Sterke speler, en ouders hoeven niet zo ver te rijdenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:45 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd met welke kutsmoes Ali het tegenover de groep gaat uitleggen
BB spreekt de liggenblijvers persoonlijk aanquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob weer over het warm water, die man kan er ook niet over stoppen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
BB spreekt de liggenblijvers persoonlijk aan
Ik had speciaal voor hun manamana nog een keer gedraaidquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
BB spreekt de liggenblijvers persoonlijk aan
Chayron, die gaat er dan vast weer de hele dag over lullen en analyserenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Iemand: ben benieuwd wat Ali voor ons in petto heeft.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lot wilt gaan weerwolven!!
Terug van weggeweest!
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lot wilt gaan weerwolven!!
Terug van weggeweest!
Die pakt t dilemmaquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Iemand: ben benieuwd wat Ali voor ons in petto heeft.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:00 schreef suzi1 het volgende:
ah we mogen de andere kant van het verhaal niet horen wat bart nu ging vertellen
Dat zei die, ik had ook wel willen rammen met die stok, ik had voor aan gestaanquote:
Ik vind het een prima reden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:13 schreef Poeziewoes het volgende:
Sowieso een belachelijke redenatie, niet op mensen stemmen, die verder weg wonen
Ze heeft ook altijd een shirt tot hoog boven haar hals..quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:05 schreef suzi1 het volgende:
die heeft mss afspraak, geen flim als ik douche
Mij prima. Die hoef ik niet zo zeer onder de douche te zien.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:05 schreef suzi1 het volgende:
die heeft mss afspraak, geen flim als ik douche
Ook dat is mij prima. Mag nog hogerquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ze heeft ook altijd een shirt tot hoog boven haar hals..
Zal inderdaad een reden voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |