Moet ik ook maar gewoon doen. Ik kan niet zonder Top gear, grand Tour Clarksons farm om zo af en toe aan te zetten voor geestelijke rust.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:25 schreef Starflyer het volgende:
Dat heb ik hier dus ook gedaan voor die ¤ 2 per maand extra.
3 euroquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:25 schreef Starflyer het volgende:
Dat heb ik hier dus ook gedaan voor die ¤ 2 per maand extra.
ik gebruik nu via smartdnsquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind die advertenties heel erg irritant. Het verschilt ook heel erg, de ene keer is er 1 aan het begin, oké daar kan ik mee leven, maar ook al gehad dat het een paar keer per aflevering is. En eigenlijk gun ik ze dat extra geld niet, dus nog niet overgegaan op advertentieloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
ok... zal wel 2027 worden voor aflevering 1?quote:
Wat is er mooi aan en waar gaat het grofweg over?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bezig aan seizoen 2 van Shamelesswat een bazenserie
Begonnen aan S01.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
De heerlijke serie Landman is begonnen met seizoen 2 op Prime met skyshowtime uitbreiding.
Gaat over een familie waarbij de vader drinkt. De oudste dochter zorgt voor de kinderen (ze zijn met 6) Ze maken van alles mee. Vader komt altijd in de problemen.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan en waar gaat het grofweg over?
Vond het echt een vermakelijke serie.quote:
Geweldige serie, goede acteurs en acteerwerk. Hier zie je door de jaren heen de karakters groeien. Veel zwarte humor, maar ook humor waarvan je eigenlijk moet huilen.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan en waar gaat het grofweg over?
Ik kan een hele dag naar Billy Bob Thornton kijken Wat ie ook doet. En verder is de seriequote:
Ja we komen er steeds beter in.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:26 schreef yvonne het volgende:
Ik kan een hele dag naar Billy Bob Thornton kijken Wat ie ook doet. En verder is de serie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |