abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207922903
Is het ~kaartje naar jezelf sturen~ weer die tijd van het jaar?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207923168
Godzijdank weer thuis. Even heel duidelijk een grens getrokken: OF ik ga met haar mee EN slaap daar. OF ik ga direct naar huis. Dat werd het laatste, nu moe en thuis en bijkomen
pi_207923268
^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207925052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank weer thuis. Even heel duidelijk een grens getrokken: OF ik ga met haar mee EN slaap daar. OF ik ga direct naar huis. Dat werd het laatste, nu moe en thuis en bijkomen
Heel goed :)
pi_207926664
Hier ben ik mezelf aan het opladen voor een weekendje sociaal doen (en dan ook nog grotendeels met vreemden).
Morgen gaan we naar een bierproeverij waar we alleen diegene kennen die de proeverij geeft. Zaterdag naar een boekenclub van schoonfamilie, maar daarkomen ook veel aangetrouwde mensen die we nog niet kennen. En dan zondag een filmmarathon bij ons thuis, waar ik 1 persoon ook nog niet zo goed van ken.
pi_207926938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier ben ik mezelf aan het opladen voor een weekendje sociaal doen (en dan ook nog grotendeels met vreemden).
Morgen gaan we naar een bierproeverij waar we alleen diegene kennen die de proeverij geeft. Zaterdag naar een boekenclub van schoonfamilie, maar daarkomen ook veel aangetrouwde mensen die we nog niet kennen. En dan zondag een filmmarathon bij ons thuis, waar ik 1 persoon ook nog niet zo goed van ken.
Het klinkt wel heel leuk allemaal, wat voor boekenclub is het? Moet je dan allemaal hetzelfde boek gelezen hebben en daar de hele middag over praten?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207928407
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:05 schreef drakin het volgende:

[..]
Het klinkt wel heel leuk allemaal, wat voor boekenclub is het? Moet je dan allemaal hetzelfde boek gelezen hebben en daar de hele middag over praten?
Het is de eerste bijeenkomst dus nog even aftasten. Maar we hebben allemaal de 1e helft van hetzelfde boek gelezen en dan er over praten inderdaad.
pi_207929802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het is de eerste bijeenkomst dus nog even aftasten. Maar we hebben allemaal de 1e helft van hetzelfde boek gelezen en dan er over praten inderdaad.
Wel gezamenlijke interesse in een bepaald genre of is het random wat vooraan in de boekenwinkel ligt?

Geen boekenclub ervaring verder, pure nieuwsgierigheid hoe zo'n club zou werken.

En welk boek lezen jullie?
pi_207931564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Maandag: all peopled out. :+

Veel plezier vandaag bij de bierproeverij! En ik ben ook wel nieuwsgierig naar welk boek jullie lezen samen en welke films jullie gaan kijken zondag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207931627
Gisteravond gaf de vaatwasser een melding over lekkage van de bodemplaat. Straks maar eens zien welk kind me wel wil helpen met de afwas. En dan hoop ik dat m’n man zo handig is dat hij het ding dit weekend kan maken. Of ik.. :P

Zo naar een soort yoga en pilates in het zwembad. Ik vind het spannend en heb eigenlijk helemaal geen zin. 8)7
pi_207932528
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef drakin het volgende:

[..]
Wel gezamenlijke interesse in een bepaald genre of is het random wat vooraan in de boekenwinkel ligt?

Geen boekenclub ervaring verder, pure nieuwsgierigheid hoe zo'n club zou werken.

En welk boek lezen jullie?
Deze eerste hebben we redelijk random gekozen. Het is Fairytale van Stephen King geworden.
In het vervolg mag iedereen een boek inbrengen en die wordt per keer dan blind gekozen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Maandag: all peopled out. :+

Veel plezier vandaag bij de bierproeverij! En ik ben ook wel nieuwsgierig naar welk boek jullie lezen samen en welke films jullie gaan kijken zondag.
Boek staat hierboven :)

En qua films brengen mijn man en ik uiteraard Oscarfilms in, want anders lopen we achter op schema :') Dat worden dus Aftersun en To Leslie.
Verder zijn Wendell & Wild, The Birdcage, Ridders of Justice, 3 Billboards en Banshees of Inisherin opties.
pi_207932534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:26 schreef Sumppi het volgende:
Gisteravond gaf de vaatwasser een melding over lekkage van de bodemplaat. Straks maar eens zien welk kind me wel wil helpen met de afwas. En dan hoop ik dat m’n man zo handig is dat hij het ding dit weekend kan maken. Of ik.. :P

Zo naar een soort yoga en pilates in het zwembad. Ik vind het spannend en heb eigenlijk helemaal geen zin. 8)7
Dat zou ik ook spannend vinden, benieuwd wat je er van vindt :)
pi_207934461
Aftersun en To Leslie zou ik ook wel willen zien. :Y

Er was een kennis in het zwembad, wat gezellig was. En verder viel het me ook alles mee. Volgende week ga ik dezelfde les volgen en het uur ervoor meedoen met AquaPower. Ben ik nu in ieder geval over die hoge drempel heen. *O* De kaart heb ik al sinds juni. Meer dan een half jaar moed moeten verzamelen. :@
pi_207935397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:

Er was een kennis in het zwembad, wat gezellig was. En verder viel het me ook alles mee. Volgende week ga ik dezelfde les volgen en het uur ervoor meedoen met AquaPower. Ben ik nu in ieder geval over die hoge drempel heen. *O* De kaart heb ik al sinds juni. Meer dan een half jaar moed moeten verzamelen. :@
Goed zo *O* die drempel kan soms zo hoog zijn he.
pi_207936361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:

Heel goed bezig! Ik ben zo trots op je
pi_207936369
De schildpad is af en ik ben begonnen aan de eerste vis
pi_207937935
Ik zag gister via Facebook een gehaakt zeeduiveltje, die zo leuk was. Je zou een aquarium met gehaakte vissen en waterplanten aan visdraad kunnen maken. :D
pi_207938005
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed zo *O* die drempel kan soms zo hoog zijn he.
Ja, vreselijk. Ik voel me alleen in zo'n groep wel wat motorisch gestoord. Het duurt altijd even voor ik door heb welke bewegingen moeten worden gemaakt. Gelukkig zie je daar in het water weinig van. :')

Weekend. *O* En de monsterafwas heb ik alleen gedaan. Ene kind ging naar een vriend, andere kind nam een vriendin mee en de jongste is nog altijd ziek op de bank.
pi_207938336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Deze eerste hebben we redelijk random gekozen. Het is Fairytale van Stephen King geworden.
In het vervolg mag iedereen een boek inbrengen en die wordt per keer dan blind gekozen.
[..]
Boek staat hierboven :)

En qua films brengen mijn man en ik uiteraard Oscarfilms in, want anders lopen we achter op schema :') Dat worden dus Aftersun en To Leslie.
Verder zijn Wendell & Wild, The Birdcage, Ridders of Justice, 3 Billboards en Banshees of Inisherin opties.
O dat lijkt me een leuk boek!

Ik ben nog op zoek naar iemand die hem wil delen.

En van die films heb ik maar 1 gezien, ik loop achter in films :o
pi_207938474
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 16:35 schreef Sumppi het volgende:
Ik zag gister via Facebook een gehaakt zeeduiveltje, die zo leuk was. Je zou een aquarium met gehaakte vissen en waterplanten aan visdraad kunnen maken. :D
Ik hang ze voor het raam, ze zijn nogal groot :P
  vrijdag 10 februari 2023 @ 17:39:12 #23
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_207938690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een woeste schildpad

[ afbeelding ]
Hij is gaaf!! O+
pi_207939035
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik hang ze voor het raam, ze zijn nogal groot :P
Net of je zelf in een aquarium zit. *O*

Die ogen van de schildpad zijn gaaf. :D :o
pi_207939260
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:04 schreef drakin het volgende:

[..]
O dat lijkt me een leuk boek!

Ik ben nog op zoek naar iemand die hem wil delen.

En van die films heb ik maar 1 gezien, ik loop achter in films :o
Tot nu toe is het een erg leuk verhaal :Y Ik moet zeker meer van King gaan lezen.

De rest zijn ook nog wel hele nieuwe films.

quote:
Een woeste schildpad

[ afbeelding ]
Cute O+
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 18:45:27 #26
388664 crew  Dotteke
pi_207939447
quote:
Een woeste schildpad

[ afbeelding ]
Hij is best leuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_207939450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 18:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Tot nu toe is het een erg leuk verhaal :Y Ik moet zeker meer van King gaan lezen.

De rest zijn ook nog wel hele nieuwe films.
[..]
Cute O+
Ik heb alleen nog maar The Green Mile gelezen, allemaal losse boekjes toen en erg mooi geschreven. Ik had wel een hekel aan de ellenlange verhalen over een muis, zo irritant!
pi_207939474
O ja, hij was helemaal af

pi_207939591
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 18:45 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik heb alleen nog maar The Green Mile gelezen, allemaal losse boekjes toen en erg mooi geschreven. Ik had wel een hekel aan de ellenlange verhalen over een muis, zo irritant!
Daar heb ik alleen de film van gezien. Ik ben ooit eens begonnen aan Christine, maar die heb ik nooit uitgelezen. Daarna had ik ook helemaal geen zin meer om iets van hem te lezen.

De film Misery ook gezien met Kathy Bates. _O_
pi_207945453
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 18:45 schreef drakin het volgende:

[..]
Prachtige film boek heb ik niet gelezen
pi_207945454
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 18:48 schreef drakin het volgende:
O ja, hij was helemaal af

[ afbeelding ]
Mooie puzzel ^O^
pi_207945455
c_/ Morguh :W
pi_207945887
Goedemorgen

Het liefst duik ik mijn nest weer in, ben echt deaud
pi_207949120
Ik ben zo'n asociale buurvrouw
Mijn buurman klaagt altijd te ik te weinig geluid maak, waardoor hij niet weet of ik thuis ben... en ik doe ook niet altijd open (jep, geluidsdichte koptelefoon, hoor ik hem niet, vind ik fijn mijn kleine bubbel). Dit is toch gezeur
pi_207949146
Doe mij zo'n buurvrouw. :P
pi_207949174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:22 schreef Sumppi het volgende:
Doe mij zo'n buurvrouw. :P
De onderbuurman zegt ook mij nooit te horen. Vindt hij prettig, want ik zit boven zijn slaapkamers en zo. Ik zou ook niet weten hoe ik meer herrie moet maken, zonder er zelf last van te hebben

Het grappige is dat hij over mij klaagt dat ik te stil ben, maar over de vorige bewoners klaagt hij dat ze teveel geluid maakten. Wat wil die vent nou
pi_207949184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n asociale buurvrouw
Mijn buurman klaagt altijd te ik te weinig geluid maak, waardoor hij niet weet of ik thuis ben... en ik doe ook niet altijd open (jep, geluidsdichte koptelefoon, hoor ik hem niet, vind ik fijn mijn kleine bubbel). Dit is toch gezeur
Lol, waar mensen ook over kunnen klagen. :') Klinkt juist ideaal. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207949200
Waarom heeft hij je nodig, dat hij aanbelt? Is dat voor pakjes? Als een postbode een pakje bij de buren brengt en ze doen nooit open en ik weet ook niet of ze thuis zijn of niet, dan zou ik dat wel wat vervelend vinden. Gelukkig brengen ze hier nooit pakjes bij de buren. :P
pi_207949212
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Lol, waar mensen ook over kunnen klagen. :') Klinkt juist ideaal. _O_
Ja toch. :o

Misschien vindt de buurman je leuk. :+
pi_207949219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:27 schreef Sumppi het volgende:
Waarom heeft hij je nodig, dat hij aanbelt? Is dat voor pakjes? Als een postbode een pakje bij de buren brengt en ze doen nooit open en ik weet ook niet of ze thuis zijn of niet, dan zou ik dat wel wat vervelend vinden. Gelukkig brengen ze hier nooit pakjes bij de buren. :P
Nee om te vragen waar ik was als ik een avondje weg was.
Of om te klagen over de benedenbuurman
Of om te zeggen dat ik niet zo openlijk mijn vuilnis meot wegbrengen
Of om te zeuren dat ik te weinig geluid maak
pi_207949222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja toch. :o

Misschien vindt de buurman je leuk. :+
Die man heeft een hobby nodig
pi_207949227
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die man heeft een hobby nodig
En bij wie kan hij dan het beste aankloppen? :D
pi_207949230
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee om te vragen waar ik was als ik een avondje weg was.
Of om te klagen over de benedenbuurman
Of om te zeggen dat ik niet zo openlijk mijn vuilnis meot wegbrengen
Of om te zeuren dat ik te weinig geluid maak
Bizar. :{
pi_207949237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En bij wie kan hij dan het beste aankloppen? :D
Hahahahahaha oh dat is het _O- ik wist niet dat zo'n eigenwijs stuk vreten advies wilde
pi_207949246
Hoe breng jij je vuilnis weg? _O-
pi_207949251
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Bizar. :{
Ja en ik kwam donderdag uit het ziekenhuis thuis, had een pizza besteld en toen vroeg hij waarom ik pizza ging eten. Come on...

Die man is heel erg raar

Ook belde hij een keer aan om te vragen of ik wel een citroen in de emmer deed als ik ging dweilen. Random uit eht niets.
pi_207949262
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik til de zak op, loop naar beneden, loop naar de container (terwijl ik de zak vast heb) en gooi hem weg

Hij pakt zijn fiets, doet zijn zak erin, en moffelt hem weg, zodat mensen niet zien dat hij vuil heeft
pi_207949267
Ik heb gister m'n dochter en haar vriendin naar de brievenbus gestuurd. Hadden ze geen zin in. Heb ik ze de sketch The Ministry of Silly Walks laten zien en daar gingen ze. Zo stel ik me nu jou voor bij het wegbrengen van je vuilnis.
pi_207949269
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:30 schreef Sumppi het volgende:

Ik heb gister m'n dochter en haar vriendin naar de brievenbus gestuurd. Hadden ze geen zin in. Heb ik ze de sketch The Ministry of Silly Walks laten zien en daar gingen ze. Zo stel ik me nu jou voor bij het wegbrengen van je vuilnis.
_O-
pi_207949287
Ik vrees dat ik gewoon een saaie buurvrouw ben en dat dat voor meneer roddelkont te saai is
pi_207949290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en ik kwam donderdag uit het ziekenhuis thuis, had een pizza besteld en toen vroeg hij waarom ik pizza ging eten. Come on...

Die man is heel erg raar

Ook belde hij een keer aan om te vragen of ik wel een citroen in de emmer deed als ik ging dweilen. Random uit eht niets.
8)7 _O-
pi_207949295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vrees dat ik gewoon een saaie buurvrouw ben en dat dat voor meneer roddelkont te saai is
En dan tegen de onderbuurman: 'nou, die van hierboven doet geen citroen in haar emmer als ze gaat dweilen!'
pi_207949324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En dan tegen de onderbuurman: 'nou, die van hierboven doet geen citroen in haar emmer als ze gaat dweilen!'
Hahahahaha ja dat dus
En die van beneden zou een drugsdealer zijn omdat hij vaak bezoek heeft _O-
En de donkere mensen tegenover deugen niet omdat het Afrikanen zijn (is zelf Surinamer)
En die aan de andere kant van hem deugen niet omdat het Somaliërs zijn
En het kattenvrouwtje is gestoord volgens hem
En de alleenstaande moeder heeft een kind dat compleet gestoord zou zijn
Zo heeft hij over iedereen wat. En ik ben dus te stil
pi_207949335
Maar goed :) hij doet maar :P
Ik moest even mijn hart luchten
pi_207949343
(en de frustratie is eigenlijk dat alle leuke dingen niet doorgaan door mijn moeder en dat ik daar gefrustreerd over ben en dan ooooook nog eens een zeurende buurman ;) Hij is het probleem niet)
pi_207949346
Ja, lekker laten gaan.
pi_207949347
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik til de zak op, loop naar beneden, loop naar de container (terwijl ik de zak vast heb) en gooi hem weg

Hij pakt zijn fiets, doet zijn zak erin, en moffelt hem weg, zodat mensen niet zien dat hij vuil heeft
Oh no, stel je voor dat je buren zien dat je je troep netjes weggooit. :o _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207949361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
(en de frustratie is eigenlijk dat alle leuke dingen niet doorgaan door mijn moeder en dat ik daar gefrustreerd over ben en dan ooooook nog eens een zeurende buurman ;) Hij is het probleem niet)
Je wilde denk ik onder andere naar Zwolle dit weekend? Het is ook echt frustrerend dat leuke dingen dan even niet kunnen. -O-
pi_207949398
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Je wilde denk ik onder andere naar Zwolle dit weekend? Het is ook echt frustrerend dat leuke dingen dan even niet kunnen. -O-
Nee ik zou naar een vriendin, maar dat mocht niet van mijn begeleidster omdat het gedoe met mijn ma teveel is
En ik zou naar Harderberg met een vriendin, maar dan kan niet door mijn moeders gedoe
En ik zou puzzelen met mijn beste vriendin, maar dan zit ik in het ziekenhuis -O-
pi_207949424
Balen. -O-
pi_207949432
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee ik zou naar een vriendin, maar dat mocht niet van mijn begeleidster omdat het gedoe met mijn ma teveel is
En ik zou naar Harderberg met een vriendin, maar dan kan niet door mijn moeders gedoe
En ik zou puzzelen met mijn beste vriendin, maar dan zit ik in het ziekenhuis -O-
-O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207949524
Maar nu is het een lekkere dag :) Even lekker serie kijken, dadelijk weer boven zitten :)
pi_207949656
Hier is man de vloer in de studiekamer aan het leggen. Zodra hij klaar is ga ik denk ik even een rondje door het bos lopen met de hond.
pi_207949721
Ik ben bijna weer thuis na de boekenclub aan de andere kant van het land. Dan eerst een dutje want het was het een slechte korte nacht.
pi_207949731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:01 schreef Sumppi het volgende:
Hier is man de vloer in de studiekamer aan het leggen. Zodra hij klaar is ga ik denk ik even een rondje door het bos lopen met de hond.
Lekker en succes met de vloer!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben bijna weer thuis na de boekenclub aan de andere kant van het land. Dan eerst een dutje want het was het een slechte korte nacht.
Slaap lekekr zo :*
Was het leuk?
pi_207949855
Was. :(

Wel bijna alles schoon aan de lijn of in de kast na vandaag, dus ik zie het als een goede dag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207949906
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Was. :(

Wel bijna alles schoon aan de lijn of in de kast na vandaag, dus ik zie het als een goede dag. :+
De ergste huishoudelijke taak...
pi_207949969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De ergste huishoudelijke taak...
Als ik het niet steeds zo uitstelde, zou het wel meevallen. _O-

Achjaaa. Was voor mijn doen vroeg actief, dus lekker even de tijd voor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207950014
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Als ik het niet steeds zo uitstelde, zou het wel meevallen. _O-

Achjaaa. Was voor mijn doen vroeg actief, dus lekker even de tijd voor.
Ik heb een keurige rij opgevouwen was liggen, voor de kast...
En de wasmand is leeg
Alleen ik moet het nog in de kast leggen... morgen
  Moderator zaterdag 11 februari 2023 @ 14:50:13 #71
382129 crew  Donna
pi_207950237
Deze horrorgriep is echt killing hoor. Jemig.

Griep en nierbekkenontsteking naast elkaar voor mij en de jongste hoestte al de hele week en is nu ook ziekig. Oudste nog niet. Man is sinds vannacht gevloerd.

Hoor iedereen om me heen dat de griep nu zolang duurt. Zit er idd bijna al een hele week in nu. Klaar mee.
pi_207950592
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:50 schreef Donna het volgende:

Griep en nierbekkenontsteking naast elkaar voor mij en de jongste hoestte al de hele week en is nu ook ziekig. Oudste nog niet. Man is sinds vannacht gevloerd.

Hoor iedereen om me heen dat de griep nu zolang duurt. Zit er idd bijna al een hele week in nu. Klaar mee.
Gatsie wat naar. Beterschap voor jullie :*
pi_207951128
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker en succes met de vloer!
[..]
Slaap lekekr zo :*
Was het leuk?
Ja was zeker wel leuk :)
Voor het eerst de man en de zoon van een nicht ontmoet. Door corona een paar jaar elkaar niet gezien, raar hoe dingen kunnen veranderen in zo'n korte tijd.
pi_207951671
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 14:50 schreef Donna het volgende:

Ja, het is bij iedereen die ik spreek en het heeft dikke ellende. Sterkte met de nierbekkenontsteking bovenop de griep. :{ En beterschap voor allemaal. :*

Ik ben net weer een beetje beter, maar m'n ribbenkast en middenrif doen zo'n zeer. En tijdens de griep pijn in verschillende gewrichten. Nooit eerder zo meegemaakt. Kleuter is hier nu ook al een week thuis en nog altijd echt ziek. -O-
pi_207951695
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 16:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Voor het eerst de man en de zoon van een nicht ontmoet. Door corona een paar jaar elkaar niet gezien, raar hoe dingen kunnen veranderen in zo'n korte tijd.
Mooi te lezen dat je het leuk hebt gehad. Wel bijzonder dat een familie een boekenclub begint. Dat er zoveel mensen mee willen doen binnen een familie. :Y
pi_207951752
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 16:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Leuk O+
Veel plezier met lezen :)
pi_207951936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 17:02 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Mooi te lezen dat je het leuk hebt gehad. Wel bijzonder dat een familie een boekenclub begint. Dat er zoveel mensen mee willen doen binnen een familie. :Y
Vandaag waren we met 8 man (waarschijnlijk sluiten we nog meer mensen later aan). Dus niet supergrote groep maar wel leuk.
Het idee kwam van de nicht van mijn mam :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Leuk O+
Veel plezier met lezen :)
Thanks!
pi_207954062
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 17:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Vandaag waren we met 8 man (waarschijnlijk sluiten we nog meer mensen later aan). Dus niet supergrote groep maar wel leuk.
Het idee kwam van de nicht van mijn mam :)
[..]
Thanks!
In Breda zat ik een tijdje bij een leesclub. Ik geloof dat we met zijn zevenen of achten waren en dat was eigenlijk wel een mooi aantal. :Y
pi_207954119
Een leesclub lijkt me zowel leuk als stressvol
pi_207954332
Er zijn allerlei leesclubs te vinden, zie ik nu. Wij lazen moderne literatuur en klassiekers. Ik zie nu ook leesclubs voor boeken over geschiedenis, filosofie, een bepaalde taal enz. :D Een vriendin van mij zat bij een leesclub van een boekhandeltje waar ze samen SF/ Fantasy lazen.

Ik ben gestopt, omdat er wat boeken werden gekozen die me niet zo trokken en omdat het vaak gebeurde dat deelnemers het boek niet hadden gelezen, maar wel voor de gezelligheid kwamen. Dat bespreekt dan wat lastig. :+
pi_207954357
En ik kom net luisterclubs tegen. Dan luisteren ze samen naar bijvoorbeeld een klassiek stuk en bespreken ze dat. :D
pi_207954484
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:03 schreef Sumppi het volgende:

[..]
In Breda zat ik een tijdje bij een leesclub. Ik geloof dat we met zijn zevenen of achten waren en dat was eigenlijk wel een mooi aantal. :Y
Het voelde in ieder geval goed zo :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een leesclub lijkt me zowel leuk als stressvol
Snap ik :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:19 schreef Sumppi het volgende:
Er zijn allerlei leesclubs te vinden, zie ik nu. Wij lazen moderne literatuur en klassiekers. Ik zie nu ook leesclubs voor boeken over geschiedenis, filosofie, een bepaalde taal enz. :D Een vriendin van mij zat bij een leesclub van een boekhandeltje waar ze samen SF/ Fantasy lazen.

Ik ben gestopt, omdat er wat boeken werden gekozen die me niet zo trokken en omdat het vaak gebeurde dat deelnemers het boek niet hadden gelezen, maar wel voor de gezelligheid kwamen. Dat bespreekt dan wat lastig. :+
Oja daar zou ik ook niet blij van worden.
Mijn man zat zich van te voren al op te vreten dat de helft vast het boek niet gelezen zullen hebben :') Maar dat was niet nodig. Iedereen had het gelezen. Er waren wel 2 last minute afhakers en daar verwacht ik van dat ze dus niet alles gelezen kregen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207954803
Ja als mensen het niet lezen is het irritant.

Een leesclub is wel een goede om nieuwe boeken te ontdekken, maar ik zit wel graag in mijn eigen bubbel. Lezen doe ik ter ontspanning en zo.
pi_207954868
Nu De Leesclub van Renate Dorrestein erbij gepakt. Even geïnspireerd door jullie
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 08:26:32 #85
388664 crew  Dotteke
pi_207961553
Morguh, gisteren de verjaardag van mijn kleindochter gevierd, ze wordt dinsdag al weer 1 jaar. Wat vliegt de tijd
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 09:15:16 #86
382129 crew  Donna
pi_207961721
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, gisteren de verjaardag van mijn kleindochter gevierd, ze wordt dinsdag al weer 1 jaar. Wat vliegt de tijd
Op Valentijnsdag! O+
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 09:18:11 #87
388664 crew  Dotteke
pi_207961736
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Op Valentijnsdag! O+
Ja een valentijns baby, hoe mooi is dat
pi_207964171
Ik ben bij de action geweest en heb drie bouwpakketjes buit gemaakt

[ Bericht 80% gewijzigd door ChildoftheStars op 12-02-2023 13:06:47 ]
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 18:27:42 #91
382129 crew  Donna
pi_207968969
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben bij de action geweest en heb drie bouwpakketjes buit gemaakt

[ afbeelding ]
OMG die rolling bistro O+
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 18:28:05 #92
382129 crew  Donna
pi_207968978
Ik volg op Insta iemand die met olie pastels hele simpele leuke dingen maakt.
Jullie voelen 'm al aankomen he?!
pi_207968986
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:27 schreef Donna het volgende:

[..]
OMG die rolling bistro O+
Ja cute hé! Even in de dozen gespiekt en je moet ook van alles zelf kleien. Morgen snel met de kas verder
pi_207968999
Dan kan ik sneller een nieuwe beginnen. Al heb ik er best veel :@
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 18:34:52 #95
382129 crew  Donna
pi_207969124
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja cute hé! Even in de dozen gespiekt en je moet ook van alles zelf kleien. Morgen snel met de kas verder
Oh dat vind ik echt heel leuk! *O*
pi_207969211
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh dat vind ik echt heel leuk! *O*
Action ;)
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 18:50:49 #97
388664 crew  Dotteke
pi_207969370
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan kan ik sneller een nieuwe beginnen. Al heb ik er best veel :@
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen :D
pi_207969416
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen :D
Wat is dat voor een raar woord ;)
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 18:56:21 #99
388664 crew  Dotteke
pi_207969473
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat is dat voor een raar woord ;)
Dat ken jij niet he :P
pi_207969486
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat ken jij niet he :P
Nee heel raar begrip..moest het opzoeken. Klinkt als een nachtmerrie
pi_207969505
Al heb ik vandaag niks gedaan, verveelde me niet, maar had niet geslapen
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 19:00:07 #102
382129 crew  Donna
pi_207969533
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Action ;)
Ja ik zag het, stop maar. :')
pi_207969584
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ik zag het, stop maar. :')
Is voor zo'n huisje niet duur. Ik zou het doen als ik jou was ;)
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 19:07:16 #104
382129 crew  Donna
pi_207969621
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Is voor zo'n huisje niet duur. Ik zou het doen als ik jou was ;)
Ksssttt. Ik wil ook al oliepastels.
pi_207969643
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:07 schreef Donna het volgende:

[..]
Ksssttt. Ik wil ook al oliepastels.
Je moet dan even bij de action kijken of die ze heeft O-)
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 19:13:21 #106
382129 crew  Donna
pi_207969697
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je moet dan even bij de action kijken of die ze heeft O-)
o|O o|O o|O
  Moderator maandag 13 februari 2023 @ 05:52:32 #108
388664 crew  Dotteke
pi_207975494
Morguh dames c_/ Strkas naar Apldoorn voor vergadering, Vergaderen vind ik nooit zo erg maar dat ik er bijna een uur voor moet rijden heen en dan een uur terug is een ander verhaal
  maandag 13 februari 2023 @ 06:45:44 #109
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_207975569
Morgen. De laatste dagen heb ik zitten gamen. Momenteel bezig met Harvestella.

Vandaag mijn niet werken dag, dus boodschappen, borduren en kaarten maken. :D

Vanavond misschien beginnen aan Jozef van de kerststal.
pi_207975892
Goedemorgen :W
Kapot na dit weekend.
Vandaag vroeg op want ze komen de dakkapel fixen, bellen ze net dat ze pas vanmiddag komen -O-
  maandag 13 februari 2023 @ 08:43:57 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207976149
Dat weekend mag toch best wat langer duren. :O

Wel lekker bezig geweest, nieuwe tattoo gepland, beetje zitten kloten om m'n stream setup werkend te krijgen, beetje zitten gamen. Alleen knutselen is er niet erg van gekomen, zal ook niet eerder dan woensdag worden vrees ik. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 13 februari 2023 @ 08:46:54 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_207976173
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat weekend mag toch best wat langer duren. :O

Wel lekker bezig geweest, nieuwe tattoo gepland, beetje zitten kloten om m'n stream setup werkend te krijgen, beetje zitten gamen. Alleen knutselen is er niet erg van gekomen, zal ook niet eerder dan woensdag worden vrees ik. ;(
Nieuwe tattoo? :o waar, wat? tell me :9

Goedemorgen trouwens. :W
Ik heb nieuw garen gekocht en ben aan een vest begonnen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 13 februari 2023 @ 08:52:47 #113
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207976234
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Nieuwe tattoo? :o waar, wat? tell me :9

Goedemorgen trouwens. :W
Ik heb nieuw garen gekocht en ben aan een vest begonnen.
Nieuwe kraken, op m'n dijbeen. O+ Van deze dude.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 13 februari 2023 @ 08:55:31 #114
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207976261
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 08:10 schreef Sarabi het volgende:
Kapot na dit weekend.
Vandaag vroeg op want ze komen de dakkapel fixen, bellen ze net dat ze pas vanmiddag komen -O-
Meh. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 13 februari 2023 @ 08:59:58 #115
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_207976322
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Nieuwe kraken, op m'n dijbeen. O+ Van deze dude.
Nice. Benieuwd naar het resultaat. Wanneer mag je?
  maandag 13 februari 2023 @ 09:03:03 #116
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207976338
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Nice. Benieuwd naar het resultaat. Wanneer mag je?
Eerste sessie is half mei, maar gaat wel een sessie of vier worden voor 'ie af is. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207980233
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Eerste sessie is half mei, maar gaat wel een sessie of vier worden voor 'ie af is. :P
Wow heftig! Stoer dat ej dat durft!
pi_207981003
Nog steeds aan het wachten -O- En aangezien het een klus van een halve dag werk is begin ik me langzaamaan af te vragen of ze vandaag nog komen.
pi_207981294
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Nog steeds aan het wachten -O- En aangezien het een klus van een halve dag werk is begin ik me langzaamaan af te vragen of ze vandaag nog komen.
Oh wat klote, ik duim voor jullie!
pi_207981400
Ze zijn er :) soms helpt het om even te klagen
pi_207982451
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 14:56 schreef Sarabi het volgende:
Ze zijn er :) soms helpt het om even te klagen
Al was het maar om je eigen gemoed ;)
pi_207982692
Ze zijn ook al weer klaar *O* ze hadden extra man bij zich.
pi_207982710
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Ze zijn ook al weer klaar *O* ze hadden extra man bij zich.
Mooi zo!
pi_207983606
14 april naar de kreadoe en deze keer word ik terecht verwend voor een keer. Ik weiger me schuldig te voelen
pi_207983757
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
14 april naar de kreadoe en deze keer word ik terecht verwend voor een keer. Ik weiger me schuldig te voelen
Veel plezier alvast *O*
pi_207983834
Jaaaaaaa heel veel categorieën waarin ik niks wil aanschaffen. Haken en vilt en miniatuur in theorie.

Maar dat wordt hem allemaal wel :p
Wil wel kijken voor nieuwe hobby's
En ik ga kijken voor weefdingen
En mozaïek
En knutselpakketten van nieuwe hobby's
pi_207984742
Klaar om Titanic in de bios te zien, heel benieuwd hoe hij nu is na al die jaren.
pi_207984792
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Klaar om Titanic in de bios te zien, heel benieuwd hoe hij nu is na al die jaren.
Spoiler: gezonken
pi_207985456
Ik ben zo hard aan het voorjaar toe. Zon, op het balkon zitten...
pi_207989450
Morgen wordt een lange dag
Zit nog op de bank en heb nul slaap. Als ik om drie uur nog wakker ben wordt het tijd om koffie te gaan tanken
Gaat lekker deze maand met slapen
pi_207989647
Ligt fok er vannacht niet uit?
pi_207989785
Eindelijk ochtend! Goedemorgen! Bijna licht! En het duurt heel lang voordat het weer nacht wordt
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 06:51:19 #134
388664 crew  Dotteke
pi_207989838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 04:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt fok er vannacht niet uit?
Nee, is al een tijdje niet meer, geen Down Time meer gelukkig
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 06:51:33 #135
388664 crew  Dotteke
pi_207989839
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eindelijk ochtend! Goedemorgen! Bijna licht! En het duurt heel lang voordat het weer nacht wordt
Niet goed geslapen dus das balen
pi_207989840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, is al een tijdje niet meer, geen Down Time meer gelukkig
Oh... hahaha, oké, lekker
Dacht dat DT voor Dead Time stond _O-
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 06:52:36 #137
388664 crew  Dotteke
pi_207989841
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo hard aan het voorjaar toe. Zon, op het balkon zitten...
Gisteren was hier een mooie dag. Met jas aan in de zon had je makkelijk buiten kunnen zitten.

Hoe is het met je moeder eigenlijk?
pi_207989844
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Niet goed geslapen dus das balen
Helemaal niet geslapen. De afgelopen 72 uur heb ik nog geen 5 geslapen en ik spring zo beetje door het plafond van energie.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 06:53:14 #139
388664 crew  Dotteke
pi_207989845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh... hahaha, oké, lekker
Dacht dat DT voor Dead Time stond _O-
O ja had ook gekund in DTS zeiden ze altijd downtime
pi_207989847
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gisteren was hier een mooie dag. Met jas aan in de zon had je makkelijk buiten kunnen zitten.

Hoe is het met je moeder eigenlijk?
Ik heb gisteren boodschappen voor haar gedaan omdat ze niet naar buiten durft. Ze is aan het herstellen van de tweede operatie. Volgende week gaan we op controle om te zien of alles goed is gegaan en anderhalf week later de laatste operatie. Dan weer anderhalf week later controle en dan is het eventjes klaar
pi_207989848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja had ook gekund in DTS zeiden ze altijd downtime
Ah oké, misschien ben ik raar hoor. Ik gokte maar naar de betekenis.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 07:13:23 #142
388664 crew  Dotteke
pi_207989876
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Helemaal niet geslapen. De afgelopen 72 uur heb ik nog geen 5 geslapen en ik spring zo beetje door het plafond van energie.
O dat is niet veel, heb je daar geen medicijnen voor ?
pi_207989879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is niet veel, heb je daar geen medicijnen voor ?
Op, en doorheen geknald ervoor. Ik moet even de begeleider appen of hij meeneemt
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 07:28:04 #144
388664 crew  Dotteke
pi_207989917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Op, en doorheen geknald ervoor. Ik moet even de begeleider appen of hij meeneemt
O, waarom zorg je niet dat je ze altijd in huis hebt in het geval dat?
pi_207989921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O, waarom zorg je niet dat je ze altijd in huis hebt in het geval dat?
Ik mag niet meer dan voor twee nachten in huis hebben van de begeleiders. Dus zij hebben het doosje en brengen als het op is. Is het weekend dan heb ik pech.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 07:31:26 #146
388664 crew  Dotteke
pi_207989930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik mag niet meer dan voor twee nachten in huis hebben van de begeleiders. Dus zij hebben het doosje en brengen als het op is. Is het weekend dan heb ik pech.
Lekker dan, maar het weekend is geen 72 uur P
pi_207989934
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker dan, maar het weekend is geen 72 uur P
Hahahahahahaa nee, maar ik ben een beetje vergeetachtig soms
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 07:40:06 #148
388664 crew  Dotteke
pi_207989952
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahahahahaa nee, maar ik ben een beetje vergeetachtig soms
Oke, gelijk opschrijven als je weer zoiets hebt, Hoppa niet geslapen begeleider bellen
pi_207989958
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Oke, gelijk opschrijven als je weer zoiets hebt, Hoppa niet geslapen begeleider bellen
Meestal app ik dan "wil je het volgende bezoek slaapmedicatie meebrengen"
pi_207990109
*O* Eindelijk weer eens tijd om naar de haakclub te gaan *O*
pi_207990225
Hopelijk kan de begeleider vandaag medicatie voor je meenemen. Zorg goed voor jezelf, CotS. Ik weet dat je nu ook de zorg voor je moeder hebt, maar in de hulpverlening leren ze niet voor niks dat je eerst voor jezelf moet zorgen (veiligheid, gezondheid, rust) voor je hulp kunt verlenen aan anderen. :*
pi_207990231
Het is heel leuk als ze me willen opnemen, en volgens mijn beste vriendin moet ik daar wel rekening mee houden, alleen ik heb er nu echt geen tijd voor. En slaapmedicatie kan eventueel wel, maar dan kan ik de volgende dag niks.
pi_207990270
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is heel leuk als ze me willen opnemen, en volgens mijn beste vriendin moet ik daar wel rekening mee houden, alleen ik heb er nu echt geen tijd voor. En slaapmedicatie kan eventueel wel, maar dan kan ik de volgende dag niks.
Tegelijk, als je niet voor jezelf zorgt lig je er straks voor langere tijd uit.
pi_207990275
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Tegelijk, als je niet voor jezelf zorgt lig je er straks voor langere tijd uit.
Touché
Ik doe echt mijn best :) Alleen het lukt even niet zo, maar soit :) Komt wel goed. Eerst een drukke en leuke dag, komende nacht slaap ik vast wel. En anders verzinnen we wel weer wat.
pi_207990667
Het is ook geen falen van jouw kant. :*
pi_207990674
Kleuter heeft een heel Valentijnspakket ontvangen. :o Met ballon, snoepjes, haarband, roos en meer (ze moet nog uitpakken, maar dit is wat ik zo kan zien).
  dinsdag 14 februari 2023 @ 09:41:30 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207990695
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een heel Valentijnspakket ontvangen. :o Met ballon, snoepjes, haarband, roos en meer (ze moet nog uitpakken, maar dit is wat ik zo kan zien).
Als het van de leraar is zou ik even gesprekje aanvragen op school
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207990705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Wauw, grote liefde!
pi_207990712
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Als het van de leraar is zou ik even gesprekje aanvragen op school
|:)

Van haar vriendje uit groep 3.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 09:43:38 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207990716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:43 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dawww O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207990719
quote:

[..]

Een veel oudere jongen dus en dat vind jij goed ;) :P
pi_207990763
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
En gefeliciteerd, natuurlijk! ^O^
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 09:51:09 #163
388664 crew  Dotteke
pi_207990804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En gefeliciteerd, natuurlijk! ^O^
Dank je wel Sumppi :*
  dinsdag 14 februari 2023 @ 09:57:58 #164
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207990879
quote:

[..]

:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207990965
Dat is een flinke pakket Sumppi :D
  dinsdag 14 februari 2023 @ 10:09:45 #166
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207990986
Eerstewereldproblemen, ik heb enorm veel zin om m'n thuiskantoor/rommelhok eens écht aan te pakken en er een fatsoenlijke knutselruimte van te maken, maar m'n tijd is nogal beperkt de komende dagen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207991359
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerstewereldproblemen, ik heb enorm veel zin om m'n thuiskantoor/rommelhok eens écht aan te pakken en er een fatsoenlijke knutselruimte van te maken, maar m'n tijd is nogal beperkt de komende dagen. :')
Oja zo gaat dat vaak. Wel jammer.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 11:08:16 #168
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207991519
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oja zo gaat dat vaak. Wel jammer.
In plaats van opruimen zit ik nu naar werkbladen te kijken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207992358
Ik denk "Jeej haakclub *O* "

Nu ben ik aan het kloten met medicijnen, aangekomen (me erg van bewust, maar ik val nu ook weer rap af (zeven kilogram in drie weken vind ik rap). Voeding echt erg gezond en laag in energie) krijg ik te horen "het is wel te zien dat je met medicijnen aan het wisselen bent, je bent aangekomen"

Misschien was hallo zeggen eerst leuk

jeej... haakclub -O- ik durf nu de straat niet meer op omdat ik me zo schaam voor mezelf
pi_207992405
Ik stop met die rommel. Neem het niet meer in. Ze kunnen me wat
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 12:22:05 #171
382129 crew  Donna
pi_207992428
Hoe kan het toch dat jij altijd mensen treft die zulke dingen zeggen???
pi_207992451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:22 schreef Donna het volgende:
Hoe kan het toch dat jij altijd mensen treft die zulke dingen zeggen???
Ik weet niet wat ik fout doe, ik weet alleen dat ik nu zit te janken en alle motivatie voor behandeling kwijt ben en dat mijn straatangst met factor tien is gestegen. De haakclub en het vuilnis en het ziekenhuis met mijn ma was sowieso het enige waarvoor ik nog de deur uit durfde
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 12:25:48 #173
382129 crew  Donna
pi_207992464
Zijn die mensen allemaal bejaard ofzo? Die staan er nou niet om bekend om subtiel te zijn.

Anders snap ik er echt geen zak van.
pi_207992485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef Donna het volgende:
Zijn die mensen allemaal bejaard ofzo? Die staan er nou niet om bekend om subtiel te zijn.

Anders snap ik er echt geen zak van.
Ja dat zijn ze
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 12:29:32 #175
382129 crew  Donna
pi_207992510
Probeer dat echt te negeren, oude mensen zijn echt kut vaak.
Je doet niks fout. Zulke lui zijn gewoon lullig.
pi_207992549
Ik eet per dag twee boterhammen en een warme maaltijd. Ik zie gewoon niet in waar ik meer kan skippen. Ja ik kan het brood en de koolhydraten bij het warme eten laten varen. Maar ik wil geen eetstoornisterugval. Die twee boterhammen eet ik om mijn maag te beschermen tegen de medicijnen (moet met eten, anders doet het echt heel erg veel pijn) en de warme maaltijd omdat ik anders niet kan slapen -O-

Naja, ik ga mijn bestie even bellen. Die weet me altijd wel weer rustig te krijgen.

Ik twijfel of ik die vrouw een appje moet doen met hoe lomp haar opmerking was en wat het met me doet...
  dinsdag 14 februari 2023 @ 12:33:39 #177
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_207992561
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik fout doe, ik weet alleen dat ik nu zit te janken en alle motivatie voor behandeling kwijt ben en dat mijn straatangst met factor tien is gestegen. De haakclub en het vuilnis en het ziekenhuis met mijn ma was sowieso het enige waarvoor ik nog de deur uit durfde
Repeat after me; ik ben genoeg. Ik ben WEL leuk. Ik mag er zijn. Ik doe dit (de haakclub of whatever) voor mezelf. Ik laat me niet gek maken door een stel bejaarde.

Net zolang tot je het gelooft. :* je bent veel meer waard dat dit. Je mag er zijn. In die haakclub en op straat.
En wat Donna zegt, je doet zeker niets fout.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 12:35:13 #178
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_207992583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet per dag twee boterhammen en een warme maaltijd. Ik zie gewoon niet in waar ik meer kan skippen. Ja ik kan het brood en de koolhydraten bij het warme eten laten varen. Maar ik wil geen eetstoornisterugval. Die twee boterhammen eet ik om mijn maag te beschermen tegen de medicijnen (moet met eten, anders doet het echt heel erg veel pijn) en de warme maaltijd omdat ik anders niet kan slapen -O-

Naja, ik ga mijn bestie even bellen. Die weet me altijd wel weer rustig te krijgen.

Ik twijfel of ik die vrouw een appje moet doen met hoe lomp haar opmerking was en wat het met me doet...
Je hoeft niets te skippen. Je lijf heeft ook energie nodig om te functioneren. Wat je opnoemt klinkt al heel weinig.
Dit komt door de medicijnen, niet door wat je eet. :*
pi_207992598
En soms zeggen mensen maar wat om wat te zeggen te hebben. Dan hebben ze niet eens door dat het enorm rot over kan komen en het de ander overstuur maakt, helaas.

Wat TaMieke zegt: je mag er zijn en je bent goed zoals je bent. :Y
pi_207992655
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:29 schreef Donna het volgende:
Probeer dat echt te negeren, oude mensen zijn echt kut vaak.
Je doet niks fout. Zulke lui zijn gewoon lullig.
Dit

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

En je moet geen eten gaan skippen, je eet al superweinig.
En ook niet stoppen met je medicatie :*

Mensen zijn soms gewoon kut, jij doet niets fout en mag er gewoon zijn.
pi_207992773
Mijn beste vriendin heeft me een preek gegeven. Ik ben wat rustiger. Ze houdt van me, haar man (mijn beste vriend) houdt van me, haar kind houdt van me. Ze weet zeker dat een paar anderen van me houden. Oké, tranen zijn droog als ik stop met denken. Mijn beste vriendin is heel erg kwaad, dat is een ding dat zeker is.

Ik schaam me zo voor mezelf, maar goed. Ophouden met janken nu. Thee drinken en nait soezen
pi_207992867
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn beste vriendin heeft me een preek gegeven. Ik ben wat rustiger. Ze houdt van me, haar man (mijn beste vriend) houdt van me, haar kind houdt van me. Ze weet zeker dat een paar anderen van me houden. Oké, tranen zijn droog als ik stop met denken. Mijn beste vriendin is heel erg kwaad, dat is een ding dat zeker is.

Ik schaam me zo voor mezelf, maar goed. Ophouden met janken nu. Thee drinken en nait soezen
Heb je al slaapmedicatie kunnen fixen?
pi_207992886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Heb je al slaapmedicatie kunnen fixen?
Ja, komt zo samen met een gesprek. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen vandaag... gelukkig zijn ze goed in die warboel ontpluizen
pi_207993660
-O- nou volgens mij willen ze me wegstoppen
pi_207994100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- nou volgens mij willen ze me wegstoppen
Daar baal je flink van. Weet je vanmiddag meer? Sterkte CotS, je eigen gezondheid gaat nu voor. :*
pi_207994135
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:35 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Daar baal je flink van. Weet je vanmiddag meer? Sterkte CotS, je eigen gezondheid gaat nu voor. :*
Ik ben net gebeld, mag het thuis proberen met de nodige haken en ogen. 'k Word elk dagdeel gebeld, meot slaapmedicijnen nemen, moet de nodige pammen slikken. Rust Reinheid en Regelmaat
pi_207994595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben net gebeld, mag het thuis proberen met de nodige haken en ogen. 'k Word elk dagdeel gebeld, meot slaapmedicijnen nemen, moet de nodige pammen slikken. Rust Reinheid en Regelmaat
Klinkt als een goed plan :* hulp nodig hebben is geen schande.
pi_207994674
Dutje deed goed :O nu douchen en zomete3n uiteten. 5 gangenmenu + bijpassende biertjes.
pi_207995591
Een jarige vandaag en zaterdag feestje.

Weet nog niet of ik wel mee ga. Bang voor drukte.
Werewolf
pi_207997372
Mijn overburen hebben een gigantische televisie. Ergens wel jaloers stiekem, kan gewoon hun ondertitels lezen
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 04:22:05 #191
388664 crew  Dotteke
pi_208001608
Morguh. c_/
pi_208002491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 04:22 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. c_/
Voor half 5 vind ik het nog nacht hoor. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 09:16:37 #193
388664 crew  Dotteke
pi_208002531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Voor half 5 vind ik het nog nacht hoor. :D
O ik was al twee uurtje op voor ik hier kwam dus voor mij was de dag al begonnen :P
pi_208002562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik was al twee uurtje op voor ik hier kwam dus voor mij was de dag al begonnen :P
Mal ritme jij. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 09:20:51 #195
388664 crew  Dotteke
pi_208002578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mal ritme jij. :P
Ja vreselijk, en ik ga overdag niet slapen he
Vanmorgen vond ik het helemaal ellende omdat ik nuchter moest blijven voor het bloedprikken
pi_208002693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja vreselijk, en ik ga overdag niet slapen he
Vanmorgen vond ik het helemaal ellende omdat ik nuchter moest blijven voor het bloedprikken
Oef, je kon wel vroeg terecht hoop ik?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208002703
Hmmm waarom dacht ik dat ik hier vanmorgen al had gepost....
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 09:32:39 #198
388664 crew  Dotteke
pi_208002704
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Oef, je kon wel vroeg terecht hoop ik?
8.10 dus wel op tijd maar de maag was niet zo blij :D
pi_208009999
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:*

Zie geen posts van je vandaag en hoop dat het oké gaat.
pi_208012569
We hebben Smokey de logeerhondknuffel van de brandweer mee naar huis. Dat project loopt via school en eerder was hij bij een ander kindje.
Mijn kleuter; ‘hij (andere kleuter) maakt heel vaak dingen stuk.’ Dringend: ‘MAMA, Smokey is in GROTE moeilijkheden!’ -O-

Hij is helemaal heel met ons meegekomen. Kleuter opeens lachend en opgelucht: ‘ik maakte me voor niks zoveel zorgen.’ :o

Echt he, zoveel zorgen om een knuffelhond. *;

We zijn naar de dierentuin geweest en hebben een babyolifantje gezien. O+
pi_208014921
Ik ben er weer. Beetje groggy

P
pi_208015149
Morguh c_/
pi_208015220
Goedemorgen :O onderweg naar Weert voor een lange brouwdag
pi_208016181
Succes Sarabi! ^O^
  Moderator donderdag 16 februari 2023 @ 09:52:45 #205
382129 crew  Donna
pi_208016239
Gefeliciteerd @Sarabi ! *O*
pi_208016329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:46 schreef Sumppi het volgende:
Succes Sarabi! ^O^
Thanks!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:52 schreef Donna het volgende:
Gefeliciteerd @:Sarabi ! *O*
Dankjewel :)
pi_208016474
Jarig? *O*

Veel brouwsucces!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208016488
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 10:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Thanks!
[..]
Dankjewel :)
Ben je ook jarig?? *O*
pi_208016642
Jazeker :D dankjewel allemaal
pi_208018445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 10:32 schreef Sarabi het volgende:
Jazeker :D dankjewel allemaal
Ik lees net dat je je verjaardag deelt. De kapsalon is vandaag 20 jaar oud geworden. :D Nooit gegeten trouwens.
pi_208019222
Jarige mensen allemaal!? Gefeliciteerd
pi_208020075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:49 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik lees net dat je je verjaardag deelt. De kapsalon is vandaag 20 jaar oud geworden. :D Nooit gegeten trouwens.
Hahaha nice.
Ik ook nog nooit.
pi_208024249
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:49 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nooit goed gedronken dus ;)
  Moderator donderdag 16 februari 2023 @ 19:57:38 #214
382129 crew  Donna
pi_208024364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nooit goed gedronken dus ;)
Kapsalon werd hier pas hip toen ik allang klaar qas met zuipen. :P
pi_208024507
Sowieso nooit wat gegeten direct na het drinken. :D

Ergste was dat ik een keer de hele nacht door ben gegaan en vervolgens vanuit de stad naar m’n tentamen ben geslingerd in plaats van naar huis. |:)

Tegenwoordig ben ik stuk als ik niet tussen 21.30 en 23.00 uur ergens in bed lig. :')
pi_208024530
En ik vind het echt niet lekker als ze spul over m’n patat/ friet gooien. Net als mensen die kroepoek of papadum tegen hun rijst aanleggen om later te eten. Zo zonde van de knapperigheid. ;(
  Moderator donderdag 16 februari 2023 @ 20:05:09 #217
382129 crew  Donna
pi_208024556
Heb wel echt vaak shoarma gegeten of tosti's van pita's met whiskeysaus na het stappen. GODDELIJK.
  Moderator donderdag 16 februari 2023 @ 20:05:38 #218
382129 crew  Donna
pi_208024569
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:04 schreef Sumppi het volgende:
En ik vind het echt niet lekker als ze spul over m’n patat/ friet gooien. Net als mensen die kroepoek of papadum tegen hun rijst aanleggen om later te eten. Zo zonde van de knapperigheid. ;(
En dit ja. Schande.m
pi_208026271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef Donna het volgende:
Heb wel echt vaak shoarma gegeten of tosti's van pita's met whiskeysaus na het stappen. GODDELIJK.
PITA KAAS _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208026411
Pita kaas ananas. :9~
pi_208028286
Zwaait voorzichtig vanuit een klein hoekje

Ik heb een dinsdag een beetje teveel slaapmiddelengenomen en nu ben ik pas goed wakker Er is een plan om een dergelijke overdosis te voorkomen. Geen ziekenhuis nodig geweest.

Ik heb wel heel gênant in mijn bed geplast Ik kan het me allemaal niet herinneren, maar het blijkt nogal naar te zijn geweest.
pi_208028650
Gelukkig ben je oké. :*
pi_208028786
Zeg dat wel :)
komende nacht weer eens in bed slapen. Sliep alleen maar op e bank
pi_208029010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef Donna het volgende:
Wij bestelden dan vaak van die doner pizza's met knoflooksaus :D
pi_208029035
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij bestelden dan vaak van die doner pizza's met knoflooksaus :D
Geheel op basis van enkel dit bericht dacht mijn hoofd "ze hebben seks gehad"
pi_208029225
Ik ga zo aquasporten. Vandaag twee lessen en tussendoor baantjes trekken. Ondertussen even bij een andere les kijken of trampolinespringen in het water me wat lijkt. :D
pi_208029392
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:49 schreef Sumppi het volgende:
Ik ga zo aquasporten. Vandaag twee lessen en tussendoor baantjes trekken. Ondertussen even bij een andere les kijken of trampolinespringen in het water me wat lijkt. :D
Klinkt wel erg leuk!
  vrijdag 17 februari 2023 @ 09:02:18 #228
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_208029403
quote:
Interessant. :D

Toch jammer dat ze die lessen altijd overdag geven, dan moet ik werken jongens. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 09:12:24 #229
382129 crew  Donna
pi_208029511
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Toch jammer dat ze die lessen altijd overdag geven, dan moet ik werken jongens. :'(
Zo stom idd!
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 09:12:35 #230
382129 crew  Donna
pi_208029514
Ik zit te bedenken wat ik voor m'n verjaardag wil...
  vrijdag 17 februari 2023 @ 09:23:47 #231
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_208029623
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Donna het volgende:
Ik had wat bedacht, maar dat is uitverkocht momenteel (specifiek miniatuurhuisje), dus die krijg ik later.

Verder echt geen ideeee.

Doet me eraan denken, hoe was het gisteren @Sarabi?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208029787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Geheel op basis van enkel dit bericht dacht mijn hoofd "ze hebben seks gehad"

quote:
Dat klinkt wel echt leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Donna het volgende:
Ik wil een muurschildering. Nu eigenlijk geen geld voor vanwege de lekkage. Maar f*ck it :D laten we het gewoon doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik had wat bedacht, maar dat is uitverkocht momenteel (specifiek miniatuurhuisje), dus die krijg ik later.

Verder echt geen ideeee.

Doet me eraan denken, hoe was het gisteren @:sarabi?
Ja ging goed :D beste brouwdag tot nu toe. Alles ging heel soepel.
Nu een maand in spanning zitten of het wordt zoals we bedacht hebben :)
pi_208031074
Gaan jullie dan ook weer een rondje NL doen? B:)B

En wat voor muurschildering wil je graag?
pi_208031236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hier ook maandag t/m donderdag elke avond lessen.

Vandaag heb ik een stukje AquaZumba gedaan en dat was echt heel leuk. :D

Deze kaart gebruik ik om alle verschillende lessen te proberen. Het is in elk geval leuk om te merken dat het wel iets voor mij is. Ik vind de sportschool zo saai, maar van zwemmen hou ik wel.
pi_208031423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 11:49 schreef Sumppi het volgende:
Gaan jullie dan ook weer een rondje NL doen? B:)B

En wat voor muurschildering wil je graag?
Jazeker gaan we weer on tour :) eind maart en april.

Ik wil een muurschildering van onze labels. Een beetje zoals onze viltjes een collage zijn van meerdere labels.
pi_208031761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik wil een muurschildering van onze labels. Een beetje zoals onze viltjes een collage zijn van meerdere labels.
Dat is super vet!
  vrijdag 17 februari 2023 @ 12:56:24 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_208031793
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Hier ook maandag t/m donderdag elke avond lessen.

Vandaag heb ik een stukje AquaZumba gedaan en dat was echt heel leuk. :D

Deze kaart gebruik ik om alle verschillende lessen te proberen. Het is in elk geval leuk om te merken dat het wel iets voor mij is. Ik vind de sportschool zo saai, maar van zwemmen hou ik wel.
Hier alleen op vrijdagavond geloof ik, maar die komt mij weer niet zo goed uit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208032364
Ken je dat, dat je de rommel niet overziet, dus dat je met je rug ernaar toe gaat zitten
pi_208033264
Over verjaardagscadeau gesproken paar maanden geleden een bieropleiding cadeau gedaan aan mijn man. Helaas nu bericht dat die in Nijmegen niet door gaat -O- nu moet ie naar Rotterdam. Geen probleem, alleen kan ik hem dan niet zo makkelijk op en neer brengen. Hopelijk hoeft ie niet te veel te proeven :+
pi_208037267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Over verjaardagscadeau gesproken paar maanden geleden een bieropleiding cadeau gedaan aan mijn man. Helaas nu bericht dat die in Nijmegen niet door gaat -O- nu moet ie naar Rotterdam. Geen probleem, alleen kan ik hem dan niet zo makkelijk op en neer brengen. Hopelijk hoeft ie niet te veel te proeven :+
Spuugbakje ernaast. :+ Wel balen zeg.
pi_208037286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

*O*

En wat tof idee. :D
pi_208041618
Goedemorgen,

Na de afgelopen pillengate eindelijk weer een goede nacht in mijn eigen bed gemaakt. Slaapt beter dan de bank *O*

Vandaag nog even niks. Als het lukt probeer ik een beetje orde te scheppen in mijn keuken. En zo elke dag een kamer morgen de woonkamer, dan boven etc. Als het lukt

Ook komt er een hulpverlener langs. Ik denk niet dat er nog wat creatiefs uit komt
pi_208042872
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 20:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]
*O*

En wat tof idee. :D
Ja toch O+

Bedankt voor jullie lieve kaartje!
pi_208042906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja toch O+

Bedankt voor jullie lieve kaartje!
Jullie hebben een vroege vogel als postbode. :D
  Moderator zaterdag 18 februari 2023 @ 10:19:24 #245
388664 crew  Dotteke
pi_208042907
Jarige nog van harte gefeliciteerd :*
pi_208045779
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 10:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Jullie hebben een vroege vogel als postbode. :D
Ja viel mij ook op :D
pi_208046017
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 14:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja viel mij ook op :D
De mijne ligt dan nog lekker in zijn nestje
pi_208056695
Goedemorgen

De hele nacht word ik continu wakker van een kriebelhoest.
Als het licht is maar eens op mijn planning kijken wat ik vandaag maximaal mag doen en lekker schoonmaken. Volgens mij mag ik stofzuigen, de woonkamer opruimen (kleine klus), de keukentafel opruimen (kleine klus) en de wc schoonmaken. Begeleider komt langs en dan is de batterij weer zo goed als leeg
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 08:00:20 #250
388664 crew  Dotteke
pi_208056861
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 05:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

De hele nacht word ik continu wakker van een kriebelhoest.
Als het licht is maar eens op mijn planning kijken wat ik vandaag maximaal mag doen en lekker schoonmaken. Volgens mij mag ik stofzuigen, de woonkamer opruimen (kleine klus), de keukentafel opruimen (kleine klus) en de wc schoonmaken. Begeleider komt langs en dan is de batterij weer zo goed als leeg
Morguh Child
Das heel naar kriebelhoest.
pi_208057207
Gisteren mijn verjaardag gevierd voor mijn ouders (verder doe ik geen feestjes). Samen pizza gegeten, film en Wie is de mol gekeken.
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 09:22:17 #252
382129 crew  Donna
pi_208057217
Gezellig @Sarabi

Ik mag nu nog even chillen in bed en dan heb ik vanmiddag een babyshower van mijn beste vriendin. Ze heeft niks in de gaten, zo leuk.
En dan is het weekend weer voorbij. :!
pi_208057913
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:22 schreef Donna het volgende:
Gezellig @:Sarabi

Ik mag nu nog even chillen in bed en dan heb ik vanmiddag een babyshower van mijn beste vriendin. Ze heeft niks in de gaten, zo leuk.
En dan is het weekend weer voorbij. :!
Wat lief dat jullie dat doen O+ Veel plezier!
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 10:36:00 #254
382129 crew  Donna
pi_208057949
Ja ik vind het heel leuk om te organiseren ook. Geen gekke dingen ook, gewoon gezellig samenkomen met taart, veel hapjes en nog even invullen wat we denken dat de naam wordt enzo.
Geen gekke spelletjes of verkleedpartijen.
pi_208060462
Mijn huis is beneden weer netjes. Alleen nog de wc schoonmaken en stofzuigen. En dan is beneden echt netjes en schoon. Ik ben trots op mezelf
pi_208062095
Ik ben toen ik in de war was mijn goede bril kwijt geraakt. Nu matglas :( met mijn reserve bril
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:03:00 #257
388664 crew  Dotteke
pi_208062649
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben toen ik in de war was mijn goede bril kwijt geraakt. Nu matglas :( met mijn reserve bril
Kom je vanzelf wel weer tegen :D
pi_208062662
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom je vanzelf wel weer tegen :D
Voor mijn gevoel heb ik overal gezocht :')
Ik weet niet wat ik allemaal uitgespookt heb afgelopen week
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:05:06 #259
388664 crew  Dotteke
pi_208062678
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Voor mijn gevoel heb ik overal gezocht :')
Ik weet niet wat ik allemaal uitgespookt heb afgelopen week
Is vaak zo als je iets zoek vindt je het niet en dan ineens kom je het weer tegen.
Als je tenminste niet buitenshuis bent geweest moet hij nog in huis liggen.
pi_208062705
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is vaak zo als je iets zoek vindt je het niet en dan ineens kom je het weer tegen.
Als je tenminste niet buitenshuis bent geweest moet hij nog in huis liggen.
Nee, ik ben volgens mij binnen gebleven
maar nu erg moe, dus ik zoek morgen wel weer verder. Vandaag al opgeruimd, de wc schoongemaakt en gestofzuigd. Mijn energie is echt helemaal op. Zelfs geen fut voor knutselen nog
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:10:46 #261
388664 crew  Dotteke
pi_208062779
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee, ik ben volgens mij binnen gebleven
maar nu erg moe, dus ik zoek morgen wel weer verder. Vandaag al opgeruimd, de wc schoongemaakt en gestofzuigd. Mijn energie is echt helemaal op. Zelfs geen fut voor knutselen nog
Lekker op de bank serie kijken dan maar
pi_208062792
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker op de bank serie kijken dan maar
Ik hang aan de keukentafel met mijn laptop. Lekker EJVJL aan, ineens weer zin in.
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:14:41 #263
388664 crew  Dotteke
pi_208062824
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik hang aan de keukentafel met mijn laptop. Lekker EJVJL aan, ineens weer zin in.
Ze hebben een opdracht van een paar dagen. als de zoemer gaat zien ze op het scherm waar ze heen moeten, daar moeten ze binnen 15 sec zijn en dan moeten ze de polonaise doen :P
pi_208062864
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze hebben een opdracht van een paar dagen. als de zoemer gaat zien ze op het scherm waar ze heen moeten, daar moeten ze binnen 15 sec zijn en dan moeten ze de polonaise doen :P
Zoals de kerstopdracht dus. Wel leuk :P Ik vind de gifjes leuk en net weer videoland genomen
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:19:40 #265
388664 crew  Dotteke
pi_208062894
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zoals de kerstopdracht dus. Wel leuk :P Ik vind de gifjes leuk en net weer videoland genomen
BigBrother is er ook weer kan je afwisselen als je het ene zat bent :P
pi_208062909
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
BigBrother is er ook weer kan je afwisselen als je het ene zat bent :P
BB vind ik niks aan, ik kan niet wennen aan die mensen. Dan heb ik wel andere series
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:32:58 #267
388664 crew  Dotteke
pi_208063094
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
BB vind ik niks aan, ik kan niet wennen aan die mensen. Dan heb ik wel andere series
Vind er zelf ook niet zoveel aan. Maar moet af en toe wel even kijken maar heb EJVJL meer op staan
pi_208063127
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind er zelf ook niet zoveel aan. Maar moet af en toe wel even kijken maar heb EJVJL meer op staan
Jij hebt een grote verantwoordelijkheid idd ;)

Nee EJVJL is wel even een leuke afwisseling van series en ik blijf me verbazen over dat ze zich net ze druk maken over dezelfde dingen als drie maanden terug ;) Ik snap niet ze het volhouden
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:37:58 #269
388664 crew  Dotteke
pi_208063173
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij hebt een grote verantwoordelijkheid idd ;)

Nee EJVJL is wel even een leuke afwisseling van series en ik blijf me verbazen over dat ze zich net ze druk maken over dezelfde dingen als drie maanden terug ;) Ik snap niet ze het volhouden
Veel gelul en weinig lol :D
pi_208063209
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Veel gelul en weinig lol :D
Ja :P Gelukkig heb je ook nog Echte Meisjes In De Jungle, Sleepers, Tafkal, en Incognito
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:40:36 #271
388664 crew  Dotteke
pi_208063211
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :P Gelukkig heb je ook nog Echte Meisjes In De Jungle, Sleepers, Tafkal, en Incognito
Ik kijk tussen de bedrijven door ook nog MAFS :D
pi_208063222
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, ik als ik ongesteld ben, maar nu niet dus
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 16:45:35 #273
388664 crew  Dotteke
pi_208063298
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ik als ik ongesteld ben, maar nu niet dus
Alleen als je ongesteld ben kijk je dat?
pi_208063850
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Alleen als je ongesteld ben kijk je dat?
Ja anders kan ik het niet aan :P
pi_208063889
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is het enige dat ik ook kijk van alles dat jullie benoemen :D
pi_208063906
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is het enige dat ik ook kijk van alles dat jullie benoemen :D
Ik kijk veel hoor :@ dan hoor ik de stemmen niet zo
pi_208063997
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik kijk veel hoor :@ dan hoor ik de stemmen niet zo
Ow hier staat de tv ook heel veel aan hoor. Maar geen echte programma's, meer 24 kitchen dat je niet perse hoeft te volgen.
pi_208064050
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ow hier staat de tv ook heel veel aan hoor. Maar geen echte programma's, meer 24 kitchen dat je niet perse hoeft te volgen.
Dat is dan weer niet aan mij besteedt, ik vind het heerlijk om te haken en op te gaan in een verhaal (of wat anders creatiefs)
pi_208070763
Weer een nieuwe week *O* nog steeds redelijk druk met sociale dingen maar wel al beter dan vorige week.
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 08:41:19 #280
388664 crew  Dotteke
pi_208071279
Morguh allemaal een hele fijne week c_/
pi_208071823
Goedemorgen allemaal

Klokje rond geslapen, was zo moe, maar nu weer lekker energiek. Net even schoongemaakt. De rest van de dag even series kijken, morgen haakclub en daarna pak ik alles weer normaal op.
Nu alleen even wachten op de begeleiding
pi_208074054
Oké, een begeleider zou om 10.00 komen. Bleek ineens vrij. De andere om 12.00 is er nog niet... ik ben het wachten een beetje zat.
pi_208074059
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, een begeleider zou om 10.00 komen. Bleek ineens vrij. De andere om 12.00 is er nog niet... ik ben het wachten een beetje zat.
Dat is ook frustrerend -O-
pi_208074099
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is ook frustrerend -O-
Er komt toch niemand _O-
Zo gehaast vanochtend.
Maar het was mijn eigen fout
pi_208085001
Wat een rust hier
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 10:37:24 #286
382129 crew  Donna
pi_208085134
Nou echt he? Ben zelf ook (on)rustig merk ik!
pi_208085509
Alles wat ik te vertellen heb is weer zo persoonlijk dat ik het niet hier doe. Niet dat ik er een probleem mee heb, maar het gaat vooral over anderen en mij. :')

Verder een hele dag in de tuin gewerkt en boeken gelezen. *O*

Nu ben ik met een kop thee voor mij en snoepjes voor de hond op de bank. Buurtbewoners laten rond deze tijd vaak hun honden uit en als onze hond naar ze kijkt, niet blaft en naar mij kijkt als ik zijn naam noem krijgt hij snoepjes. :Y)

Alleen een klein zwart hondje moest dood, maar verder gaat het hartstikke goed. :P Kleine zwarte hondje was pas ontsnapt en kwam luid blaffend en grommend op ons af. De eigenaar was zelfs bang om haar eigen hondje mee te nemen en stond eerst nog op een afstand te gillen dat het een stout hondje was, dit, dat, dus het duurde ook nog eens best lang.
pi_208085602
De postbode moet ook dood, zelfs als ze ergens anders de post aan het rondbrengen is en ik met hem wandel. Andere voorbijgangers vindt hij prima. Hond: postbode komt de oprit op, woest blaffen, postbode vertrekt, succesvolle verdediging! Volgende dag probeert ze het weer, wat een lef!!! :(

Goed, ik ga maar eens onkruid tussen de tegels vandaan halen. :+
pi_208085892
:W

ik kom gewoon nog tot weinig na de overdosis, ben echt nog aan het herstellen merk ik. Morgen wil ik weer gaan hobby'en

@Sumppi daarom ben ik dus bang voor honden!!!! En nog meer voor mensen die bang zijn voor hun eigen honden of ze niet onder controle hebben!
Alleen ik word wel een beetje bang voor je, met alles en iedereen dat deaud moet... ikke is echt liev heur, echt waar!
pi_208085905
Mysterie van de bril is nog steeds een mysterie: onvindbaar...
  dinsdag 21 februari 2023 @ 11:54:10 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_208085956
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:19 schreef Sumppi het volgende:
De postbode moet ook dood, zelfs als ze ergens anders de post aan het rondbrengen is en ik met hem wandel. Andere voorbijgangers vindt hij prima. Hond: postbode komt de oprit op, woest blaffen, postbode vertrekt, succesvolle verdediging! Volgende dag probeert ze het weer, wat een lef!!! :(

Dank, het kwartje valt eindelijk waarom sommige honden ZO ENORM aansloegen toen ik nog post liep. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208085966
Afvallen gaat eindelijk gemakkelijk !
En de eindelijk zakt de weegschaal een beetje bij beetje
Wat echt een wonder is met mijn medicijnen
Trots op mezelf
pi_208085970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dank, het kwartje valt eindelijk waarom sommige honden ZO ENORM aansloegen toen ik nog post liep. :')
_O-
pi_208086169
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208086251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Afvallen gaat eindelijk gemakkelijk !
En de eindelijk zakt de weegschaal een beetje bij beetje
Wat echt een wonder is met mijn medicijnen
Trots op mezelf
Hopelijk eet je wel gewoon goed O+
  dinsdag 21 februari 2023 @ 12:40:35 #296
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_208086479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:19 schreef Sumppi het volgende:

Vriend van me is vorige week gebeten door een hond toen hij de boodschappen kwam bezorgen :X
Ik had het al niet op honden....

Ik ben nog een beetje bij aan het komen van carnaval. Sowieso is de meeste drukte nu voorbij, verhuizing is klaar enzo. Dus nu tijd om even bij te komen.
Ben een nieuw breiwerk gestart maar we hebben ook Hogwarts Legacy gekocht dus daar gaat nu veel tijd in zitten :@ :D
pi_208086847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 12:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hopelijk eet je wel gewoon goed O+
Ja hoor :) Zorg goed voor mezelf
pi_208090086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W

ik kom gewoon nog tot weinig na de overdosis, ben echt nog aan het herstellen merk ik. Morgen wil ik weer gaan hobby'en

@:Sumppi daarom ben ik dus bang voor honden!!!! En nog meer voor mensen die bang zijn voor hun eigen honden of ze niet onder controle hebben!
Alleen ik word wel een beetje bang voor je, met alles en iedereen dat deaud moet... ikke is echt liev heur, echt waar!
Op zulke honden met zulke baasjes heb ik het ook niet. :N

Succes met het herstel. :*
En mooi dat je aan het afvallen bent, terwijl je goed eet. *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik denk dat het zo werkt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 12:40 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Vriend van me is vorige week gebeten door een hond toen hij de boodschappen kwam bezorgen :X
Ik had het al niet op honden....

Ik ben nog een beetje bij aan het komen van carnaval. Sowieso is de meeste drukte nu voorbij, verhuizing is klaar enzo. Dus nu tijd om even bij te komen.
Ben een nieuw breiwerk gestart maar we hebben ook Hogwarts Legacy gekocht dus daar gaat nu veel tijd in zitten :@ :D
Wat enorm vervelend en ik vind het ook stom dat de hond bij hem kon komen. -O- Hopelijk was het niet ernstig.

Wat ben je aan het breien?
pi_208096053
Goedemorgen. c_/

Gister hebben we onze hulst struik van 8 tot 10 meter hoog grotendeels omgehaald. Het was spannend, want het ding helde over naar het huis van de buren en hij moest dus net de andere kant opvallen. Touw door de top, auto eraan, wig zagen op 3 meter hoog en toen werd het heel spannend bij het zagen van de achterkant, maar hij viel precies goed. *O*
  woensdag 22 februari 2023 @ 08:14:55 #300
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_208096360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:47 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat enorm vervelend en ik vind het ook stom dat de hond bij hem kon komen. -O- Hopelijk was het niet ernstig.

Wat ben je aan het breien?
Gelukkig viel het mee, hij had een schram op zn arm. Zn jas en truien hadden voor genoeg bescherming gezorgd volgens mij.

De Field day cardigan van Ozetta. Hij gaat alleen heel oversized uitvallen volgens mij omdat ik dikker garen hebt gebruikt.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 07:18 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. c_/

Gister hebben we onze hulst struik van 8 tot 10 meter hoog grotendeels omgehaald. Het was spannend, want het ding helde over naar het huis van de buren en hij moest dus net de andere kant opvallen. Touw door de top, auto eraan, wig zagen op 3 meter hoog en toen werd het heel spannend bij het zagen van de achterkant, maar hij viel precies goed. *O*
Goed bezig _O_ fijn dat het goed gegaan is.
  woensdag 22 februari 2023 @ 08:15:05 #301
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_208096362
En dicht. Nu nog een TT verzinnen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: