SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Heb je een voorstel?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Kun je er vanavond iets geschreven door Burt Bacharach in gooien? En dan niet in een Trijntje-uitvoering
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Op donderdagavond is het stil op straat, iedereen zit binnen naar Melting te luisteren
Woensdag gehaktdag, donderdag Meltingdagquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Op donderdagavond is het stil op straat, iedereen zit binnen naar Melting te luisteren
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag, donderdag Meltingdag
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kom er net dus weer op een niet goede manier achter dat ik peper heb gesneden.
Vergeet altijd weer dat ik daarna niet met mijn handen aan mijn gezicht moet zitten
ai, wat helpt is je handen in te smeren met olijfolie en dan met zeep wassen. De olie haalt de hitte er uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kom er net dus weer op een niet goede manier achter dat ik peper heb gesneden.
Vergeet altijd weer dat ik daarna niet met mijn handen aan mijn gezicht moet zitten
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Ja, dat trucje met de olijfolie gebruik ik meestal en helpt heel goed. Maar was ik vandaag dus ook vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
ai, wat helpt is je handen in te smeren met olijfolie en dan met zeep wassen. De olie haalt de hitte er uit.
En dan nog is het niet altijd genoeg afdoende.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat trucje met de olijfolie gebruik ik meestal en helpt heel goed. Maar was ik vandaag dus ook vergeten.
Het is dat Ddm het verraden heeft, anders had ik het niet geweten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Je kan goed horen wie dit geschreven heeft
Die man had echt een bijzonder talent, je pikt z’n nummers er zo uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is dat Ddm het verraden heeft, anders had ik het niet geweten.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Dit zing ik zo mee, maar echt geen idee wie met wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |