Maar dat beantwoordt mijn vragen niet. Die twee potten zijn gelijk apart gezet toen het binnenkwam. Hoe gaan daardoor de potten van anderen nu alsnog sneller leeg?quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:39 schreef greysbones het volgende: [..] Mexx en Martin Kenzi Kim tiano Je mist dus 2 potten
Alleen de potten van Ima en rupie gaan snellerquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat beantwoordt mijn vragen niet. Die twee potten zijn gelijk apart gezet toen het binnenkwam. Hoe gaan daardoor de potten van anderen nu alsnog sneller leeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee er zou 1 apart worden gezetquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat beantwoordt mijn vragen niet. Die twee potten zijn gelijk apart gezet toen het binnenkwam. Hoe gaan daardoor de potten van anderen nu alsnog sneller leeg?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:45 schreef Hoempah het volgende:
JW moest plassen toen ze aan het wandelen waren.Toen was er nog weinig aan de hand met EstherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Die van ima en rupie is zo goed als leegquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen de potten van Ima en rupie gaan sneller
Ik weet niet wanneer ze apart zijn gezet
De eerst afspraak was namelijk dat er 1 apart zou worden gezet voor de feestjes rokers
En waarom die sneller gaan van Ima en rupie is omdat die waarschijnlijk vaker roken
Of meer shag in de sigaret doen
Of onwijs knoeien
Of het opeten
Waar komt die tweede pot dan vandaan? Wie heeft er ingeleverd?quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee er zou 1 apart worden gezet
Hoorde Jeff gisteravond zeggen dat zij nog genoeg hebben, maar zij hebben ook van hun zakgeld een pot gekochtquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Die van ima en rupie is zo goed als leeg![]()
Maar Wendy, Babs, Kim en Jeff gaan ook sneller als beloofd geloof ik. Ze zouden nog met de eerste pot bezig moeten zijn.
esther ligt op haar bed , zwak , ziek misselijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb Esther ook nog niet gezien, JW zat alleen op de bank net
Ja dat weet ik maar het gaat mij even om wat er uit de prijzenpot gekocht is en hoelang ze daarmee gaan doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde Jeff gisteravond zeggen dat zij nog genoeg hebben, maar zij hebben ook van hun zakgeld een pot gekocht
Lunchtijdquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uto is met de noorderzon vertrokken
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uto is met de noorderzon vertrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |