abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207922903
Is het ~kaartje naar jezelf sturen~ weer die tijd van het jaar?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207923168
Godzijdank weer thuis. Even heel duidelijk een grens getrokken: OF ik ga met haar mee EN slaap daar. OF ik ga direct naar huis. Dat werd het laatste, nu moe en thuis en bijkomen
pi_207923268
^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207925052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank weer thuis. Even heel duidelijk een grens getrokken: OF ik ga met haar mee EN slaap daar. OF ik ga direct naar huis. Dat werd het laatste, nu moe en thuis en bijkomen
Heel goed :)
pi_207926664
Hier ben ik mezelf aan het opladen voor een weekendje sociaal doen (en dan ook nog grotendeels met vreemden).
Morgen gaan we naar een bierproeverij waar we alleen diegene kennen die de proeverij geeft. Zaterdag naar een boekenclub van schoonfamilie, maar daarkomen ook veel aangetrouwde mensen die we nog niet kennen. En dan zondag een filmmarathon bij ons thuis, waar ik 1 persoon ook nog niet zo goed van ken.
pi_207926938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier ben ik mezelf aan het opladen voor een weekendje sociaal doen (en dan ook nog grotendeels met vreemden).
Morgen gaan we naar een bierproeverij waar we alleen diegene kennen die de proeverij geeft. Zaterdag naar een boekenclub van schoonfamilie, maar daarkomen ook veel aangetrouwde mensen die we nog niet kennen. En dan zondag een filmmarathon bij ons thuis, waar ik 1 persoon ook nog niet zo goed van ken.
Het klinkt wel heel leuk allemaal, wat voor boekenclub is het? Moet je dan allemaal hetzelfde boek gelezen hebben en daar de hele middag over praten?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207928407
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:05 schreef drakin het volgende:

[..]
Het klinkt wel heel leuk allemaal, wat voor boekenclub is het? Moet je dan allemaal hetzelfde boek gelezen hebben en daar de hele middag over praten?
Het is de eerste bijeenkomst dus nog even aftasten. Maar we hebben allemaal de 1e helft van hetzelfde boek gelezen en dan er over praten inderdaad.
pi_207929802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het is de eerste bijeenkomst dus nog even aftasten. Maar we hebben allemaal de 1e helft van hetzelfde boek gelezen en dan er over praten inderdaad.
Wel gezamenlijke interesse in een bepaald genre of is het random wat vooraan in de boekenwinkel ligt?

Geen boekenclub ervaring verder, pure nieuwsgierigheid hoe zo'n club zou werken.

En welk boek lezen jullie?
pi_207931564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Maandag: all peopled out. :+

Veel plezier vandaag bij de bierproeverij! En ik ben ook wel nieuwsgierig naar welk boek jullie lezen samen en welke films jullie gaan kijken zondag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207931627
Gisteravond gaf de vaatwasser een melding over lekkage van de bodemplaat. Straks maar eens zien welk kind me wel wil helpen met de afwas. En dan hoop ik dat m’n man zo handig is dat hij het ding dit weekend kan maken. Of ik.. :P

Zo naar een soort yoga en pilates in het zwembad. Ik vind het spannend en heb eigenlijk helemaal geen zin. 8)7
pi_207932528
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef drakin het volgende:

[..]
Wel gezamenlijke interesse in een bepaald genre of is het random wat vooraan in de boekenwinkel ligt?

Geen boekenclub ervaring verder, pure nieuwsgierigheid hoe zo'n club zou werken.

En welk boek lezen jullie?
Deze eerste hebben we redelijk random gekozen. Het is Fairytale van Stephen King geworden.
In het vervolg mag iedereen een boek inbrengen en die wordt per keer dan blind gekozen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Maandag: all peopled out. :+

Veel plezier vandaag bij de bierproeverij! En ik ben ook wel nieuwsgierig naar welk boek jullie lezen samen en welke films jullie gaan kijken zondag.
Boek staat hierboven :)

En qua films brengen mijn man en ik uiteraard Oscarfilms in, want anders lopen we achter op schema :') Dat worden dus Aftersun en To Leslie.
Verder zijn Wendell & Wild, The Birdcage, Ridders of Justice, 3 Billboards en Banshees of Inisherin opties.
pi_207932534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:26 schreef Sumppi het volgende:
Gisteravond gaf de vaatwasser een melding over lekkage van de bodemplaat. Straks maar eens zien welk kind me wel wil helpen met de afwas. En dan hoop ik dat m’n man zo handig is dat hij het ding dit weekend kan maken. Of ik.. :P

Zo naar een soort yoga en pilates in het zwembad. Ik vind het spannend en heb eigenlijk helemaal geen zin. 8)7
Dat zou ik ook spannend vinden, benieuwd wat je er van vindt :)
pi_207934461
Aftersun en To Leslie zou ik ook wel willen zien. :Y

Er was een kennis in het zwembad, wat gezellig was. En verder viel het me ook alles mee. Volgende week ga ik dezelfde les volgen en het uur ervoor meedoen met AquaPower. Ben ik nu in ieder geval over die hoge drempel heen. *O* De kaart heb ik al sinds juni. Meer dan een half jaar moed moeten verzamelen. :@
pi_207935397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:

Er was een kennis in het zwembad, wat gezellig was. En verder viel het me ook alles mee. Volgende week ga ik dezelfde les volgen en het uur ervoor meedoen met AquaPower. Ben ik nu in ieder geval over die hoge drempel heen. *O* De kaart heb ik al sinds juni. Meer dan een half jaar moed moeten verzamelen. :@
Goed zo *O* die drempel kan soms zo hoog zijn he.
pi_207936361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:

Heel goed bezig! Ik ben zo trots op je
pi_207936369
De schildpad is af en ik ben begonnen aan de eerste vis
pi_207937935
Ik zag gister via Facebook een gehaakt zeeduiveltje, die zo leuk was. Je zou een aquarium met gehaakte vissen en waterplanten aan visdraad kunnen maken. :D
pi_207938005
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed zo *O* die drempel kan soms zo hoog zijn he.
Ja, vreselijk. Ik voel me alleen in zo'n groep wel wat motorisch gestoord. Het duurt altijd even voor ik door heb welke bewegingen moeten worden gemaakt. Gelukkig zie je daar in het water weinig van. :')

Weekend. *O* En de monsterafwas heb ik alleen gedaan. Ene kind ging naar een vriend, andere kind nam een vriendin mee en de jongste is nog altijd ziek op de bank.
pi_207938336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Deze eerste hebben we redelijk random gekozen. Het is Fairytale van Stephen King geworden.
In het vervolg mag iedereen een boek inbrengen en die wordt per keer dan blind gekozen.
[..]
Boek staat hierboven :)

En qua films brengen mijn man en ik uiteraard Oscarfilms in, want anders lopen we achter op schema :') Dat worden dus Aftersun en To Leslie.
Verder zijn Wendell & Wild, The Birdcage, Ridders of Justice, 3 Billboards en Banshees of Inisherin opties.
O dat lijkt me een leuk boek!

Ik ben nog op zoek naar iemand die hem wil delen.

En van die films heb ik maar 1 gezien, ik loop achter in films :o
pi_207938474
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 16:35 schreef Sumppi het volgende:
Ik zag gister via Facebook een gehaakt zeeduiveltje, die zo leuk was. Je zou een aquarium met gehaakte vissen en waterplanten aan visdraad kunnen maken. :D
Ik hang ze voor het raam, ze zijn nogal groot :P
  vrijdag 10 februari 2023 @ 17:39:12 #23
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_207938690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een woeste schildpad

[ afbeelding ]
Hij is gaaf!! O+
pi_207939035
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik hang ze voor het raam, ze zijn nogal groot :P
Net of je zelf in een aquarium zit. *O*

Die ogen van de schildpad zijn gaaf. :D :o
pi_207939260
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:04 schreef drakin het volgende:

[..]
O dat lijkt me een leuk boek!

Ik ben nog op zoek naar iemand die hem wil delen.

En van die films heb ik maar 1 gezien, ik loop achter in films :o
Tot nu toe is het een erg leuk verhaal :Y Ik moet zeker meer van King gaan lezen.

De rest zijn ook nog wel hele nieuwe films.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een woeste schildpad

[ afbeelding ]
Cute O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')