Pfff en e10.. dat waren lange streamdagenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En die hadden feest waar Wolter in het huis kwam. Jeroen was fan en zong ook steeds De hele nacht. Net als Rob/Ali nu. Daar is het dus begonnen.
En gister maakte ze al duidelijk dat zo op mannen valt boven de 1.90.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:43 schreef ben34567 het volgende:
Chiara ergert zich aan Jason omdat ze hem met haar looks niet voor zich kan winnen (zoals met Ali; Mich; Danny; Bart en Rob)
De nominaties. Of hij al gekozen heeft.quote:
dann moet het heten uitquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
De nominaties. Of hij al gekozen heeft.
Maar Jason (en Chayron) zijn terminators die zo bezeten zijn met het spel dat ze compleet asexueel zijn gewordenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
En gister maakte ze al duidelijk dat zo op mannen valt boven de 1.90.
Ja dat ging tot diep in de nacht door. Die niet verstaanbare brabander die het met het oudere zusje deed maar wat van de redactie niet mocht. Das toch wat anders dit jaar waar ze om half tien naar bed gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pfff en e10.. dat waren lange streamdagen
Aaj.. Ik ken iemand uit oostenrijk !quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Jolien is net Heidi aus Tirol met die vlechten
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
chichi, je bent een vieze achterbakse kut , wat zeg je mimi, ik versta je echt niet
met bootquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
En gister maakte ze al duidelijk dat zo op mannen valt boven de 1.90.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef rinardo het volgende:
Ali tegen Ias ik mag jou vanaf begin, jij bent echt en de rest acteert, jij acteert ,en bent echt, jij doet beide![]()
![]()
![]()
Wel handig in deze situatiequote:Op woensdag 8 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar Jason (en Chayron) zijn terminators die zo bezeten zijn met het spel dat ze compleet asexueel zijn geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |