Ik zie afl 8 en 9 er op staan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zit hier te zoeken naar 2 “twisted metal” afleveringen die gister hebben moeten uitkomen. Iemand enig idee waarom deze er nog niet opstaan?
Maar je reageert dan ook anderhalve week later.quote:
Haha...ik had alleen gezien dat er 'vrijdag' stond.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar je reageert dan ook anderhalve week later.
Ook gekeken ? Blij dat ze uit die school en van het getrut daar af zijn.
Hij is wel lekker over de top.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Haha...ik had alleen gezien dat er 'vrijdag' stond.
Nee, is het de moeite waard? Ik ben er nog helemaal niet aan begonnen, maar zie altijd wel de hoge Rotten Tomatoes score.
Ik kende dit niet. Gisteren begonnen en ik ben al bij seizoen 2. Zo leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben begonnen met opnieuw kijken van The Summer I Turned Pretty om daarna seizoen 3 te gaan kijken![]()
Je pakt lekker doorquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:01 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Ik kende dit niet. Gisteren begonnen en ik ben al bij seizoen 2. Zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet peop, Jeff Bezos
[ Bericht 9% gewijzigd door wolfrolf op 28-08-2025 16:03:04 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Ik vind het ook niet top, maar prime is een goedkope streamingsdienst vergeleken met andere. Zelfs met wat eurootjes extra (en zonder reclame) is het nog flink wat goedkoper dan bijvoorbeeld Netflix.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:31 schreef Hallojo het volgende:
Die reclames de hele tijd zijn wel zwaar kut. Ik denk dat ik maar op ga zeggen.
Ik deel prime met mijn broer en die woont in dezelfde stad maar een heel andere postcode en provider dus ik zou zeggen van jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:24 schreef Bluesdude het volgende:
Kun je nog Prime delen met iemand die een ander ip-adres heeft ?
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:24 schreef Bluesdude het volgende:
Kun je nog Prime delen met iemand die een ander ip-adres heeft ?
Viaplay 21,99 per maandquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet top, maar prime is een goedkope streamingsdienst vergeleken met andere. Zelfs met wat eurootjes extra (en zonder reclame) is het nog flink wat goedkoper dan bijvoorbeeld Netflix.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |