Was even een brainfartquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
voor degenen die dachten dat hij charlotte erop zou zetten:
hij gaat eerst nu maar even naar de wc...quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
Nu hopen dat chiara niet met haar heupjes gaat wiegen, dan krijgt kleine Ali de overhand
Dat kan niet, er moet minimaal 1 Belg genomineerd staan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:50 schreef ledn81 het volgende:
Wie heeft Ali nou besloten? Gaat ie op Chiara en Jacq?
Waarom?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan niet, er moet minimaal 1 Belg genomineerd staan.
vlokken, koffieboontjes, afzien!quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:53 schreef Krambo het volgende:
Het is wat daar, puddingjatters, theedoeken drama. Zwaar leven
Omdat het altijd zo gaat en anders komen ze niet uit aan het eind van de rit.quote:
Vorig jaar was het ook niet de hele rit om en omquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het altijd zo gaat en anders komen ze niet uit aan het eind van de rit.
Ik geloof 1x niet, maar dat was een incident.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook niet de hele rit om en om
Net als aankomende week dusquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geloof 1x niet, maar dat was een incident.
Hmm, wel gek dat je ze nooit hoort over deze regel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het altijd zo gaat en anders komen ze niet uit aan het eind van de rit.
Voorgaande jaren was het 2 belgen en 2 nederlanders in finale en dat stond ook in de regels/contracten, werd door meerdere bewoners verteldquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:57 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmm, wel gek dat je ze nooit hoort over deze regel.
Dat klopt maar niks over nominaties of dat er om en om iemand naar huis moet. De gebruikelijke en vermoeiende lulkoek.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was het 2 belgen en 2 nederlanders in finale en dat stond ook in de regels/contracten, werd door meerdere bewoners verteld
Als Chiara er met Jaq en Rob op komt dan stem ik op Chiara. Jaq wil ik er eerder uit dan Chiara. Ben heel erg benieuwd hoe de relatie tussen haar en Jolien verloopt... bitchfight? Jaq kan gewoon gemist met haar wie is de mol spelletjes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
Nu hopen dat chiara niet met haar heupjes gaat wiegen, dan krijgt kleine Ali de overhand
Ik weet hetquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt maar niks over nominaties of dat er om en om iemand naar huis moet. De gebruikelijke en vermoeiende lulkoek.
jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:50 schreef ledn81 het volgende:
Wie heeft Ali nou besloten? Gaat ie op Chiara en Jacq?
Yep, ze vond het een enorm probleem en laat ze het maar oplossen zei ze, nu lossen ze het dus op en is het zo weer niet goed volgens jankelienquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Durf te wedden dat Jaq zo gaat klagen tegen Chiara over Charlotte en het vlees!
Zei ze er nu al wat over dan tegen Charlotte. En wie heeft zoveel vlees gepakt danquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, ze vond het een enorm probleem en laat ze het maar oplossen zei ze, nu lossen ze het dus op en is het zo weer niet goed volgens jankelien
whutquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
het moet 8 uur opstaan of zo zegt jaq
wordt weer een latertje met eten
Nee ze heeft nog niets gezegdquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zei ze er nu al wat over dan tegen Charlotte. En wie heeft zoveel vlees gepakt dan
Heeft zij ook nog nooit gedaan deze weekquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
het moet 8 uur opstaan of zo zegt jaq
wordt weer een latertje met eten
Hoe langer sudderen hoe malser. Ik doe meestal 4 tot 6u.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut
is het kamelen vlees of bokken bil
rundvlees , kort aanbakken 2 uur sudder toch?
Ja, ik weet alleen niet of ali zich heeft laten beinvloeden, geen idee of hij eerst andere mensen wilde nominerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef suzi1 het volgende:
kan ik wel concluderen dat sharon de nodige invloed wil hebben (heeft gehad) op wat ali gaat kiezen? met al zijn wijsheden en wrekend voor danny?
dat vond ik nog meevallen eigenlijk.. ik had het meer / erger verwacht.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef suzi1 het volgende:
kan ik wel concluderen dat sharon de nodige invloed wil hebben (heeft gehad) op wat ali gaat kiezen? met al zijn wijsheden en wrekend voor danny?
Ja, beter hadden ze een slowcoocker daar, dan 8 uur en heerlijk mals rundvlees!quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut
is het kamelen vlees of bokken bil
rundvlees , kort aanbakken 2 uur sudder toch?
op en petrolium stelquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoe langer sudderen hoe malser. Ik doe meestal 4 tot 6u.
tis heurluk buitenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:17 schreef Hoylei het volgende:
stelletje luilakken vandaag.... Zo ongeveer iedereen ligt buiten te pitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |