SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Heb je een voorstel?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Kun je er vanavond iets geschreven door Burt Bacharach in gooien? En dan niet in een Trijntje-uitvoering
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Op donderdagavond is het stil op straat, iedereen zit binnen naar Melting te luisteren
Woensdag gehaktdag, donderdag Meltingdagquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Op donderdagavond is het stil op straat, iedereen zit binnen naar Melting te luisteren
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag, donderdag Meltingdag
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kom er net dus weer op een niet goede manier achter dat ik peper heb gesneden.
Vergeet altijd weer dat ik daarna niet met mijn handen aan mijn gezicht moet zitten
ai, wat helpt is je handen in te smeren met olijfolie en dan met zeep wassen. De olie haalt de hitte er uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kom er net dus weer op een niet goede manier achter dat ik peper heb gesneden.
Vergeet altijd weer dat ik daarna niet met mijn handen aan mijn gezicht moet zitten
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Ja, dat trucje met de olijfolie gebruik ik meestal en helpt heel goed. Maar was ik vandaag dus ook vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
ai, wat helpt is je handen in te smeren met olijfolie en dan met zeep wassen. De olie haalt de hitte er uit.
En dan nog is het niet altijd genoeg afdoende.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat trucje met de olijfolie gebruik ik meestal en helpt heel goed. Maar was ik vandaag dus ook vergeten.
Het is dat Ddm het verraden heeft, anders had ik het niet geweten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Je kan goed horen wie dit geschreven heeft
Die man had echt een bijzonder talent, je pikt z’n nummers er zo uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is dat Ddm het verraden heeft, anders had ik het niet geweten.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Dit zing ik zo mee, maar echt geen idee wie met wat
Dat is correct. Toch niet bepaald jouw muziekstijl zou ik denken.quote:
Ik ken het wel. Vind het ook een lekker nummer.quote:
Ik ben best wel fan van hem.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is correct. Toch niet bepaald jouw muziekstijl zou ik denken.
De albums er na, die zijn mooi ook, volwassener, poëtische teksten ook, indringend soms. Minder surfjongen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Vind het ook een lekker nummer.
Volgens mij ging dat over dit nummer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
De albums er na, die zijn mooi ook, volwassener, poëtische teksten ook, indringend soms. Minder surfjongen.
ohquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over dit nummer.
Ik heb wat moeite met zijn stemgeluid.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
De albums er na, die zijn mooi ook, volwassener, poëtische teksten ook, indringend soms. Minder surfjongen.
Ben Howard vond ik ook prima hoor. Ik kan zelfs James Blunt wel hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh![]()
! Nou ja, wie weet slaat het hier ook op
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik lees net dat we haar eerder vanavond ook al hoorden op South Africa
Een 5 track single? 1 track is er eigenlijk al eentje te veel.quote:
Klopt. Dit is de live uitvoering.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet de single versie.
Dit is wel een toffe uitvoering
hmm die laatste vind ik minder geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben Howard vond ik ook prima hoor. Ik kan zelfs James Blunt wel hebben.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een 5 track single? 1 track is er eigenlijk al eentje te veel.
Ik ook. Ben van Bruce nog minder fan dan van Benquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik hoor het toch liever van de Pointer Sisters.
Vroegah een heel klein beetje. Bij dansles kon ik het best aardig.quote:
Moest even graven, staat hier klaar in een tweeluik dat ik ooit nog eens moet draaien...quote:
Als je het op tv ziet, zijn het altijd van die gladjakkers die dat dansen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroegah een heel klein beetje. Bij dansles kon ik het best aardig.
Ik mag er vooral erg graag naar kijken als het door progs wordt uitgevoerd.
En sowieso die muziek
Nou, draaien danquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moest even graven, staat hier klaar in een tweeluik dat ik ooit nog eens moet draaien...
Ja mamquote:
Volgens mij alleen gitaar en de heroinespuit.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen gitaar en de heroinespuit.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen gitaar en de heroinespuit.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Glenn Medeiros Love always a reason
Ik brak mijn hoofd er al over, waar dat ook weer van was.quote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de show, nu gaan we Friends kijken
Eerst naar Friends luisteren, nu naar Friends kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de show, nu gaan we Friends kijken
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:58 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij hoor ik minstens 1 Jackson.
De titel van deze plaat is best wel toepasselijk.
Hierna nog 1 plaat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
Je eindigt een beetje onbekend, Melting.
De titel van deze plaat is best wel toepasselijk.
Dat is per definitie Tina.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:03 schreef brother52 het volgende:
Heb het gevoel of zit eentje van hun er steeds net naast te zingen.
Goedemorgen Mad.quote:
Het was gezellig, de whisky's waren OK.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Geslaagde proeverij gehad?
Zonde. Maar dat het gezellig was, is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was gezellig, de whisky's waren OK.
Veel finishes van relatief jonge whisky's, waardoor ze behoorlijk zoet waren.
Niet helemaal mijn ding…
Het is tegenwoordig vrij vaak het geval.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonde. Maar dat het gezellig was, is ook belangrijk.
En nog geen nieuwe oude voorraden in het verschiet? (rare zin wel)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig vrij vaak het geval.
De oude voorraden zijn vrijwel op en wat er nog wel van is, is onbetaalbaar.
Dus gaat men creatief met vaten aan de gang met jong spul…
Nieuwe, oude voorraden zijn er bijna niet meer en als er af een toe een vat oppopt dat wat ouder is, betaal je ronde 300 à 400 euro per fles...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En nog geen nieuwe oude voorraden in het verschiet? (rare zin wel)
Maar goed, gezelligheid is ook wat waard
Zet lekker radio5 aan voor de lijst van de jaren 60 MUZ / Nostalgie: de evergreen top 1000 #11 Waar de spruitjesgeur overheerstquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:10 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, heb gister hard aan de scriptie gewerkt. Ik ga een beetje rustig aan doen vandaag denk ik.
goed bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:10 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, heb gister hard aan de scriptie gewerkt. Ik ga een beetje rustig aan doen vandaag denk ik.
dank voor de tip!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zet lekker radio5 aan voor de lijst van de jaren 60 MUZ / Nostalgie: de evergreen top 1000 #11 Waar de spruitjesgeur overheerst
Het hoort wel bij een nieuwbouwwijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:00 schreef Doedezemaar het volgende:
gewekt door een zagende buurman, net alsof we niet verhuisd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bang dat het niet op komt…
[ Bericht 11% gewijzigd door MadMaster op 11-02-2023 16:00:57 ]
Met hoeveel personen gaan jullie proeven?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereiding voor de grote whisky samples/left over's proeverij morgen is gaande:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat het niet op komt…
Vier…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Met hoeveel personen gaan jullie proeven?
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereiding voor de grote whisky samples/left over's proeverij morgen is gaande:Dat ziet er wel imposant uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bang dat het niet op komt…Juin uit Eigen Tuin!
Ik ben daar vele keren geweest, ken de organisator ook persoonlijk, maar ben een beetje uitgekeken op dit soort festivals met vrijwel alleen maar hedendaagse whisky.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:40 schreef Symphonic het volgende:
Moest je hier niet heen?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)aar-genietersfestijn
Dat is dan wel weer leukquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben daar vele keren geweest, ken de organisator ook persoonlijk, maar ben een beetje uitgekeken op dit soort festivals met vrijwel alleen maar hedendaagse whisky.
Ik ben gewoon verpest…
Filmpje even bekeken, bijna alle geïnterviewden ken ik…
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereiding voor de grote whisky samples/left over's proeverij morgen is gaande:Gelukkig bederft het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bang dat het niet op komt…Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat gaan we morgen ondervinden, sommige flesjes zijn al 15 jaar geleden gevuld.quote:
Nee, we zijn nu van de zaterdag af (incidentele uitzonderingen daargelaten). Verschoven naar de maandag.quote:
Goede avond en welkom beide.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is dit de George Baker selection?
Goedenavond.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is dit de George Baker selection?
Jaja...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Als,ons oude huis klaar is ga ik ook weer vaker draaien, maar als ik een hele zaterdag bezig ben geweest heb ik daar geen pif voor helaas.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Als,ons oude huis klaar is ga ik ook weer vaker draaien, maar als ik een hele zaterdag bezig ben geweest heb ik daar geen pif voor helaas.
Heb al weer een paar keer gedraaid, maar wil er straks wel weer meer regelmaat in.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja...
Toen je in het oude huis woonde zei je dat je vaker ging draaien als jullie in het nieuwe huis woonden.
Staat het al officieel in de verkoop nu?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Woensdag komt de fotograafquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Staat het al officieel in de verkoop nu?
Oh no?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
De titel van deze plaat is er echt eentje voor Mad.
Ik zit de Mol te kijken…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
Whiskey In The Jar?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
Nog slechter dan ik hem normaal al vindquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog slechter dan ik hem normaal al vind
Ik vond het ook niet watquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog slechter dan ik hem normaal al vind
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:22 schreef DJ11 het volgende:
The New Radicals - You Get What You Give
Geen speld tussen te krijgen…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
Op een of andere manier is deze plaat altijd blijven hangen bij velen, terwijl veel anders in de vergetelheid is geraakt.
Goedenavond MadMaster. Leuke Mol dit jaar?quote:
Nee, ik vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Leuke Mol dit jaar?
Euh…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
Kan me nog herinneren dat Adam Curry bij een CountDown-aflevering dit nummer meedeed.
Geinig..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Toen de helft van Sly Fox niet aanwezig was, deed Adam Curry het maar:
[ afbeelding ]
Had die post van jou nog niet gezien. Ik ben een beetje traag vandaag.quote:
Geen titel-inspiratie in ieder geval.quote:
Dit zal nog vaak van toepassing zijn, zo ook bij deze…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
Op een of andere manier is deze plaat altijd blijven hangen bij velen, terwijl veel anders (uit die tijd) in de vergetelheid is geraakt.
Destijds waren Top 40 hits niet altijd radio hits…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:40 schreef Melting het volgende:
8e plek, dus niet echt een vaag hitje, denk ik.
Want een grote hit was het ook niet. Hoogste notering was 13 in de top40 toen, bijzonder dat juist deze steeds weer blijft terugkomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zal nog vaak van toepassing zijn, zo ook bij deze…
Stereo is het niet eens echt, ze zette destijds sommige geluiden bewust maar op 1 spoor…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Met de koptelefoon op, hoor je het stereo-effect erg goed. Dat is me bij dit nummer nog nooit eerder zo opgevallen.
Daar zat de broer van Ellert Driesen van Spargo in…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog nooit van Fruitcake gehoord
De zangeres van de Novoband was vroeger de stem van radio2 (maar waarschijnlijk voordat jij radio2 ging luisteren)quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Behind A Painted Smile- Isley Brothers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |