Inderdaad. Die snapt het echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:32 schreef suzi1 het volgende:
sharon denkt dat mimi zn familie heeft gezorgd dat er amal italianen in belgie zitten
jason. is zgn veilig en zn fam woont dichtbijquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:33 schreef happyme28 het volgende:
Wat is nu het laatste nieuws over wie Ali gaat nomineren?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:34 schreef suzi1 het volgende:
dat jij de titel raadselaar hebt gekregen snap ik nog steeds niet. je praat merendeels ****
mimi vertelt rustig door over de bezetting van belgie door zijn familia
* Ireth moet ff dweilen...quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:31 schreef mario390 het volgende:
tt kunnen julie ook zinngevende tt?
als je niet nederlands kunnt help ik
je
tt kunnen julie ook zinngevende tt?quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:32 schreef suzi1 het volgende:
sharon denkt dat mimi zn familie heeft gezorgd dat er amal italianen in belgie zitten
quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
tt kunnen julie ook zinngevende tt?
als je niet nederlands kunnt help ik
je
Tot ze door heeft hoe slecht chiara isquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:40 schreef ben34567 het volgende:
Jolien blijft de ergste deelnemer daar. Hoe lang nog zal ze zich kunnen manoeuvreren tussen rood en blauw voor eigen gewin ?
Van Rob weten we het wel. Zijn familie, zijn vrienden, zijn kempingplaats...quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Wat is Chayron kwijt? (niet zijn tong helaas)
Zijn coinsquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Wat is Chayron kwijt? (niet zijn tong helaas)
geen ideequote:Op woensdag 8 februari 2023 17:33 schreef happyme28 het volgende:
She moest always koken voor de kindjes in de US of Aquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:48 schreef Jockari het volgende:
Wat ik in het begin absoluut niet verwachtte, maar Charlotte is best goed in de keuken.
Dat is chiara niet met je eensquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:48 schreef Jockari het volgende:
Wat ik in het begin absoluut niet verwachtte, maar Charlotte is best goed in de keuken.
Hij is in staat zichzelf te nomineren door onwetendheid.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:33 schreef happyme28 het volgende:
zorgzaam , ook altijd helpenquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:48 schreef Jockari het volgende:
BB moet nog even een zegen geven en dan horen we het morgen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
tis nog zeer vaagh
Kan enkel koken van woede.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Waarom gaat ze zelf niet koken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |