Hij zei Burhan, Ali's achternaamquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:27 schreef Jockari het volgende:
Goeike van Jason:"Borat stemt wat ie wil".
Borat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:27 schreef Jockari het volgende:
Goeike van Jason:"Borat stemt wat ie wil".
Wie is Hasin nu weer?quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:29 schreef marky het volgende:
Hasin heeft mijn stemmen weer deze week. Wat ze na al die jaren BB nog steeds niwt snappen is dat de bewoners zelf hun winnaar creeren.Als Jason week na week erip staat wordt hij zelf ook alleen maar sterker. Het is te hopen dat hij zelf ook de po een keer krijgt
Mwah... dat lukt haar ook wel zonder Sjak hoorquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:30 schreef ben34567 het volgende:
Ik stem op Rob. Jason krijgt toch genoeg stemmen en Jacq eruit is tactisch goed voor Chiara (beiden Nederlandse vrouwen) en Jacq brengt het slechtste van Chiara naar boven.
Kappen nou! Ik probeer hier koffie te drinken!quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:28 schreef Ireth het volgende:
Sjak doet niet negatief, heeft ze nog nooit gedaan...
Ik vrees de dag dat ze wel negatief zal worden, volgens mij rent zelfs Lucifer dan weg...
Klopt, ze was al zo voor kakkelien in het huis kwam.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... dat lukt haar ook wel zonder Sjak hoor
quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:28 schreef Ireth het volgende:
Sjak doet niet negatief, heeft ze nog nooit gedaan...
Ik vrees de dag dat ze wel negatief zal worden, volgens mij rent zelfs Lucifer dan weg...
Dom als iedereen dat doet is Jason weg.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:30 schreef ben34567 het volgende:
Ik stem op Rob. Jason krijgt toch genoeg stemmen en Jacq eruit is tactisch goed voor Chiara (beiden Nederlandse vrouwen) en Jacq brengt het slechtste in Chiara naar boven.
Jason krijgt wel genoeg stemmen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Dom als iedereen dat doet is Jason weg.
Ze zei net ook al tegen Jaq als jij gaat val ik in slaapquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:39 schreef Lillfex het volgende:
Chiara denkt waar blijf ik mee over.Met welke mensen.
precies daarom had hij vorige week ook zo heeeel veeel stemmenquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Dom als iedereen dat doet is Jason weg.
jason kan een aardig potje breken bij mij, dat heeft de rest aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:41 schreef Hoylei het volgende:
Jason maakt zich zorgen dat wat hij zegt als roddel/stoken opgevat wordt...
ja door sjairon die dat tegen hem gezegd heeft maar niet wil zeggen wat het is..quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:41 schreef Hoylei het volgende:
Jason maakt zich zorgen dat wat hij zegt als roddel/stoken opgevat wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |