Gelukkig runt ie maar een online ballenbak en geen land.quote:Op zondag 12 februari 2023 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
Het doet me goed om te zien dat de Messias Musk hier nog steeds te vuur en te zwaard verdedigd wordt zodat iemand ook maar de geringste kritiek durft te uiten.
Echt hequote:Op zondag 12 februari 2023 08:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
tuurlijk heel logisch want de gehele mainstream media is natuurlijk onbetrouwbaar.
Wie denk je dat hij met "the press" bedoelt?quote:Op zondag 12 februari 2023 08:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
tuurlijk heel logisch want de gehele mainstream media is natuurlijk onbetrouwbaar.
is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 12 februari 2023 11:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie denk je dat hij met "the press" bedoelt?
Een nogal exhibitionistische variant ja.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:55 schreef Monolith het volgende:
De man heeft echt een narcistische persoonlijkheidsstoornis hè?
Jij pretendeert hier de Muskfluisteraar te zijn, dus vertel het maar.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dit is trouwens Musk's verklaring wat betreft het impressies debacle. In zijn optiek ligt het niet aan het feit dat hij minder populair is geworden zoals die engineer claimde via een Google Trends analyse.
[ twitter ]
Dan moet je even een post of tien teruglezen spuit elf.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij pretendeert hier de Muskfluisteraar te zijn, dus vertel het maar.
Gedaan, daar zeg je precies niks.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dan moet je even een post of tien teruglezen spuit elf.
Wie? Ernie?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:55 schreef Monolith het volgende:
De man heeft echt een narcistische persoonlijkheidsstoornis hè?
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gedaan, daar zeg je precies niks.
Vanwaar die verdenking? Komt het over alsof ik een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt volgens jou? Zou imo jammer zijn als ik die kwalificatie toebedeeld zou krijgen.quote:
Jaja, dus het was niet Elons gebrek aan populariteit, maar hij was zó populair dat de server ervan crashtequote:Op zondag 12 februari 2023 11:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dit is trouwens Musk's verklaring wat betreft het impressies debacle. In zijn optiek ligt het niet aan het feit dat hij minder populair is geworden zoals die engineer claimde via een Google Trends analyse.
[ twitter ]
Alweer iemand die kritiek heeft op de pers zonder inhoudelijk te worden. Lekker makkelijk. Het lijkt Musk wel.quote:
Geen idee. Ik vroeg het dan ook niet aan jou.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vanwaar die verdenking? Komt het over alsof ik een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt volgens jou? Zou imo jammer zijn als ik die kwalificatie toebedeeld zou krijgen.
Hij slaat mijns inziens de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer iemand die kritiek heeft op de pers zonder inhoudelijk te worden. Lekker makkelijk. Het lijkt Musk wel.
Maar blijkbaar vertelt hij precies wat jij wil horen
Ja dat weet ik maar daar heeft feitelijk niemand wat aanquote:Op maandag 13 februari 2023 03:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij slaat mijns inziens de spijker op zijn kop.
Roddelklap en constante negativiteit neerpennen ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar daar heeft feitelijk niemand wat aan
Roddelklap als er niet aan wederhoor gedaan kan worden omdat elon een god denkt te zijn en geen journalisten te woord wilt staan maar de gek geworden god van de andere kant de hele pers wel als onbetrouwbaar neerzet. Wie roddelt er dan en is niet eerlijk?.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
Roddelklap en constante negativiteit neerpennen ook niet.
Ik ben niet gek, de rest van de wereld is gek!quote:Op maandag 13 februari 2023 07:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Roddelklap als er niet aan wederhoor gedaan kan worden omdat elon een god denkt te zijn en geen journalisten te woord wilt staan maar de gek geworden god van de andere kant de hele pers wel als onbetrouwbaar neerzet. Wie roddelt er dan en is niet eerlijk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |