Ik kijk elke avond, er staan best goede series op. Ook bestel ik regelmatig spullen, we wonen nogal afgelegen en winkels moeten een hoop dingen bestellen als je er om vraagt. Dan rijdt je soms drie keer (in combinatie met boodschappen doen) voor een simpel ding wat je via Amazon snel in huis hebt en vaak stukken goedkoper (de helft van de prijs, of meer, is geen uitzondering).quote:Op donderdag 2 november 2023 08:28 schreef Aurelius het volgende:
Ik zeg het op. Voor die prijs maak ik er te weinig gebruik van.
Als je Twitch gebruikt, dan krijg je 1 gratis Twitch subscription. Daar betaal je los al iets van 4 euro voor.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:57 schreef KingRadler het volgende:
5 Euro valt nog mee, Netflix koste mij 24 euro per maand, die heb ik deze week opgezegd.
Twitch sub kost 4 euro. Maar is het zeker niet waardquote:Op donderdag 2 november 2023 09:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je Twitch gebruikt, dan krijg je 1 gratis Twitch subscription. Daar betaal je los al iets van 4 euro voor.
In combinatie met alle andere voordelen is die streaming dienst dan effectief gewoon een gratis cadeautje.
Idem hier.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:28 schreef Aurelius het volgende:
Ik zeg het op. Voor die prijs maak ik er te weinig gebruik van.
Ja wij ook, Reacher is een leuke serie.quote:
Ik had echt 0 verwachtingen toen ik begon aan seizoen 1. Was bijzonder blij verrast. Dus hier gaan we voorquote:
Staat seizoen twee er nu op? Ik zie het wel in het menu staan maar er gebeurt niets als ik er op klik. Dat is dus of een foutje bij mij of bij Prime.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had echt 0 verwachtingen toen ik begon aan seizoen 1. Was bijzonder blij verrast. Dus hier gaan we voor
Vanaf 15 december.quote:Op maandag 27 november 2023 15:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Staat seizoen twee er nu op? Ik zie het wel in het menu staan maar er gebeurt niets als ik er op klik. Dat is dus of een foutje bij mij of bij Prime.
Ik betaal vanaf volgend jaar ¤89 per jaar voor Prime (was 49EUR).quote:
ander land of nog extra'squote:Op maandag 27 november 2023 16:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik betaal vanaf volgend jaar ¤89 per jaar voor Prime (was 49EUR).
80% inflatie...
Amazon.de. wel een groter aanbod qua producten en iets betere prijzen. Op zich haal ik het verschil er elk jaar wel uit.quote:
Heel cool.quote:
Alleen in NL, jammer. Wel leuke podcast ook, met Rob Jansen en Ilja Reiman, over de vroege dagen van hardcore in Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |