Ze krabt aan haarzelf omdat ze de vlooien van haar hond heeft meegekregen met dat hondenhaarquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:13 schreef ledn81 het volgende:
Jacq mist haar hond en aait daarom zichzelf
[ afbeelding ]
Hij wint ook geen enkel spel en dat bevalt hem niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart lijkt ook steeds wat zuurder te worden
Die mag ze zaterdag mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:15 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze krabt aan haarzelf omdat ze de vlooien van haar hond heeft meegekregen met dat hondenhaar
We weten nu hoeveel beloftes van Ali waard zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:40 schreef suzi1 het volgende:
een man een man, een woord een woord... zit clip te kijken. pleur toch op ali
Aan 100 Euro/dag meedoen is voordeliger dan overheidssteun.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:50 schreef suzi1 het volgende:
en als ali al niet te vertrouwen is hoe erg moet dat dan zijn met de rest
T is gewoon een ingewkkelde versie van weerwolven.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:57 schreef ledn81 het volgende:
Ik snap geen bal van wat Charlotte nu allemaal zegt 😬
Hij past echt bij Rob,ook al zo een zonnetje in huis.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
zou je toch niet zeggen dat dit een actieve man is? hij hangt de hele dag met zn lange gezicht op de bank
was in het begin nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
zou je toch niet zeggen dat dit een actieve man is? hij hangt de hele dag met zn lange gezicht op de bank
Struisvogelquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:04 schreef Ireth het volgende:
Kop in het zand, blik zit vol met zand denken ze..
Rob ging lopen na 30 seconde met een hoop gemopper em 5 (of 7?) coins, bart bleef liggen en uiteindelijk met veel gepiep lopen voor de laatste coinsquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:06 schreef rinardo het volgende:
ik kom net van bed af , en zie hier alleen staan dat jac het vraagteken heeft, hoe is de 1 en 5 coins verdeeld?
ok, zal zoeken op twitterquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:07 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij rob 7
en bart weet ik niet
die 2 wilden niet eens op de knop gaan drukken
Geeft aan hoe onsymphatiek deze groep isquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:03 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nou echt niet door dat het duwen en rennen echt werkelijk nergens op slaat, blijf zitten tot je echt de 3 mensen op het bord ziet en laat die dan gaan rennen
niet alle 10 of hoeveel zijn er
Broodje kroket smeren heb je geen 5 vingers voor nodigquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar kan je je lelijk aan snijden aan de deksel van dat blik
HAHAHA 55 jaar en ken nie eens een blik openenquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:09 schreef suzi1 het volgende:
hahah werkt in de horeca en kan niet eens blik opene
Is het as??quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:17 schreef ledn81 het volgende:
Misschien is het wel een persoonlijk item. Overleden hond in een blikkie
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:17 schreef ledn81 het volgende:
quote:
Ze heeft het klasje goed onder controle.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte zie er zo wel uit, als een kleuterjuf
Ik vind het wel geinig voor een keer maar hoef dit niet dagelijks te zien.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat klonk vast leuker in haar geachten. Maar dan nog liever weerwolven
Rob en lopen in 1 zin ??? Die had ik willen zien.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob ging lopen na 30 seconde met een hoop gemopper em 5 (of 7?) coins, bart bleef liggen en uiteindelijk met veel gepiep lopen voor de laatste coins
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:10 schreef ledn81 het volgende:
Jacq dat kleine italiaantje omver duwen in de deuropening![]()
En hoor er nu zeggen "Ja hij stond er niet op" Nee jij toen ook nog niet dame. dat kon je pas zien toen je buiten was.
En nu zegt ze tegen Mies zelf : "Ja ik sta op de nominatie dus ik wilde gewoon naar buiten"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
HAHAHA 55 jaar en ken nie eens een blik openen
Geamputeerd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:12 schreef suzi1 het volgende:
mimi heeft de verbanddoos nodig
vinger gebroken?
Ik lig strijk !quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:17 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef engine het volgende:
Bewoner Rob zegt goedemorgen. Was even spannend of hij wel wakker zou worden.
Ze zijn aan het weerwolven en vaak duurt dat wel een tijdje.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want dadelijk ga ik de livestream weer openen.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
Zachtjes bij Rob, de tramadol is net op
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt in veel RLSsen gespeeld (helaas)quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:52 schreef Jockari het volgende:
Bart amuseert zich zo hard als ik met dat weerwolven. Had er voor BB nog nooit van gehoord. Van waar komt dit dom spel eigenlijk ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:15 schreef Lillfex het volgende:
Ik lig in een deuk om Ali hoor hahaha Hij met zijn verhaal
https://www.999games.nl/de-weerwolven-van-wakkerdam.htmlquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:52 schreef Jockari het volgende:
Bart amuseert zich zo hard als ik met dat weerwolven. Had er voor BB nog nooit van gehoord. Van waar komt dit dom spel eigenlijk ?
Begint ernstige tekenen van ontwenning te vertonenquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:32 schreef ledn81 het volgende:
Wel blikkies, maar niet koud![]()
[ afbeelding ]
op RTL ook nooit de verraders gezien?, komt op hetzelfde neer is heel leuk, ook leuk om gemist te kijken op videolandquote:
En helaas is de kans groot dat ie zaterdag blijftquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef Lillfex het volgende:
Wat een lul die Rob Haalt hij Ali weer helemaal onderuit omdat hij een uitkering heeft Heb zon hekel aan die man he
Ze zijn nu allemaal aan het werk voor endemolquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef Lillfex het volgende:
Wat een lul die Rob Haalt hij Ali weer helemaal onderuit omdat hij een uitkering heeft Heb zon hekel aan die man he
Zo denigerendquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
Ali is niet zo snugger en leeft van een uitkering, dat vind ie wel best allemaal denkt Rob
Nee heeft ook geen moeite om naar huis te gaan maar ze rent het hardsquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef Dragonbullet het volgende:
Jacq noemt iedereen publieksgeil.. Zij heeft daar zelf geen last van.
Uhuh, tomaten snijden en kapot kokenquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:51 schreef Ireth het volgende:
MA heeft echt Italiaanse pastasaus gemaakt...
Zal me een partij lekker zijn, gepureerde tomaat, meer zal er niet in zitten denk ik??
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:51 schreef Ireth het volgende:
MA heeft echt Italiaanse pastasaus gemaakt...
Zal me een partij lekker zijn, gepureerde tomaat, meer zal er niet in zitten denk ik??
Ja want in zijn hoofd is hij veel jonger namelijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:49 schreef Ireth het volgende:
Als Rob mag blijven gaat ie proberen de PoN te krijgen...
Misselijkmakend dit. Wat een aannames zeg. En wat is er mis met iets willen en iemand iets gunnen eigenlijk? Laat ze lekker, als ze meer volgers willen en krijgen, is aar toch niets mis mee? Ga jij weer fijn naar de camping Rob en Jacq achter de tap met je vaste gasten die je toch al kennen. Ik zie het probleem nietquote:
Ik probeerde een gif te vinden van een trage luiaard op de post van @Ireth maar (ironisch genoeg) moest ik te lang zoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja want in zijn hoofd is hij veel jonger namelijk
Dan mankeert hij in ene niks meer zekerquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:49 schreef Ireth het volgende:
Als Rob mag blijven gaat ie proberen de PoN te krijgen...
Het is niet helemaal netjes, maar Twitter slaat naar mijn mening wel weer een beetje door.quote:
hoe kan dat nou off top zijn, heet gebeurd toch op de streams, als 1 van ons een filmpje opneemt en hier plaatst is het toch ook goed?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal netjes, maar Twitter slaat naar mijn mening wel weer een beetje door.
Het is wel cos dus OT we zitten weer eens in een SL![]()
Ik twijfelde om hem te posten idd. Ben de narigheid ook wel beetje zat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal netjes, maar Twitter slaat naar mijn mening wel weer een beetje door.
Het is wel cos dus OT we zitten weer eens in een SL![]()
Doelde ook niet op, dat het geplaatst is, maar dat ik alleen daar op reageerde in eerste instantie, dus dacht om te voorkomen dat er commentaar komt dat ik allen op het twitterbericht reageer plaats ik er maar iets bij over de streamquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoe kan dat nou off top zijn, heet gebeurd toch op de streams, als 1 van ons een filmpje opneemt en hier plaatst is het toch ook goed?
begrijp ik nu dat de narigheid die Rob en Jacqueline doen op de stream niet meer vernoemd mag worden? we moeten het dus maar onder het vloerkleed vegen? alsof het niet gebeurd? zo''n filmpje is toch echt gebeurd? daar maken ze toch niet meer of minder van? Rob zegt het toch 100% Nog even en we mogen hier alleen de positieve dingen nog maar noemenquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik twijfelde om hem te posten idd. Ben de narigheid ook wel beetje zat.
Het is niet netjes, maar ben de narigheid ook wel beetje zat daar. Gister ook aantal mensen gemeld daar voor racisme op ander tweetje. Deze was wel leuk en veel leuke reacties op
[ twitter ]
Oo daarom die SL ??quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
begrijp ik nu dat de narigheid die Rob en Jacqueline doen op de stream niet meer vernoemd mag worden? we moeten het dus maar onder het vloerkleed vegen? alsof het niet gebeurd? zo''n filmpje is toch echt gebeurd? daar maken ze toch niet meer of minder van? Rob zegt het toch 100% Nog even en we mogen hier alleen de positieve dingen nog maar noemen
Nee het gaat erom dat het weer enorm opgeblazen wordt op twitter, rob heeft het gezegd, niet netjes. Er is maar 1 ding dat er tegen gedaan kan worden en dat is niet stemmen op rob..... we kunnen hem ook publiekelijk executeren maar DAT is niet meer van deze tijd, en doorquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
begrijp ik nu dat de narigheid die Rob en Jacqueline doen op de stream niet meer vernoemd mag worden? we moeten het dus maar onder het vloerkleed vegen? alsof het niet gebeurd? zo''n filmpje is toch echt gebeurd? daar maken ze toch niet meer of minder van? Rob zegt het toch 100% Nog even en we mogen hier alleen de positieve dingen nog maar noemen
Ik heb geen zin in die narigheid. Ik klets hier mee voor de lol en plaats filmpjes voor de lol. Niet om in allerlei discussies te belanden. Er is elk jaar veel gezeur en narigheid over bewoners. Dat zal er altijd blijven, maar ik kies ervoor om daar een beetje terughoudend in te zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat het opgeblazen wordt hoeft van mij ook niet, ben ik eens met jullie , maar een 1 op 1 filmpje van de stream is niet off topic en niet opgeblazen, want dat is real gebeurdquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat het weer enorm opgeblazen wordt op twitter, rob heeft het gezegd, niet netjes. Er is maar 1 ding dat er tegen gedaan kan worden en dat is niet stemmen op rob..... we kunnen hem ook publiekelijk executeren maar DAT is niet meer van deze tijd, en door
Hebben we eigenlijk al genoeg funds om de plek naast hem te kopen..?..quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob is een eikel en zie ik liever op een klapstoeltje voor zijn sta-caravan.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk al genoeg funds om de plek naast hem te kopen..?..
De rijst expert... hij weet het weer beter..quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:21 schreef ledn81 het volgende:
Chayron heeft weer een flinke grote bek en praatjes
ja ze hadden in eerste instantie teveel rijst in de rijstkoker gedaan, dus dat wilde niet vlottenquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Over de rijst en iets van beter kunnen is zelf doen... rijst was te hard?
Waar ging het over dan net gemistquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
is negatief en mag niet besproken worden
Goed punt 😂quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]maar we twijfelen of we het wel willen, zo’n zuurpruim als buurman
JA! beetje teveel water gebruikt😂quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
die rijst ziet er echt niet lekker uit
soort pap
haha jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:25 schreef ledn81 het volgende:
"Dat ie zo dan abrupt en opeens weg moet vond ik wel heel abrupt" blijf ik ook een mooie vinden van Rob
Risotto die net te droog isquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
die rijst ziet er echt niet lekker uit
soort pap
Thnx. Maar ik ben nu eenmaal de man die niet van alle spelletjes hou. Mens erger je niet, is bij juist mens erger enorm.quote:
Voor wel 100 man als je het mij vraagquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze hadden in eerste instantie teveel rijst in de rijstkoker gedaan, dus dat wilde niet vlotten
Hahahaha ja ik moest ook heel hard lachen. En ook om wat hij over zijn nominatie: ik nomineer Jason omdat ik vind dat zijn gedrag me heel erg stoort. hij vindt dat 😂quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:25 schreef ledn81 het volgende:
"Dat ie zo dan abrupt en opeens weg moet vond ik wel heel abrupt" blijf ik ook een mooie vinden van Rob
🤣🤣quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Saus is goed
Vlees is goed
Rijst is iets minder, maar weet wie het was.
Aldus Ias
Die gozer echtquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:33 schreef Kayro het volgende:
Omg chayron geeft ff Turkse les aan Jolien..
Hij weet ook echt alles hè
Hij moet gewoon ieder gesprek leiden!
Ali herstelt m ff🤪
pfff echt vermoeiend die manquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:33 schreef Kayro het volgende:
Omg chayron geeft ff Turkse les aan Jolien..
Hij weet ook echt alles hè
Hij moet gewoon ieder gesprek leiden!
Ali herstelt m ff🤪
Dacht ook zoiets te horenquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zei jacq nu dat ze het niet zo lekker vind?
Ik mocht hem al wel. Maar mag hem steeds meer. Zegt direct wat ie op z'n lever heeft. Zal het niet tot de finale halen, maar geeft wel lekker irritaties en sowieso activiteit. De hele dag op de bank hangen zoals Rob, Bart, Jacq en Jolien heb ik nu wel gezien (dat rijmtquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen...
Denk dat ik het echt wel met haar eens kan zijn🤪🤗🙄
Zijn ongepaste opmerkingen tegen Chiara niet vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik mocht hem al wel. Maar mag hem steeds meer. Zegt direct wat ie op z'n lever heeft. Zal het niet tot de finale halen, maar geeft wel lekker irritaties en sowieso activiteit. De hele dag op de bank hangen zoals Rob, Bart, Jacq en Jolien heb ik nu wel gezien (dat rijmt)
Gewoon zijn schuif omlaag laten staan. Wat een stunt zou dat zijnquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze straks bij de batterijwissel een lege batterij aan sjairon geven. alvast bedankt
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef Kayro het volgende:
parabool hyperbool ali over rekenen...
Chayron antwoord: zat er bij ons niet op😅🤣🤣🤣🤣🤣
Wij hadden verplichte rekenmachines van school...🙄😮💨
Precies, leuk onderwerp triggert 😁😉quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef Dragonbullet het volgende:
Zie je, ze zijn altijd al treiters geweest.
bah bahquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja, hij zat smakelijk te lachen!! Zonder schaamte..
bijna met trots wordt t verteld
Het lijkt erop, de beste spieker is net ook al behandeld😶quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:05 schreef suzi1 het volgende:
dus nu is het mekaar overtreffen in aso dingen?
🙏quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijk even afwassen zonder sjairon
Chayron En Rob delen hier echt de?elfde mening .quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:12 schreef suzi1 het volgende:
nee rob, dat is mooi leugen. hij heb bundel geld dan geen props om iemand te bestelen
geen meelij, vragen erom
ja sharonm, die hebben gat in de hand he. hopla
toeslagje erbij
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:16 schreef suzi1 het volgende:
sharon kent ronnie flex. zijn samen begonnen
nou ja, hij kent me niet. maar als hij me ziet wel
we deden bij zelfde platjes maken
krijgt drankje, wordt mizzelik
sharon dronk alles
nu niet meer, nu issie kewl
hij uit raam kosten toen die in de auto zat
gingen naar de mac
(had toen al zoon, maar is bijzaak)
niet naar binnen. riem uit
hij ging zitten, short open
zakken gingen van normaal naar wagenwijd open staan
alles spoot uit ze muil
komt ie er thuis achter dat ze fobie kwijt is
hopla kleren aan. moet bij de mac liggen
erheen. ligtie er niet he!
Regelmatig je gegevens op je telefoon uploaden naar de cloudquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:17 schreef Kayro het volgende:
Ronnie flex en chayron zijn samen begonnen...
Samen in de studio gezeten🥳🥳🤓🤓🤓
Echte matties,
Nu herkent ie m nog wel.. schudden ze elkaar de hand😮💨
Daarna standaard hè naar de Mac
Riem los, kotsen..
Vrouwtje staat op nog maar 1 kind
Telefoon kwijt..
Ronny flex is bijzaak in dit verhaal..
Planka naar de Mac daar ligt de telefoon
Bla bla bla.
Moraal van het verhaal???
Geluid uit als Chayron aan het woord isquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:17 schreef Kayro het volgende:
Echte matties,
Riem los, kotsen..
Telefoon kwijt..
Bla bla bla.
Ik heb gewoon bij kotaen me telefoon niet nodig...quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Regelmatig je gegevens op je telefoon uploaden naar de cloud
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Geluid uit als Chayron aan het woord is
Was aan het kokenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:13 schreef suzi1 het volgende:
wel mooi voor een clipje, deze praat
@:ledn81
Hahaha ja ik zag het ook, de afgunst.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:23 schreef Kayro het volgende:
Rob is jaloers op het sterke verhaal van ali🤣🤣
Hij d3nkt er weer het zijne van, gezicht spreekt weer boekdelen..
Ali had goeie deal met gestolen gsm😁
Hoorde Rob wel nog even over 2x50 euro uit de pinautomaat vlakbij zijn werk. Ik heb dat wel eens gehad en was vlakbij zijn werk denk. Die ouwe zemelaar heb gewoon kouwe blikkies van mijn geld gekocht misschienquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:24 schreef Kayro het volgende:
[..]
Echt wat gemis.. komt vast nog meer.. ze zijn los😁😉
NEE! dat meen jequote:Op donderdag 9 februari 2023 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoorde Rob wel nog even over 2x50 euro uit de pinautomaat vlakbij zijn werk. Ik heb dat wel eens gehad en was vlakbij zijn werk denk. Die ouwe zemelaar heb gewoon kouwe blikkies van mijn geld gekocht misschien
Gewoon het zoveelste sterke verhaal van sjaironquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:17 schreef Kayro het volgende:
Echte matties,
Riem los, kotsen..
Telefoon kwijt..
Bla bla bla.
Nee wel in de douchecel zien staan, maar eigenlijk nooit echt actief met water of een pan warm water bezig gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:26 schreef Dragonbullet het volgende:
Heeft iemand Lindsey wel eens zien douchen of wassen sowieso? Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik het gezien heb...
dat is wel heel negatief hoorquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:26 schreef Dragonbullet het volgende:
Heeft iemand Lindsey wel eens zien douchen of wassen sowieso? Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik het gezien heb...
Het is maar waar je van houdt, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:26 schreef Dragonbullet het volgende:
Nou, ik vroeg het me net gewoon af toen ze die saus aan weggooien was en iets morste op haar tshirt. Ik dacht toen, dat shirt moet in de was.. en daardoor dacht ik aan douchen. Onschuldige gedachte hoorquote:
Zo zie ik rob de hele tijd in die grijze truiquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt, zullen we maar zeggen
ach het is weer half negenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:29 schreef odie22 het volgende:
spoiler alert , in de uitzending vlokkengate![]()
![]()
Echt he. Maar ja, Rob denkt dat niemand de streams kijktquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
alle verhalen geluisterd maar moraal van het verhaal is dat rob en sjairon (die bevestigde dat hij het ook zou doen) geld wat ze zien meteen pakken en houden en dat ook normaal vinden.
leuke verhalen weer rob over je collega ook, zal ie blij mee zijn.
Ik heb dat idee ook, maar goed je weet het niet. Ik probeer er niet aan te denken haha.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zo zie ik rob de hele tijd in die grijze trui
En bart in een groen t shirt
En lindsey heef voor me gevoel ook de hele tijd hetzelfde aan
bart maakt alleen maar reclame steeds voor die duikschool en lindsy heeft een keer verteld hoofdzakelijk alleen maar zwarte kleren te hebben ook omdat ze dat op haar werk aan moet. Jolien ook hoofdzakelijk zwart zei zequote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zo zie ik rob de hele tijd in die grijze trui
En bart in een groen t shirt
En lindsey heef voor me gevoel ook de hele tijd hetzelfde aan
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
action voor de voetjes, en mimi zijn shrek zalfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |