de laatste aflevering die online staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, natuurlijk is dat treurig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:12 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Bohhh, ik snap je post, maar heb je het droog gehouden in de laatste aflevering die online staat?
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste 4 gezien, volgende week komt de rest geloof ik. Het is een herhalingsoefening, na het eerste seizoen met schapen, tweede met koeien, nu met varkens, vond het verre van boeiend dit keer.Ik blijf het leuk vinden, de varkens zijn geweldig. Het enige probleem met deze serie is dat je zo het hele seizoen in twee avonden er doorheen jaagt. Het is leuk om te zien hoeveel geld er nu eigenlijk omgaat op een boerderij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige jammere vind ik dat ie altijd met grote machines aankomt voor simpele klusjes, het lijkt nu geregisseerd.
Gezien in de bios, typische Statham film. Vermakelijk dusquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:24 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag te zien: The Beekeeper met Jason Statham.
Het viel me wat tegen. Ik verwacht geen hoogdravend drama bij een film van Statham, maar als je ziet wie er allemaal aan meegewerkt hebben, dan was het script echt ver onder de maat. De dialogen waren vaak tenenkrommend en het verhaal an sich bevatte ook weinig logica. De scriptschrijver heeft ooit aardige scripts afgeleverd, maar ik zag dat-ie de laatste jaren ver was teruggevallen (oa Expend4bles vorig jaar).quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gezien in de bios, typische Statham film. Vermakelijk dus
Ex4 was vele malen slechter dan Beekeeper mijns inziens. Vind het idee achter Beekeeper sowieso wel leukquote:Op zondag 19 mei 2024 10:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Het viel me wat tegen. Ik verwacht geen hoogdravend drama bij een film van Statham, maar als je ziet wie er allemaal aan meegewerkt hebben, dan was het script echt ver onder de maat. De dialogen waren vaak tenenkrommend en het verhaal an sich bevatte ook weinig logica. De scriptschrijver heeft ooit aardige scripts afgeleverd, maar ik zag dat-ie de laatste jaren ver was teruggevallen (oa Expend4bles vorig jaar).
Mensen of dierenleed?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:12 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Bohhh, ik snap je post, maar heb je het droog gehouden in de laatste aflevering die online staat?
quote:Hi Roy,
We are proud to announce the release of our documentary on Prime on Tuesday, June 6th, "Tomorrow is a Mystery."
This documentary takes you on a journey through 30 years of Mysteryland. It includes interviews with famous artists like Armin van Buuren, Maddix, and Cynthia Spiering, and shares stories from the current team, its creators and people who love the festival.
Don't have a Prime account? No problem! You can start a free 30-day trial on Prime Video to watch our documentary and dive into the excitement of Mysteryland, even if you're not a member yet.
Heb beide seizoenen gezien en vond het uiteindelijk een goede serie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:01 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand outer range gezien?
Is 't wat?
quote:
Krijgen gelijk ook 3 afleveringen.... en de weken erna steeds 1tje.quote:
Ja. Zeker aan te raden. Of het voor het verhaal van seizoen 4 uitmaakt weet ik niet. Maar het is sowieso goedquote:Op maandag 10 juni 2024 11:14 schreef J83 het volgende:
Gen V niet gezien, aan te raden voor met seizoen 4 te beginnen?
Ze zeggen dat je het zonder ook kunt volgen.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:14 schreef J83 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Het begint steeds meer op reguliere tv te lijkenquote:Op maandag 10 juni 2024 10:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Krijgen gelijk ook 3 afleveringen.... en de weken erna steeds 1tje.
Als je The Boys tof vindt dan is dit ook top, dus zie geen reden om het te skippen..quote:Op maandag 10 juni 2024 11:14 schreef J83 het volgende:
Ik ken ze van LA Noir . De serie krijgt 'aparte recensies hahaha. is het een beetje aan te gluren?quote:Op zondag 9 juni 2024 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
Was toevallig iets over de La Brea tar pits aan het zoeken, toen ik zag dat er een serie over was op Amazon
Nu net aan deel 2 begonnen.
Het is zeker geen hoogstaand acteerwerk nee, maar het is wel vermakelijk, en een leuk verhaal.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ken ze van LA Noir . De serie krijgt 'aparte recensies hahaha.mis het een beetje aan te gluren?
Hier net zo. Mijn hemel wat een ellendequote:Op donderdag 27 juni 2024 09:28 schreef Ama het volgende:
Gisteren I Am Celine Dion gekeken. Paar traantjes gelaten wel.
Wel heel dapper van haar dat ze het zo laat zien aan de buitenwereld maar wel heftig om te zien.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Hier net zo. Mijn hemel wat een ellende
Gisteren gekeken, prima film, duurde net iets te lang maar desalniettemin wel een aanrader.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
The Ministry of Ungentlemanly Warfare is nu te zien bij Prime
Ik ga hem checken, ben wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:25 schreef Nielojram75 het volgende:
Zag deze van de week als tip op fb, leuke serie! Beetje absurd, maar die Belgische taal is zo mooi.
In tegendeel. Zowel Fallout als The Boys starttten hier een aantal keer op met Nederlandse nasynchronisatie… voor wie denk je dan?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef mschol het volgende:
het valt mij op dat prime vaak een zeer uitgekleed aanbod aan ondertiteling en audio heeft..
vrijwel alleen maar 1 audio track (bij animatie dingen dus alleen nederlands)
en bij ondertiteling ook maar mondjesmaat meer dan 1 taal, snowpiecer heeft bv alleen nederlands
waarom?
precies mn punt, wat voor zin heeft dat? de hoeveelheid nederlanders die engels kunnen volgen op tv zonder ondertitels is groot met heb je >90% van de bevolking, waarom geld verspillen aan een nederlandse dub?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
In tegendeel. Zowel Fallout als The Boys starttten hier een aantal keer op met Nederlandse nasynchronisatie… voor wie denk je dan?
Ik weet het ook niet, ik heb Prime Spanje, maar daar hetzelfde, series en films (origineel Engels) met alleen Spaans als gesproken taal, erg vaag.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef mschol het volgende:
het valt mij op dat prime vaak een zeer uitgekleed aanbod aan ondertiteling en audio heeft..
vrijwel alleen maar 1 audio track (bij animatie dingen dus alleen nederlands)
en bij ondertiteling ook maar mondjesmaat meer dan 1 taal, snowpiecer heeft bv alleen nederlands
waarom?
Het was wel een heel erg cliché verhaal, maar vermakelijk gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, prima film, duurde net iets te lang maar desalniettemin wel een aanrader.
Zelfde soort publiek vermoed ik die ook hun kinderen van 8 of 9 meenamen naar Deadpool?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
In tegendeel. Zowel Fallout als The Boys starttten hier een aantal keer op met Nederlandse nasynchronisatie… voor wie denk je dan?
Is dat de nieuwe?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:57 schreef Karina het volgende:
Seizoen 4 van Snowpiercer staat nu op prime video
@:AchJa
Ja nieuwe en laatste inderdaad. Gaat een klein beetje een andere kant op nu.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe?
Edit: laatste seizoen dus.
Dat hoop ik ook, al verwacht ik meer iets melancholisch. Het vuur is er al een tijd een beetje uit.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:38 schreef Nielojram75 het volgende:
Morgen de laatste Grand Tour.
Vond de laatste afleveringen wat lafjes, hoop dat ze with this bomshell het kaarsje goed uitblazen.
You're right..quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, al verwacht ik meer iets melancholisch. Het vuur is er al een tijd een beetje uit.
Die ben ik ook aan het kijken, maar dan via disney.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef NoCigar het volgende:
NYPD Blue aan het kijken. Vroeger wel een beetje gezien. 12 seizoenen, nu bij s 6, ook geschikt als achtergrond tijdens de krant lezen of zo als de aflevering niet zo boeiend is. Sipowitz maakt het meestal wel de moeite waard.
Ik had eerst een boel seizoenen gedownload, kwam ik tegen op Spotnet, Op het eind van S3 (na een veel moeilijk gedoe: zo'n seizoen in 50 gb) kwam ik er achter dat ze ook gewoon op Prime stonden, waar de uploader ze waarschijnlijk ook vandaan had (of Disney).quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het kijken, maar dan via disney.
Oh dan hoef ik niet meer naar de bios.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:31 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag is Red One te streamen:
Red One(2024)6.8action, adventure, comedy, fantasy, mystery123PG-1312Jake KasdanChris Morgan, Hiram GarciaDwayne Johnson, Chris Evans, Lucy LiuAfter Santa Claus is kidnapped, the North Pole's Head of Security must team up with a notorious hacker in a globe-trotting, action-packed mission to save Christmas
Ja ligt het aan mij of is het alleen Nederlandstalig te beluisteren want dat weiger ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 02:51 schreef superniger het volgende:
De eerste 2 afleveringen van Beast Games is nu op Amazon.
Kan je geen andere audio selecteren?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ligt het aan mij of is het alleen Nederlandstalig te beluisteren want dat weiger ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |