9 november in de bios; 8 december op Prime Video.quote:Hardcore Never Dies speelt zich af in de jaren '90 te midden van de opkomst van de gabber-muziekscene, die op dat moment de grootste subcultuur van Nederland is. Voor filmmaker Jim Taihuttu vormt de gabbercultuur, met haar nachtenlange raves en XTC-gebruik het perfecte decor voor het rauwe verhaal van Hardcore Never Dies.
In de film droomt de zeventienjarige Michael (Joes Brauers) van een toekomst als pianist, maar zijn ouders willen daar niets van weten. Als hij zich aanmeldt voor het conservatorium, mag hij met hakken over de sloot naar de tweede ronde. Tijdens zijn zoektocht naar inspiratie duikt Michaels vervreemde broer Danny (Jim Deddes) onverwachts op en introduceert hem in de Rotterdamse gabberscene. Michael wordt een wereld ingezogen van snoeiharde beats, broederschap en drugs - maar wanneer de pillenhandel van Danny internationale proporties aanneemt, moeten de broers vechten voor hun leven.
thanks, heb je al iets gezien, dat het goed is, en niet langdradig, langzaam tempo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:41 schreef Starflyer het volgende:
De eerste vier afleveringen van Bosch Legacy seizoen 2 staan op Prime.
quote:De eerste aflevering van de televisieserie gebaseerd op de Fallout-franchise verschijnt op 12 april 2024.
Dat blijkt uit een officiële tweet. Daarin is een korte video te zien waarin de naam van aflevering één - The End - wordt genoemd, waarna de releasedatum 12 april 2024 volgt.
Afgelopen augustus werd al bevestigd dat de serie, die zich afspeelt in Los Angeles, volgend jaar gaat verschijnen. Achter de schermen op Gamescom werd ook een vroege versie van een trailer getoond, die kort daarna uitlekte. In die beelden is een shout-out in een westernachtig stadje te zien, alsmede marcherende Brotherhood of Steel-soldaten en een vrouw die voor het eerst uit de vault stapt.
De Amazon Prime Video-televisieserie gebaseerd op Bethesda's Fallout-reeks werd in 2020 al aangekondigd en wordt gemaakt voor Amazon. De serie wordt mede gemaakt door Westworld-bedenkers Lisa Joy en Jonathan Nolan. Nolan - de broer van filmregisseur Christopher Nolan - zou tenminste een aflevering regisseren.
Onder de castleden vallen in ieder geval Twin Peaks-acteur Kyle MacLachlan, Aaron Moten (Next), Xelia Mendes-Jones (Havoc) en Walter Goggins (Justified). Captain Marvel-schrijver Geneva Robertson-Dworet en The Officer's Graham Wagner worden de showrunners. Todd Howard is executive producer.
Een van de leukere Prime series, samen met de originele Bosch, vind ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:41 schreef Starflyer het volgende:
De eerste vier afleveringen van Bosch Legacy seizoen 2 staan op Prime.
Deze vinden wij leuker dan de originele Bosch.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Een van de leukere Prime series, samen met de originele Bosch, vind ik.
Ik wacht nog ff tot ie er compleet op staat.
Die is echt goed, ik hem deze destijds op ziggo films en series gekeken. Drie seizoenen met een rode draad.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:26 schreef Managarm het volgende:
Wij zijn begonnen met Mr. Mercedes, wat oudere serie uit 2017.
Dystopia staat niet op Prime Spanje helaas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is echt goed, ik hem deze destijds op ziggo films en series gekeken. Drie seizoenen met een rode draad.
Ik ga, nadat ik klaar ben met house of usher op netflix, beginnen met Dystopia, lijkt me wel wat.
Grappig dat de dader op Elm Street woont.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:00 schreef DKUp het volgende:
Eerste seizoen van Mr. Mercedes is geweldig.
Alles klopte eigenlijk dat seizoen. Seizoen 2 was zo ontzettend vaag en seizoen 3 gewoon tja best middelmatig.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Grappig dat de dader op Elm Street woont.
Misschien leuk om daarna de Outsider kijken uit 2022, (HBO)Zelfde karakters met andere acteursquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:26 schreef Managarm het volgende:
Wij zijn begonnen met Mr. Mercedes, wat oudere serie uit 2017.
Even een pauze genomen van Absentia, serie niet echt slecht maar niet goed genoeg om meerdere seizoenen achter elkaar te kijken.
Leuk idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is echt goed, ik hem deze destijds op ziggo films en series gekeken. Drie seizoenen met een rode draad.
Ik ga, nadat ik klaar ben met house of usher op netflix, beginnen met Dystopia, lijkt me wel wat.
Oh, is 'ie er? Nice!quote:
The Shield! Fantastisch!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Leuk idee.
Ik ben zelf met veel plezier naar The Shield aan het kijken.
Ooit vroegah eens wat losse afleveringen van gezien,
Ik heb het boek gekocht net voordat ik emigreerde, zit nog ergens in een doos. Toch maar eens lezen als ie er uit mag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles klopte eigenlijk dat seizoen. Seizoen 2 was zo ontzettend vaag en seizoen 3 gewoon tja best middelmatig.
Stukje inflatiegenot.quote:Thank you for being a valued member of Amazon Prime. We are writing to you about an upcoming change to your membership.
As of November 2, 2023, the price of the Amazon Prime membership is changing from ¤2.99 per month to ¤4.99 per month. As an existing member, the new price will apply during the first payment cycle after December 12, 2023. We are also introducing a new annual plan where you can get 12 months of Amazon Prime for the price of 10. You can change your subscription now into the annual plan (¤49.90 per year) by clicking here.
Ik kijk elke avond, er staan best goede series op. Ook bestel ik regelmatig spullen, we wonen nogal afgelegen en winkels moeten een hoop dingen bestellen als je er om vraagt. Dan rijdt je soms drie keer (in combinatie met boodschappen doen) voor een simpel ding wat je via Amazon snel in huis hebt en vaak stukken goedkoper (de helft van de prijs, of meer, is geen uitzondering).quote:Op donderdag 2 november 2023 08:28 schreef Aurelius het volgende:
Ik zeg het op. Voor die prijs maak ik er te weinig gebruik van.
Als je Twitch gebruikt, dan krijg je 1 gratis Twitch subscription. Daar betaal je los al iets van 4 euro voor.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:57 schreef KingRadler het volgende:
5 Euro valt nog mee, Netflix koste mij 24 euro per maand, die heb ik deze week opgezegd.
Twitch sub kost 4 euro. Maar is het zeker niet waardquote:Op donderdag 2 november 2023 09:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je Twitch gebruikt, dan krijg je 1 gratis Twitch subscription. Daar betaal je los al iets van 4 euro voor.
In combinatie met alle andere voordelen is die streaming dienst dan effectief gewoon een gratis cadeautje.
Idem hier.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:28 schreef Aurelius het volgende:
Ik zeg het op. Voor die prijs maak ik er te weinig gebruik van.
Ja wij ook, Reacher is een leuke serie.quote:
Ik had echt 0 verwachtingen toen ik begon aan seizoen 1. Was bijzonder blij verrast. Dus hier gaan we voorquote:
Staat seizoen twee er nu op? Ik zie het wel in het menu staan maar er gebeurt niets als ik er op klik. Dat is dus of een foutje bij mij of bij Prime.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had echt 0 verwachtingen toen ik begon aan seizoen 1. Was bijzonder blij verrast. Dus hier gaan we voor
Vanaf 15 december.quote:Op maandag 27 november 2023 15:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Staat seizoen twee er nu op? Ik zie het wel in het menu staan maar er gebeurt niets als ik er op klik. Dat is dus of een foutje bij mij of bij Prime.
Ik betaal vanaf volgend jaar ¤89 per jaar voor Prime (was 49EUR).quote:
ander land of nog extra'squote:Op maandag 27 november 2023 16:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik betaal vanaf volgend jaar ¤89 per jaar voor Prime (was 49EUR).
80% inflatie...
Amazon.de. wel een groter aanbod qua producten en iets betere prijzen. Op zich haal ik het verschil er elk jaar wel uit.quote:
Heel cool.quote:
Alleen in NL, jammer. Wel leuke podcast ook, met Rob Jansen en Ilja Reiman, over de vroege dagen van hardcore in Nederland.quote:
Eerste 3 afleveringen waren top vond ik. Casting van Reacher zelf blijft gewoon topquote:
Maar wat is dat voor bullshit met maar 3 afleveringen, moet ik alsnog tot eind januari wachten. Dacht m'n fix wel in een paar dagen te krijgenquote:Op zondag 17 december 2023 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerste 3 afleveringen waren top vond ik. Casting van Reacher zelf blijft gewoon top
Dit is een valide punt.quote:Op zondag 17 december 2023 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar wat is dat voor bullshit met maar 3 afleveringen, moet ik alsnog tot eind januari wachten. Dacht m'n fix wel in een paar dagen te krijgen
Wij waren teleurgesteld, het onderbreken van bingen is niet aardig.quote:Op zondag 17 december 2023 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar wat is dat voor bullshit met maar 3 afleveringen, moet ik alsnog tot eind januari wachten. Dacht m'n fix wel in een paar dagen te krijgen
ja idd, eerst drie afleveringen tegelijk en dan 1x per week een aflevering doen releasen.quote:Op zondag 17 december 2023 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Puur natuur volgens hem, liegen kunnen acteurs wel. Seizoen 2 is wel een leuke opvolger van seizoen 1.quote:Op maandag 25 december 2023 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Hij is wel flink groter geworden sinds S1 viel mij op.
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:55 schreef Bluesdude het volgende:
Prime Video heeft Stargate Atlantis en Stargate Universe toegevoegd.
Losgemaakt van MGM (nu eigendom van Prime Video)
Die staat nu juist achter een extra abo op MGM.quote:
Ik heb dit jaar 10 seizoenen SG1 gezien maar nu is het weer verwijderd . Nog wel bij MGM met betaald accountquote:
Ik ben begonnen met Atlantis, die was eerst betaald maar nu kan ik hem dus gewoon kijken!quote:Op woensdag 27 december 2023 13:55 schreef Bluesdude het volgende:
Prime Video heeft Stargate Atlantis en Stargate Universe toegevoegd.
Losgemaakt van MGM (nu eigendom van Prime Video)
Same here. Denk enkele maanden terug heel SG-1 voor de derde of vierde keer nog eens gekeken. Toen balen dat atlantis en universe nog allen on demand of bij mgm stonden. Sinds vorige week weer met Atlantis begonnenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met Atlantis, die was eerst betaald maar nu kan ik hem dus gewoon kijken!
Maar nu dus wel alleen te kijken met een extra abo.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja... ik geloof al een jaartje
Ik denk dat je ook wel even wat makkelijk voorbij gaat aan de gigantische explosie in aanbod. Ja vroeger kon je "alles" zien, maar "alles" was slechts een hele kleine fractie van wat vandaag de dag het gehele aanbod is.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is de ellende met al die tig verschillende streaming diensten.
Iedereen en zijn moeder heeft tegenwoordig een eigen streamingdienst.
Waardoor je eigenlijk nooit alles kunt zien wat je wil, zonder een hoop abonnementen te nemen
Dan was het oude televisie systeem toch beter.
Eén abonnement, met zo'n beekje alle zenders.
Nadeel was dat je niet iets kon kijken wanneer jij dat wou.
Maar tegenwoordig kun je niet alles kijken omdat alles bij tig diensten zit.
En constant verandert.
Oeh dan heb ik het eerder dit jaar nog op tijd bekeken. Nu dus Atlantis maar op de kijktlijst zettenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:34 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zie net pas dat SG1 verdwenen is. Ik neem aan dat Atlantis en Universe over een jaartje ook weer afgevoerd worden terug naar MGM
je moet het stoned kijken?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kijk momenteel de film ‘Sensual Psychedelica’ ( Sensual Psychedelia (2019) - Reference View - IMDb ).
Plot: drie meiden worden ontvoerd door aliens.
Zoals de titel al suggereert: Trippy dus, ik kijk denk ik al een kwartier naar twee naakte dames die elkaar aan het insmeren zijn met glitter.
Muziek is ook heerlijk vaag en bliepjes, cameravoering is zweverig, wat ís dit
Kan je niet gewoon de taal aanpassen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:53 schreef Managarm het volgende:
Ik woon in Portugal en heb Prime Spanje, wat ik nu vaker zie: is dat series in het Engels alleen maar in het Spaans op Prime worden gezet. Best irritant, betaal ik ervoor word ik alsnog gedwongen om de serie op een andere manier te kijken.
Nee, alleen Spaans als keuze. Vaag toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon de taal aanpassen?
Ik heb die van verleden week overgeslagen, vanavond twee afleveringen Reacherquote:
Wat origineel, een remake, trailer wel leuk overigens.quote:
Oooohquote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik zag dat Versailles op Prime staat: https://www.primevideo.co(...)ID7ZI6IAU2A7K5X46IEV
Ik heb een aantal jaren geleden seizoen 1 gezien, ben nu verder gegaan met seizoen 2. Fijne serie met een mooi beeld van het leven aan het hof van Louis XIV.
Nee, op 16-2 staat de één na laatste online, later dit jaar volgt de laatste TGT.quote:
quote:For their penultimate adventure, Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond head to Africa and it'll no doubt be an outing to remember.
The Grand Tour: Sand Job will see the trip head to the remote African country of Mauritania, where they follow in the footsteps of the Paris-Dakar rally – but, of course, there is a twist.
quote:In an interview with The Times, Clarkson explained that his reason for leaving the show was largely down to having already "done everything you can do" when it comes to cars.
He said: "I've driven cars higher than anyone else and further north than anyone else. We’ve done everything you can do with a car. When we had meetings about what to do next, people just threw their arms in the air."
Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond in Mauritania filming for The Grand Tour: Sand Job.
Bronquote:As for the final Grand Tour special, the trip will be heading to Zimbabwe and the episode is expected to air later this year.
Ik snap dat ook niet echt. Het is ook niet de eerste Peacock-original die op Prime Video uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:31 schreef VelitoX het volgende:
De serie Twisted Metal staat nu op Prime.... Ik snap echt geen ene drol over hoe Skyshowtime gerunt wordt... Het is een Peacock serie, en die eigenaren is SkyShowtime van..... Waarom weigeren ze hun eigen series (en als ze het al doen, veeeel te laat) op hun eigen streaming service te gooien......
De series uit 2004-2008 vonden wij heel erg goed, die oude eigenlijk nooit meer bekeken. Ze staan niet op Prime Spanje helaas.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:29 schreef Ted_Poel het volgende:
mooi dat Battlestar galactica nu op Prime te zien. De serie is nog net zo goed als toentertijd. Alleen jammer dat de eerste mini-serie ontbreekt.
De mini-serie is wel te zien op skyshowtime, maar de grote serie is beter en ook op skyshowtimequote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:29 schreef Ted_Poel het volgende:
mooi dat Battlestar galactica nu op Prime te zien. De serie is nog net zo goed als toentertijd. Alleen jammer dat de eerste mini-serie ontbreekt.
Oh, goed nieuws!!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nee, op 16-2 staat de één na laatste online, later dit jaar volgt de laatste TGT.
[..]
[..]
[..]
Bron
Sinds gister de nieuwe erop, ' Sand job'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond hem wel leuk, alleen dat zeiken niet, laat dan ook zien dat ze liters water drinken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:25 schreef Questular het volgende:
Veruit de meest matige Grand Tour special vind ik persoonlijk. Geforceerde stukjes tussendoor en voor de rest aardig saai. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |