Heel goedquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank weer thuis. Even heel duidelijk een grens getrokken: OF ik ga met haar mee EN slaap daar. OF ik ga direct naar huis. Dat werd het laatste, nu moe en thuis en bijkomen
Het klinkt wel heel leuk allemaal, wat voor boekenclub is het? Moet je dan allemaal hetzelfde boek gelezen hebben en daar de hele middag over praten?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier ben ik mezelf aan het opladen voor een weekendje sociaal doen (en dan ook nog grotendeels met vreemden).
Morgen gaan we naar een bierproeverij waar we alleen diegene kennen die de proeverij geeft. Zaterdag naar een boekenclub van schoonfamilie, maar daarkomen ook veel aangetrouwde mensen die we nog niet kennen. En dan zondag een filmmarathon bij ons thuis, waar ik 1 persoon ook nog niet zo goed van ken.
Het is de eerste bijeenkomst dus nog even aftasten. Maar we hebben allemaal de 1e helft van hetzelfde boek gelezen en dan er over praten inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel leuk allemaal, wat voor boekenclub is het? Moet je dan allemaal hetzelfde boek gelezen hebben en daar de hele middag over praten?
Wel gezamenlijke interesse in een bepaald genre of is het random wat vooraan in de boekenwinkel ligt?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is de eerste bijeenkomst dus nog even aftasten. Maar we hebben allemaal de 1e helft van hetzelfde boek gelezen en dan er over praten inderdaad.
Maandag: all peopled out.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier ben ik mezelf aan het opladen voor een weekendje sociaal doen (en dan ook nog grotendeels met vreemden).
Morgen gaan we naar een bierproeverij waar we alleen diegene kennen die de proeverij geeft. Zaterdag naar een boekenclub van schoonfamilie, maar daarkomen ook veel aangetrouwde mensen die we nog niet kennen. En dan zondag een filmmarathon bij ons thuis, waar ik 1 persoon ook nog niet zo goed van ken.
Deze eerste hebben we redelijk random gekozen. Het is Fairytale van Stephen King geworden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel gezamenlijke interesse in een bepaald genre of is het random wat vooraan in de boekenwinkel ligt?
Geen boekenclub ervaring verder, pure nieuwsgierigheid hoe zo'n club zou werken.
En welk boek lezen jullie?
Boek staat hierbovenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:17 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maandag: all peopled out.![]()
Veel plezier vandaag bij de bierproeverij! En ik ben ook wel nieuwsgierig naar welk boek jullie lezen samen en welke films jullie gaan kijken zondag.
Dat zou ik ook spannend vinden, benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:26 schreef Sumppi het volgende:
Gisteravond gaf de vaatwasser een melding over lekkage van de bodemplaat. Straks maar eens zien welk kind me wel wil helpen met de afwas. En dan hoop ik dat m’n man zo handig is dat hij het ding dit weekend kan maken. Of ik..![]()
Zo naar een soort yoga en pilates in het zwembad. Ik vind het spannend en heb eigenlijk helemaal geen zin.
Goed zoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:
Aftersun en To Leslie zou ik ook wel willen zien.![]()
Er was een kennis in het zwembad, wat gezellig was. En verder viel het me ook alles mee. Volgende week ga ik dezelfde les volgen en het uur ervoor meedoen met AquaPower. Ben ik nu in ieder geval over die hoge drempel heen.De kaart heb ik al sinds juni. Meer dan een half jaar moed moeten verzamelen.
![]()
Heel goed bezig! Ik ben zo trots op jequote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:
Aftersun en To Leslie zou ik ook wel willen zien.![]()
Er was een kennis in het zwembad, wat gezellig was. En verder viel het me ook alles mee. Volgende week ga ik dezelfde les volgen en het uur ervoor meedoen met AquaPower. Ben ik nu in ieder geval over die hoge drempel heen.De kaart heb ik al sinds juni. Meer dan een half jaar moed moeten verzamelen.
![]()
Ja, vreselijk. Ik voel me alleen in zo'n groep wel wat motorisch gestoord. Het duurt altijd even voor ik door heb welke bewegingen moeten worden gemaakt. Gelukkig zie je daar in het water weinig van.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed zodie drempel kan soms zo hoog zijn he.
O dat lijkt me een leuk boek!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze eerste hebben we redelijk random gekozen. Het is Fairytale van Stephen King geworden.
In het vervolg mag iedereen een boek inbrengen en die wordt per keer dan blind gekozen.
[..]
Boek staat hierboven![]()
En qua films brengen mijn man en ik uiteraard Oscarfilms in, want anders lopen we achter op schemaDat worden dus Aftersun en To Leslie.
Verder zijn Wendell & Wild, The Birdcage, Ridders of Justice, 3 Billboards en Banshees of Inisherin opties.
Ik hang ze voor het raam, ze zijn nogal grootquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:35 schreef Sumppi het volgende:
Ik zag gister via Facebook een gehaakt zeeduiveltje, die zo leuk was. Je zou een aquarium met gehaakte vissen en waterplanten aan visdraad kunnen maken.
Hij is gaaf!!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een woeste schildpad
[ afbeelding ]
Net of je zelf in een aquarium zit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hang ze voor het raam, ze zijn nogal groot
Tot nu toe is het een erg leuk verhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat lijkt me een leuk boek!
Ik ben nog op zoek naar iemand die hem wil delen.
En van die films heb ik maar 1 gezien, ik loop achter in films
Cutequote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een woeste schildpad
[ afbeelding ]
Hij is best leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een woeste schildpad
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nog maar The Green Mile gelezen, allemaal losse boekjes toen en erg mooi geschreven. Ik had wel een hekel aan de ellenlange verhalen over een muis, zo irritant!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tot nu toe is het een erg leuk verhaalIk moet zeker meer van King gaan lezen.
De rest zijn ook nog wel hele nieuwe films.
[..]
Cute
Daar heb ik alleen de film van gezien. Ik ben ooit eens begonnen aan Christine, maar die heb ik nooit uitgelezen. Daarna had ik ook helemaal geen zin meer om iets van hem te lezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar The Green Mile gelezen, allemaal losse boekjes toen en erg mooi geschreven. Ik had wel een hekel aan de ellenlange verhalen over een muis, zo irritant!
Prachtige film boek heb ik niet gelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar The Green Mile gelezen, allemaal losse boekjes toen en erg mooi geschreven. Ik had wel een hekel aan de ellenlange verhalen over een muis, zo irritant!
Mooie puzzelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:48 schreef drakin het volgende:
O ja, hij was helemaal af
[ afbeelding ]
De onderbuurman zegt ook mij nooit te horen. Vindt hij prettig, want ik zit boven zijn slaapkamers en zo. Ik zou ook niet weten hoe ik meer herrie moet maken, zonder er zelf last van te hebbenquote:
Lol, waar mensen ook over kunnen klagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n asociale buurvrouw
Mijn buurman klaagt altijd te ik te weinig geluid maak, waardoor hij niet weet of ik thuis ben... en ik doe ook niet altijd open (jep, geluidsdichte koptelefoon, hoor ik hem niet, vind ik fijn mijn kleine bubbel). Dit is toch gezeur
Ja toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, waar mensen ook over kunnen klagen.Klinkt juist ideaal.
Nee om te vragen waar ik was als ik een avondje weg was.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:27 schreef Sumppi het volgende:
Waarom heeft hij je nodig, dat hij aanbelt? Is dat voor pakjes? Als een postbode een pakje bij de buren brengt en ze doen nooit open en ik weet ook niet of ze thuis zijn of niet, dan zou ik dat wel wat vervelend vinden. Gelukkig brengen ze hier nooit pakjes bij de buren.
Die man heeft een hobby nodigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:28 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
Misschien vindt de buurman je leuk.
En bij wie kan hij dan het beste aankloppen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die man heeft een hobby nodig
Bizar.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee om te vragen waar ik was als ik een avondje weg was.
Of om te klagen over de benedenbuurman
Of om te zeggen dat ik niet zo openlijk mijn vuilnis meot wegbrengen
Of om te zeuren dat ik te weinig geluid maak
Hahahahahaha oh dat is hetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En bij wie kan hij dan het beste aankloppen?
Ja en ik kwam donderdag uit het ziekenhuis thuis, had een pizza besteld en toen vroeg hij waarom ik pizza ging eten. Come on...quote:
Ik til de zak op, loop naar beneden, loop naar de container (terwijl ik de zak vast heb) en gooi hem wegquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Hoe breng jij je vuilnis weg?
Ik heb gister m'n dochter en haar vriendin naar de brievenbus gestuurd. Hadden ze geen zin in. Heb ik ze de sketch The Ministry of Silly Walks laten zien en daar gingen ze. Zo stel ik me nu jou voor bij het wegbrengen van je vuilnis.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ik kwam donderdag uit het ziekenhuis thuis, had een pizza besteld en toen vroeg hij waarom ik pizza ging eten. Come on...
Die man is heel erg raar
Ook belde hij een keer aan om te vragen of ik wel een citroen in de emmer deed als ik ging dweilen. Random uit eht niets.
En dan tegen de onderbuurman: 'nou, die van hierboven doet geen citroen in haar emmer als ze gaat dweilen!'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vrees dat ik gewoon een saaie buurvrouw ben en dat dat voor meneer roddelkont te saai is
Hahahahaha ja dat dusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En dan tegen de onderbuurman: 'nou, die van hierboven doet geen citroen in haar emmer als ze gaat dweilen!'
Oh no, stel je voor dat je buren zien dat je je troep netjes weggooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik til de zak op, loop naar beneden, loop naar de container (terwijl ik de zak vast heb) en gooi hem weg
Hij pakt zijn fiets, doet zijn zak erin, en moffelt hem weg, zodat mensen niet zien dat hij vuil heeft
Je wilde denk ik onder andere naar Zwolle dit weekend? Het is ook echt frustrerend dat leuke dingen dan even niet kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
(en de frustratie is eigenlijk dat alle leuke dingen niet doorgaan door mijn moeder en dat ik daar gefrustreerd over ben en dan ooooook nog eens een zeurende buurmanHij is het probleem niet)
Nee ik zou naar een vriendin, maar dat mocht niet van mijn begeleidster omdat het gedoe met mijn ma teveel isquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:38 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Je wilde denk ik onder andere naar Zwolle dit weekend? Het is ook echt frustrerend dat leuke dingen dan even niet kunnen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik zou naar een vriendin, maar dat mocht niet van mijn begeleidster omdat het gedoe met mijn ma teveel is
En ik zou naar Harderberg met een vriendin, maar dan kan niet door mijn moeders gedoe
En ik zou puzzelen met mijn beste vriendin, maar dan zit ik in het ziekenhuis
Lekker en succes met de vloer!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:01 schreef Sumppi het volgende:
Hier is man de vloer in de studiekamer aan het leggen. Zodra hij klaar is ga ik denk ik even een rondje door het bos lopen met de hond.
Slaap lekekr zoquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben bijna weer thuis na de boekenclub aan de andere kant van het land. Dan eerst een dutje want het was het een slechte korte nacht.
De ergste huishoudelijke taak...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Was.![]()
Wel bijna alles schoon aan de lijn of in de kast na vandaag, dus ik zie het als een goede dag.
Als ik het niet steeds zo uitstelde, zou het wel meevallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De ergste huishoudelijke taak...
Ik heb een keurige rij opgevouwen was liggen, voor de kast...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik het niet steeds zo uitstelde, zou het wel meevallen.![]()
Achjaaa. Was voor mijn doen vroeg actief, dus lekker even de tijd voor.
Gatsie wat naar. Beterschap voor julliequote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:50 schreef Donna het volgende:
Deze horrorgriep is echt killing hoor. Jemig.
Griep en nierbekkenontsteking naast elkaar voor mij en de jongste hoestte al de hele week en is nu ook ziekig. Oudste nog niet. Man is sinds vannacht gevloerd.
Hoor iedereen om me heen dat de griep nu zolang duurt. Zit er idd bijna al een hele week in nu. Klaar mee.
Ja was zeker wel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker en succes met de vloer!
[..]
Slaap lekekr zo![]()
Was het leuk?
Ja, het is bij iedereen die ik spreek en het heeft dikke ellende. Sterkte met de nierbekkenontsteking bovenop de griep.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:50 schreef Donna het volgende:
Deze horrorgriep is echt killing hoor. Jemig.
Griep en nierbekkenontsteking naast elkaar voor mij en de jongste hoestte al de hele week en is nu ook ziekig. Oudste nog niet. Man is sinds vannacht gevloerd.
Hoor iedereen om me heen dat de griep nu zolang duurt. Zit er idd bijna al een hele week in nu. Klaar mee.
Mooi te lezen dat je het leuk hebt gehad. Wel bijzonder dat een familie een boekenclub begint. Dat er zoveel mensen mee willen doen binnen een familie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja was zeker wel leuk![]()
Voor het eerst de man en de zoon van een nicht ontmoet. Door corona een paar jaar elkaar niet gezien, raar hoe dingen kunnen veranderen in zo'n korte tijd.
Leukquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja was zeker wel leuk![]()
Voor het eerst de man en de zoon van een nicht ontmoet. Door corona een paar jaar elkaar niet gezien, raar hoe dingen kunnen veranderen in zo'n korte tijd.
Vandaag waren we met 8 man (waarschijnlijk sluiten we nog meer mensen later aan). Dus niet supergrote groep maar wel leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mooi te lezen dat je het leuk hebt gehad. Wel bijzonder dat een familie een boekenclub begint. Dat er zoveel mensen mee willen doen binnen een familie.
Thanks!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk
Veel plezier met lezen
In Breda zat ik een tijdje bij een leesclub. Ik geloof dat we met zijn zevenen of achten waren en dat was eigenlijk wel een mooi aantal.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag waren we met 8 man (waarschijnlijk sluiten we nog meer mensen later aan). Dus niet supergrote groep maar wel leuk.
Het idee kwam van de nicht van mijn mam
[..]
Thanks!
Het voelde in ieder geval goed zoquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:03 schreef Sumppi het volgende:
[..]
In Breda zat ik een tijdje bij een leesclub. Ik geloof dat we met zijn zevenen of achten waren en dat was eigenlijk wel een mooi aantal.
Snap ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een leesclub lijkt me zowel leuk als stressvol
Oja daar zou ik ook niet blij van worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:19 schreef Sumppi het volgende:
Er zijn allerlei leesclubs te vinden, zie ik nu. Wij lazen moderne literatuur en klassiekers. Ik zie nu ook leesclubs voor boeken over geschiedenis, filosofie, een bepaalde taal enz.Een vriendin van mij zat bij een leesclub van een boekhandeltje waar ze samen SF/ Fantasy lazen.
Ik ben gestopt, omdat er wat boeken werden gekozen die me niet zo trokken en omdat het vaak gebeurde dat deelnemers het boek niet hadden gelezen, maar wel voor de gezelligheid kwamen. Dat bespreekt dan wat lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Valentijnsdag!quote:Op zondag 12 februari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, gisteren de verjaardag van mijn kleindochter gevierd, ze wordt dinsdag al weer 1 jaar. Wat vliegt de tijd
Ja een valentijns baby, hoe mooi is datquote:
OMG die rolling bistroquote:Op zondag 12 februari 2023 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben bij de action geweest en heb drie bouwpakketjes buit gemaakt
[ afbeelding ]
Ja cute hé! Even in de dozen gespiekt en je moet ook van alles zelf kleien. Morgen snel met de kas verderquote:
Oh dat vind ik echt heel leuk!quote:Op zondag 12 februari 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja cute hé! Even in de dozen gespiekt en je moet ook van alles zelf kleien. Morgen snel met de kas verder
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan kan ik sneller een nieuwe beginnen. Al heb ik er best veel
Wat is dat voor een raar woordquote:Op zondag 12 februari 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen
Dat ken jij niet hequote:Op zondag 12 februari 2023 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is dat voor een raar woord
Ksssttt. Ik wil ook al oliepastels.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is voor zo'n huisje niet duur. Ik zou het doen als ik jou was
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je moet dan even bij de action kijken of die ze heeft
Nieuwe tattoo?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat weekend mag toch best wat langer duren.
Wel lekker bezig geweest, nieuwe tattoo gepland, beetje zitten kloten om m'n stream setup werkend te krijgen, beetje zitten gamen. Alleen knutselen is er niet erg van gekomen, zal ook niet eerder dan woensdag worden vrees ik.
Nieuwe kraken, op m'n dijbeen.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nieuwe tattoo?waar, wat? tell me
Goedemorgen trouwens.
Ik heb nieuw garen gekocht en ben aan een vest begonnen.
Meh.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:10 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Kapot na dit weekend.
Vandaag vroeg op want ze komen de dakkapel fixen, bellen ze net dat ze pas vanmiddag komen
Nice. Benieuwd naar het resultaat. Wanneer mag je?quote:Op maandag 13 februari 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe kraken, op m'n dijbeen.Van deze dude.
Eerste sessie is half mei, maar gaat wel een sessie of vier worden voor 'ie af is.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nice. Benieuwd naar het resultaat. Wanneer mag je?
Wow heftig! Stoer dat ej dat durft!quote:Op maandag 13 februari 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste sessie is half mei, maar gaat wel een sessie of vier worden voor 'ie af is.
Oh wat klote, ik duim voor jullie!quote:Op maandag 13 februari 2023 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Nog steeds aan het wachtenEn aangezien het een klus van een halve dag werk is begin ik me langzaamaan af te vragen of ze vandaag nog komen.
Al was het maar om je eigen gemoedquote:Op maandag 13 februari 2023 14:56 schreef Sarabi het volgende:
Ze zijn ersoms helpt het om even te klagen
Mooi zo!quote:Op maandag 13 februari 2023 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Ze zijn ook al weer klaarze hadden extra man bij zich.
Veel plezier alvastquote:Op maandag 13 februari 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
14 april naar de kreadoe en deze keer word ik terecht verwend voor een keer. Ik weiger me schuldig te voelen
Spoiler: gezonkenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Klaar om Titanic in de bios te zien, heel benieuwd hoe hij nu is na al die jaren.
Nee, is al een tijdje niet meer, geen Down Time meer gelukkigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 04:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt fok er vannacht niet uit?
Niet goed geslapen dus das balenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eindelijk ochtend! Goedemorgen! Bijna licht! En het duurt heel lang voordat het weer nacht wordt
Oh... hahaha, oké, lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is al een tijdje niet meer, geen Down Time meer gelukkig
Gisteren was hier een mooie dag. Met jas aan in de zon had je makkelijk buiten kunnen zitten.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo hard aan het voorjaar toe. Zon, op het balkon zitten...
Helemaal niet geslapen. De afgelopen 72 uur heb ik nog geen 5 geslapen en ik spring zo beetje door het plafond van energie.quote:
O ja had ook gekund in DTS zeiden ze altijd downtimequote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... hahaha, oké, lekker
Dacht dat DT voor Dead Time stond
Ik heb gisteren boodschappen voor haar gedaan omdat ze niet naar buiten durft. Ze is aan het herstellen van de tweede operatie. Volgende week gaan we op controle om te zien of alles goed is gegaan en anderhalf week later de laatste operatie. Dan weer anderhalf week later controle en dan is het eventjes klaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren was hier een mooie dag. Met jas aan in de zon had je makkelijk buiten kunnen zitten.
Hoe is het met je moeder eigenlijk?
Ah oké, misschien ben ik raar hoor. Ik gokte maar naar de betekenis.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja had ook gekund in DTS zeiden ze altijd downtime
O dat is niet veel, heb je daar geen medicijnen voor ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal niet geslapen. De afgelopen 72 uur heb ik nog geen 5 geslapen en ik spring zo beetje door het plafond van energie.
Op, en doorheen geknald ervoor. Ik moet even de begeleider appen of hij meeneemtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet veel, heb je daar geen medicijnen voor ?
O, waarom zorg je niet dat je ze altijd in huis hebt in het geval dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op, en doorheen geknald ervoor. Ik moet even de begeleider appen of hij meeneemt
Ik mag niet meer dan voor twee nachten in huis hebben van de begeleiders. Dus zij hebben het doosje en brengen als het op is. Is het weekend dan heb ik pech.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom zorg je niet dat je ze altijd in huis hebt in het geval dat?
Lekker dan, maar het weekend is geen 72 uur Pquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik mag niet meer dan voor twee nachten in huis hebben van de begeleiders. Dus zij hebben het doosje en brengen als het op is. Is het weekend dan heb ik pech.
Hahahahahahaa nee, maar ik ben een beetje vergeetachtig somsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, maar het weekend is geen 72 uur P
Oke, gelijk opschrijven als je weer zoiets hebt, Hoppa niet geslapen begeleider bellenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahahaa nee, maar ik ben een beetje vergeetachtig soms
Meestal app ik dan "wil je het volgende bezoek slaapmedicatie meebrengen"quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, gelijk opschrijven als je weer zoiets hebt, Hoppa niet geslapen begeleider bellen
Tegelijk, als je niet voor jezelf zorgt lig je er straks voor langere tijd uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is heel leuk als ze me willen opnemen, en volgens mijn beste vriendin moet ik daar wel rekening mee houden, alleen ik heb er nu echt geen tijd voor. En slaapmedicatie kan eventueel wel, maar dan kan ik de volgende dag niks.
Touchéquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Tegelijk, als je niet voor jezelf zorgt lig je er straks voor langere tijd uit.
Als het van de leraar is zou ik even gesprekje aanvragen op schoolquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een heel Valentijnspakket ontvangen.Met ballon, snoepjes, haarband, roos en meer (ze moet nog uitpakken, maar dit is wat ik zo kan zien).
Wauw, grote liefde!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een heel Valentijnspakket ontvangen.Met ballon, snoepjes, haarband, roos en meer (ze moet nog uitpakken, maar dit is wat ik zo kan zien).
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het van de leraar is zou ik even gesprekje aanvragen op school
En gefeliciteerd, natuurlijk!quote:Op zondag 12 februari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, gisteren de verjaardag van mijn kleindochter gevierd, ze wordt dinsdag al weer 1 jaar. Wat vliegt de tijd
Dank je wel Sumppiquote:
Oja zo gaat dat vaak. Wel jammer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerstewereldproblemen, ik heb enorm veel zin om m'n thuiskantoor/rommelhok eens écht aan te pakken en er een fatsoenlijke knutselruimte van te maken, maar m'n tijd is nogal beperkt de komende dagen.
In plaats van opruimen zit ik nu naar werkbladen te kijken.quote:
Ik weet niet wat ik fout doe, ik weet alleen dat ik nu zit te janken en alle motivatie voor behandeling kwijt ben en dat mijn straatangst met factor tien is gestegen. De haakclub en het vuilnis en het ziekenhuis met mijn ma was sowieso het enige waarvoor ik nog de deur uit durfdequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:22 schreef Donna het volgende:
Hoe kan het toch dat jij altijd mensen treft die zulke dingen zeggen???
Ja dat zijn zequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef Donna het volgende:
Zijn die mensen allemaal bejaard ofzo? Die staan er nou niet om bekend om subtiel te zijn.
Anders snap ik er echt geen zak van.
Repeat after me; ik ben genoeg. Ik ben WEL leuk. Ik mag er zijn. Ik doe dit (de haakclub of whatever) voor mezelf. Ik laat me niet gek maken door een stel bejaarde.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik fout doe, ik weet alleen dat ik nu zit te janken en alle motivatie voor behandeling kwijt ben en dat mijn straatangst met factor tien is gestegen. De haakclub en het vuilnis en het ziekenhuis met mijn ma was sowieso het enige waarvoor ik nog de deur uit durfde
Je hoeft niets te skippen. Je lijf heeft ook energie nodig om te functioneren. Wat je opnoemt klinkt al heel weinig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet per dag twee boterhammen en een warme maaltijd. Ik zie gewoon niet in waar ik meer kan skippen. Ja ik kan het brood en de koolhydraten bij het warme eten laten varen. Maar ik wil geen eetstoornisterugval. Die twee boterhammen eet ik om mijn maag te beschermen tegen de medicijnen (moet met eten, anders doet het echt heel erg veel pijn) en de warme maaltijd omdat ik anders niet kan slapen
Naja, ik ga mijn bestie even bellen. Die weet me altijd wel weer rustig te krijgen.
Ik twijfel of ik die vrouw een appje moet doen met hoe lomp haar opmerking was en wat het met me doet...
Ditquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:29 schreef Donna het volgende:
Probeer dat echt te negeren, oude mensen zijn echt kut vaak.
Je doet niks fout. Zulke lui zijn gewoon lullig.
En je moet geen eten gaan skippen, je eet al superweinig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet per dag twee boterhammen en een warme maaltijd. Ik zie gewoon niet in waar ik meer kan skippen. Ja ik kan het brood en de koolhydraten bij het warme eten laten varen. Maar ik wil geen eetstoornisterugval. Die twee boterhammen eet ik om mijn maag te beschermen tegen de medicijnen (moet met eten, anders doet het echt heel erg veel pijn) en de warme maaltijd omdat ik anders niet kan slapen
Naja, ik ga mijn bestie even bellen. Die weet me altijd wel weer rustig te krijgen.
Ik twijfel of ik die vrouw een appje moet doen met hoe lomp haar opmerking was en wat het met me doet...
Heb je al slaapmedicatie kunnen fixen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn beste vriendin heeft me een preek gegeven. Ik ben wat rustiger. Ze houdt van me, haar man (mijn beste vriend) houdt van me, haar kind houdt van me. Ze weet zeker dat een paar anderen van me houden. Oké, tranen zijn droog als ik stop met denken. Mijn beste vriendin is heel erg kwaad, dat is een ding dat zeker is.
Ik schaam me zo voor mezelf, maar goed. Ophouden met janken nu. Thee drinken en nait soezen
Ja, komt zo samen met een gesprek. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen vandaag... gelukkig zijn ze goed in die warboel ontpluizenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je al slaapmedicatie kunnen fixen?
Daar baal je flink van. Weet je vanmiddag meer? Sterkte CotS, je eigen gezondheid gaat nu voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
nou volgens mij willen ze me wegstoppen
Ik ben net gebeld, mag het thuis proberen met de nodige haken en ogen. 'k Word elk dagdeel gebeld, meot slaapmedicijnen nemen, moet de nodige pammen slikken. Rust Reinheid en Regelmaatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Daar baal je flink van. Weet je vanmiddag meer? Sterkte CotS, je eigen gezondheid gaat nu voor.
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld, mag het thuis proberen met de nodige haken en ogen. 'k Word elk dagdeel gebeld, meot slaapmedicijnen nemen, moet de nodige pammen slikken. Rust Reinheid en Regelmaat
Voor half 5 vind ik het nog nacht hoor.quote:
O ik was al twee uurtje op voor ik hier kwam dus voor mij was de dag al begonnenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor half 5 vind ik het nog nacht hoor.
Mal ritme jij.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was al twee uurtje op voor ik hier kwam dus voor mij was de dag al begonnen
Ja vreselijk, en ik ga overdag niet slapen hequote:
Oef, je kon wel vroeg terecht hoop ik?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en ik ga overdag niet slapen he
Vanmorgen vond ik het helemaal ellende omdat ik nuchter moest blijven voor het bloedprikken
8.10 dus wel op tijd maar de maag was niet zo blijquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oef, je kon wel vroeg terecht hoop ik?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld, mag het thuis proberen met de nodige haken en ogen. 'k Word elk dagdeel gebeld, meot slaapmedicijnen nemen, moet de nodige pammen slikken. Rust Reinheid en Regelmaat
Ben je ook jarig??quote:
Ik lees net dat je je verjaardag deelt. De kapsalon is vandaag 20 jaar oud geworden.quote:
Hahaha nice.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik lees net dat je je verjaardag deelt. De kapsalon is vandaag 20 jaar oud geworden.Nooit gegeten trouwens.
Nooit goed gedronken dusquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik lees net dat je je verjaardag deelt. De kapsalon is vandaag 20 jaar oud geworden.Nooit gegeten trouwens.
Kapsalon werd hier pas hip toen ik allang klaar qas met zuipen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nooit goed gedronken dus
En dit ja. Schande.mquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:04 schreef Sumppi het volgende:
En ik vind het echt niet lekker als ze spul over m’n patat/ friet gooien. Net als mensen die kroepoek of papadum tegen hun rijst aanleggen om later te eten. Zo zonde van de knapperigheid.
PITA KAASquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef Donna het volgende:
Heb wel echt vaak shoarma gegeten of tosti's van pita's met whiskeysaus na het stappen. GODDELIJK.
Wij bestelden dan vaak van die doner pizza's met knoflooksausquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef Donna het volgende:
Heb wel echt vaak shoarma gegeten of tosti's van pita's met whiskeysaus na het stappen. GODDELIJK.
Geheel op basis van enkel dit bericht dacht mijn hoofd "ze hebben seks gehad"quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij bestelden dan vaak van die doner pizza's met knoflooksaus
Klinkt wel erg leuk!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:49 schreef Sumppi het volgende:
Ik ga zo aquasporten. Vandaag twee lessen en tussendoor baantjes trekken. Ondertussen even bij een andere les kijken of trampolinespringen in het water me wat lijkt.
Interessant.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:49 schreef Sumppi het volgende:
Ik ga zo aquasporten. Vandaag twee lessen en tussendoor baantjes trekken. Ondertussen even bij een andere les kijken of trampolinespringen in het water me wat lijkt.
Zo stom idd!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessant.
Toch jammer dat ze die lessen altijd overdag geven, dan moet ik werken jongens.
Ik had wat bedacht, maar dat is uitverkocht momenteel (specifiek miniatuurhuisje), dus die krijg ik later.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Donna het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik voor m'n verjaardag wil...
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geheel op basis van enkel dit bericht dacht mijn hoofd "ze hebben seks gehad"
Dat klinkt wel echt leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:49 schreef Sumppi het volgende:
Ik wil een muurschildering. Nu eigenlijk geen geld voor vanwege de lekkage. Maar f*ck itquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Donna het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik voor m'n verjaardag wil...
Ja ging goedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had wat bedacht, maar dat is uitverkocht momenteel (specifiek miniatuurhuisje), dus die krijg ik later.
Verder echt geen ideeee.
Doet me eraan denken, hoe was het gisteren @:sarabi?
Hier ook maandag t/m donderdag elke avond lessen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessant.
Toch jammer dat ze die lessen altijd overdag geven, dan moet ik werken jongens.
Jazeker gaan we weer on tourquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:49 schreef Sumppi het volgende:
Gaan jullie dan ook weer een rondje NL doen?
En wat voor muurschildering wil je graag?
Dat is super vet!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazeker gaan we weer on toureind maart en april.
Ik wil een muurschildering van onze labels. Een beetje zoals onze viltjes een collage zijn van meerdere labels.
Hier alleen op vrijdagavond geloof ik, maar die komt mij weer niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:05 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hier ook maandag t/m donderdag elke avond lessen.
Vandaag heb ik een stukje AquaZumba gedaan en dat was echt heel leuk.![]()
Deze kaart gebruik ik om alle verschillende lessen te proberen. Het is in elk geval leuk om te merken dat het wel iets voor mij is. Ik vind de sportschool zo saai, maar van zwemmen hou ik wel.
Spuugbakje ernaast.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Over verjaardagscadeau gesproken paar maanden geleden een bieropleiding cadeau gedaan aan mijn man. Helaas nu bericht dat die in Nijmegen niet door gaatnu moet ie naar Rotterdam. Geen probleem, alleen kan ik hem dan niet zo makkelijk op en neer brengen. Hopelijk hoeft ie niet te veel te proeven
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazeker gaan we weer on toureind maart en april.
Ik wil een muurschildering van onze labels. Een beetje zoals onze viltjes een collage zijn van meerdere labels.
Jullie hebben een vroege vogel als postbode.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja toch
Bedankt voor jullie lieve kaartje!
Ja viel mij ook opquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Jullie hebben een vroege vogel als postbode.
Morguh Childquote:Op zondag 19 februari 2023 05:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
De hele nacht word ik continu wakker van een kriebelhoest.
Als het licht is maar eens op mijn planning kijken wat ik vandaag maximaal mag doen en lekker schoonmaken. Volgens mij mag ik stofzuigen, de woonkamer opruimen (kleine klus), de keukentafel opruimen (kleine klus) en de wc schoonmaken. Begeleider komt langs en dan is de batterij weer zo goed als leeg
Wat lief dat jullie dat doenquote:Op zondag 19 februari 2023 09:22 schreef Donna het volgende:
Gezellig @:Sarabi
Ik mag nu nog even chillen in bed en dan heb ik vanmiddag een babyshower van mijn beste vriendin. Ze heeft niks in de gaten, zo leuk.
En dan is het weekend weer voorbij.
Kom je vanzelf wel weer tegenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben toen ik in de war was mijn goede bril kwijt geraakt. Nu matglasmet mijn reserve bril
Voor mijn gevoel heb ik overal gezochtquote:
Is vaak zo als je iets zoek vindt je het niet en dan ineens kom je het weer tegen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb ik overal gezocht
Ik weet niet wat ik allemaal uitgespookt heb afgelopen week
Nee, ik ben volgens mij binnen geblevenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vaak zo als je iets zoek vindt je het niet en dan ineens kom je het weer tegen.
Als je tenminste niet buitenshuis bent geweest moet hij nog in huis liggen.
Lekker op de bank serie kijken dan maarquote:Op zondag 19 februari 2023 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik ben volgens mij binnen gebleven
maar nu erg moe, dus ik zoek morgen wel weer verder. Vandaag al opgeruimd, de wc schoongemaakt en gestofzuigd. Mijn energie is echt helemaal op. Zelfs geen fut voor knutselen nog
Ik hang aan de keukentafel met mijn laptop. Lekker EJVJL aan, ineens weer zin in.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker op de bank serie kijken dan maar
Ze hebben een opdracht van een paar dagen. als de zoemer gaat zien ze op het scherm waar ze heen moeten, daar moeten ze binnen 15 sec zijn en dan moeten ze de polonaise doenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hang aan de keukentafel met mijn laptop. Lekker EJVJL aan, ineens weer zin in.
Zoals de kerstopdracht dus. Wel leukquote:Op zondag 19 februari 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een opdracht van een paar dagen. als de zoemer gaat zien ze op het scherm waar ze heen moeten, daar moeten ze binnen 15 sec zijn en dan moeten ze de polonaise doen
BigBrother is er ook weer kan je afwisselen als je het ene zat bentquote:Op zondag 19 februari 2023 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals de kerstopdracht dus. Wel leukIk vind de gifjes leuk en net weer videoland genomen
BB vind ik niks aan, ik kan niet wennen aan die mensen. Dan heb ik wel andere seriesquote:Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BigBrother is er ook weer kan je afwisselen als je het ene zat bent
Vind er zelf ook niet zoveel aan. Maar moet af en toe wel even kijken maar heb EJVJL meer op staanquote:Op zondag 19 februari 2023 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
BB vind ik niks aan, ik kan niet wennen aan die mensen. Dan heb ik wel andere series
Jij hebt een grote verantwoordelijkheid iddquote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er zelf ook niet zoveel aan. Maar moet af en toe wel even kijken maar heb EJVJL meer op staan
Veel gelul en weinig lolquote:Op zondag 19 februari 2023 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij hebt een grote verantwoordelijkheid idd
Nee EJVJL is wel even een leuke afwisseling van series en ik blijf me verbazen over dat ze zich net ze druk maken over dezelfde dingen als drie maanden terugIk snap niet ze het volhouden
Ik kijk tussen de bedrijven door ook nog MAFSquote:Op zondag 19 februari 2023 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaGelukkig heb je ook nog Echte Meisjes In De Jungle, Sleepers, Tafkal, en Incognito
Ja, ik als ik ongesteld ben, maar nu niet dusquote:Op zondag 19 februari 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk tussen de bedrijven door ook nog MAFS
Alleen als je ongesteld ben kijk je dat?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik als ik ongesteld ben, maar nu niet dus
Ja anders kan ik het niet aanquote:Op zondag 19 februari 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen als je ongesteld ben kijk je dat?
Dat is het enige dat ik ook kijk van alles dat jullie benoemenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk tussen de bedrijven door ook nog MAFS
Ik kijk veel hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik ook kijk van alles dat jullie benoemen
Ow hier staat de tv ook heel veel aan hoor. Maar geen echte programma's, meer 24 kitchen dat je niet perse hoeft te volgen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk veel hoordan hoor ik de stemmen niet zo
Dat is dan weer niet aan mij besteedt, ik vind het heerlijk om te haken en op te gaan in een verhaal (of wat anders creatiefs)quote:Op zondag 19 februari 2023 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow hier staat de tv ook heel veel aan hoor. Maar geen echte programma's, meer 24 kitchen dat je niet perse hoeft te volgen.
Dat is ook frustrerendquote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, een begeleider zou om 10.00 komen. Bleek ineens vrij. De andere om 12.00 is er nog niet... ik ben het wachten een beetje zat.
Dank, het kwartje valt eindelijk waarom sommige honden ZO ENORM aansloegen toen ik nog post liep.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:19 schreef Sumppi het volgende:
De postbode moet ook dood, zelfs als ze ergens anders de post aan het rondbrengen is en ik met hem wandel. Andere voorbijgangers vindt hij prima. Hond: postbode komt de oprit op, woest blaffen, postbode vertrekt, succesvolle verdediging! Volgende dag probeert ze het weer, wat een lef!!!![]()
Goed, ik ga maar eens onkruid tussen de tegels vandaan halen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, het kwartje valt eindelijk waarom sommige honden ZO ENORM aansloegen toen ik nog post liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk eet je wel gewoon goedquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Afvallen gaat eindelijk gemakkelijk !
En de eindelijk zakt de weegschaal een beetje bij beetje
Wat echt een wonder is met mijn medicijnen
Trots op mezelf
Vriend van me is vorige week gebeten door een hond toen hij de boodschappen kwam bezorgenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:19 schreef Sumppi het volgende:
De postbode moet ook dood, zelfs als ze ergens anders de post aan het rondbrengen is en ik met hem wandel. Andere voorbijgangers vindt hij prima. Hond: postbode komt de oprit op, woest blaffen, postbode vertrekt, succesvolle verdediging! Volgende dag probeert ze het weer, wat een lef!!!![]()
Goed, ik ga maar eens onkruid tussen de tegels vandaan halen.
Op zulke honden met zulke baasjes heb ik het ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
ik kom gewoon nog tot weinig na de overdosis, ben echt nog aan het herstellen merk ik. Morgen wil ik weer gaan hobby'en
@:Sumppi daarom ben ik dus bang voor honden!!!! En nog meer voor mensen die bang zijn voor hun eigen honden of ze niet onder controle hebben!
Alleen ik word wel een beetje bang voor je, met alles en iedereen dat deaud moet... ikke is echt liev heur, echt waar!
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, het kwartje valt eindelijk waarom sommige honden ZO ENORM aansloegen toen ik nog post liep.
Wat enorm vervelend en ik vind het ook stom dat de hond bij hem kon komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vriend van me is vorige week gebeten door een hond toen hij de boodschappen kwam bezorgen
Ik had het al niet op honden....
Ik ben nog een beetje bij aan het komen van carnaval. Sowieso is de meeste drukte nu voorbij, verhuizing is klaar enzo. Dus nu tijd om even bij te komen.
Ben een nieuw breiwerk gestart maar we hebben ook Hogwarts Legacy gekocht dus daar gaat nu veel tijd in zitten![]()
Gelukkig viel het mee, hij had een schram op zn arm. Zn jas en truien hadden voor genoeg bescherming gezorgd volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:47 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat enorm vervelend en ik vind het ook stom dat de hond bij hem kon komen.Hopelijk was het niet ernstig.
Wat ben je aan het breien?
Goed bezigquote:Op woensdag 22 februari 2023 07:18 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen.![]()
Gister hebben we onze hulst struik van 8 tot 10 meter hoog grotendeels omgehaald. Het was spannend, want het ding helde over naar het huis van de buren en hij moest dus net de andere kant opvallen. Touw door de top, auto eraan, wig zagen op 3 meter hoog en toen werd het heel spannend bij het zagen van de achterkant, maar hij viel precies goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |