vond hem wel leuk, alleen dat zeiken niet, laat dan ook zien dat ze liters water drinken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:25 schreef Questular het volgende:
Veruit de meest matige Grand Tour special vind ik persoonlijk. Geforceerde stukjes tussendoor en voor de rest aardig saai. Jammer.
Nu Bablylon 5 nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:29 schreef Ted_Poel het volgende:
mooi dat Battlestar galactica nu op Prime te zien. De serie is nog net zo goed als toentertijd. Alleen jammer dat de eerste mini-serie ontbreekt.
Babylon 5 referentie en dus een like. Nergens te streamen in Nederland. Deze serie was gemaakt voor streaming!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:38 schreef avotar het volgende:
[..]
Nu Bablylon 5 nog.
Al las ik verhalen over een reboot.
Gelukkig zijn er de DVD's nog.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Babylon 5 referentie en dus een like. Nergens te streamen in Nederland. Deze serie was gemaakt voor streaming!
Ja dat he...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Babylon 5 referentie en dus een like. Nergens te streamen in Nederland. Deze serie was gemaakt voor streaming!
zin inquote:
Ik kijk daar wel naar, Star Gate Atlantis stond namelijk eerst bij de 'koopopties' maar is nu gratis en wie weet geldt dat wel voor meer series die eerst betaald zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
dus niet de huur/koop-shit of dingen waar je een extra abo voor nodig hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
Nog een 'oudje' gespot op Amazon, Miami Vice
Klopt, toen SG-1 te zien was baalde ik dat ik Atlantis niet kon zien. Nu is het andersom. Universe is nu ook te zien,.quote:[..]
Ik kijk daar wel naar, Star Gate Atlantis stond namelijk eerst bij de 'koopopties' maar is nu gratis en wie weet geldt dat wel voor meer series die eerst betaald zijn.
MIAMI VICEquote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk daar wel naar, Star Gate Atlantis stond namelijk eerst bij de 'koopopties' maar is nu gratis en wie weet geldt dat wel voor meer series die eerst betaald zijn.
Columbo en The A-Team zijn er ook opgezetquote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk, al heb ik de A-team wel heel vaak gezien op tv. Colombo nooit eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:45 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Columbo en The A-Team zijn er ook opgezet
A-Team is een paar jaar geleden 4x achter elkaar herhaald op RTL7? Keek ik altijd onder het eten.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk, al heb ik de A-team wel heel vaak gezien op tv. Colombo nooit eigenlijk.
quote:Na New Kids on the Block (2007–2010) en Random Shit (2019– ) komt maker Flip van der Kuil binnenkort met een gloednieuwe serie: Rwina!. De eerste beelden zijn zojuist onthuld door Prime Video, die de serie mag uitbrengen.
De nieuwe serie volgt vrienden Sinan, Danny en Leroy. Ze spenderen hun dagen vooral op straat, eten döner en versieren meiden, totdat Sinan verliefd wordt op Hannah, de vriendin van hun aartsvijand Tabaka.
Series/content die nu onder het standaard abo vallen, staan dan ook gewoon onder die Prime tegel.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |